Ogłoszenie z dnia 2024-12-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00529971/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-03
- 2024/BZP 00552159/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Renowacja budynku Centrum Kultury Gminy Mełgiew w Podzamczu polegająca na wymianie dachu, okien i drzwi zewnętrznych w budynku pałacu w Podzamczu, gm. Mełgiew
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MEŁGIEW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019589
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Partyzancka 2
1.5.2.) Miejscowość: Mełgiew
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-007
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: (81)4605700
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@melgiew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://melgiew.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b91fd343-e346-4af9-9b13-53518e126f661.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Renowacja budynku Centrum Kultury Gminy Mełgiew w Podzamczu polegająca na wymianie dachu, okien i drzwi zewnętrznych w budynku pałacu w Podzamczu, gm. Mełgiew2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b91fd343-e346-4af9-9b13-53518e126f66
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00682042
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00049709/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.17 Wymiana dachu, okien i drzwi zewnętrznych w budynku pałacu w Podzamczu, gm. Mełgiew, działka nr 215
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt pn. "Renowacja budynku Centrum Kultury Gminy Mełgiew w Podzamczu wraz z zakupem niezbędnego wyposażenia" jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027, Działanie 7.9 Zrównoważony rozwój dziedzictwa kulturowego.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00529971
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.21.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2939606,75 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Renowacja budynku Centrum Kultury Gminy Mełgiew w Podzamczu polegająca na wymianie dachu, okien i drzwi zewnętrznych w budynku pałacu w Podzamczu, gm. Mełgiew”.
2. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z wymianą dachu oraz okien i drzwi zewnętrznych w pałacu położonym na działce nr 215, w m. Podzamcze gm. Mełgiew. Pałac znajduje się na obszarze objętym ochroną konserwatorską i jest wpisany do rejestru zabytków woj. lubelskiego pod nr A/676.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
A. Remont dachu pałacu - oficyny oraz wymiana stolarki zewnętrznej:
1) Roboty rozbiórkowe,
2) Wymiana elementów konstrukcji dachu,
3) Pokrycie dachu,
4) Izolacja termiczna poddasza oficyny,
5) Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w oficynie,
6) Roboty budowlane;
B. Remont dachu pałacu oraz wymiana stolarki zewnętrznej:
1) Roboty rozbiórkowe,
2) Wymiana elementów konstrukcji dachu,
3) Pokrycie dachu ,
4) Izolacja termiczna dachu oraz zabudowa GKF,
5) Wymiana stolarki drzwiowej, roboty demontażowe,
6) Wymiana stolarki okiennej,
7) Roboty budowlane.
4. Wykonawca jest zobowiązany prowadzić roboty budowlane w oparciu o decyzje administracyjne stanowiące załącznik nr 11 do SWZ z zastrzeżeniem spełnienia zastępujących warunków konserwatorskich:
a) Niezwłocznego zawiadomienia Lubelskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków o wszelkich zagrożeniach lub nowych okolicznościach ujawnionych w trakcie prac;
b) Kierowania robotami budowlanymi przez osoby spełniające wymagania, o których mowa w art. 37c i g ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami;
c) Przekazania Wojewódzkiemu Konserwatorowi Zabytków nie później niż w terminie 14 dni przed dniem rozpoczęcia robót budowlanych, a w toku robot budowlanych na 14 dni przed dokonaniem zmiany – danych personalnych osoby mającej pełnić funkcję kierownika robót budowlanych wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnienie przez te osoby wymagań o których mowa w art. 73c i g ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami oraz oświadczenia w/w osób o przyjęciu obowiązku pełnienia przedmiotowych funkcji;
d) Przedłożenia projektu wykonawczego wymiany więźby dachowej do akceptacji LWKZ;
e) Przedłożenia projektu stolarki okiennej i drzwiowej na etapie wykonawczym do akceptacji LWKZ;
f) Szczegóły inwestycji, w tym kolorystykę, wykorzystywane rozwiązania i materiały wykończeniowe należy ustalić na etapie wykonawczym z LWKZ.
Powyższe obowiązki lit. a) – f) wynikają z decyzji LWKZ z dnia 01.02.2024 r. stanowiącej załącznik nr 11 do SWZ.
5. Zamówienie należy wykonać w szczególności zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót stanowiącymi załącznik nr 11 do SWZ z uwzględnieniem zapisów SWZ i umowy (załącznik nr 10 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45421132-8 - Instalowanie okien
45421131-1 - Instalowanie drzwi
45212353-5 - Roboty budowlane w zakresie pałaców
45453100-8 - Roboty renowacyjne
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45443000-4 - Roboty elewacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3213118,59 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4489500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3213118,59 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI INŻYNIERSKIE mgr inż. Henryk Wierzbicki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 060576070
7.3.3) Ulica: Bełżycka 3
7.3.4) Miejscowość: Wąwolnica
7.3.5) Kod pocztowy: 24-160
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI INŻYNIERSKIE mgr inż. Henryk Wierzbicki
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI INŻYNIERSKIE mgr inż. Henryk Wierzbicki
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3213118,59 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI MEŁGIEW
więcej: przetargi MEŁGIEW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa placu zabaw dla dzieci wraz z salkami urodzinowymi zwanego dalej Figloraj w budynku biurowym/głównym na powierzchni hallu głównego oraz kawiarni na antresoli
- Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Gminie Świerzawa i Gminie Wojcieszów
- Roboty remontowe obiektów ZS Tułowice
- Poprawa efektywności energetycznej, przebudowa i rozbudowa budynku OSP w Osjakowie
- Wymiana stolarki okiennej wraz z podokiennikami zewnętrznymi.
- Budowa ciągu pieszo-rowerowego w ramach rozbudowy drogi powiatowej nr 2052P Bogdanowo - Uścikowo
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.