Ogłoszenie z dnia 2024-12-31
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Utrzymanie oznakowania poziomego na terenie miasta Poznania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Poznań Zarząd Dróg Miejskich w Poznaniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631257822
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wilczak 17
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-623
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@zdm.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdm.poznan.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie drogami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie oznakowania poziomego na terenie miasta Poznania
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7e4437b7-9ffc-4508-b15e-21f6be5922a6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00680294
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00040987/45/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.43 Utrzymanie oznakowania poziomego na terenie m. Poznania
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7e4437b7-9ffc-4508-b15e-21f6be5922a63.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami prowadzona jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl.
Szczegółowe informacje dotyczące środków komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami oraz wymagania techniczne dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej zostały określone w SWZ.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa „Regulamin Platformy e-Zamówienia”, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”. Szczegółowe regulacje dotyczące korespondencji elektronicznej zostały zawarte w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Został określony w pkt 23.2. SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Został określony w pkt 23.2. SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZ.RO.341.144.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 6
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 - Zadanie nr 1: Grunwald/Wilda bez ulic znajdujących się w Strefach Płatnego Parkowania - oznakowanie realizowane cienkowarstwową farbą drogową oraz masą chemoutwardzalną na gładko.
Szczegółowy zakres robót oraz ich realizacja i odbiór został opisany w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej – Załącznik nr 2 do SWZ i w Formularzu cenowym – Załącznik nr 3 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-09-20
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej w oparciu o kryterium opisane w pkt 18 SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 - Zadanie nr 2: Jeżyce bez ulic znajdujących się w Strefach Płatnego Parkowania - oznakowanie realizowane cienkowarstwową farbą drogową oraz masą chemoutwardzalną na gładko. Szczegółowy zakres robót oraz ich realizacja i odbiór został opisany w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej – Załącznik nr 2 do SWZ i w Formularzu cenowym – Załącznik nr 3 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-09-20
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej w oparciu o kryterium opisane w pkt 18 SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 - Zadanie nr 3: Stare Miasto bez ulic znajdujących się w Strefie Płatnego Parkowania - oznakowanie realizowane cienkowarstwową farbą drogową oraz masą chemoutwardzalną na gładko.
Szczegółowy zakres robót oraz ich realizacja i odbiór został opisany w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej – Załącznik nr 2 do SWZ i w Formularzu cenowym – Załącznik nr 3 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-09-20
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej w oparciu o kryterium opisane w pkt 18 SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 - Zadanie nr 4: Nowe Miasto bez ulic znajdujących się w Strefie Płatnego Parkowania - oznakowanie realizowane cienkowarstwową farbą drogową oraz masą chemoutwardzalną na gładko.
Szczegółowy zakres robót oraz ich realizacja i odbiór został opisany w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej – Załącznik nr 2 do SWZ i w Formularzu cenowym – Załącznik nr 3 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-09-20
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej w oparciu o kryterium opisane w pkt 18 SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5 - Zadanie nr 5: obszar Strefy Płatnego Parkowania: Św. Łazarz i Wilda Centrum, Jeżyce, Politechnika, Ostrów Tumski, Śródka i Zagórze - oznakowanie realizowane cienkowarstwową farbą drogową oraz masą chemoutwardzalną na gładko.
Szczegółowy zakres robót oraz ich realizacja i odbiór został opisany w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej – Załącznik nr 2 do SWZ i w Formularzu cenowym – Załącznik nr 3 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej w oparciu o kryterium opisane w pkt 18 SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6 - Zadanie nr 6: trwałe oznakowanie na terenie miasta Poznania wraz z oznakowaniem SPP - oznakowanie realizowane masą chemoutwardzalną typu SPRAY oraz masą chemoutwardzalną na gładko oraz typu struktura.
Szczegółowy zakres robót oraz ich realizacja i odbiór został opisany w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej – Załącznik nr 2 do SWZ i w Formularzu cenowym – Załącznik nr 3 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-09-20
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej w oparciu o kryterium opisane w pkt 18 SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia, w następującym zakresie:a) w przypadku ubiegania się o przynajmniej jedno spośród Zadań od nr 1 do nr 5, Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie roboty budowlane polegające na wykonaniu (odnawianiu, uzupełnianiu lub wykonywaniu nowego), w miastach powyżej 25 tys. mieszkańców, oznakowania poziomego cienkowarstwowego o zakresie rzeczowym większym niż 15 000 m² – niezależnie od liczby części, na które jest składana oferta. W celu spełnienia warunku, Zamawiający dopuszcza sumowanie robót budowalnych realizowanych w ramach różnych zamówień (umów) z zastrzeżeniem, że poszczególne zadania podlegające sumowaniu nie mogą mieć zakresu mniejszego niż 2000 m2, a ich liczba nie może być większa niż 5.
b) w przypadku ubiegania się o Zadanie nr 6, Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie:
- co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu (odnawianiu, uzupełnianiu lub wykonywaniu nowego), w miastach powyżej 25 tys. mieszkańców, oznakowania poziomego chemoutwardzalnego grubowarstwowego na gładko, o zakresie rzeczowym większym niż
2 000 m² oraz
- co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu (odnawianiu, uzupełnianiu lub wykonywaniu nowego), w miastach powyżej 25 tys. mieszkańców, oznakowania poziomego chemoutwardzalnego natryskowego, o zakresie rzeczowym większym niż 2 000 m² oraz
- co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu (odnawianiu, uzupełnianiu lub wykonywaniu nowego), w miastach powyżej 25 tys. mieszkańców, oznakowania poziomego chemoutwardzalnego grubowarstwowego w formie struktury, o zakresie rzeczowym większym niż 300 m²;
oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, w następującym zakresie:
a) w przypadku ubiegania się o przynajmniej jedno spośród Zadań od nr 1 do nr 5, Wykonawca musi wykazać dysponowanie w celu realizacji zamówienia następującymi urządzeniami technicznymi:
- co najmniej 1 sztuka – malowarka samobieżna do oznakowania cienkowarstwowego, hydrodynamiczna z elektronicznym sterowaniem znakowania z możliwością regulowania szerokości malowanego pasa, wyposażona w system pneumatyczny do wykonania odblasku i wydajności min. 1000 m2/dzień,
- co najmniej 2 sztuki – malowarka do wykonywania przejść i drobnych elementów oznakowania cienkowarstwowego, ze sterowaniem ręcznym, wyposażona w system pneumatyczny do wykonywania odblasku wraz z urządzeniem ręcznym do równoczesnej aplikacji farby i mikrokul,
- co najmniej jeden pojazd z przyczepą z oznakowaniem pulsacyjnym do zabezpieczania robót na drogach o dużym natężeniu ruchu wyposażoną w oznakowanie z folii odblaskowej typu 2, znaki C-9, C-10 i zmienną strzałkę świetlną kierunkową,
- co najmniej jeden pojazd z oznakowaniem pulsacyjnym oraz oznaczeniem „Wykonawca ZDM Poznań”,
- co najmniej jeden sprzęt do usuwania oznakowania cienkowarstwowego i grubowarstwowego metodą wodną z regulacją ciśnienia wody zapewniający skuteczne usunięcie oznakowania poziomego minimalnie ingerując w nawierzchnię drogi – ciśnienie nie większe niż 2000 bar.
W przypadku ubiegania się o więcej niż jedno zadanie Wykonawca musi wykazać dysponowanie wielokrotnością liczby malowarek samobieżnych oraz malowarek do wykonywania przejść i drobnych elementów oznakowania cienkowarstwowego – proporcjonalnie do liczby części, na które została złożona oferta, tj. np. w przypadku ubiegania się o trzy części – Wykonawca jest zobowiązany wykazać dysponowanie trzema malowarkami samobieżnymi i sześcioma malowarkami do wykonywania przejść i drobnych elementów oznakowania cienkowarstwowego,
b) w przypadku ubiegania się o Zadanie nr 6, Wykonawca musi wykazać, że dysponuje następującymi urządzeniami technicznymi:
- urządzenie do mechanicznego wykonania oznakowania poziomego w technologii cienkowarstwowej z natryskowych mas chemoutwardzalnych,
- urządzenie do mechanicznego wykonania oznakowania poziomego w technologii grubowarstwowej z mas chemoutwardzalnych na gładko,
- urządzenie do mechanicznego wykonania oznakowania poziomego w technologii grubowarstwowej z mas chemoutwardzalnych w formie struktury,
- pojazd z przyczepą z oznakowaniem pulsacyjnym do zabezpieczania robót na drogach o dużym natężeniu ruchu wyposażoną w oznakowanie z folii odblaskowej typu 2 , znaki C-9, C-10 i zmienną strzałkę świetlną kierunkową,
- pojazd z oznakowaniem pulsacyjnym oraz oznaczeniem „Wykonawca ZDM Poznań”,
- sprzęt do usuwania oznakowania cienkowarstwowego i grubowarstwowego metodą wodną z regulacją ciśnienia wody zapewniający skuteczne usunięcie oznakowania poziomego minimalnie ingerując w nawierzchnię drogi - ciśnienie nie większe niż 2000 bar.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) warunki, o których mowa w pkt 9.1.2 lit. a i b SWZ, musi spełnić co najmniej jeden z Wykonawców składających ofertę wspólnie – Zamawiający nie dopuszcza sumowania potencjałów Wykonawców w zakresie wymaganego doświadczenia;
2) warunek, o którym mowa w pkt 9.1.3 lit. a i b SWZ – zostanie spełniony, jeżeli Wykonawcy łącznie wykażą dysponowanie wymaganymi urządzeniami technicznymi;
3) Wykonawcy występujący wspólnie zobowiązani są do dołączenia do oferty wypełnionego Załącznika nr 5 do SWZ stanowiącego oświadczenie, z którego będzie jednoznacznie wynikać, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie określonym w art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji (w przypadku wskazania przez Wykonawcę w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 10.1 SWZ, dostępności przedmiotowego dokumentu w formie elektronicznej, Zamawiający samodzielnie pobierze go z bazy danych),
b) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (wzór: Załącznik nr 9 do SWZ),
c) oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 10.1 SWZ (wzór: Załącznik nr 10 do SWZ),
d) w przypadku Wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 Ustawy – podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt 10.4 lit. a i e SWZ, dotyczących tych podmiotów, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 10.4 lit. a SWZ, składa dokumenty zgodnie z § 4 rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy. Do podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 Ustawy oraz podwykonawców niebędących podmiotami udostępniającymi zasoby na tych zasadach, mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, ww. postanowienia stosuje się odpowiednio.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) wykazu robót budowlanych, w zakresie określonym w pkt 9.1.2 lit. a i b SWZ, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat (okres liczony wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, zakresu, daty, miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty (wzór: Załącznik nr 7 do SWZ).
Uwaga! Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, ww. wykaz musi dotyczyć robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył,
b) wykazu urządzeń technicznych, w zakresie określonym w pkt 9.1.3 lit. a i b SWZ, dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami (wzór: Załącznik nr 8 do SWZ),
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wykonawca składa wraz z ofertą (tj. z interaktywnym „Formularzem ofertowym”) dokumenty podpisane zgodnie z wymogami pkt 11.B.1 SWZ:1) wyceniony Formularz cenowy (Załącznik nr 3 do SWZ). Wycena polega na każdorazowym wpisaniu przez Wykonawcę cen jednostkowych, obejmujących koszty wykonania wszelkich czynności określonych w pkt 16 SWZ, do kolumny pn. „Cena jedn.” lub „Cena” oraz wartości iloczynu ilości i ceny jednostkowej do kolumny pn. „Wartość” Formularza cenowego wycenianego przez Wykonawcę. Ceny jednostkowe i wartość należy podawać w zaokrągleniu do pełnych groszy, czyli do dwóch miejsc po przecinku, przy czym końcówki poniżej 0,5 grosza pomija się, a końcówki 0,5 grosza i wyższe zaokrągla się do 1 grosza. Zamawiający wymaga podania cen jednostkowych jako wartości dodatnich i informuje, że w przypadku braku wyceny danej pozycji lub podania wartości 0 zł oferta podlegała będzie odrzuceniu, z zastrzeżeniem postanowień art. 223 ust. 2 Ustawy.
Zastosowane materiały muszą być zgodne z zapisem pkt 2.2 SST (zał. 2 do SWZ);
2) wypełnione oświadczenie – wzór: Załącznik nr 4 do SWZ;
3) wypełnione oświadczenie dot. podziału prac realizowanych przez podmioty występujące wspólnie- wzór: Załącznik nr 5 do SWZ (jeżeli dotyczy);
4) wypełnione zobowiązanie do udostępnienia zasobów – wzór: Załącznik nr 6 do SWZ (jeżeli dotyczy);
5) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli dotyczy).
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy
w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy załączyć stosowne pełnomocnictwa).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wadia dla poszczególnych części zamówienia wynoszą:Zadanie nr 1 – 5 000,00 zł
Zadanie nr 2 – 5 000,00 zł
Zadanie nr 3 – 5 000,00 zł
Zadanie nr 4 – 5 000,00 zł
Zadanie nr 5 – 10 000,00 zł
Zadanie nr 6 – 10 000,00 zł.
Szczegóły w pkt 12 SWZ.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie ze wzorem umowy.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-01-15 08:30
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia (https://ezamowienia.gov.pl).
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-01-15 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-02-13
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 Ustawy oraz art. 109 ust. 1 pkt 4, 8, 9 i 10 Ustawy oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnychrozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie etapami na podstawie harmonogramów robót i wskazań Zamawiającego:
I Etap w terminie od dnia podpisania umowy do 30 czerwca 2025 roku:
- realizacja około 50% wartości zadania dla zadań nr 1 do 4
- realizacja około 50% wartości zadania dla zadania nr 5
- realizacja około 50% wartości zadania dla zadania nr 6
II Etap w terminie od 1 lipca do 31 sierpnia 2025 roku:
- realizacja około 40% wartości zadania dla zadań nr 1 do 4
- realizacja około 50% wartości zadania dla zadania nr 5
- realizacja około 40% wartości zadania dla zadania nr 6
III Etap w terminie od 31 sierpnia do 20 września 2025 roku:
- realizacja około 10% wartości zadania dla zadań nr 1 do 4
- realizacja około 10% wartości zadania dla zadania nr 6
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- "Serwis urządzeń instalacji klimatyzacji, wentylacji, agregatów chłodniczych oraz systemów osuszających na terenie Poznania, Biedruska, Nowego Tomyśla, Porażyna, Dolaszewa i Piły w 2025 r."
- sprzedaż z dostawą i montażem oraz uruchomieniem spektrometru do pomiaru trójwymiarowych widm emisyjnych dla Centrum Zaawansowanych Technologii
- Rozbudowa budynku biurowego Wielkopolskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Poznaniu, ul. Wilczak 51 .
- Sprzęt wymienny do zabiegów artroskopowych, laparoskopowych i endoskopii laryngologicznych, kompatybilny ze sprzętem posiadanym przez Zamawiającego
- AN/ZP/4/25 Budowa hangaru obsługowego Politechniki Poznańskiej na lotnisku Kąkolewo w formule zaprojektuj i wybuduj.
- Wyroby medyczne j.u. - sondy do stymulacji nerwow wraz z dzierżawą aparatury
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie oznakowania poziomego na drogach krajowych administrowanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Białymstoku w latach 2025 - 2028 w podziale na 5 części
- Bieżące remonty dróg gminnych na terenie miasta Człuchów w 2025 roku
- Bieżące utrzymanie dróg gminnych oraz remonty nawierzchni bitumicznych i utrzymanie nawierzchni żużlowych
- Budowa drogi dla pieszych i rowerów w ciągu DK11 na odc. Bogdanowo -Ocieszyn
- Utrzymanie oznakowania poziomego na terenie miasta Poznania
- Przebudowa DW 177 odc. Mirosławiec - Hanki
więcej: Malowanie nawierzchi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.