Ogłoszenie z dnia 2024-12-30
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Opracowanie planu ogólnego Gminy Wiśniew
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wiśniew
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582629
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Siedlecka 13
1.5.2.) Miejscowość: Wiśniew
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-112
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@wisniew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wisniew.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie planu ogólnego Gminy Wiśniew
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-480ffb88-9bb4-42af-a721-33ef32557414
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00677964
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00058097/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Opracowanie planu ogólnego Gminy Wiśniew
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://wisniew.logintrade.net/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://wisniew.logintrade.net/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym, a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie PZP, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344). Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi
w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania
i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U.
z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r.
w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).
2. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 PZP, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenia składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym za pośrednictwem platformy przetargowej dostępnej pod adresem internetowym: https://wisniew.logintrade.net/.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie i Instrukcji dostępnych pod adresem https://wisniew.logintrade.net/
4. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z platformy przetargowej, określone w Regulaminie portalu.
5. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują:
a) poprzez Platformę Przetargową, dostępną pod adresem: https://wisniew.logintrade.net/;
b) drogą elektroniczną e-mail:r.mazurek@wisniew.edu.pl.
oraz pozostałe określone w SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): określone w załączniku do SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie dotyczy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OA.271.21.2024.RM
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Opracowanie planu ogólnego Gminy Wiśniew” oraz udział w czynnościach związanych ze sporządzeniem i uchwaleniem planu ogólnego
4.2.6.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-10
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający udzieli zmówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą z punktu widzenia kryteriów:
1) cena brutto- waga 60%
2) doświadczenie osoby kierującej pracami zespołu opracowującego plan ogólny — waga 30%
3) termin wykonania zamówienia – 10%.
2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów łącznie we wszystkich kryteriach.
• Liczba punktów przyznana każdej ofercie obliczona zostanie zgodnie z wzorem:
An=(C min/Cn)x60
gdzie:
C min – cena najniższa w złożonych ofertach
Cn - cena oferty rozpatrywanej
An – ocena punktowa
Ocena ofert zostanie przeprowadzona na podstawie przedstawionych powyżej kryteriów oraz ich wagi. Oferty oceniane będą punktowo.
• Dla kryterium „doświadczenie osoby kierującej pracami zespołu opracowującego plan ogólny”
a) za doświadczenie osoby kierującej pracami zespołu opracowującego plan ogólny, uważa się liczbę opracowań studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy lub jednego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego lub zmiany tych dokumentów, których autorem lub współautorem jest wskazana osoba,
b) oferta Wykonawcy, który jako osobę kierującą pracami zespołu opracowującego plan ogólny wskaże osobę o największym doświadczeniu (największej liczbie opracowań) uzyska 30pkt;
c) oferty pozostałych wykonawców uzyskają liczbę punktów obliczoną wg następującego wzoru:
Bn=(Dn/Dmax)x30
Dn – doświadczenie osoby wskazanej w badanej ofercie
Dmax – największe wykazane doświadczenie
Bn – ocena punktowa
• Dla kryterium „termin wykonania zamówienia”:
a) Za wykonanie zamówienia rozumie się przedłożenie Zamawiającemu planu ogólnego
do uchwalenia w formie uchwały Rady Gminy, wraz z uzasadnieniem (zakończenie etapu 3, zgodnie z Harmonogramem)
b) Oferta Wykonawcy, który zaoferuje wykonanie przedmiotu zamówienia w terminie 10 miesięcy od dnia podpisania umowy – otrzyma 0 punktów;
c) Oferta Wykonawcy, który zaoferuje wykonanie zamówienia w terminie 8 miesięcy od dnia podpisania umowy – otrzyma 10 punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie osoby kierującej pracami zespołu opracowującego plan ogólny
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: termin wykonania zamówienia
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
3) zdolności technicznej lub zawodowej:O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:
- Wykonawca skieruje do wykonania zamówienia w charakterze kierującego pracami zespołu opracowującego plan ogólny, osobę która:
a) posiada uprawnienia do sporządzania studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy, planów zagospodarowania przestrzennego województwa, planów ogólnych gminy oraz planów miejscowych, zgodnie z art. 5 ustawy z dnia 27.03.2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1130),
b) jest autorem lub współautorem wykonanego w oparciu o wyżej wymienioną ustawę co najmniej jednego opracowania studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy lub innego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego lub zmiany tych dokumentów dla obszaru o powierzchni co najmniej 20 ha, opublikowanym we właściwym dzienniku urzędowym województwa i obowiązującym tj. dla którego w postępowaniu nadzorczym wojewoda nie stwierdził nieważności.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: nie dotyczy
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: nie dotyczy
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
nie dotyczy5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
nie dotyczySEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia,2) Wykonawcy występujący wspólnie (np. konsorcjum) i wspólnicy spółki cywilnej ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i przedstawiają Zamawiającemu dokument, z którego wynika pełnomocnictwo,
3) Wszelkie zawarte w SWZ warunki i wymagania dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio
do Wykonawców, o których mowa w pkt 1,
4) Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy,
5) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie. Wszelka korespondencja między zamawiający a wykonawcami wspólnie ubiegającymi się
o udzielenie zamówienia będzie kierowana do ustanowionego pełnomocnika ze skutkiem dla mocodawców.
6) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców:
a) żaden z wykonawców nie może podlegać wykluczeniu z postępowania (każdy z wykonawców składa oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ w zakresie części „B”)
b) wykonawcy muszą łącznie spełniać warunki udziału w postępowaniu (co najmniej jeden z wykonawców składa oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ w zakresie części „A”)
7) zalecane jest złożenie odrębnych plików z oświadczeniem (załącznik nr 4) dla każdego z wykonawców występujących wspólnie,
8) Jeżeli tylko jeden z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu w imieniu wykonawców występujących wspólnie, pozostali wykonawcy powinni złożyć oświadczenie tylko
w zakresie braku podstaw wykluczenia (ze wzoru oświadczenia stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ usuwając bądź przekreślając punkt A dotyczący spełniania warunków udziału w postępowaniu).
9) Jeżeli wykonawca wykazuje spełnianie tylko niektórych warunków udziału w postępowaniu w części „A” oświadczenia zawiązany jest wymienić warunki, które spełnia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia wykonawcy określonego w § 3 ust.1 niniejszej umowy we wskazanych niżej przypadkach:1) zmiany stawki podatku od towarów i usług;
2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne,
- jeśli zmiany określone w ust. 1 pkt 1-3 niniejszego paragrafu będą miały wpływ na koszty wykonania umowy przez Wykonawcę.
2. W sytuacji wystąpienia okoliczności wskazanych w ust. 1 pkt 1 niniejszego paragrafu, Wykonawca jest uprawniony do złożenia Zamawiającemu pisemnego wniosku o zmianę umowy w zakresie płatności wynikających z faktur wystawionych po wejściu w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług.
3. W sytuacji wystąpienia okoliczności wskazanych w ust. 1 pkt 2 niniejszego paragrafu Wykonawca jest uprawniony do złożenia Zamawiającemu pisemnego wniosku o zmianę umowy w zakresie płatności wynikających z faktur wystawionych po wejściu w życie przepisów zmieniających wysokość minimalnego wynagrodzenia za pracę. Wniosek może obejmować jedynie dodatkowe koszty realizacji umowy, które Wykonawca obowiązkowo ponosi w związku z podwyższeniem wysokości płacy minimalnej. Zamawiający oświadcza, że nie będzie akceptował kosztów wynikających z podwyższenia wynagrodzeń pracownikom Wykonawcy, które nie są konieczne w celu ich dostosowania do wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę, w szczególności koszty podwyższenia wynagrodzenia w kwocie przewyższającej wysokość płacy minimalnej.
4. W sytuacji wystąpienia okoliczności wskazanych w ust. 1 pkt 3 niniejszego paragrafu Wykonawca jest uprawniony do złożenia Zamawiającemu pisemnego wniosku o zmianę umowy w zakresie płatności wynikających z faktur wystawionych po zmianie zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości składki na ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne. Wniosek może obejmować jedynie dodatkowe koszty realizacji umowy, które Wykonawca obowiązkowo ponosi w związku ze zmianą zasad, o których mowa w ust. 1 pkt 3 niniejszego paragrafu.
5. Zmiana umowy w zakresie zmiany wynagrodzenia z przyczyn określonych w ust. 1 pkt 1 - 3 niniejszego paragrafu obejmować będzie wyłącznie płatności za usługi/dostawy, których w dniu zmiany umowy jeszcze nie wykonano.
6. Strona składając wniosek o zmianę wynagrodzenia powinna przedstawić w szczególności:
1) wyliczenie wnioskowanej kwoty zmiany wynagrodzenia;
2) dowody na to, że wliczona do wniosku wartość materiałów i innych kosztów nie obejmuje kosztów materiałów i usług zakontraktowanych lub nabytych przed okresem objętym wnioskiem;
3) dowody na to, że wzrost kosztów materiałów lub usług miał wpływ na koszt realizacji zamówienia.
7. Łączna wartość zmian wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, dokonanych na podstawie postanowień niniejszego ustępu nie może być wyższa niż 5 % w stosunku do pierwotnej wartości umowy.
8. Zmiana wynagrodzenia wymaga zgodnej woli obu stron wyrażonej aneksem do umowy.
9. Wykonawcy nie przysługuje prawo dochodzenia zmiany wynagrodzenia, jeśli zmiana ta wnikałaby z niestarannego obliczenia ceny oferty.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-01-15 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://wisniew.logintrade.net/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-01-15 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie projektu Planu Ogólnego Zagospodarowania Przestrzennego dla Gminy Golczewo
- "Sporządzenie planu ogólnego wraz z prognozą oddziaływania na środowisko oraz opracowaniem ekofizjograficznym dla miasta Ruda Śląska"
- Sporządzenie planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego gminy Adamówka
- Sporządzenie Planu Ogólnego Gminy Rząśnik
- Opracowanie zmian w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego Gminy Rząśnik - ustalenie przeznaczenia terenów
- Opracowanie planu ogólnego Gminy Biały Bór
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.