Ogłoszenie z dnia 2024-12-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00564720/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie remontu pokoi biurowych w budynku Urzędu Statystycznego w Lublinie Oddział w Chełmie przy Pl. Niepodległości 1
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Statystyczny w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000331636
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stanisława Leszczyńskiego
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-068
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: +48815332051
1.5.8.) Numer faksu: +48815332761
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariatuslub@stat.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: lublin.stat.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.stat.gov.pl/urzad-statystyczny-w-lublinie/zamowienia-publiczne/przetargi-i-zapytania-ofertowe/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie remontu pokoi biurowych w budynku Urzędu Statystycznego w Lublinie Oddział w Chełmie przy Pl. Niepodległości 12.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-35a0be16-bc65-4fdf-ab8f-513cf0ac7465
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00681193
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00233982/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Remont pokoi biurowych w budynku Urzędu Statystycznego w Lublinie, Oddział w Chełmie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00564720
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: LUB-AD.271.4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 20097 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie Wykonanie remontu pokoi biurowych w budynku Urzędu Statystycznego w Lublinie Oddział w Chełmie przy Pl. Niepodległości 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SWZ – przedmiar robót.
Zamawiający wymaga, aby roboty były wykonane przy zachowaniu obowiązujących w budynku zasad ochrony mienia, bhp i ppoż. oraz w sposób umożliwiający pracę pracowników Urzędu Statystycznego w Lublinie Oddział w Chełmie.
Zamawiający wymaga, aby w cenie oferty Wykonawca obowiązkowo uwzględnił dodatkowy koszt przestawiania wyposażenia Zamawiającego podczas wykonywania remontu (szaf, regałów i biurek).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29601,97 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49198,77 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29601,97 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Anna Włodarczuk Usługi Malarsko-Konserwacyjne
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5631081660
7.3.3) Ulica: Słoneczna
7.3.4) Miejscowość: Okszów
7.3.5) Kod pocztowy: 22-105
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Anna Włodarczuk Usługi Malarsko-Konserwacyjne
jakie przetargi wygrała firma
Anna Włodarczuk Usługi Malarsko-Konserwacyjne
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29601,97 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-168.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z systemem komputerowym do obsługi centralnej sterylizatorni
- Usługa pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej i elektrycznej
- Dostawa odczynników, kalibr., kontroli, płynów do wyk ozn. cytometrycznych wraz z dzierżawą cytometru na 24 m-ce na użytek Centrum Immun. oraz Pr. Cytometrii Przepł. Od. Hematologii i Transpl. Szpiku
- Dostawa odczynników wraz z dzierżawą zintegrowanego systemu do kompleksowej analizy moczu
- Usługa kompleksowego sprzątania obiektów biurowych Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie Lublinie.
- Dostawa odczynników i pożywek dla Zakładu Diagnostyki Mikrobiologicznej.
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa Centrum opiekuńczo - mieszkalnego w gminie Niegosławice
- Wykonanie Sali rozpraw o charakterze specjalnym (niejawnym) z pomieszczeniami towarzyszącymi w budynku Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu przy ul. Zielińskiego 1
- Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Dopiewcu
- Zawodowcy w Powiecie Pszczyńskim - nowoczesna infrastruktura kształcenia zawodowego. Roboty budowlane.
- Remont i przebudowa Biura Terenowego ZUS w Brzezinach przy ul. Głowackiego 43.
- Modernizacja pomieszczeń po byłym Oddziale Dermatologii w Filii n r 1 Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.