Ogłoszenie z dnia 2024-12-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00639385/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy ekspanderów i implantów piersi do Szpitala Średzkiego Serca Jezusowego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Średzki Serca Jezusowego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308560
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żwirki i Wigury 10
1.5.2.) Miejscowość: Środa Wielkopolska
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-000
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.7.) Numer telefonu: 612854031
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpitalsredzki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalsredzki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_sredzki1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy ekspanderów i implantów piersi do Szpitala Średzkiego Serca Jezusowego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-159464a2-e7c7-45a8-b5ad-fe278a8e18c7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00675363
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00639385
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/21/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego – Szpital Średzki Serca Jezusowego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sukcesywnych dostaw wyrobów medycznych – ekspanderów, implantów piersi.
2. Dostarczane Zamawiającemu poszczególne wyroby powinny znajdować się w trwałych - odpornych na uszkodzenia mechaniczne oraz zabezpieczonych przed działaniem szkodliwych odczynników zewnętrznych – opakowaniach (jednostkowych, zbiorczych), na których umieszczona będzie informacja, zawierająca co najmniej następujące dane :
- nazwa wyrobu, nazwa producenta,
- kod partii lub serii wyrobu,
- oznaczenie daty, przed upływem której wyrób może być używany bezpiecznie, wyrażonej w latach i miesiącach,
- oznakowanie CE, kod UDI,
- inne oznaczenia i informacje wymagane na podstawie obowiązujących przepisów.
3. Okres ważności wyrobów powinien wynosić minimum 12 miesiące od dnia dostawy do siedziby Zamawiającego.
4. Wykonawca oświadcza, że dostarczone Zamawiającemu wyroby spełniać będą właściwe, ustalone w obowiązujących przepisach prawa wymagania odnośnie dopuszczenia do użytkowania przedmiotowych wyrobów w polskich zakładach opieki zdrowotnej.
5. Szczegółowy wykaz asortymentu składającego się na zamówienie wraz z parametrami określony został w załączniku nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia – opis przedmiotu zamówienia/formularz asortymentowy.
6. Zamawiający składać będzie zamówienia na asortyment według bieżących potrzeb za pośrednictwem poczty elektronicznej.
7. Asortyment stanowiący przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone przepisami ustawy z dnia 7 kwietnia 2022 roku o wyrobach medycznych (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1620 ze zmianami) oraz przepisach wykonawczych do tej ustawy.
8. Wykonawca realizuje dostawy w ciągu kolejnych czterech dni roboczych, następujących po dniu złożenia zamówienia, w godzinach od 8.00-14.00. Towar należy dostarczyć bezpośrednio do Działu Zaopatrzenia Szpitala Średzkiego Serca Jezusowego sp. z o. o. Za dni robocze przyjmuje się dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni świątecznych – wolnych ustawowo od pracy.
9. Cena oferty musi uwzględniać wszystkie koszty związane z dostawą asortymentu do Zamawiającego.
10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do reklamowania dostawy lub jej części bezpośrednio u Wykonawcy w przypadku dostarczenia towaru wadliwego lub niezgodnego z zamówieniem.
11. Zamawiający oczekuje przedmiotu zamówienia wysokiej jakości, spełniającego wszystkie funkcje zgodnie ze swoim przeznaczeniem.
12. Termin płatności za każdą dostawę przedmiotu zamówienia na podstawie faktury VAT wynosi 60 dni. Termin płatność liczy się od dnia doręczenia faktury Zamawiającemu (prawidłowo wystawionej).
13. Z każdą kolejną dostawą Wykonawca dołączy fakturę VAT. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do przesłania faktury VAT w postaci elektronicznej (zgodnie z dyspozycją art. 106n ust. 1 ustawy z dnia 11 marca 2004 roku o podatku od towarów i usług).
Wykonawca może również dostarczać fakturę zgodnie z zapisami ustawy z dnia 9 listopada 2018 roku o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1666 ze zmianami), za pośrednictwem Platformy Elektronicznego Fakturowania.
14. Zamawiający zastrzega sobie prawo do korzystania z czasowych, bądź jednorazowych promocji i obniżek cen na dany asortyment.
15. W przypadku kiedy w załączniku nr 1 użyte zostały nazwy własne, Zamawiający oświadcza, że są to nazwy podane przykładowo.
16. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów równoważnych Udowodnienie równoważności spoczywa na Wykonawcy. Asortyment proponowany jako równoważny musi mieć takie samo zastosowanie, co produkty opisane w załączniku nr 1 do SWZ, a główne parametry/cechy asortymentu nie mogą odbiegać znacząco od tych podanych w opisie. Zamawiający zastrzega sobie możliwość decydowania o uznaniu równoważności.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33184400-7 - Protezy piersi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 372800,46 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 372800,46 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 372800,46 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARTIMED s.c. Ewa Donde, Dominika Donde-Antepowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1182093981
7.3.3) Ulica: ul. Dzierżoniowska 5 b
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-985
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 372800,46 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-19Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.