Ogłoszenie z dnia 2024-12-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00618031/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
,,Przewóz dzieci do Szkoły Podstawowej w Zofiówce, dzieci z niepełnosprawnością do Ośrodka Rewalidacyjno-Wychowawczego w Łęcznej oraz placówek oświatowych spoza Gminy Łęczna”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Łęcznej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430501166
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Jana Pawła II, 24
1.5.2.) Miejscowość: Łęczna
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-010
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zoszip@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zosip.leczna.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://um-leczna.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
,,Przewóz dzieci do Szkoły Podstawowej w Zofiówce, dzieci z niepełnosprawnością do Ośrodka Rewalidacyjno-Wychowawczego w Łęcznej oraz placówek oświatowych spoza Gminy Łęczna”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5680466d-1837-47e4-9443-4eec2602f80c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00675474
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00618031
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZOSziP.271.3.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I:-Trębaczów, Osiedle Kolonia Trębaczów, Zofiówka, Szkoła Podstawowa
w Zofiówce (16 km dowóz i odwóz, 31 osób),
- Szkoła Podstawowa w Zofiówce, Trębaczów, Szkoła Podstawowa w
Zofiówce (12 km dowóz i odwóz, 31 osób),(całkowita długość trasy
ok. 28,0 km –dowóz i odwóz); ok. 62 uczniów 112 dni dowozu;
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 63848,96 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II:Zofiówka, Łuszczów Drugi, Łuszczów Kolonia, Szkoła Podstawowa
w Zofiówce, (długość trasy ok. 25,0 km – dowóz i odwóz); ok. 28 uczniów 112
dni dowozu;
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 54768,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III:Łęczna ul. Legionistów 2, ul. Perłowa 7, ul. Rynek III 33, ul. Litewska 16 (ORW), Witaniów 71B, Witaniów 36B, Stara Wieś 144B, ul. Litewska 16 (ORW); Łęczna: ul. Wiklinowa 12, ul. Wiklinowa 6, Obrońców Pokoju 7,
ul. Staszica 7, - Bystrzyca 29 (SOSW) – (długość trasy ok. 91,1 km dowóz i
odwóz); ok. 11 osób (4 osoby z niepełnosprawnością na wózku inwalidzkim)
112 dni dowozu
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 55995,52 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV:Łęczna: ul. Spacerowa 4, ul. Jaśminowa 3 – Ludwin 30 a (Przedszkole
Specjalne), (długość trasy ok. 18 km dowóz i odwóz); 2 osoby z
niepełnosprawnością na wózku inwalidzkim) 148 dni dowozu,
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 59052,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część V:Witaniów 71B, Łęczna: Plac Kościuszki 21, ul. 3-go Maja 1, ul. Gwarków 3,
ul. Kapitana Żabickiego 3, ul. Bogdanowicza 1 - Lublin: Al. Spółdzielczości
Pracy 65 (SOSW), ul. Kurantowa 5 (SOSW) – (długość trasy ok. 84 km –
dowóz i odwóz); – 6 osób, 112 dni dowozu
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 48074,88 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VI:Stara Wieś –Stasin 65, Łęczna: ul. Gwarków 4, ul. Armii Krajowej 13,
ul. Jaśminowa 3, Zofiówka 214 – Lublin: ul. Bronowicka 21, ul. Wyścigowa 31,
ul. Krochmalna 29, – (długość trasy ok. 82 km – dowóz i odwóz);. – 5 osób,
112 dni dowozu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 50848,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VIIPodzamcze 193B, Podzamcze 7, Stara Wieś-Stasin 23, Łęczna ul. Gwarków 1,
ul. Górnicza 3,Pasternik 13– Świdnik: ul. Norwida 4 (SOSW) – Kozice Dolne-
Kolonia 33(SOSW), – (długość trasy ok. 102 km – dowóz i odwóz);. - 6 osób,
112 dni dowozu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 55977,60 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 62944,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 62944,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 62944,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUS SERWIS Jarosław Decyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7132645720
7.3.3) Ulica: Zofiówka 75
7.3.4) Miejscowość: Łęczna
7.3.5) Kod pocztowy: 21-010
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 62944,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-02 do 2025-06-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53088,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 53088,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53088,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUS SERWIS Jarosław Decyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7132645720
7.3.3) Ulica: Zofiówka 75
7.3.4) Miejscowość: Łęczna
7.3.5) Kod pocztowy: 21-010
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53088,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-02 do 2025-06-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51520,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51520,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51520,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CAR PLUS Marek Bryła
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9181682834
7.3.3) Ulica: ul. Topolowa 1/2
7.3.4) Miejscowość: Turka
7.3.5) Kod pocztowy: 20-258
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51520,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-02 do 2025-06-30Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57572,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 88356,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57572,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CAR PLUS Marek Bryła
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9181682834
7.3.3) Ulica: Topolowa 1/2
7.3.4) Miejscowość: Turka
7.3.5) Kod pocztowy: 20-258
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57572,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-02 do 2025-08-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48074,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 78064,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48074,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NZOZ BDM UNIMED Sp. J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5050090338
7.3.3) Ulica: Stefanii Pawlak 30
7.3.4) Miejscowość: Łęczna
7.3.5) Kod pocztowy: 21-010
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48074,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-02 do 2025-06-30Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49168,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 78064,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49168,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUS SERWIS Jarosław Decyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7132645720
7.3.3) Ulica: Zofiówka 75
7.3.4) Miejscowość: Łęczna
7.3.5) Kod pocztowy: 21-010
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49168,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-02 do 2025-06-30Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55977,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 78064,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55977,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NZOZ BDM UNIMED Sp. J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5050090338
7.3.3) Ulica: Stefanii Pawlak 30
7.3.4) Miejscowość: Łęczna
7.3.5) Kod pocztowy: 21-010
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55977,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-02 do 2025-06-30INNE PRZETARGI Z ŁĘCZNEJ
- Budowa budynków jednorodzinnych w gm. Hrubieszów, miejscowość Moroczyn - opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej
- Szkolenia dla nauczycieli w ramach projektu Młodzi Profesjonaliści
- "Zakup i dostawa mebli oraz wyposażenia w ramach projektu Młodzi Profesjonaliści"
- "Przebudowa drogi powiatowej 1714L w msc. Piaseczno"
- Budowa budynku wielorodzinnego w gm. Wysokie, miejscowość Nowy Dwór - opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej
- Budowa dwóch mostów pieszo-rowerowych nad rzeką Wieprz oraz rzeką Świnka w Łęcznej
więcej: przetargi w Łęcznej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług transportu sanitarnego na rzecz SPZOZ w Bychawie.
- Świadczenie usług kierowcy dla Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie - I postępowanie
- Usługi transportowe "door-to-door" realizowane w ramach projektu pn.: "Usługi społeczne w Gminie Mirosławiec".
- ŚWIADCZENIE USŁUG TRANSPORTU SANITARNEGO W ZAKRESIE: TRANSPORT SANITARNY Z OPIEKĄ MEDYCZNĄ ORAZ TRANSPORT SANITARNY BARIATRYCZNY Z OPIEKĄ MEDYCZNĄ
- Świadczenie usług samochodowego transportu sanitarnego z lekarzem na potrzeby NOVUM-MED Sp. z o. o. w Więcborku
- Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu gminy Kosakowo do placówek oświatowych i z powrotem w 2025 r. - 3 edycja
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.