Ogłoszenie z dnia 2024-12-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00311719/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-06
- 2024/BZP 00324709/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w ramach operacji "Scalenie gruntów wsi Kryłów Kolonia, Prehoryłe w gmnie Mircze" i "Scalenie gruntów wsi Siemierz w gmnie Rachanie".
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Tomaszowski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950369149
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lwowska 68
1.5.2.) Miejscowość: Tomaszów Lubelski
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-600
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@etomaszow.org.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sptomaszowlubelski.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiattomaszowski.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w ramach operacji "Scalenie gruntów wsi Kryłów Kolonia, Prehoryłe w gmnie Mircze" i "Scalenie gruntów wsi Siemierz w gmnie Rachanie".2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b4519b77-0b9e-11ef-9b7e-467806a93518
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00682128
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00014312/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w ramach operacji "Scalenie gruntów wsi Kryłów Kolonia, Prehoryłe w gmnie Mircze" i "Scalenie gruntów wsi Siemierz w gmnie Rachanie"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie objęte jest wnioskami o przyznanie pomocy dla operacji typu „Scalanie gruntów" w ramach poddziałania ,,Wsparcie na inwestycje związane z rozwojem, modernizacją i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa ", objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00311719
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PR.272.15.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Cześć 1 zamówienia - pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w ramach operacji "Scalenie gruntów wsi Kryłów Kolonia, Prehoryłe w gmnie Mircze".1) W ramach niniejszego zamówienia nadzór inwestorski obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru podczas etapu projektowania oraz etapu wykonywania robót budowlanych wraz z odbiorem końcowym i przeglądami oraz odbiorami w okresie gwarancyjnym w specjalności inżynieryjnej drogowej,
2) Do podstawowych obowiązków Wykonawcy należy zapewnienie inspektorów nadzoru inwestorskiego wykonujących wszystkie czynności przewidziane dla inspektora nadzoru na mocy przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - prawo budowlane.
2. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w pkt. 4.1 SWZ został szczegółowo określony w Załączniku Nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia .
3. Programy funkcjonalno-użytkowe oraz inne dokumenty inwestycji dostępne są na stronach prowadzonych postępowań na wybór wykonawców robót budowlanych:
- w zakresie części 1 :
https://powiattomaszowski.ezamawiajacy.pl/pn/powiattomaszowski/demand/notice/public/129121/details
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
71631300-3 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego
71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane
4.5.5.) Wartość części: 226266,80 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Cześć 2 zamówienia - pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w ramach operacji "Scalenie gruntów wsi Siemierz w gminie Rachanie”.1) W ramach niniejszego zamówienia nadzór inwestorski obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru podczas etapu projektowania oraz etapu wykonywania robót budowlanych wraz z odbiorem końcowym i przeglądami oraz odbiorami w okresie gwarancyjnym w specjalności inżynieryjnej drogowej,
2) Do podstawowych obowiązków Wykonawcy należy zapewnienie inspektorów nadzoru inwestorskiego wykonujących wszystkie czynności przewidziane dla inspektora nadzoru na mocy przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - prawo budowlane.
2. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w pkt. 4.2 SWZ został szczegółowo określony w Załączniku Nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
3. Programy funkcjonalno-użytkowe oraz inne dokumenty inwestycji dostępne są na stronach prowadzonych postępowań na wybór wykonawców robót budowlanych w zakresie części 2 :
https://powiattomaszowski.ezamawiajacy.pl/pn/powiattomaszowski/demand/notice/public/128631/details
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
71631300-3 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego
71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane
4.5.5.) Wartość części: 56089,51 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie przepisów art. 255 pkt. 5 ustawy Pzp, ponieważ wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć.
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający wszczął postępowanie na pełnienie funkcji inspektora nadzoru w ramach operacji „Scalenie gruntów wsi Kryłow Kolonia, Prehoryłe w gminie Mircze” na potrzeby kontroli realizacji zadań wynikających z postępowania głównego pn. Budowa i przebudowa dróg, poprawa parametrów melioracji szczegółowych z budową nowych przepustów oraz rekultywacja gruntów w ramach operacji „Scalenie gruntów wsi Kryłów Kolonia, Prehoryłe w gminie Mircze” w powiecie hrubieszowskim.
Postępowanie na roboty budowlane, których dotyczyć miał nadzór zostało unieważnione. Wobec powyższego wykonanie nadzoru nie leży w interesie publicznym, gdyż przedmiot nadzoru nie będzie realizowany.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie przepisów art. 255 pkt. 5 ustawy Pzp, ponieważ wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć.
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający wszczął postępowanie na pełnienie funkcji inspektora nadzoru w ramach operacji „Scalenie gruntów wsi Siemierz w gminie Rachanie” na potrzeby kontroli realizacji zadań wynikających z postępowania głównego pn. Zagospodarowanie poscaleniowe – budowa i przebudowa dróg, przebudowa przepustów i poprawa parametrów melioracji wodnych w ramach operacji „Scalenie gruntów wsi Siemierz w gminie Rachanie”
Postępowanie na roboty budowlane, których dotyczyć miał nadzór zostało unieważnione. Wobec powyższego wykonanie nadzoru nie leży w interesie publicznym, gdyż przedmiot nadzoru nie będzie realizowany.
INNE PRZETARGI Z TOMASZOWA LUBELSKIEGO
- Przebudowa, rozbudowa odcinka drogi powiatowej nr 3508L od drogi wojewódzkiej nr 850 w miejscowości Rachanie do miejscowości Siemnice
- Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkoleniowej dla 6 osób bezrobotnych w zakresie "Kucharz" z egzaminem czeladniczym i modułem ekologicznym
- Remont schodów wejściowych w części zabytkowej budynku Sądu Rejonowego w Tomaszowie Lubelskim
- Sukcesywne dostawy środków dezynfekcyjnych w zakresie 5 części.
- "Budowa kanalizacji sanitarnej w Rogóźnie - etap II"
- Dostawa sprzętu i wyposażenia w ramach projektu pn. "Poprawa dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami do świadczeń podstawowej opieki zdrowotnej w SPZOZ w Tomaszowie Lubelskim" - powtórzenie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania pn. Zwiększenie oferty kulturalnej Muzeum Kinematografii poprzez rewaloryzację zabytkowego kompleksu"
- "Świadczenie usługi Inżyniera Kontraktu nad realizacją zadania pn. "Budowa budynku wielorodzinnego w Orzyszu" realizowanego przez SIM KZN - Warmia i Mazury Sp. z o.o."
- Rozbudowa remiz OSP o garaże na samochody bojowe
- Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: "Utworzenie 48 nowych miejsc opieki dla dzieci w wieku do lat 3 w Żłobku Miejskim w Oławie przy ul. B. Chrobrego 106A"
- Wykonanie kompleksowej usługi inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji: "Rozbudowa ulicy Grójeckiej w Mszczonowie na odcinku od ul. Rolniczej do ul. Tańskiego"
- "Zabezpieczenie przeciwerozyjne i przeciwpowodziowe rzeki Słupianki w km 0+900 - 9+000 Etap II (uzupełnienie)" nadzór inwestorski- Część 2
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.