Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-22
Świdnica: Udrożnienie koryta Szymanowskiego Potoku w km 3+000-4+000 w m. Modlęcin ( gmina Strzegom )
Numer ogłoszenia: 200919 - 2007; data zamieszczenia: 22.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu Oddział w Świdnicy, ul. Polna Droga 1, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, tel. 074 852 30 58, fax 074 852 22 34.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzmiuw.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udrożnienie koryta Szymanowskiego Potoku w km 3+000-4+000 w m. Modlęcin ( gmina Strzegom ).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udrożnienie koryta Szymanowskiego Potoku w km 3+000-4+000 w obrębie miejscowości Modlęcin ( gmina Strzegom )
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.24.64.00 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.24.64.00 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 05.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: brak wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w przetargu jest złożenie przez Wykonawcę następujących oświadczeń i dokumentów : 1. Złożenie przez Wykonawcę formularza ofertowego ( zał. nr 1 ) . 2. Złożenie przez Wykonawcę oświadczeń ( zał. nr 2 ) , że Wykonawca : - zgodnie z wymogami art. 24 ust.1 i 2 Ustawy : Prawo zamówień publicznych nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego , - spełnia warunki określone art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych , - zapoznał się z warunkami przetargu , SIWZ , projektem umowy i przyjmujemy je bez zastrzeżeń , - uważa się za związanego ofertą w okresie wskazanym przez Zamawiającego , - podpisze umowę w terminie nie krótszym niż 7 dni od daty przekazania powiadomienia przez Zamawiającego i w terminie nie dłuższym niż termin związania ofertą . 3. Złożenie przez Wykonawcę kosztorysu ofertowego , sporządzonego na podstawie przedmiaru robót dołączonego przez Zamawiającego do SIWZ ( załącznik nr 3 ) . 4. Złożenie potwierdzonej kserokopii uprawnień branżowych kierownika budowy ( będącego do dyspozycji wykonawcy w celu realizacji zadania ) do prowadzenia robót budowlanych w specjalności wodno-melioracyjnej lub hydrotechnicznej . 5. Złożenie potwierdzonej kserokopii przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budowlanych oraz ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej . Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawców w myśl art. 24 Ustawy : Prawo zamówień publicznych . Spełnienie powyższych warunków należy potwierdzić pisemnie składając stosowne oświadczenia i dokumenty . Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców dokonana zostanie zgodnie z formułą : spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach .
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia i dokumenty : A. OŚWIADCZENIA : 1. Oświadczenie Wykonawcy , że zgodnie z wymogami art. 24 ust.1 i 2 Ustawy : Prawo zamówień publicznych nie podlegamy wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego . 2. Oświadczenie Wykonawcy , że spełnia warunki określone art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych . 3. Oświadczenie Wykonawcy , że zapoznał się z warunkami przetargu , SIWZ , projektem umowy i przyjmujemy je bez zastrzeżeń . 4. Oświadczenie Wykonawcy , że uważa się za związanego ofertą w okresie wskazanym przez Zamawiającego . 5. Oświadczenie Wykonawcy , że podpisze umowę w terminie nie krótszym niż 7 dni od daty przekazania powiadomienia przez Zamawiającego i w terminie nie dłuższym niż termin związania ofertą . B. DOKUMENTY : 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy wraz kosztorysem ofertowym sporządzonym na podstawie przedmiarów robót dołączonych przez Zamawiającego do SIWZ ( dla każdego obiektu odrębnie ) . 2. Potwierdzona kserokopia uprawnień branżowych kierownika budowy ( będącego do dyspozycji wykonawcy w celu realizacji zadania ) do prowadzenia robót budowlanych w specjalności wodno-melioracyjnej lub hydrotechnicznej . 2. Potwierdzona kserokopia przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budowlanych oraz ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej . 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , wystawionego nie wcześniej jak 6-mcy przed upływem terminu składania ofert . 4. Dokument stwierdzający ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie ( konsorcjum , spółka cywilna ) . 5. Zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego o terminowej realizacji zobowiązań podatkowych lub o uzyskanej zgodzie na zwolnienie, odroczenie lub rozłożeniu na raty zaległych płatności albo o wstrzymaniu w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 6. Zaświadczenie ZUS o opłacaniu składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne albo zwolnień , odroczeń , wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. Do oferty należy dołączyć również inne dokumenty określające zasady reprezentowania firmy ( pełnomocnictwa , uchwały , umowy spółki itp. ) . W przypadku spółek cywilnych , konsorcjum do oferty należy dołączyć wypis z ewidencji działalności gospodarczej każdego z przedsiębiorców .
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzmiuw.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu Oddział w Świdnicy ul. Polna Droga 1 , 58-100 Świdnica.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2007 godzina 08:30, miejsce: Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu Oddział w Świdnicy ul. Polna Droga 1 , 58-100 Świdnica - pokój nr 1 ( sekretariat ).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŚWIDNICY
- Dostosowane zasilania elektrycznego budynku stanowiącego siedzibę Starostwa Powiatowego w Świdnicy do obowiązujących przepisów
- "Kompleksowa dostawa gazu ziemnego do celów grzewczych dla potrzeb prokuratur okręgu świdnickiego"
- "Termomodernizacja ściany budynku przy ul. Komunardów 6-6A-6B w Świdnicy"
- Świadczenie ochrony ubezpieczeniowej w zakresie ubezpieczenia pojazdów Gminy i jednostek organizacyjnych oraz ubezpieczenia strażaków OSP Gminy Świdnica
- Poprawa efektywności energetycznej budynku Szkoły Podstawowej w Lutomi Dolnej
- "Zakup, dostawa i montaż 14 zestawów komputerowych, 4 komputerów przenośnych i serwerów do MPK "Świdnica" Sp. z o.o.
więcej: przetargi w Świdnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udrożnienie i naprawa koryt cieków oraz przywrócenie funkcjonalności urządzeń wodnych w ramach usuwania skutków powodzi na wybranych ciekach Zarządu Zlewni Wrocław - części od 1-9
- Przywrócenie funkcjonalności urządzeń wodnych w ramach usuwania skutków powodzi na wybranych ciekach Zarządu Zlewni Zielona Góra, części od 1 do 5.
- "Udrożnienie wybranych koryt cieków oraz przywrócenie funkcjonalności urządzeń wodnych w ramach usuwania skutków powodzi z 2024r." Etap IV
- Udrożnienie wybranych koryt cieków oraz przywrócenie funkcjonalności urządzeń wodnych w ramach usuwania skutków powodzi z 2024r. Etap V
- "Zabudowa uszkodzeń wałów przeciwpowodziowych na terenie Zarządu Zlewni w Elblągu "
- Wykonanie robót utrzymaniowych na ciekach i urządzeniach wodnych na terenie działalności ZZ Jasło - Etap II
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.