eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Boćki"Modernizacja infrastruktury oświetleniowej w Gminie Boćki"



Ogłoszenie z dnia 2024-12-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja infrastruktury oświetleniowej w Gminie Boćki”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Boćki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659220

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Armii Krajowej 3

1.5.2.) Miejscowość: Boćki

1.5.3.) Kod pocztowy: 17-111

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: 857319610

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminabocki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gminabocki.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3b5ec412-9dc4-46b3-9c7d-95235c647b65

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Modernizacja infrastruktury oświetleniowej w Gminie Boćki”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3b5ec412-9dc4-46b3-9c7d-95235c647b65

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00674960

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00374551/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Modernizacja infrastruktury oświetleniowej w Gminie Boćki

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00495636

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BGK.271.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja oświetlenia na terenie Gminy Boćki
Zakres robót niniejszego zamówienia obejmuje:
1) Demontaż 510 opraw oświetlenia ulicznego wraz z osprzętem elektrycznym oraz ich utylizacja.
2) Zakup i montaż nowych 510 opraw oświetlenia ulicznego typu LED.
3) W ramach wymiany opraw oświetleniowych należy również:
• wymienić przewody zasilające oprawy w wysięgnikach w liniach napowietrznych YDY 2x2,5 mm²; przewód YDY w miejscach narażonych na promieniowanie UV zabezpieczyć peszlem odpornym na UV;
• wymienić bezpiecznikowe złącze oświetleniowe – BZO z wkładką bezpiecznikową dobraną do mocy oprawy;
• montaż ochronników przepięć na sieci wg wytycznych, zaleceń i uzgodnień z PGE Dystrybucja S.A.
• wymienić zacisk prądowy na przewodzie zerowym w linii Nn;
• wykonać pomiary fotometryczne i sporządzić protokół z ich wykonania
4) Wykonanie inwentaryzacji powykonawczej dla wszystkich punktów świetlnych.
5) W celu wykonania przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest do dokonania stosownych uzgodnień, o ile okażą się wymagane przez przepisy prawa (w tym z PGE Dystrybucja S.A Oddział Białystok) w aspektach wynikających z zakresu rzeczowego w ramach przedmiotowego przedsięwzięcia;
Oprawy oświetleniowe przeznaczone do zainstalowania powinny posiadać następujące parametry i właściwości:
• Oprawa musi być oznakowana znakiem CE i posiadać deklarację zgodności,
• Oprawa musi posiadać certyfikat potwierdzający wykonanie jej zgodnie z normami europejskimi nadany przez niezależne laboratorium badawcze, posiadające akredytację na terenie Unii Europejskiej, certyfikat ENEC i ENEC+,
• Certyfikaty ENEC, ENEC+ oraz ZD4I – w tłumaczeniu na j. polski ( tłumacz przysięgły)
• Przy ustawieniu 0” w stosunku do podłoża, nie może emitować światła w górną półprzestrzeń zgodnie z Rozporządzeniem Komisji Europejskiej nr 245/2009 z dnia 18 marca 2009 (Dz. Urzędowy UE z dnia 24.03.2009 r.),
• Oprawa musi spełniać wymogi bezpieczeństwa fotobiologicznego lamp i systemów lampowych IEC 62471,
• Skuteczność świetlna oprawy, rozumiana jako strumień świetlny emitowany przez oprawę z uwzględnieniem wszelkich występujących strat do całkowitej energii zużywanej przez oprawę jako system, nie może być gorsza niż 160 lumenów/Wat,
• Oprawa musi spełniać wymogi II klasy ochronności,
• Stopień szczelności oprawy nie może być mniejszy niż IP 66, zgodnie z normami IEC/EN 60598-1 i IEC 60529. Wymagane jest potwierdzenie szczelności w certyfikacie ENEC oraz raport z badań szczelności pochodzący z akredytowanego laboratorium.
• Zakres temperatur pracy od – 40 do + 50,
• Moc oprawy w zakresie 0-120W wg wymagań zamawiającego.
• Oprawa musi być wyposażona w gniazdo Zhaga D4i umożliwiające integrację z elementami systemu bezprzewodowego sterowania, funkcjonalność musi być potwierdzona certyfikatem ZD4i wydanym przez ZHAGA CONSORTIUM,
• Oprawa musi być wyposażona w filtr wyrównujący ciśnienie podczas zmiany temperatury.
• Wszystkie oprawy muszą pochodzić od jednego producenta i mieć jednakowe wzornictwo.
• Oprawa musi byś wyprodukowana na ternie Unii Europejskiej.
• Oprawa musi posiadać deklarację środowiskową EPD EN 15804+A2 oraz ISO 14025.
Korpus oprawy ma spełniać następujące wymagania:
• Musi być wykonany z ciśnieniowego odlewu aluminium stanowiącym jednocześnie radiator oprawy, górna część korpusu pozbawiona żeber, łączeń, zawiasów,
• Musi być pomalowany proszkowo,
• Źródło światła – panel LED musi być osłonięty płaską szybą ze szkła hartowanego o IK nie gorszym niż IK 09.
• Oprawa wyposażona w linkę asekuracyjną.
Uchwyt montażowy oprawy musi umożliwiać:
• Montaż oprawy zarówno na wysięgniku jak i na słupie o średnicy 48-60 mm,
• Regulację położenia oprawy na wysięgniku -15° do + 15°,
• Uchwyt montażowy musi być wykonany z tego samego materiału co korpus oprawy i być jej integralną częścią.
Oprawa musi być wyposażona w panel LED o następujących cechach:
• Temperatura barwowa – naturalna biel 4000K +/- 5%,
• Żywotność co najmniej 100 000 godzin,
• Każda dioda w panelu LED musi być wyposażona w indywidualną soczewkę pozwalającą emitować światło równomiernie na całą oświetlaną przez oprawę powierzchnię, w przypadku przepalenia się którejś z diod zmieni się jedynie strumień świetlny a nie rozsył światła,
• Panel LED musi umożliwiać jego wymianę bez wykonywania połączeń lutowanych,
• Panel LED musi być wyposażony w czujnik temperatury zapobiegający jego przegrzaniu,
• Nie dopuszcza się opraw ze zintegrowanym zasilaczem wraz z panelem LED,
• Współczynnik oddawania barwy CRI większy lub równy 70.
Oprawa musi być wyposażona w układ zasilający o następujących cechach:
• Układ zasilający musi zabezpieczać źródło światła przed przepięciami o napięciu co najmniej 6/10kV CM/DM,
• Układ zasilający musi mieć możliwość zaprogramowania 5 – stopniowej autonomicznej redukcji mocy,
• Zasilacz musi posiadać wewnętrzne zabezpieczenie termiczne chroniące układ przed przegrzaniem,
• Współczynnik mocy zasilacza 0,98
• Oprawa musi posiadać Deklarację Środowiskową Produktu typu III( EPD ) opartą na normie EN 15804+A2.
• W zakresie odporności na wibracje oprawa musi spełniać wymagania normy IEC 60068-2-64:2008 , potwierdzone raportem z badań.
• Producent opraw musi posiadać system zarządzania jakością ISO 9001 potwierdzony certyfikatem
• Producent opraw musi mieć wdrożone standardy zarządzania bezpieczeństwem informacji w oparciu o normę ISO 27001 potwierdzone certyfikatem.
• Oprawa wyposażona w etykietę z kodem QR z przynajmniej 2 dodatkowymi naklejkami do umieszczenia np. we wnęce słupowej. Kod QR obsługiwany przez platformę internetową bez konieczności instalowania dodatkowego oprogramowania lub aplikacji. Dostęp z poziomu komputera i urządzeń przenośnych, zabezpieczony loginem lub hasłem z odpowiednim przydziałem uprawnień dostępowych. Dedykowana platforma musi umożliwiać co najmniej poniższe funkcjonalności: pełną identyfikację urządzenia, uzyskanie danych katalogowych obejmujących dane elektryczne, fotometryczne i mechaniczne np. karta katalogowa, dostęp do instrukcji montażu i serwisu, eksport danych lokalizacyjnych na mapę i ich przeglądanie z poziomu platformy, przypisywanie, zarządzanie i przeglądanie opraw pomiędzy inwestycjami z podglądem na mapie, wprowadzanie indywidualnych opisów oraz informacji o instalacji, słupach, wysięgnikach.

Zamawiający informuję, że postępowanie jest współfinansowane ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
2. Przedmiar stanowi załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 335820 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 668059,74 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 335820 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELMAT Krzysztof Żak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 823 100 43 21

7.3.4) Miejscowość: Przywózki

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 335820 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.