Ogłoszenie z dnia 2024-12-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00600480/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowe usługi utrzymania czystości i porządku w budynku Sądu Rejonowego w Cieszynie przy ul. Garncarskiej 8 wraz z utrzymaniem porządku na przylegających terenach zewnętrznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SĄD REJONOWY W CIESZYNIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001102932
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Garncarska
1.5.2.) Miejscowość: Cieszyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-400
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: patrycja.barszczak@cieszyn.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: cieszyn.sr.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f7dc9adf-2ce0-4ee4-b360-056e6ff747211.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowe usługi utrzymania czystości i porządku w budynku Sądu Rejonowego w Cieszynie przy ul. Garncarskiej 8 wraz z utrzymaniem porządku na przylegających terenach zewnętrznych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f7dc9adf-2ce0-4ee4-b360-056e6ff74721
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00681822
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00252978/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Usługa utrzymania czystości w budynku Sądu Rejonowego w Cieszynie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00600480
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.261.4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje:
- utrzymanie czystości w pomieszczeniach budynku Sądu Rejonowego w Cieszynie zlokalizowanego przy ul. Garncarskiej 8, w okresie 12 miesięcy, a w szczególności kompleksowe sprzątanie sal rozpraw, pomieszczeń biurowych, gabinetów sędziowskich, korytarzy, klatek schodowych, węzłów sanitarnych, archiwów w budynku Sądu Rejonowego w Cieszynie przy ul. Garncarskiej 8, oraz bieżące, całoroczne sprzątanie i odśnieżanie
w okresie zimowym terenów zewnętrznych należących do Zamawiającego,
- dostawę środków czystości niezbędnych do zrealizowania w okresie 12 miesięcy utrzymania czystości wewnątrz obiektu oraz na terenach przyległych (Zamawiający pomocniczo dla lepszego zobrazowania przedmiotu zamówienia podaje listę poglądową obecnie używanych środków oraz ich ilość przewidzianą dla obecnie realizowanej usługi
w roku 2024)
Czynności określone w przedmiocie zamówienia wykonywane będą od godz. 15:30 codziennie od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni wolnych od pracy oraz w dni wyznaczone przez Prezesa i Dyrektora sądu w miejsce dni dodatkowo wolnych od pracy.
Wymogiem Zamawiającego jest, aby do jego dyspozycji pozostawała jedna sprzątaczka codziennie w godz. od 7:00 – 15:00 celem bieżącego utrzymania czystości budynku Sądu.
Sąd Rejonowy pracuje w godzinach:
poniedziałek: od 7:30 do 18:00
wtorek: od 7:30 do 15:30
środa: od 7:30 do 15:30
czwartek: od 7:30 do 15:30
piątek: od 7:30 do 15:30
oraz w dni wyznaczone przez Prezesa i Dyrektora sądu w miejsce dni dodatkowo wolnych od pracy.
Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia:
• profesjonalnego sprzętu do sprzątania, czyszczenia wykładzin, tapicerek, konserwacji
i czyszczenia korytarzy, łazienek oraz powierzchni biurowych, w tym codziennej dezynfekcji pomieszczeń oraz utrzymania terenów zewnętrznych.
• profesjonalnych środków czystości i dezynfekcji posiadających stosowne atesty potrzebne do realizacji bieżącej umowy, zapewniającymi świeży i przyjemny dla otoczenia zapach wymaganych dla każdej powierzchni.
1) Wykonawca realizujący usługę zobowiązany jest do zapewnienia dyżuru jednej osoby sprzątającej w budynku Sądu Rejonowego w Cieszynie, ul. Garncarska 8, od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 15.00. Osoba ta sprawuje również dozór nad stanem czystości toalet i na bieżąco uzupełniania w nich środki czystości, a także dokonuje bieżącej dezynfekcji na terenie budynku Sądu, zgodnie
z dyspozycją przedstawicieli Zamawiającego.
2) Wykonawca zobowiązuje się, aby usługę sprzątania świadczyły osoby nie skazane prawomocnym orzeczeniem za przestępstwo umyślne, jak również osoby przeciwko którym toczy się jakiekolwiek postępowanie karne lub dochodzenie.
3) Wykonawca dostosuje ilość zatrudnionych u siebie pracowników, którzy będą wykonywać usługi utrzymania czystości w obiekcie Zamawiającego do jego bieżących potrzeb, w sposób zapewniający prawidłową realizację usługi, zgodnie z wymogami określonymi w SWZ, przy założeniu, iż niezbędne minimum stanowi 6 osób tj.:
a) min. 1 osoba – koordynator – wyznaczona do codziennej bezpośredniej kontroli efektów pracy pozostałych osób, wdrażania nowych pracowników oraz kontaktów z Zamawiającym, a w razie potrzeby utrzymanie czystości (np. w przypadku nagłej absencji chorobowej),
4) b) min. 5 osób sprzątających wewnątrz obiektu Zamawiającego - w tym zapewnienie dyżuru jednej osoby sprzątającej w budynku Sądu Rejonowego w Cieszynie, ul. Garncarska 8, od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 15.00. Osoba ta sprawuje również dozór nad stanem czystości toalet i na bieżąco uzupełniania w nich środki czystości, a także dokonuje bieżącej dezynfekcji na terenie budynku Sądu, zgodnie z dyspozycją przedstawicieli Zamawiającego.
5) Zgodnie z art. 95 ust. 1. PZP Zamawiający przy realizacji usług stanowiących przedmiot niniejszego postępowania wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, minimum
4 pracowników na podstawie umów o pracę w wymiarze ½ etatu (4 godz.),
1 pracownika w wymiarze 8 godzin, zgodnie z art. 22 § 1 Kodeksu pracy.
6) W związku z powyższym wykonawca w odniesieniu do swoich pracowników musi przed rozpoczęciem wykonywania usługi przez te osoby przedstawić Zamawiającemu dokumenty potwierdzające wymagany przez Zamawiającego charakter zatrudnienia tj. np.: kopie umów o pracę, zgłoszeń do ZUS-u, itp. – potwierdzonych za zgodność
z oryginałem przez Wykonawcę.
7) Wykonawca przekaże Zamawiającemu listę osób świadczących usługę wraz
z oświadczeniem że osoby te nie są karane i nie figurują w rejestrze KRK, aktualizowaną każdorazowo w przypadku zmiany pracownika.
8) Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów z pkt. 6 w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku dot. zatrudnienia pracowników biorących udział przy realizacji usług utrzymania czystości na podstawie umowy o pracę.
9) Wykonawca zobowiązuje się zapewnić stały, zaakceptowany przez Zamawiającego skład osobowy w okresie realizowania umowy. W uzasadnionych przypadkach – na wniosek Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się do zmiany pracownika wykonującego usługę sprzątania. Z uwagi na specyfikę Zamawiającego, tj. jednostkę sądownictwa - Sąd Rejonowy w Cieszynie, zastrzega sobie konieczność odpowiedniego doboru osób świadczących usługi w obiektach Zamawiającego, w tym w zakresie dot. dopuszczenia do realizacji usług osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.
10) Wykonawca zobowiązany jest do dostosowania zabezpieczenia swojego personelu do zaistniałej w danym momencie sytuacji, w tym nadzwyczajnej np. w czasie epidemii w środki ochrony osobistej takiej jak: rękawiczki jednorazowe, maseczki, itp., bądź inne wynikające z procedur wewnętrznych Zamawiającego, bądź odgórnych wytycznych,
w tym wydanych przez właściwe organy na poziomie państwa.
11) W czasie trwania sytuacji nadzwyczajnej, pracownicy Wykonawcy zobowiązani są do:
postępowania zgodnie z wydanymi poleceniami organów Sądu lub przedstawicieli Zamawiającego;
postępowania zgodnie z procedurami wewnętrznymi Zamawiającego, bądź odgórnymi wytycznymi, w tym wydanymi przez właściwe organy na poziomie państwa.
przestrzegania procedur obowiązujących na terenie Sądu, w tym wydanych na potrzeby sytuacji nadzwyczajnych.
12) Wykonawca winien w ofercie ująć wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu niniejszego postępowania, w tym: środki czystości. Środki czystości należy uwzględniać średniorocznie na ilość zatrudnionych pracowników tj. około 140 osób.
13) W okresie realizacji umowy Wykonawca zobowiązuje się zapewnić Zamawiającemu dwie maty wejściowe, systemowe, antypoślizgowe, absorbujące zarówno suche jak
i wilgotne zanieczyszczenia wraz z ich sukcesywnym serwisem i czyszczeniem
(w zależności od pory roku, tj. w okresie letnim co 2 tygodnie, w okresie zimowym – co tydzień).
14) Wykonawca może powierzyć wykonanie części Zamówienia podwykonawcom.
15) W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca może dokonać zmiany podwykonawcy lub rezygnacji z wykonania części zamówienia przez podwykonawcę.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 5 i 6 do SWZ.
Obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określają także załączone do SWZ projektowane postanowienia umowy (załącznik nr 4).
Zamawiający zaleca wizję lokalną budynku sądu oraz terenów przyległych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90910000-9 - Usługi sprzątania
90919200-4 - Usługi sprzątania biur
90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
90620000-9 - Usługi odśnieżania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 382402,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 645822,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 382402,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Odnowa S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7542779851
7.3.3) Ulica: ul. Koraszewskiego 8-16
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-011
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 382402,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z CIESZYNA
- Usługa utrzymania czystości i porządku w budynkach mieszkalnych i ich otoczeniu, administrowanych i zarządzanych przez Zakład Budynków Miejskich w Cieszynie Sp. z o. o
- "Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy Szkole Podstawowej Nr 6 w Cieszynie przy ul. Katowickiej"
- Przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej w rejonie ulic Morcinka i Brożka w Cieszynie
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy ul. Władysława Reymonta w Wiśle
- Wykonanie instalacji ochrony przepięciowej w budynku Domu Spokojnej Starości przy ulicy Mickiewicza 13 w Cieszynie
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części budynku Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Skoczowie przy ul. Góreckiej 65A na potrzeby Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej
więcej: przetargi w Cieszynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach stanowiących własność i będących w zarządzie Gminy Miasto Włocławek w okresie od 01.05.2025 r. - 31.10.2025 r.".
- Wykonanie zieleni z małą architekturą przy stawie znajdującym się na terenie działki nr ewidencyjny 364/9 obręb Głuchowo, gmina Komorniki
- Utrzymanie poboczy w pasach drogowych, ciągach pieszych i pieszo-jezdnych będących własnością Gminy Sokółka w okresie 7 miesięcy w 2025 roku
- Świadczenie usług związanych z bieżącym utrzymaniem trawników, poboczy, skarp i rowów znajdujących się w granicach pasa drogowego dróg powiatu w K-Koźlu i koszenie poboczy dróg zamiejskich w 2025r.
- Usługa sprzątania dworca autobusowego we Wrocławiu przy ul. Suchej 1 wraz z zapewnieniem środków higienicznych i środków czystości przez Wykonawcę.
- Świadczenie usług pielęgnacyjnych obejmujących przycinkę i nasadzenia drzew, cięcia formujące krzewów i żywopłotów oraz koszenie terenów zielonych na terenach administrowanych przez ZBiLK w Gdyni.
więcej: Usługi w zakresie trawników »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.