eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławUsługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych niesegregowanych oraz segregowanych z Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w lokalizacji Strzelin przez okres 12 miesięcy



Ogłoszenie z dnia 2024-12-31

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych niesegregowanych oraz segregowanych z Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w lokalizacji Strzelin przez okres 12 miesięcy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Jana Mikulicza-Radeckiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000289012

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Borowska 213

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-556

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: maryla.lewandowska@usk.wroc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.usk.wroc.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych niesegregowanych oraz segregowanych z Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w lokalizacji Strzelin przez okres 12 miesięcy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-866a9071-d44b-4df3-85e8-0dd065d369a1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00680326

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00225478/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Usługa odbioru odpadów komunalnych niesegregowanych i segregowanych z lokalizacji Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Strzelinie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://usk-wroc.logintrade.net

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://usk-wroc.logintrade.net

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pomocą środka komunikacji elektronicznej, tj. platformy do elektronicznej obsługi zamówień publicznych Zamawiającego dostępnej pod adresem: https://usk-wroc.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
2. Wykonawca zobowiązany jest składać wszystkie dokumenty (oferty oraz oświadczenia) pod rygorem nieważności opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3. Środkiem komunikacji elektronicznej, służącym złożeniu oferty przez Wykonawcę, jest jego prawidłowe złożenie na Platformie dostępnej pod adresem https://usk-wroc.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html w wierszu oznaczonym tytułem oraz znakiem sprawy zgodnym z niniejszym postępowaniem. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.
4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na platformie. Wykonawca posiadający konto na Platformie zakupowej
https://usk-wroc.logintrade.net ma dostęp do możliwości złożenia, zmiany, wycofania oferty, a także funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań do treści SWZ oraz komunikację z Zamawiającym w pozostałych obszarach.
5. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Instrukcji korzystania z Platformy na: https://usk-wroc.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
6. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 17 października 2018 r. w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępniania i przechowywania dokumentów elektronicznych oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
7. Regulamin korzystania z Platformy zakupowej znajduje się pod adresem: https://usk-wroc.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html.
8. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DZP.242.402.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych niesegregowanych oraz segregowanych z Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w lokalizacji Strzelin przez okres 12 miesięcy
2. Szczegółowy opis wykonania przedmiotu zamówienia określony został w projektowanych postanowieniach umowy – załącznik nr 1 do SWZ, formularzu cenowym - załącznik nr 2A do SWZ, opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 5 do SWZ, Karta odbioru - załącznik nr 6 do SWZ, Wykaz terminów – załącznik nr 7 do SWZ, Oświadczenie dot.BDO - załącznik nr 8 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najniższą cenę: „Cena” – C;
4. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zastosuje cenę realizacji przedmiotu zamówienia jako jedyne kryterium oceny ofert (100 %). Kryterium ceny, jako jedyne kryterium oceny ofert, może być zastosowane, ponieważ Zamawiający, zgodnie z treścią art. 246 ust. 2 Pzp, określił w opisie przedmiotu zamówienia, zawartym Rozdziale V SWZ, we wzorze umowy (załącznik nr 1 do SWZ), w Opisie zamówienia (załącznik nr 5 do SWZ).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia określonego w niniejszej SWZ mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu określone przez zamawiającego, dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym tzn.
a) Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania, co w przypadku wykonawców mających siedzibę na terenie Rzeczypospolitej Polskiej (RP) oznacza, że są wpisani do Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów tzn.
Posiada aktualny wpis w Bazie danych o produktach i opakowania oraz o gospodarce odpadami (rejestr BDO) w zakresie transportu odpadów określonych w OPZ.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej tzn.
ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA WARUNKU W TYM ZAKRESIE
4) zdolności technicznej lub zawodowej tzn.
a) wykażą że, wykonali (w ciągu ostatnich 3 lat) a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonują co najmniej dwie usługi polegające na odbiorze, transporcie i zagospodarowaniu odpadów komunalnych niesegregowanych oraz segregowanych o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto( sto tysięcy złotych) każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi były wykonane wraz z załączeniem dowodów określających, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie(opinie, referencje) .

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych (Krajowy Rejestr Sądowy lub Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej), prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem.
2) Oświadczenie dotyczące BDO – zgodnie z załącznikiem nr 8
3) WYKAZU USŁUG zgodnie z opisem w Rozdziale VIII ust. 1 pkt 4 a) SWZ odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, z załączeniem DOWODÓW określających czy te usługi zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym, czy usługi zostały wykonane zgodnie z właściwymi przepisami prawa i prawidłowo ukończone, przy czym DOWODAMI, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w rozdz. IX.1 niniejszej SWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

2) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik lub inny dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie Wykonawcy do podpisywania oferty;
3) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
4) Oświadczenie Wykonawcy - Załącznik nr 3 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców;
2) Załącznik nr 2 - Formularz Ofertowy;
3) Załącznik nr 2A - Formularz asortymentowo-cenowy;
4) Załącznik nr 3 - Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;
5) Załącznik nr 4 - Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych
6) Załącznik nr 5 - Opis Przedmiotu Zamówienia
7) Załącznik nr 6 – Karta odbioru
8) Załącznik nr 7 – Wykaz odbioru
9) Załącznik nr 8- Oświadczenie dot.BDO.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w rozdz. IX.1 niniejszej SWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiana oraz rozwiązanie Umowy może nastąpić w każdym czasie na podstawie zgodnego oświadczenia Stron.
2. Zamawiający może rozwiązać Umowę w każdym czasie z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia.
3. Zamawiający może rozwiązać Umowę ze skutkiem natychmiastowym, w przypadku:
1) braku dostarczenia kontenerów i pojemników w terminie, o którym mowa w § 2 ust. 1 Umowy, z przyczyn nieleżących po stronie Zamawiającego;
2) nieprzystąpienia przez Wykonawcę do realizacji Umowy w terminie 14 dni od dnia zawarcia, z przyczyn nieleżących po stronie Zamawiającego;
3) co najmniej trzykrotnego opóźnienia w odbiorze odpadów w stosunku do terminów określonych w harmonogramie lub opóźnienia w dodatkowym terminie odbioru odpadów, o którym mowa w § 2 ust. 15 Umowy, z przyczyn nieleżących po stronie Zamawiającego;
4) co najmniej dwukrotnego nałożenia na Wykonawcę kar umownych, o których mowa w § 8 ust. 1 pkt 4, 5 lub 7 Umowy;
5) powierzenia przez Wykonawcę czynności związanych z realizacją Umowy podwykonawcom (dalszym podwykonawcom) lub zmiany podwykonawcy (dalszego podwykonawcy) albo powierzenia zastępczego wykonania Umowy, o którym mowa w § 2 ust. 9 Umowy, bez zgody lub wbrew sprzeciwowi Zamawiającego;
6) wyrządzenia Zamawiającemu lub osobie trzeciej szkody, o której mowa w § 6 Umowy;
7) wykonywania Umowy w inny jeszcze sposób niezgodny z zapisami Umowy lub normami i innymi warunkami określonymi prawem, po uprzednim wezwaniu Wykonawcy do niezwłocznego prawidłowego wykonywania Umowy; rozwiązanie Umowy na tej podstawie nie może nastąpić wcześniej niż po upływie 3 dni roboczych od dnia wezwania, po ustaleniu przez Zamawiającego czy Wykonawca pomimo wezwania nadal realizuje przedmiot Umowy w sposób nienależyty.
3. W przypadku rozwiązania przez Zamawiającego Umowy na podstawie ust. 2, Wykonawca zobowiązany jest do pokrycia kosztów (transport, różnica w cenie itp.), związanych z odbiorem odpadów będących przedmiotem Umowy przez inne podmioty zaangażowane przez Zamawiającego (umowne wykonanie zastępcze), niedużej jednakże niż do dnia zakończenia obowiązywania Umowy, o którym mowa w § 4 Umowy. Udokumentowana kwota odpowiadająca ww. kosztom zostanie potrącona z wynagrodzenia Wykonawcy lub Wykonawca zobowiązany jest to jej zapłaty w terminie 14 dni od dnia wezwania. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o zamiarze skorzystania z zastępczego wykonania umowy lub jej części w terminie do 24 godzin przed planowanym zaangażowaniem innego podmiotu. Nie wyłącza to możliwości żądania przez Zamawiającego od Wykonawcy kar umownych zastrzeżonych w Umowie.
4. Zmiana oraz rozwiązanie wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-01-10 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://usk-wroc.logintrade.net

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-01-10 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-02-08

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.