eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźWykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj inwestycji pn. "Dobudowa dźwigu towarowo-osobowego do elewacji budynku "A" CBMiM PAN"



Ogłoszenie z dnia 2024-12-30

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj inwestycji pn. „Dobudowa dźwigu
towarowo-osobowego do elewacji budynku "A" CBMiM PAN”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Badań Molekularnych i Makromolekularnych Polskiej Akademii Nauk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000326517

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza 112

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-363

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urszula.zalog@cbmm.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cbmm.lodz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Badawcza

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj inwestycji pn. „Dobudowa dźwigu
towarowo-osobowego do elewacji budynku "A" CBMiM PAN”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b63539c3-7793-4b40-8601-f338279e6e4f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00678931

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00666422/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj inwestycji pn. „Dobudowa dźwigu towarowo-osobowego do elewacji budynku "A" CBMiM PAN”

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://cbmim.ezamawiajacy.pl/pn/cbmim/demand/189537/notice/public/details

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://cbmim.ezamawiajacy.pl/pn/cbmim/demand/189537/notice/public/details

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu przy użyciu strony prowadzonego postępowania (platformy). Korzystanie z niej bezpłatne. Sposób korzystania jest w „Instrukcji dla Wykonawcy” załączniku nr 11 do SWZ. Należy się zapoznać z nią i zaakceptować.
2. W przypadku awarii platformy lub przerwy technicznej - komunikacja za: urszula.zalog@cbmm.lodz.pl Nie dotyczy to składania ofert.
3. Niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformie:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej minimalnej przepustowości 512 kb/s na komputer (Zamawiający zaleca szerokopasmowe łącze internetowe),
2) komputer klasy PC lub MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta,
3) zainstalowana wybrana przeglądarka w wersji wspieranej przez producenta obsługującego TLS 1.2,
4) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
4. Formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 2 GB powinny być zgodne z Rozporządzeniem w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych. Wśród formatów powszechnych, a nie występujących w w/w rozporządzeniu są: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.
5. Rekomenduje się wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf
6. W celu kompresji danych rekomenduje się wykorzystanie jednego z rozszerzeń: .zip lub .7Z
7. Kodowanie i czas odbioru danych tj.:
1) plik załączony przez Wykonawcę na platformie i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.
2) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu.
8. Oferta powinna być złożona poprzez platformę i pod rygorem nieważności podpisana:
a) Kwalifikowanym podpisem elektronicznym, o którym mowa w Rozporządzeniu parlamentu europejskiego i rady (UE) nr 910/2014 w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym.
Rekomenduje się podpis w formacie PAdES na pliku w formacie .pdf
Pliki w formacie .pdf można podpisać podpisem w formacie XAdES typem wewnętrznym otaczającym
Pliki w innych formatach niż .pdf można podpisać podpisem w formacie XAdES o typie zewnętrznym. Należy pamiętać, aby przekazać łącznie plik podpisany i podpis. Nie rekomenduje się używania podpisu XAdES typ zewnętrzny
Rekomenduje się używanie kwalifikowanego znacznika czasu,
b) Podpisem zaufanym , o którym mowa w ustawie o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne. Wielkość poj. pliku podpisanego (dokument wraz z podpisem) nie może przekroczyć 10 MB
c) Podpisem osobistym , o którym mowa w ustawie o dowodach osobistych. Nie jest to podpis odręczny. Jest to zaawansowany podpis elektroniczny ujęty w e-dowodzie. Wielkość pliku w formacie .pdf wynosi maks. 5 MB. Zaleca się pliki w formacie .pdf
9. Opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dane kwalifikowanym podpisem elektronicznym jest jednoznaczne z podpisaniem oryginału dokumentu, z wyjątkiem kopii poświadczonych odpowiednio przez innego Wykonawcę ubiegającego się wspólnie z nim o udzielenie zamówienia, przez podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, albo przez podwykonawcę.
10. Zaleca się, aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju.
12. W przypadku łączenia plików w formacie .pdf w jeden plik, to zaleca się pliki najpierw połączyć, a następnie podpisać. Nie zaleca się podpisanych już plików w formacie .pdf łączyć w jeden.
13. Zaleca, aby nie wprowadzać zmian w plikach po podpisaniu ich.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DT/28-RB/8/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie wielobranżowego projektu budowlanego oraz wykonanie robót budowlano-instalacyjnych w trybie zaprojektuj i wybuduj inwestycji pn. „Dobudowa dźwigu towarowo-osobowego do elewacji budynku "A" CBMiM PAN”
z uwzględnieniem zapisów Programu Funkcjonalno-Użytkowego. Budynek „A” CBMiM PAN zlokalizowany jest w Łodzi przy ulicy Sienkiewicza 112.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) wykonanie wielobranżowego projektu budowlanego (architektury, konstrukcji, instalacji elektrycznych, instalacji teletechnicznych, instalacji SSP, instalacji CO, instalacji wentylacji i instalacji kanalizacji deszczowej) oraz specyfikacji wykonania i odbioru robót na podstawie PFU – załącznik nr 10,
2) uzgodnienie robót budowlano-instalacyjnych z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków,
3) uzgodnienie projektu budowlanego z rzeczoznawcą ds. przeciwpożarowych,
4) uzgodnienie projektu budowlanego z rzeczoznawcą ds. sanitarnych,
5) uzyskanie w imieniu Zamawiającego prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę,
6) wykonanie robót budowlano-instalacyjnych zgodnie z projektem budowalnym zatwierdzonym prawomocną decyzją o pozwoleniu na budowę,
7) pełnienie nadzoru autorskiego,
8) wykonywania prac budowlanych i instalacyjnych (w tym: roboty rozbiórkowe, roboty ziemne, żelbetowe, stalowe, murowe, termoizolacyjne, izolacyjne przeciwwodne, wykończeniowe, instalacja grzewcza, wod-kan., elektryczna i teletechniczna),
9) zakup i montaż dźwigu towarowo-osobowego,
10) wykonanie dokumentacji powykonawczej,
11) uzyskanie wszelkich uzgodnień, odbiorów i zezwoleń niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie,
12) udzielenie gwarancji.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej:
- jedną osobą do wykonania projektu budowlanego posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie projektanta w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowalne, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Osoba ta musi wykazać się wykonaniem co najmniej 1 (jednego) projektu budowlanego.
- jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych
w budownictwie, obejmujące kierowanie robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, upoważniające do nadzorowania robót w wymaganym zakresie. Osoba ta musi wykazać się doświadczeniem w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót przy realizacji o najmniej 1 (jednej) roboty związanej z montażem dźwigu osobowego lub towarowo-osobowego,
- jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika robót instalacji elektrycznych, posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, obejmujące kierowanie robotami w specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, upoważniające do nadzorowania robót w wymaganym zakresie. Osoba ta musi wykazać się doświadczeniem w pełnieniu funkcji kierownika robót w specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych przy realizacji o najmniej 1 (jednej) roboty związanej z montażem dźwigu osobowego lub towarowo-osobowego.
Przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia wydane na podstawie ustawy z dnia 7.07.1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub odpowiadające im uprawnienie budowlane, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastosowaniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowalne oraz ustawy z dnia 22.12.2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii europejskiej (Dz.U. z 2020 poz. 220 z późn. zm.).
b) Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej że 2 roboty budowlane polegające na budowie/przebudowie/rozbudowie szybu windowego wraz z dostawą i montażem dźwigu osobowego lub towarowo-osobowego o wartości co najmniej 400 000 PLN (brutto) każda.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się doświadczeniem przy realizacji wymaganego zakresu zamówienia zarówno w formie robót budowlanych jak i dostawy wraz z montażem.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zmawiający żąda złożenia wraz z ofertą oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia, o których mowa w rozdziale VIII, pkt 1 SWZ:
a) „Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp o niepodleganiu wykluczeniu” aktualne na dzień składania ofert – załącznik nr 2 do SWZ,
2. Zamawiający na podstawie art. 274 ust. 1 uPzp, wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień złożenia, potwierdzających brak podstaw wykluczenia, o których mowa w rozdziale VIII pkt 1 SWZ:
a) „Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu składanym na podstawie art. 125 ust. 1 uPzp” – załącznik nr 6 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zmawiający żąda złożenia wraz z ofertą oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na potwierdzenie spełnienia warunków udziału, o których mowa w IX rozdziale SWZ:
a) „Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu” aktualne na dzień składania ofert – załącznik nr 3 do SWZ.
b) „Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu” aktualne na dzień składania ofert – załącznik nr 4 do SWZ – jeśli dotyczy.
2. Zamawiający na podstawie art. 274 ust. 1 uPzp, wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień złożenia, potwierdzających spełnienie warunków udziału, o których mowa w IX rozdziale SWZ:
a) „Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia, którymi Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował” – załącznik nr 7 do SWZ.
Wykonawca ma obowiązek wskazać spełnienie warunku udziału opisanego
rozdziale IX pkt. 1 ppkt 4 lit a) SWZ,
b) „Wykazu robót” wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane – załącznik nr 8 do SWZ.
Wykonawca ma obowiązek wskazać spełnienie warunku udziału opisanego
w rozdziale IX pkt. 1 ppkt 4 lit. b) SWZ.
c) dowody określające, czy te roboty zostały wykonane należycie. Przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Oświadczenie i dokumenty składające się na ofertę:
1) „Formularz oferty” (stanowi treść oferty) - załącznik nr 1 do SWZ,
Inne oświadczenie i dokumenty składane wraz z ofertą:
2) „Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp o niepodleganiu wykluczeniu” – załącznik nr 2 do SWZ, o których mowa w rozdziale X, pkt 1, ppkt 1) SWZ,
3) „Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu” – załącznik nr 3 do SWZ, o których mowa w rozdziale X, pkt 1, ppkt 2) SWZ,
4) „Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu” – załącznik nr 4 do SWZ, o których mowa w rozdziale X, pkt 1, ppkt 2) SWZ – jeśli dotyczy,
5) dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, o którym mowa w rozdziale XIII pkt 1 – 3, 6 SWZ,
6) pełnomocnictwo dla osoby do działania w imieniu Wykonawcy, o którym mowa w rozdziale XIII pkt 4, 5 SWZ – jeśli dotyczy,
7) pełnomocnictwo, oświadczenie, o którym mowa w rozdziale XIV SWZ – w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – jeśli dotyczy,
8) dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, o którym mowa w rozdziale XIII pkt 1 – 3 SWZ,
9) pełnomocnictwo dla osoby do działania w imieniu Wykonawcy, o którym mowa w rozdziale XIII pkt 4, 5 SWZ – jeśli dotyczy,
10) pełnomocnictwo, oświadczenie, o którym mowa w rozdziale XIV SWZ – w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – jeśli dotyczy,
11) wadium - oryginał gwarancji lub poręczenia,
Podmiotowe środki dowodowe składane wraz z ofertą:
12) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, oświadczenie, dokumenty lub pełnomocnictwo, o których mowa w rozdziale XIV SWZ – w przypadku Wykonawców polegających na zasobach podmiotów udostępniających zasoby – jeśli dotyczy,

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 10 000 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych PLN).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływy terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 uPzp.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Centrum Badań Molekularnych i Makromolekularnych PAN w Łodzi:
Konto bankowe: Bank Gospodarstwa Krajowego
nr konta: PL 81 1130 1163 0014 7147 3520 0001
Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Za datę wniesienia wadium uważa się datę wpływu pieniędzy na w/w konto.
Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty,
Zamawiający zaleca aby Wykonawca wnosząc wadium oznaczył jakiego postępowania dotyczy (tj. podać nazwę i numer postępowania).
5. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczeniach, o których mowa w pkt. 3 ppkt. 2) – 5) rozdziału, Wykonawca przekazuje wraz z ofertą Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej. Z treści gwarancji lub poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 uPzp. Do wadium wniesionego w formach wymienionych w pkt. 3 ppkt. 2) – 5) rozdziału, stosować się powinno prawo polskie. Wniesione wadium musi obejmować okres związania ofertą i nie może zawierać żadnych ograniczeń sprzecznych z ustawą Prawo zamówień publicznych, w szczególności utrudniających realizację praw określonych
w art. 98 ust. 6 uPzp.
6. Dla skuteczności wniesienia wadium w innej postaci niż pieniądz niezbędnym jest przekazanie przed upływem terminu składania ofert, za pośrednictwem strony prowadzonego postępowania, oryginału gwarancji lub poręczenia w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez Gwaranta/Poręczyciela. Dokument nie może zawierać postanowień uzależniających jego dalsze obowiązywanie od zwrotu oryginału dokumentu gwarancyjnego do gwaranta/poręczyciela
7. Zamawiający na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 uPzp, odrzuci ofertę jeżeli Wykonawca nie wniesie wadium, lub wniesie w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwalnie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadkach, o których mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 uPzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenie określa § 14 projektu umowy - załącznik nr 9 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-01-14 14:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://cbmim.ezamawiajacy.pl/pn/cbmim/demand/189537/notice/public/details

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-01-14 15:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-02-12

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.