Ogłoszenie z dnia 2024-12-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00591326/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Rozwój świetlicy środowiskowej jako placówki wsparcia dziennego dla dzieci i młodzieży w Gminie Łazy. Uruchomienie Punktu Konsultacyjnego Wsparcia dla rodziny – Gmina Łazy. Postępowanie 2
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŁAZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258865
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Traugutta 15
1.5.2.) Miejscowość: Łazy
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-450
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wirum@lazy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.umlazy.finn.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-291fb518-f4d2-45e4-9251-ec06302553291.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozwój świetlicy środowiskowej jako placówki wsparcia dziennego dla dzieci i młodzieży w Gminie Łazy. Uruchomienie Punktu Konsultacyjnego Wsparcia dla rodziny – Gmina Łazy. Postępowanie 22.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-291fb518-f4d2-45e4-9251-ec0630255329
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00678903
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00039305/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Rozwój świetlicy środowiskowej jako placówki wsparcia dziennego dla dzieci i młodzieży w Gminie Łazy. Uruchomienie Punktu Konsultacyjnego Wsparcia dla rodziny – Gmina Łazy.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt jest dofinansowany w ramach Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027 (Europejski Fundusz Społeczny+) dla Priorytetu: FESL.07.00-Fundusze Europejskie dla społeczeństwa dla Działania: FESL.07.07-Wsparcie rodziny, dzieci i młodzieży oraz deinstytucjonalizacja pieczy zastępczej Projekt pt. „Rozwój usług społecznych poprzez wsparcie rodziny, dzieci i młodzieży w Gminie Łazy”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00591326
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WID.271.29.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 474004,85 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 262536,63 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2.1. Opis zadania nr 1. Udzielanie specjalistycznego wsparcia psychoterapeutycznego dla uczestników i uczestniczek projektu.1) Warunki wykonywania usługi:
a) forma zaangażowania: umowa zlecenie,
b) termin realizacji usługi: 36 miesięcy od dnia podpisania umowy.
c) miesięczny wymiar zaangażowania: maksymalnie 20 godz. lekcyjnych/miesięcznie
d) stałe wsparcie osób realizujących projekt.
2) Wykonawca jest odpowiedzialny za:
Świadczenie usług pomocy psychoterapeutycznej dla uczestniczek i uczestników projektu „Rozwój usług społecznych poprzez wsparcie rodziny, dzieci i młodzieży w Gminie Łazy” :
a) diagnozowanie i analizowanie trudności z jakimi zgłasza się uczestnik projektu;
b) prowadzenie konsultacji, poradnictwa, wsparcia i psychoterapii dla dzieci dorosłych oraz rodzin;
c) staranne dobranie metod i technik pracy do potrzeb i problematyki wnoszonej przez uczestników ;
d) zapewnienie uczestnikom warunków sprzyjających otwartości, zbudowanie atmosfery zaufania;
e) wykonywanie obowiązków zgodnie z zasadami etyki zawodowej, zachowanie tajemnicy zawodowej, podejmowanie działań uwzględniających dobro osoby lub rodziny;
f) podejmowanie wobec uczestników działań i interwencji psychoterapeutycznych, zgodnie ze zdiagnozowanymi u nich problemami, trudnościami oraz potrzebami; W sytuacjach tego wymagających - skierowanie do pozostałych specjalistów pełniących dyżury w Punkcie Konsultacyjnym;
g) współpraca z pracownikami merytorycznymi i z personelem projektu celem realizacji zamierzonych działań i osiągnięcia zaplanowanych celów projektu;
h) prowadzenie dokumentacji z udzielanego wsparcia;
i ) stała współpraca z Zamawiającym i dostarczanie na jego wezwanie niezbędnej dokumentacji
z zakresu działalności Punktu Konsultacyjnego w zakresie prowadzonego wsparcia
3) Wykonawca oprócz pracy bezpośrednio z uczestnikami projektu zobowiązany będzie do:
a) wykonywania swoich zadań w sposób staranny, skuteczny i terminowy, zgodnie z harmonogramem spotkań,
b) terminowego i właściwego realizowania powierzonych zadań projektowych,
c) ewidencjonowania godzin i zrealizowania zadania dotyczącego wykonywanych obowiązków
w systemie miesięcznym, w sposób zgodny z obowiązującymi Wytycznymi w zakresie kwalifikowania wydatków ramach EFS + na lata 2021 – 2024,
d) przedstawiania dokumenty rozliczeniowej niezwłocznie po zakończeniu każdego miesiąca,
e) prowadzenia dokumentacji zgodnie z Regulaminem placówki i wymogami projektu,
w szczególności: formularz rekrutacyjny, deklaracja udziału w projekcie, formularz rodo, plan pracy dostosowany do zdiagnozowanych potrzeb grupy docelowej, karta poradnictwa psychoterapeutycznego, oraz protokoły.
f) propagowania działań informacyjno-promocyjnych dot. realizowanego projektu oraz przestrzegania zasad równości szans i niedyskryminacji, w tym zasady dostępności dla osób
z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn,
g) przestrzegała przepisów o ochronie danych osobowych, zgodnie z Ustawą,
h) zobowiązana do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji służbowych dot. działalności Punktu Konsultacyjnego, jej uczestników i ich rodzin.
4) Warunkiem skorzystania z pomocy/konsultacji w Punkcie Konsultacyjnym jest:
- wcześniejsze, telefoniczne zgłoszenie chęci spotkania ze specjalistą telefonicznie, e-mailowo lub osobiście w siedzibie Punktu. Dane zostaną przekazane poszczególnym specjalistom, którzy będą umawiać się z osobami wymagającymi wsparcia bezpośrednio telefonicznie. Konsultacje mogą odbywać się od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30-19.00.
5) Miejsce pracy: Zamawiający zapewni siedzibę w budynku przy ul. Spółdzielczej 2 w Łazach. W szczególnie uzasadnionych przypadkach osób ze szczególnymi potrzebami, w tym osób niepełnosprawnych dopuszcza się możliwość świadczenia usługi/poradnictwa w miejscu zamieszkania osoby korzystającej ze wsparcia po wcześniejszym uzgodnieniu tego faktu
z danym specjalistą.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85312320-8 - Usługi doradztwa
85320000-8 - Usługi społeczne
4.5.5.) Wartość części: 100975,61 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis zadania nr 2. Udzielanie specjalistycznego wsparcia psychologicznego dla uczestników i uczestniczek projektu.1) Warunki wykonywania usługi:
a) forma zaangażowania: umowa zlecenie,
b) termin realizacji usługi: 36 miesięcy od dnia podpisania umowy.
c) miesięczny wymiar zaangażowania: maksymalnie 30 godz. zegarowych / miesięcznie
d) stałe wsparcie osób realizujących projekt.
2) Wykonawca jest odpowiedzialny za:
Świadczenie usług pomocy psychologicznej dla uczestniczek i uczestników projektu „Rozwój usług społecznych poprzez wsparcie rodziny, dzieci i młodzieży w Gminie Łazy”:
a) prowadzenie indywidualnej i rodzinnej terapii psychologicznej oraz udzielanie wsparcia psychologicznego wszystkim uczestnikom projektu;
b) diagnozowaniu, prowadzeniu terapii i podejmowaniu działań profilaktycznych zgodnie ze zdiagnozowanym zapotrzebowaniem występującym u uczestników i uczestniczek projektu
c) wstępna informacja i edukacja nt. metod, form pomocy oraz możliwości podjęcia leczenia
uzależnień, współuzależnienia i przeciwdziałaniu przemocy domowej
d) prowadzenie wsparcia dla uczestników projektu, zgodnie z ustalonymi potrzebami,
e) udzielanie wsparcia psychologicznego osobom z najbliższego otoczenia uczestników, w tym członków rodziny i opiekunów (dzieci, małżonkowie, rodzice biologiczni, opiekunowie prawni);
f) kierowanie do udziału w terapii psychologicznej i psychospołecznej oraz pedagogiczno-logopedycznej oraz kierowanie do innych specjalistów i instytucji pomocowych lub terapeutycznych
w szczególnych przypadkach zdiagnozowania barier, np. współuzależnienie, przemoc;
g) prowadzenie grup warsztatowo- samopomocowych dla rodzin;
h) prowadzenie warsztatów tematycznych dla wychowanków świetlicy środowiskowej;
i) przezwyciężeniu apatii powstałej w wyniku trudnej sytuacji osobistej i/lub zawodowej,
j) niwelowaniu barier natury psychologicznej, radzeniu sobie w sytuacjach trudnych i stresowych, radzeniu sobie z krytyką i negatywnym nastawieniem innych, wzmocnieniu pewności siebie, wiary we własne możliwości, wiary w słuszność wyznaczanych sobie celów,
k) współpraca z rodzicami (opiekunami prawnymi) oraz zachęcanie ich do współpracy w rozwiązywaniu problemów dziecka oraz do udziału w bieżącym życiu świetlicy,
l) współpraca z pracownikami merytorycznymi i z personelem projektu celem realizacji zamierzonych działań i osiągnięcia zaplanowanych celów projektu;
m) prowadzenie dokumentacji z udzielanego wsparcia;
n) przestrzeganie i promowanie zasad równości szans kobiet i mężczyzn;
o) stała współpraca z Zamawiającym i dostarczanie na jego wezwanie niezbędnej dokumentacji z zakresu działalności Punktu Konsultacyjnego;
3) Osoba składająca ofertę oprócz pracy bezpośrednio z uczestnikami projektu będzie:
a) wykonywała swoje zadania w sposób staranny, skuteczny i terminowy, zgodnie z harmonogramem zajęć,
b) terminowo i właściwie realizowała powierzone zadania projektowe,
c) ewidencjonowała godziny i zrealizowane zadania dotyczące wykonywanych obowiązków w systemie miesięcznym, w sposób zgodny z obowiązującymi Wytycznymi w zakresie kwalifikowania wydatków ramach EFS + na lata 2021 – 2024,
d) przedstawiała dokumenty rozliczeniowe niezwłocznie po zakończeniu każdego miesiąca,
e) prowadziła dokumentację zgodnie z Regulaminem placówki i wymogami projektu, w szczególności: formularz rekrutacyjny, deklaracja udziału w projekcie, formularz rodo, plan pracy dostosowany do zdiagnozowanych potrzeb grupy docelowej, karta poradnictwa psychologicznej, oraz protokoły, karty pracy indywidualnej oraz dziennik zajęć grupowych.
f) propagowała działania informacyjno-promocyjne dot. realizowanego projektu oraz przestrzegała zasad równości szans i niedyskryminacji, w tym zasady dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn,
g) przestrzegała przepisów o ochronie danych osobowych, zgodnie z Ustawą,
h) zobowiązana do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji służbowych dot. działalności Punktu Konsultacyjnego, jej uczestników i ich rodzin.
4) Warunkiem skorzystania z pomocy/konsultacji w Punkcie Konsultacyjnym jest:
- wcześniejsze, telefoniczne zgłoszenie chęci spotkania ze specjalistą telefonicznie, e-mailowo lub osobiście w siedzibie Punktu. Dane zostaną przekazane poszczególnym specjalistom, którzy będą umawiać się z osobami wymagającymi wsparcia bezpośrednio telefonicznie. Konsultacje mogą odbywać się od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30-19.00.
5) Miejsce pracy: Zamawiający zapewni siedzibę w budynku przy ul. Spółdzielczej 2 w Łazach. W szczególnie uzasadnionych przypadkach osób ze szczególnymi potrzebami, w tym osób niepełnosprawnych dopuszcza się możliwość świadczenia usługi/poradnictwa w miejscu zamieszkania osoby korzystającej ze wsparcia po wcześniejszym uzgodnieniu tego faktu
z danym specjalistą.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85312320-8 - Usługi doradztwa
85320000-8 - Usługi społeczne
4.5.5.) Wartość części: 151463,56 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis zadania nr 3. Świadczenie usług Mediatora dla uczestników i uczestniczek projektu.1) Warunki wykonywania usługi:
a) forma zaangażowania: umowa zlecenie,
b) termin realizacji usługi: 36 miesięcy od dnia podpisania umowy.
c) miesięczny wymiar zaangażowania: maksymalnie 2 godz. zegarowe / miesięcznie
d) stałe wsparcie osób realizujących projekt.
2) Wykonawca jest odpowiedzialny za:
a) prowadzenie indywidualnych i rodzinnych konsultacji i mediacji;
b) kontakt ze stronami w celu ustalenia dogodnego terminu i miejsca spotkania mediacyjnego;
c) mediator uczestniczy w spotkaniu ze stronami lub może się spotkać indywidualnie z każdą ze stron i będzie pośredniczył w rozmowie między nimi, przekazując im stanowiska każdej z nich;
d) sporządzenia z przebiegu mediacji protokołu. Jeżeli strony zawarły ugodę, zostanie ona wpisana do protokołu albo do niego dołączona;
e) prowadzenie wsparcia dla uczestników projektu, zgodnie z ustalonymi potrzebami i/lub ewentualnie skierowanie ich do pozostałych specjalistów pełniących dyżury w Punkcie Konsultacyjnym;
f) współpraca z pracownikami merytorycznymi i z personelem projektu celem realizacji zamierzonych działań i osiągnięcia zaplanowanych celów projektu;
g) prowadzenie dokumentacji z udzielanego wsparcia;
h) przestrzeganie i promowanie zasad równości szans kobiet i mężczyzn;
i) stała współpraca z Zamawiającym i dostarczanie na jego wezwanie niezbędnej dokumentacji
z zakresu działalności Punktu Konsultacyjnego w zakresie prowadzonych mediacji;
3) Osoba składająca ofertę oprócz pracy bezpośrednio z uczestnikami projektu będzie:
a) wykonywała swoje zadania w sposób staranny, skuteczny i terminowy, zgodnie z harmonogramem spotkań,
b) terminowo i właściwie realizowała powierzone zadania projektowe,
c) ewidencjonowała godziny i zrealizowane zadania dotyczące wykonywanych obowiązków
w systemie miesięcznym, w sposób zgodny z obowiązującymi Wytycznymi w zakresie kwalifikowania wydatków
d) przedstawiała dokumenty rozliczeniowe niezwłocznie po zakończeniu każdego miesiąca,
e) prowadziła dokumentację zgodnie z Regulaminem placówki i wymogami projektu, w szczególności: plan pracy dostosowany do zdiagnozowanych potrzeb grupy docelowej, karty pracy indywidualnej oraz protokoły mediacyjne,
f) propagowała działania informacyjno-promocyjne dot. realizowanego projektu oraz przestrzegała zasad równości szans i niedyskryminacji, w tym zasady dostępności dla osób
z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn,
g) przestrzegała przepisów o ochronie danych osobowych, zgodnie z Ustawą,
h) zobowiązana do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji służbowych dot. działalności Punktu Konsultacyjnego, jej uczestników i ich rodzin.
4) Warunkiem skorzystania z pomocy/konsultacji w Punkcie Konsultacyjnym jest:
- wcześniejsze, telefoniczne zgłoszenie chęci spotkania ze specjalistą telefonicznie, e-mailowo lub osobiście w siedzibie Punktu. Dane zostaną przekazane poszczególnym specjalistom, którzy będą umawiać się z osobami wymagającymi wsparcia bezpośrednio telefonicznie. Konsultacje mogą odbywać się od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30-19.00.
5) Miejsce pracy: Zamawiający zapewni siedzibę w budynku przy ul. Spółdzielczej 2 w Łazach. W szczególnie uzasadnionych przypadkach osób ze szczególnymi potrzebami, w tym osób niepełnosprawnych dopuszcza się możliwość świadczenia usługi/poradnictwa w miejscu zamieszkania osoby korzystającej ze wsparcia po wcześniejszym uzgodnieniu tego faktu
z danym specjalistą.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85312320-8 - Usługi doradztwa
85320000-8 - Usługi społeczne
4.5.5.) Wartość części: 10097,46 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
UZASADNIENIE FAKTYCZNE
W dniu 21.11.2024, do upływu terminu składania ofert, Zamawiający nie otrzymał ani jednej oferty w zakresie zadania nr 1.
UZASADNIENIE PRAWNE
Na podstawie art. 255 pkt 1) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
1) nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 162000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 171720,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 162000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Niepubliczna Placówka Wychowania Pozaszkolnego LINGUA, organ prowadzący: CE LINGUA SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6783144332
7.3.3) Ulica: Młyńska 9/1
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-469
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 162000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
UZASADNIENIE FAKTYCZNE
W dniu 21.11.2024, do upływu terminu składania ofert, Zamawiający nie otrzymał ani jednej oferty w zakresie zadania nr 3.
UZASADNIENIE PRAWNE
Na podstawie art. 255 pkt 1) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
1) nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług przez doradcę zawodowego w ramach projektu Pn. "Miasto dla każdego, czyli odNOWA społeczna w Tarnowie" współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+).
- Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi z tereny gminy Czernica z podziałem na części
- Opracowanie projektu planu ogólnego dla Gminy Trzeszczany
- "ŚWIADCZENIE W 2025 ROKU SPECJALISTYCZNYCH USŁUG OPIEKUŃCZYCH ORAZ SPECJALISTYCZNYCH USŁUG OPIEKUŃCZYCH DLA OSÓB Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI NA PODSTAWIE DECYZJI ADMINISTRACYJNYCH MOPS WĄGROWIEC"
- Świadczenie usług terapeutycznych i psychologicznych w ramach projektu "Wsparcie Rodzin w Mieście Białogard"
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi wykonywanych w miejscu zamieszkania na terenie Gminy Kowal w 2025 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.