eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OstródaZAKUP I DOSTAWA SAMOCHODU OSOBOWEGO TYPU BUS 9-OSOBOWY



Ogłoszenie z dnia 2024-12-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZAKUP I DOSTAWA SAMOCHODU OSOBOWEGO TYPU BUS 9-OSOBOWY

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ostródzie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510827093

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana III Sobieskiego 5

1.5.2.) Miejscowość: Ostróda

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-100

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.mukowska@pcpr.ostroda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr.ostroda.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/pcprostroda/public/postepowanie?postepowanie=77125179

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZAKUP I DOSTAWA SAMOCHODU OSOBOWEGO TYPU BUS 9-OSOBOWY

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-12c8860c-b992-426b-8480-407612ffcd24

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00678905

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00636628

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PPP.261.5.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa samochodu osobowego typu bus 9-osobowy.
2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy (załącznik nr 3 do SWZ).
3. Opis przedmiotu zamówienia- wykaz parametrów technicznych i wymagane wyposażenie samochodów zawiera załącznik nr 4 do SWZ.
4. Powody niedokonania podziału zamówienia na części: Zamawiający nie planuje podziału zamówienia na części, gdyż jego wielkość nie stanowi bariery dostępu do zamówienia dla MŚP oraz podział zamówienia na części jest niemożliwy ze względów technologicznych. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pojazdu.
5. Rozwiązania równoważne:
1) równoważność- rozwiązanie o tym samym przeznaczeniu, cechach technicznych, jakościowych i funkcjonalnych odpowiadających cechom technicznym, jakościowym i funkcjonalnym wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia, lub lepszych, oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem;
2) Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 4 do SWZ) pod warunkiem, że zagwarantują one realizację dostaw i zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 4 do SWZ) oraz będą zgodne pod względem:
a) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji),
b) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów),
c) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, konstrukcje itd.),
d) parametrów bezpieczeństwa użytkowania,
3) rozwiązanie równoważne musi pozwalać na zrealizowanie zakładanego przez Zamawiającego celu poprzez parametry wydajnościowe i funkcjonalne, mające wpływ na skuteczność działania, takie same lub lepsze od wskazanych wymagań minimalnych;
4) użycie w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 4 do SWZ) nazw rozwiązań, materiałów i urządzeń służy ustaleniu minimalnego standardu wykonania i określenia właściwości i wymogów technicznych dla przyjętych rozwiązań;
5) brak określenia „minimum” oznacza wymaganie na poziomie minimalnym, a Wykonawca może zaoferować rozwiązanie o lepszych parametrach;
6) w celu zachowania zasad neutralności technologicznej i konkurencyjności dopuszcza się rozwiązania równoważne do wyspecyfikowanych, przy czym za rozwiązanie równoważne uważa się takie rozwiązanie, które pod względem technologii, wydajności i funkcjonalności nie odbiega lub jest lepsze od technologii funkcjonalności i wydajności wyszczególnionych w rozwiązaniu wyspecyfikowanym;
7) w sytuacjach, kiedy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 uPzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Każdorazowo, gdy wskazana jest SWZ oraz załącznikach do SWZ norma, ocena techniczna, specyfikacja techniczna i systemy referencji technicznych, o których mowa wyżej, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna”.
8) wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne do wskazanych norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa wyżej, jest obowiązany wykazać w ofercie (udowodnić), że oferowane przez niego rozwiązania równoważne spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w szczególności poprzez opisanie tych rozwiązań, tj. podanie odpowiednio: normy, oceny technicznej, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, który charakteryzuje oferowane rozwiązania równoważne. Informacje te mogą także zostać podane przez Wykonawcę w przedmiotowych środkach dowodowych, wymaganych w toku postępowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34115200-8 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie „wykonawca (…) uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (…)”.
Zamawiający w dniu 13.12.2024 r. wybrał jako najkorzystniejszą ofertę złożoną przez F.H.U. CAR-BUD Konrad Karpiuk, ul. Ogródkowa 1/30, 20-067 Lublin i po ustaleniu szczegółów związanych z podpisaniem umowy, w dniu 18.12.2024 r. przesłał Wykonawcy plik zawierający treść umowy w celu podpisania, z prośbą o odesłanie pliku opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
Wykonawca nie odesłał podpisanej umowy, wobec powyższego Zamawiający w dniu 19.12.2024 r., wezwał Go do podpisania i przesłania umowy w terminie do dnia 20.12.2024 r., pouczając, że brak reakcji w wyznaczonym terminie, zostanie uznany za uchylenie się od zawarcia umowy na warunkach określonych w ofercie.
Wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, w dniu 19.12.2024 r. złożył oświadczenie o odmowie podpisania umowy w związku z możliwymi opóźnieniami w produkcji pojazdu oraz błędem w kalkulacji cenowej oferowanego samochodu.
„Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (…) zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowanie”.
W postępowaniu oferta Wykonawcy, który uchylił się od zawarcia umowy została złożona jako jedyna, w takiej sytuacji Zamawiający zobowiązany jest unieważnić postępowanie.
Podstawa prawna: art. 255 pkt 7 uPzp; art. 263 uPzp.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 215495,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 215495,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.