Ogłoszenie z dnia 2024-12-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00527878/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-03
- 2024/BZP 00538939/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-09
- 2024/BZP 00543947/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym przesyłek w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r. dla potrzeb Starostwa Powiatu Grodziskiego”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT GRODZISKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269108
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Daleka 11a
1.5.2.) Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-825
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiat-grodziski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat-grodziski.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiat-grodziski.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym przesyłek w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r. dla potrzeb Starostwa Powiatu Grodziskiego”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7c673629-39b4-4d0c-9079-74b2f19109c1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00676199
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00026283/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla potrzeb Starostwa Powiatu Grodziskiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00527878
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.1.21.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 385453,40 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz.U. z 2023, poz. 1640), a w sprawach nieuregulowanych tymi przepisami stosuje się odpowiednio przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (Dz. U. z 2024, poz. 1061).
Zamówienie na usługę obejmuje świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym przesyłek i ich ewentualnych zwrotów przez okres 12 miesięcy.
W zakres usługi wchodzi:
• przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie przesyłek pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym zarówno priorytetowych jak i ekonomicznych t. j.: przesyłek listowych nierejestrowanych, przesyłek rejestrowanych, w tym przesyłek poleconych, przesyłek z potwierdzeniem odbioru,
• doręczaniu Zamawiającemu zwrotów potwierdzeń odbioru oraz niedoręczonych przesyłek pocztowych (przesyłki listowe i paczki pocztowe), po wyczerpaniu wszystkich możliwości ich doręczenia lub wydania adresatowi/odbiorcy.
1. Usługi pocztowe będą świadczone zgodnie z obowiązującymi przepisami.
2. Wykaz rodzajowy i ilościowy przesyłek zawierający przewidywany maksymalny zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania ilości wskazanych przesyłek. Określone rodzaje i ilości poszczególnych przesyłek w ramach świadczonych usług mogą ulec zmianie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Minimalną wartość zamówienia wskazano w § 3 ust. 9 wzoru umowy.
3. Część przesyłek będzie nadawana jako przesyłki rejestrowane w trybach wynikających z przepisów szczególnych, w tym między innymi art. 57 § 5 pkt. 2 kpa , 165 § 2 kpc, art. 12 § 6 pkt. 2 ordynacji podatkowej, art. 83 § 3 prawa o postępowaniu przed sądami administracyjnymi (przesyłki polecone z potwierdzeniem nadania posiadające moc dokumentu urzędowego).
4. Przesyłki stanowiące przedmiot umowy nadawane przez Zamawiającego dostarczane będą do każdego miejsca w kraju i zagranicą, zgodnie z odpowiednimi przepisami i umowami międzynarodowymi.
5. Realizacja przedmiotu umowy odbywać się będzie na podstawie właściwie przygotowanych przez Zamawiającego przesyłek do nadania oraz ilościowego zestawienia z wyszczególnieniem adresów oraz w sposób uporządkowany według kategorii rodzajowej i wagowej:
a) przesyłki rejestrowane nadawane będą na podstawie wykazu listów poleconych,
b) przesyłki nierejestrowane nadawane będą na podstawie wykazu nadanych przesyłek - ilość i waga przyjętych lub zwróconych przesyłek, stwierdzona będzie na podstawie zestawienia nadanych lub zwróconych przesyłek, sporządzonego przez Zamawiającego.
6. Wykazy sporządzane są w dwóch oryginalnych egzemplarzach po jednym dla każdej ze stron.
7. Zamawiający umieszcza na przesyłkach w sposób trwały i czytelny informacje jednoznacznie identyfikujące adresata wraz z właściwym kodem pocztowym, jednocześnie określające rodzaj przesyłki (np. polecona, za potwierdzeniem odbioru, priorytetowa) na stronie adresowej przesyłki.
8. Zamawiający zobowiązany jest do umieszczania na stronie adresowej przesyłek, w miejscu przeznaczonym na opłatę, napis (nadruk) o treści uzgodnionej przez strony po zawarciu umowy (np. Opłata - Umowa Nr z dnia.).
9. Zamawiający będzie używał do przesyłek związanych z postępowaniem administracyjnym własne druki za pokwitowaniem odbioru, wymagane przepisami kodeksu postępowania administracyjnego i Ordynacją podatkową.
10. Opakowanie przesyłek listowych stanowi koperta Zamawiającego, odpowiednio zabezpieczona (zaklejona lub zalakowana). Zamawiający jest odpowiedzialny za nadawanie przesyłek listowych w stanie umożliwiającym Wykonawcy doręczanie bez ubytku i uszkodzenia do miejsca zgodnie z adresem przeznaczenia. Zamawiający będzie nadawał przesyłki w stanie uporządkowanym według kategorii rodzajowej i wagowej.
11. Zamawiający umieszcza w sposób trwały i czytelny informacje jednoznacznie identyfikujące adresata i nadawcę, jednocześnie określając rodzaj przesyłki oraz pełną nazwę i adres zwrotny nadawcy.
12. Zamawiający będzie korzystał wyłącznie ze swojego opakowania przesyłek listowych, nie dopuszcza się stosowania opakowań Wykonawcy.
13. Usługa, która będzie wykonywana 5 razy w tygodniu i będzie polegała na odbiorze przesyłek określonych w załączniku nr 1 do umowy (tj. oferta Wykonawcy) z siedziby Zamawiającego tj. Starostwa Powiatu Grodziskiego, ul. Daleka 11a, Punkt Obsługi Mieszkańców w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 14.30 – 15.00 celem nadania ich w Placówce Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ewentualnego dostarczania przesyłek do Placówki Nadawczej w Grodzisku Mazowieckim przez wyznaczonego pracownika do godziny 17.00 w dni robocze od poniedziałku do piątku.
14. Wykonawca będzie doręczał Zamawiającemu do jego siedziby, pokwitowane przez adresata potwierdzenie odbioru niezwłocznie po dokonaniu doręczenia przesyłki.
15. W każdym przypadku nieobecności adresata przesyłki Wykonawca pozostawi adresatowi zawiadomienie o próbie dostarczenia przesyłki (pierwsze awizo) zawierające wskazanie miejsca i czasu odbioru przesyłki przez adresata. Termin odbioru przesyłki przez adresata po pierwszym awizo ustala się na 7 dni, licząc od dnia pozostawienia pierwszego zawiadomienia, a po upływie tego terminu w przypadku niepodjęcia przesyłki przez adresata, wymagane jest wystawienie powtórnego zawiadomienia (powtórne awizo) o możliwości odbioru przesyłki w terminie nie dłuższym niż 14 dni licząc od dnia pierwszego zawiadomienia. Po upływie czternastodniowego terminu nieodebrana przez adresata przesyłka podlega zwrotowi z podaniem przyczyny nieodebrania przesyłki zgodnie z art. 44 Kpa.
16. Usługę pocztową w zakresie przesyłki rejestrowanej uważa się za niedokonaną, jeżeli doręczenie przesyłki rejestrowanej lub zawiadomienie o próbie jej doręczenia nie nastąpiło w terminie 14 dni od dnia nadania. 17. Wykonawca zachowa w tajemnicy wszelkie informacje powzięte przy wykonaniu umowy.
18. Za dzień nadania przesyłki uznaje się dzień jej doręczenia do placówki Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 64112000-4 - Usługi pocztowe dotyczące listów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
64113000-1 - Usługi pocztowe dotyczące paczek
64110000-0 - Usługi pocztowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 386844,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 386844,44 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 386844,44 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POCZTA POLSKA S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5250007313
7.3.3) Ulica: Rodziny Hiszpańskich 8
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-940
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 386844,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z GRODZISKA MAZOWIECKIEGO
- Dostawa środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania pn.: "Rozbudowa drogi powiatowej nr 1519W w zakresie budowy ciągu pieszo-rowerowego na odc. od m. Żelechów do m. Kaleń ul. Główna"
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania pn.: "Rozbudowa drogi powiatowej nr 1521W w zakresie budowy ciągu pieszo-rowerowego od m. Huta Żabiowolska ul. Główna do m. Kaleń"
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy archiwum zakładowego Urzędu Miejskiego w Grodzisku Mazowieckim na nieruchomości położonej w miejscowości Chrzanów Duży, w gminie Grodzisk Maz.
- "Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Urzędu Miejskiego w Grodzisku Mazowieckim"
- Dostawa tonerów i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług pocztowych i kurierskich
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Zarządu Zasobu Komunalnego we Wrocławiu.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych i niedoręczonych zwrotów listów oraz paczek i przesyłek kurierskich,,
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Urzędu Miasta Kobyłka
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Urzędu Gminy Lubawa
- Świadczenie usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Miasta Racibórz.
więcej: Usługi pocztowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.