Ogłoszenie z dnia 2024-12-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00563242/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
DOSTAWA, MONTAŻ I URUCHOMIENIE INSTALACJI KLIMATYZACJI W SĄDACH APELACJI RZESZOWSKIEJ
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Apelacyjny w Rzeszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 005139300
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piłsudskiego 28
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-001
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@rzeszow.sa.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzeszow.sa.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fc437fb1-cc49-4e8f-8bea-b1d978d77e3d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA, MONTAŻ I URUCHOMIENIE INSTALACJI KLIMATYZACJI W SĄDACH APELACJI RZESZOWSKIEJ2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fc437fb1-cc49-4e8f-8bea-b1d978d77e3d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00675271
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00247751/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.21 Dostawa, montaż i uruchomienie instalacji klimatyzacji w sądach apelacji rzeszowskiej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00563242
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: INW.261.14.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 249738,52 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 - Dostawa, montaż i uruchomienie urządzeń klimatyzujących w pomieszczeniach Sądu Apelacyjnego w Rzeszowie.Przedmiot zamówienia obejmuje:
A) montaż urządzeń klimatyzujących w pomieszczeniu rozdzielni elektrycznej głównej i pomieszczeniu magazynu energii instalacji fotowoltaicznej, wraz z wykonanemu instalacji i robót towarzyszących w budynku Sądu Apelacyjnego w Rzeszowie przy Al. J. Piłsudskiego 28, gdzie Wykonawca zobowiązany jest m.in. do:
a) wykonania harmonogramu robót na wykonanie instalacji klimatyzacji,
b) zakupienia i dostarczenia materiałów na plac budowy oraz ich składowanie,
c) wykonania robót budowlanych i konstrukcyjnych pod jednostkę wewnętrzną i zewnętrzną / agregaty zewnętrzne,
d) montażu jednostki/ek wewnętrznej/ych,
e) montażu jednostki/ek zewnętrznej/ych,
f) montażu osprzętu,
g) montażu instalacji freonowej,
h) wykonania izolacji termicznej instalacji,
i) dokonania rozruchu próbnego instalacji klimatyzacji,
j) dokonywania kontroli i odbiorów,
zgodnie z dokumentacją projektową obejmującą:
- Projekt Wykonawczy,
- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych
- Przedmiar robót,
- Informacja BIOZ
Przedmiar robót ma charakter pomocniczy i informacyjny. Błędy przedmiaru robót nie mogą być powodem roszczeń Wykonawcy względem Zamawiającego.
B) opracowanie i przekazanie Zamawiającemu 2 egz. Dokumentacji powykonawczej,
C) przeszkolenie osób wskazanych przez Użytkownika, w zakresie użytkowania urządzeń i instalacji,
D) udzielenie rękojmi przez okres 5 lat oraz gwarancji przez okres min. 5 lat, na wykonane zadanie, licząc od daty podpisania przez Zamawiającego Protokołu odbioru końcowego. Gwarancja zostanie udzielona na warunkach określonych w Załączniku Nr 9 do niniejszej SWZ – Wzorze umowy.
Dla celów interpretacji zakresu robót będą miały pierwszeństwo dokumenty zgodnie z następującą kolejnością:
a) Projekt wykonawczy,
b) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót,
c) Specyfikacja Warunków Zamówienia,
d) Przedmiar robót,
e) Oferta Wykonawcy.
Wykonawca będzie prowadził roboty w dniach roboczych, a to: od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem świąt i dni ustawowo wolnych od pracy), w godzinach 7.00-15.00.
Roboty szczególnie uciążliwe dla Sądu, w szczególności roboty głośne jak wiercenie, kucie itp., będą prowadzone w godzinach. 15.30-22.00 w dni robocze.
Wykonawca, po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym, będzie mógł wykonywać roboty w zależności od ich charakteru w godzinach pracy Sądu lub odpowiednio w soboty. Ponadto, na pisemny wniosek Wykonawcy, po uzyskaniu zgody Zamawiającego Wykonawca będzie mógł prowadzić roboty w dni ustawowo wolne od pracy.
Wykonawca w ramach świadczeń gwarancyjnych zobowiązany będzie do wykonywania okresowych przeglądów zamontowanych urządzeń w krotności, terminach, zakresie rzeczowym i na warunkach określonych przez producenta urządzeń klimatyzacyjnych, będących przedmiotem oferty Wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45314310-7 - Układanie kabli
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.5.) Wartość części: 146988,29 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 - Wymianę urządzeń klimatyzacji precyzyjnej w pomieszczeniu archiwum Sądu Rejonowego w Rzeszowie.Przedmiot zamówienia obejmuje:
A) wymianę urządzeń i instalacji klimatyzacji precyzyjnej w pomieszczeniu archiwum Sądu Rejonowego w Rzeszowie przy ul. Kustronia 4, gdzie Wykonawca zobowiązany jest m.in. do:
a) wykonania harmonogramu robót na wykonanie instalacji klimatyzacji,
b) zakupienia i dostarczenia materiałów na plac budowy oraz ich składowanie,
c) wykonania robót budowlanych i konstrukcyjnych pod jednostkę wewnętrzną i zewnętrzną / agregaty zewnętrzne,
d) montażu jednostki/ek wewnętrznej/ych,
e) montażu jednostki/ek zewnętrznej/ych,
f) montażu osprzętu,
g) montażu instalacji freonowej,
h) wykonania izolacji termicznej instalacji,
i) dokonania rozruchu próbnego instalacji klimatyzacji,
j) dokonywania kontroli i odbiorów,
zgodnie z dokumentacją projektową obejmującą:
- Projekt Wykonawczy,
- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych
- Przedmiar robót,
- Informacja BIOZ
Przedmiar robót ma charakter pomocniczy i informacyjny. Błędy przedmiaru robót nie mogą być powodem roszczeń Wykonawcy względem Zamawiającego.
B) opracowanie i przekazanie Zamawiającemu 2 egz. Dokumentacji powykonawczej,
C) przeszkolenie osób wskazanych przez Użytkownika, w zakresie użytkowania urządzeń i instalacji,
D) udzielenie rękojmi przez okres 5 lat oraz gwarancji przez okres min. 5 lat, na wykonane zadanie, licząc od daty podpisania przez Zamawiającego Protokołu odbioru końcowego. Gwarancja zostanie udzielona na warunkach określonych w Załączniku Nr 9 do niniejszej SWZ – Wzorze umowy.
Dla celów interpretacji zakresu robót będą miały pierwszeństwo dokumenty zgodnie z następującą kolejnością:
a) Projekt wykonawczy,
b) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót,
c) Specyfikacja Warunków Zamówienia,
d) Przedmiar robót,
e) Oferta Wykonawcy.
Wykonawca będzie prowadził roboty w dniach roboczych, a to: od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem świąt i dni ustawowo wolnych od pracy), w godzinach 7.00-15.00.
Roboty szczególnie uciążliwe dla Sądu, w szczególności roboty głośne jak wiercenie, kucie itp., będą prowadzone w godzinach. 15.30-22.00 w dni robocze.
Wykonawca, po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym, będzie mógł wykonywać roboty w zależności od ich charakteru w godzinach pracy Sądu lub odpowiednio w soboty. Ponadto, na pisemny wniosek Wykonawcy, po uzyskaniu zgody Zamawiającego Wykonawca będzie mógł prowadzić roboty w dni ustawowo wolne od pracy.
Wykonawca w ramach świadczeń gwarancyjnych zobowiązany będzie do wykonywania okresowych przeglądów zamontowanych urządzeń w krotności, terminach, zakresie rzeczowym i na warunkach określonych przez producenta urządzeń klimatyzacyjnych, będących przedmiotem oferty Wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45314310-7 - Układanie kabli
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.5.) Wartość części: 102750,23 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 142311,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 199998,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 181917,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Inwentech Group Spz.o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6842586498
7.3.4) Miejscowość: Krosno
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 181917,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 144795,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 158670,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 158670,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Termar Sp. zo.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8133740148
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 158670,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Dostawa weterynaryjnego sprzętu obrazującego - aparatów USG.
- Wspomaganie Zamawiającego przy użytkowaniu informatycznego systemu bibliotecznego
- Wykonanie bieżących napraw oraz sezonowa wymiana opon i wyważanie kół pojazdów samochodowych,(...) i drobnego sprzętu będącego w użytkowaniu PZDW i jednostek terenowych w 2025 r. - (zadanie nr 5,8,9)
- Dostawy materiałów opatrunkowych.
- Nadzór serwisowy nad Zintegrowanym Systemem Zarządzania do obsługi procesów WFOŚiGW w Rzeszowie przez okres 12 miesięcy (2025)
- Świadczenie usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym na potrzeby Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Rzeszowie w roku 2025
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego (30 lokali mieszkalnych) wraz z infrastrukturą techniczną przewidzianą do realizacji przy ul. Kazimierza Wielkiego w Żarowie, powiat Świdnicki.
- Modernizacja budynku Zespołu Szkół Politechnicznych w Głogowie, w zakresie remontu dachu, w ramach programu Rządowego Programu Odbudowy Zabytków, Edycja 2RPOZ/2023/6425/PolskiLad
- Przebudowa części budynków pogimnazjalnych wraz z terenem przyległym w celu stworzenia oferty dla seniorów.
- Remont i adaptacja sal dydaktycznych szkoły i sanitariatów na potrzeby utworzenia i funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie poligrafii, introligatorstwa i opakowań w Opolu
- Odbudowa infrastruktury drogowej po powodzi - kładka dla pieszych na rzece Mora w Morowie
- Modernizacja ulicy Romualda Minkiewicza w Filipowie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.