Ogłoszenie z dnia 2024-12-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00569388/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Prowadzenie obsługi Strefy Płatnego Parkowania na terenie Miasta Bochnia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTA BOCHNIA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661033
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kazimierza Wielkiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Bochnia
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-700
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 014 61-49-100
1.5.8.) Numer faksu: 014 61-18-399
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.bochnia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bochnia.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-188aa00d-662a-4788-8f99-b963adc645441.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prowadzenie obsługi Strefy Płatnego Parkowania na terenie Miasta Bochnia2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-188aa00d-662a-4788-8f99-b963adc64544
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00680328
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00054613/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Obsługa strefy płatnego parkowania
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00569388
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.30.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 758803,03 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia objętego niniejszym postępowaniem jest zadanie pn.: Prowadzenie obsługi Strefy Płatnego Parkowania na terenie Miasta Bochnia.
2. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie, wdrożenie i prowadzenie obsługi płatnych niestrzeżonych parkingów na terenie miasta Bochnia, w ustalonej przez Radę Miasta Bochnia Strefie Płatnego Parkowania (SPP) oraz na terenach nie będących drogami publicznymi, o łącznej szacunkowej ilości miejsc postojowych 600.
3. Zamówienie będzie realizowane w oparciu o Uchwały Rady Miasta Bochnia:
1) Uchwała Nr XLII/410/22 Rady Miasta Bochnia z dnia 31 marca 2022r. w sprawie wprowadzenia strefy płatnego parkowania, ustalenia opłat za postój pojazdów samochodowych na drogach publicznych w strefie płatnego parkowania, wprowadzenia opłaty abonamentowej dla niektórych użytkowników dróg oraz sposobu pobierania tych opłat;
2) Uchwała Nr LV/546/23 Rady Miasta Bochnia z dnia 27 kwietnia 2023r. w sprawie zmiany uchwały
w sprawie wprowadzenia strefy płatnego parkowania, ustalenia opłat za postój pojazdów samochodowych na drogach publicznych w strefie płatnego parkowania, wprowadzenia opłaty abonamentowej dla niektórych użytkowników dróg oraz sposobu pobierania tych opłat;
3) Uchwała Nr XXXI/255/17 z dnia 23.02.2017r. w sprawie ustalenia zasad korzystania z parkingów niestrzeżonych zlokalizowanych na terenach nie będących drogami publicznymi (z późn. zm.);
4) Uchwała Nr LV/547/23 Rady Miasta Bochnia z dnia 27 kwietnia 2023r. w sprawie zmiany uchwały w sprawie wysokości cen za parkowanie pojazdów na parkingach niestrzeżonych, zlokalizowanych
na terenach nie będących drogami publicznymi.
4. Obszar Strefy Płatnego Parkowania, dni i godziny odpłatnego parkowania oraz stawki opłat określają w/w Uchwały.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
1) Wymagania techniczne dotyczące zastosowanych urządzeń;
2) Projektowane postanowienia umowne wraz z załącznikiem nr 1 - opis przedmiotu zamówienia;
4.5.3.) Główny kod CPV: 63712400-7 - Usługi w zakresie obsługi parkingów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
51214000-5 - Usługi instalowania parkometrów
51610000-1 - Usługi instalowania urządzeń komputerowych i przetwarzania informacji
50316000-3 - Konserwacja i naprawa maszyn do wydawania biletów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 659396,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 659396,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 659396,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dropel Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5130150539
7.3.3) Ulica: ul. Jurajska 13
7.3.4) Miejscowość: Bolechowice
7.3.5) Kod pocztowy: 32-082
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 659396,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
r. z tym że:
1) etap I:
- w zakresie ulic: Pl. Św. Kingi, ul. Adama Mickiewicza, ul. Sutoris, ul. Solna, ul. Rzeźnicka, ul. Niecała (od ul. Kowalskiej do ul. Solna Góra), ul. Solna Góra (odcinek jednokierunkowy od ul. Konstytucji 3-go maja do ul. Niecałej), ul. Krakowska (od ul. Świętokrzyskiej do ZS nr 3), ul. Kącik, ul. Różana, ul. Biała, ul. Jana Matejki, ul. Bernardyńska, ul. Gołębia, ul. Oracka, ul. Kowalska, ul. Bracka – Pl. Gen. Okulickiego, ul. Trudna, ul. Gazaris, ul. prof. Stanisława Fischera, Pl. Bolesława Wstydliwego - realizowany będzie od dnia
01 stycznia 2025 r. do dnia 15 stycznia 2025 r.
- w zakresie Pl. Pułaskiego – montaż parkomatu jednofunkcyjnego realizowany będzie do dnia 10 stycznia 2025 r.; jedno urządzenie typu parkomat z możliwością jednoczesnego wnoszenia opłat za parkowanie (jedna funkcjonalność) i ładowania dwóch pojazdów elektrycznych (druga funkcjonalność) – realizowany będzie od dnia 01 stycznia 2025 r. do 31 marca 2025 r.
2) etap II: od dnia 15 stycznia 2025 r. do dnia 31 grudnia 2025 r.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zarządzanie Strefą Płatnego Parkowania w pasie drogi powiatowej Nr 1726L w miejscowości Okuninka
- Parkowanie i holowanie pojazdów, urządzeń i rzeczy dla potrzeb Prokuratury Okręgowej w Sieradzu i podległych jej jednostek
- "Wyposażenie strefy płatnego parkowania w Łodzi w urządzenia parkingowe (parkomaty) oraz komputerowe Centrum Przetwarzania Danych wraz z obsługą i utrzymaniem".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.