To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-09-22
Poznań: Zakup sprzętu komputerowego i części komputerowych.
Numer ogłoszenia: 200715 - 2014; data zamieszczenia: 22.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 78583 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Kliniczny im. Heliodora Święcickiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, ul. Przybyszewskiego 49, 60-355 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8691759, faks 061 8691847.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu komputerowego i części komputerowych..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakup sprzętu komputerowego i części komputerowych: Lp Urządzenia Pakiet Ilość szt. Pakiet I 1 Monitory poleasingowe TYP A 1- 100 2 Monitory poleasingowe TYP B - 10 3 Komputery poleasingowe - 100 Pakiet II 4 Drukarki TYP A 2- 70 5 Drukarki TYP B - 20302 6 Drukarki TYP C - 2 Pakiet III 7 Zasilacze komputerowe ATX 3 - 20 8 Dyski SATA 2.5 - 20 9 Dyski SATA 3.5 - 20 10 Dysk Twardy Seagate ST3000DM001 do QNAP - 6 11 Klawiatury przewodowe USB - 50 12 Myszki przewodowe USB - 50 Pakiet IV 13 Switch Dell PC 5548 z 5lat On-site next bd 4 - 10 14 Konwerter 1GB ethernet/1000Base-SX - 2 15 Patchcord cat 6 ekranowane 2m - 100 16 Patchcord cat 6 ekranowane 1m - 50 Pakiet V 17 UPS ETA PowerArt Sinus LCD 1kVA 5 - 4..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: pakiet 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Arcus SA, UI. Kolejowa 5/7,, 01-217 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 69081,30 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 66105,12
Oferta z najniższą ceną: 56805,09 / Oferta z najwyższą ceną: 163067,25
Waluta: PLN.
Część NR: 1
Nazwa: pakiet 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Marta Szymczak MDM Komputery, UI. Staroprzygodzka 135,, 64-300 Ostrów Wlkp., kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 109000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 110761,50
Oferta z najniższą ceną: 110761,50 / Oferta z najwyższą ceną: 133209,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: pakiet 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Vol Sp. z o.o. Sp.k., UI. Dąbrowskiego 553,, 60-541 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13629,27 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14683,74
Oferta z najniższą ceną: 14683,74 / Oferta z najwyższą ceną: 15197,88
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: pakiet 5
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Vol Sp. z o.o. Sp.k., UI. Dąbrowskiego 553,, 60-451 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5012,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8364,00
Oferta z najniższą ceną: 8364,00 / Oferta z najwyższą ceną: 13259,40
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: pakiet 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Vol Sp. z o.o. Sp.k., UI. Dąbrowskiego 553, 60-479 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 50355,77 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 83455,50
Oferta z najniższą ceną: 83455,50 / Oferta z najwyższą ceną: 84870,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Kompleksowy nadzór inwestorski nad rozbudową drogi krajowej nr 22 na odcinku Podgaje - granica województwa.
- Usługa szkoleniowa dotyczącą przeprowadzenia dwóch cykli szkoleń specjalizacyjnych zgodnie z rozporządzeniem w sprawie szkoleń dla pracowników centrum usług społecznych
- Dostawa pieczywa oraz ryb i przetworów rybnych w podziale na 2 części.
- Przetworzenie do postaci cyfrowej (digitalizacji) dokumentacji państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (PZGiK) w podziale na cztery części.
- Zaprojektowanie i wykonanie nowego dźwigu osobowego w budynku położonym przy ul. Opolskiej 58 w Poznaniu tzw. ,,NZOZ"
- Świadczenie usług hotelarsko-restauracyjnych w układzie zadaniowym
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni zawodowych oraz pomocy dydaktycznych dla PCEZ im. Z. Puławskiego w Świdniku w projekcie - Powiat Świdnicki - kształcenie zawodowe na miarę XXI wieku. Edycja 2
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn. "Edukacja przedszkolna w Gminie Kozy" dla dzieci w Gminnym Przedszkolu Publicznym w Kozach - cztery części
- "Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów na terenie KCGO" - roboty budowlane wraz z wyposażeniem
- Zakup laptopów, monitorów oraz stacji dokujących na potrzeby spółki Łódzkie Inwestycje
- Dostawa sprzętu informatycznego
- Dostawa laptopa (1 sztuka) dla Asystenta ds. Informacji wraz z oprogramowaniem i licencją na tworzenie grafiki oraz laptopów (2 sztuki) z oprogramowaniem na potrzeby tworzenia dostępnych dokumentów
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.