eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka"Dostawa oraz montaż mebli do pomieszczeń biurowych, magazynowych i socjalnych w budynku administracyjnym Muzeum Żup Krakowskich Wieliczka"



Ogłoszenie z dnia 2024-12-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa oraz montaż mebli do pomieszczeń biurowych, magazynowych
i socjalnych w budynku administracyjnym Muzeum Żup Krakowskich Wieliczka”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Żup Krakowskich Wieliczka w Wieliczce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000276080

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zamkowa 8

1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.trzepiotowska@muzeum.wieliczka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.muzeum.wieliczka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-204a11c2-417a-468d-84a5-eeb52fe9a478

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Państwowa instytucja kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa oraz montaż mebli do pomieszczeń biurowych, magazynowych
i socjalnych w budynku administracyjnym Muzeum Żup Krakowskich Wieliczka”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-204a11c2-417a-468d-84a5-eeb52fe9a478

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00675175

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00627871

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP-26-5/24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 262742,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa oraz montaż nowych, mebli do pomieszczeń biurowych (pomieszczenie nr N2.05.1, N2.05.2 i N2.02) w pomieszczeniach budynku administracyjnego Muzeum Żup Krakowskich Wieliczka przy ul. Daniłowicza 12 w Wieliczce o parametrach minimalnych i w ilościach wskazanych w dokumentacji projektowej. W cenie oferty zawarte są również koszty transportu, rozładunku, wniesienia i montażu (jeżeli dany rodzaj mebla tego wymaga) mebli do miejsca wskazanego w dokumentacji projektowej oraz do wykonania wszelkich niezbędnych prac związanych z prawidłową realizacją przedmiotu zamówienia.
1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego względem przedmiotu zamówienia zostały określone w następujących załącznikach:
1.1.1. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ), który stanowi załącznik nr 2 do SWZ, w tym:
1.1.1.1. Projekt wykonawczy aranżacji wnętrz pomieszczeń N2.05.1, N2.05.2, N2.02, NP.13, N2.06 i N2.08 stanowiący załącznik nr 2A.1 do SWZ,
1.1.1.2. Projekt wykonawczy aranżacji wnętrz pomieszczeń NP.05, Np.12, N0.16 i N1.09 stanowiący załącznik nr 2A.2 do SWZ;
1.1.1.3. Projekt wykonawczy aranżacji wnętrz pomieszczeń S0.10, S0.11, S0.12 i S0.13 stanowiący załącznik nr 2A.3 do SWZ
1.1.1.4. Opis aranżacji wnętrz pomieszczeń N2.05.1, N2.05.2, N2.02, NP.13, N2.06 i N2.08, stanowiący załącznik nr 2B.1 do SWZ,
1.1.1.5. Opis aranżacji wnętrz pomieszczeń NP.05, Np.12, N0.16 i N1.09 stanowiący załącznik nr 2B.2 do SWZ,
1.1.1.6. Opis aranżacji wnętrz pomieszczeń S0.10, S0.11, S0.12 i S0.13 stanowiący załącznik nr 2B.3 do SWZ
1.1.1.7. Zestawienie wyposażenia dla pomieszczeń N2.05.1, N2.05.2, N2.02, stanowiący załącznik nr 2C do SWZ,
1.1.1.8. Zestawienie wyposażenia dla pomieszczeń NP.13, N2.06 i N2.08, stanowiący załącznik nr 2D.1 do SWZ,
1.1.1.9. Zestawienie wyposażenia dla pomieszczeń NP.05, NP.12, N0.16, N1.09, stanowiący załącznik nr 2D.2 do SWZ,
1.1.1.10. Zestawienie wyposażenia dla pomieszczeń S0.10, S0.11, S0.12, S0.13, stanowiący załącznik nr 2D.3 do SWZ,
1.2. Wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do SWZ;
1.3. Kalkulacja ceny (Formularzu oferty cenowej) stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39130000-2 - Meble biurowe

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 314198,58 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 882002,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 314198,58 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PB TENDERS Jakub Pawulski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 953-249-55-50

7.3.3) Ulica: ul. Kotomierska 1

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-568

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 314198,58 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-01-29

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Przedmiot zamówienia winien zostać zrealizowany w terminie:
1.1. Dostawa wybranych nowych mebli do pomieszczenia magazynu N2.05.1, N2.05.2 i N2.02 (gwarantowana) do 27.12.2024 r., liczony od dnia zawarcia umowy.
1.2. Dostawa nowych mebli do pomieszczenia magazynów N1.09, S0.10, S0.11, S0.12,S0.13, NP.13, N2.06 i N2.08, NP.05, NP.12, N0.16 oraz dostawa wybranych nowych mebli do pomieszczenia magazynów N2.08 (objętego prawem opcji) do 27.12.2024 r., liczony od momentu przekazania decyzji o skorzystaniu przez Zamawiającego z prawa opcji, o którym mowa w pkt. 3.1. – 3.2. Działu III SWZ.
1.3. Montaż mebli dla części gwarantowanej jak i objętej prawem opcji do dnia 29 stycznia 2025r, przy czym w dniach 28.12.2024r - 10.01.2025 r. montaż mebli nie będzie możliwy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.