eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bia³ystok › KOMPLEKSOWA TECHNICZNA OBS£UGA KONCERTU ORGANIZOWANEGO W RAMACH CYKLU JAZZ NA BOKU W BIA£YSMTOKU DNIA 30 CZERWCA 2012 R.

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2012-06-13

Bia³ystok: KOMPLEKSOWA TECHNICZNA OBS£UGA KONCERTU ORGANIZOWANEGO W RAMACH CYKLU JAZZ NA BOKU W BIA£YSMTOKU DNIA 30 CZERWCA 2012 R.
Numer og³oszenia: 200934 - 2012; data zamieszczenia: 13.06.2012
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Bia³ostocki O¶rodek Kultury , ul. Legionowa 5, 15-281 Bia³ystok, woj. podlaskie, tel. 85 7424823, faks 85 7447023.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bok.bialystok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: Instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: KOMPLEKSOWA TECHNICZNA OBS£UGA KONCERTU ORGANIZOWANEGO W RAMACH CYKLU JAZZ NA BOKU W BIA£YSMTOKU DNIA 30 CZERWCA 2012 R..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obs³uga techniczna koncertu organizowanego w ramach cyklu Jazz na boku w Bia³ymstoku dnia 30 czerwca 2012 r. obejmuj±ca nag³o¶nienie, o¶wietlenie, monta¿ i demonta¿ sceny, zgodnie z poni¿szymi wymaganiami. A. NAG£O¦NIENIE SYSTEM NAG£O¦NIENIA WIDOWNI (FOH) Wymagane jest zapewnienie równomiernego nag³o¶nienia za pomoc± wysokiej jako¶ci systemu wyrównanego liniowo. KOLUMNY G£O¦NIKOWE 1. Wymagany jest czterodro¿ny aktywny system nag³o¶nieniowy z mo¿liwo¶ci± korekcji fazowo - czêstotliwo¶ciowej uk³adu. 2. Dopuszczone s± wy³±cznie du¿e, najwy¿szej jako¶ci systemy nag³o¶nieniowe firm D&B audiotechnik, L Acoustics, Adamson lub równowa¿ne. Nie bêd± akceptowane kolumny g³o¶nikowe dedykowane dla ma³ych produkcji koncertowych, klubów, z serii oznaczonych najczê¶ciej jako: PORTABLE, MULTI PURPOSE, BUDGET, lub CLUB, COMPACT, SMALL FORMAT. 3. Systemy powinny byæ bezwzglêdnie podwieszone. Zawieszenia powinny posiadaæ niezbêdny atest. Nale¿y u¿yæ oddzielnych wie¿ do podwieszenia systemu. 4. System nag³o¶nieniowy powinien równomiernie pokrywaæ d¼wiêkiem ca³y obszar audytorium, spe³niaj±c nastêpuj±ce warunki: - powinien byæ z³o¿ony z dwóch gron sk³adaj±cych siê z co najmniej 8 kolumn g³o¶nikowych Line Array, podwieszonych obok sceny, ukierunkowanych tak, aby zminimalizowaæ ewentualne odbicia d¼wiêku od ¶cian budynków, oraz z odpowiedniej ilo¶ci kolumn g³o¶nikowych niskotonowych SUB BASS; £±cznie system musi siê sk³adaæ z co najmniej 16 jednakowych kolumn pe³nopasmowych, oraz kolumn sub-bass w ilo¶ci co najmniej 12 sztuk zbudowanych w oparciu o g³o¶nik min. 18 (lub co najmniej 6 sztuk 2 x 18). KONSOLETA MIKSERSKA FOH 1. Wy³±cznie konsoleta analogowa Midas H2000,lub XL4. 48ch. 2. Nale¿y zapewniæ wysokiej jako¶ci zestaw urz±dzeñ do obróbki dynamicznej i efektowej do konsolety, na który sk³adaj± siê elementy : - korektor graficzne stereo 31 punktowy Klark Teknik dn 360, 370 zainsertowany na wyjsciu szyn L R konsolety - trzy procesory efektów - lexicon PCM96 PCM91, Bricasti M7, Yamaha SPX990-2000 - jedna linia opó¼niaj±ca Roland SDE3000, lub TC Electronic 2290 D-TWO - dwana¶cie kana³ów kompresorów BSS dpr 402 404, lub DBX 160, lub Drawmer dl 241 - cztery kana³y bramek szumów BSS dpr 504, lub Klark Teknik DN 530 PROCESOR G£O¦NIKOWY Dedykowany wy³±cznie do danej aparatury cyfrowy procesor g³o¶nikowy, b±d¼ procesor uznanych firm ( DOLBY LAKE, XTA, BSS, KLARK TEKNIK, ). Procesor powinien znajdowaæ siê przy stanowisku realizatora FOH z mo¿liwo¶ci± bezpo¶redniego dostêpu. WZMACNIACZE MOCY Wy³±cznie odpowiednio wysokiej klasy wzmacniacze mocy renomowanych firm, dedykowane dla danej aparatury wykorzystywanej podczas koncertu, np. lab-gruppen, , l acoustics, d&b audiotechnik, camco. SYSTEM ROZDZIA£U I DYSTRYBUCJI D¬WIÊKU Niezbêdny jest profesjonalny system rozdzia³u i dystrybucji d¼wiêku, gwarantuj±cy wielokana³owe (min. 48 kana³ów), galwanicznie (transformatorowo) separowane dostarczenie wszystkich ¼róde³ d¼wiêku dla konsolety frontowej oraz ods³uchowej. Preferowane s± aktywne splittery. Urz±dzenia musz± zapewniaæ odbiór czystego, wolnego od przyd¼wiêków, wszelkich zak³óceñ i przesterowañ wielokana³owego sygna³u. SYSTEM ODS£UCHOWY (MON) KONSOLETA MONITOROWA 1.Wy³±cznie konsoleta analogowa konsoleta Midas H3000 48ch, 2.Nale¿y zapewniæ wysokiej jako¶ci zestaw urz±dzeñ do obróbki dynamicznej i efektowej do konsolety, na który sk³adaj± siê elementy : - szesna¶cie kana³ów korektorów graficznych Klark Teknik dn 360, 370 zainsertowanych na szynach wyj¶ciowych konsolety - sze¶æ kana³ów kompresorów DBX 160 - cztery kana³y bramek szumów BSS dpr 404, lub Klark Teknik DN 530, lyb Drawmer DS 404 - dwa procesory efektów - Yamaha SPX 900 990, Lexicon PCM91 - jeden ods³uch bezprzewodowy shure psm900 1000, lub Sennheiser IEM 300 g2 na 3 - jeden system bezprzewodowy shure uhf-r z nadajnikiem rêcznym ksm9. KOLUMNY ODS£UCHOWE Dopuszczone s± wy³±cznie wysokiej klasy modele kolumn ods³uchowych przeznaczonych do profesjonalnych zastosowañ, zasilane w uk³adzie bi-amp. Nale¿y zapewniæ 12 jednakowych kolumn ods³uchowych, klasy nie ni¿szej ni¿ np. L Acoustics 115xt HiQ, lub d&b audiotechnik m2, m4, max; dodatkowo nale¿y zapewniæ taki sam monitor na stanowisku konsolety monitorowej . SIDE FILLS: Wysokiej jako¶ci trójdro¿ny system g³o¶nikowy pe³no pasmowy z aktywnym podzia³em czêstotliwo¶ci, np L Acoustics ARCS plus sub 218 , d&b audiotechnik q1 plus qsub, hk audio icon - dwa komplety ( L + R) lub podobne, nie ni¿szej klasy. BACKLINE Nale¿y zapewniæ instrumenty dla muzyków wg poni¿szej specyfikacji : Perkusja - wysokiej jako¶ci zestaw firmy Ludwig, lub Gretsch, lub Yamaha , sk³adaj±cy siê z nst. elementów : 20 Kick, 14 snare, 12 tom, 14 floor, 16 floor. Na wszystkich elementach naci±gi Remo Emperor. Dodatkowo kompletny hardware - kompletny hiat, 4 statywy pod talerze wysokie ³amane, 2 statywy pod werbel, wysokiej jako¶ci sto³ek perkusyjny , 1 bass drum peda³, profesjonalny dywan pod zestaw perkusyjny. Talerze - seria Istanbul - 20 ride, 18 Crash ride, 16 Crash, 14 hihat. Dodatkowo do zestawu perkusyjnego elektroniczny pad perkusyjny Roland SPD-S. Bass - Wzmacniacz basowy Eden WT1205 lub Ampeg SVT, kolumna basowa 4 x 10. Dodatkowo kontrabas 3na4 z wysokiej jako¶ci przystawk±, np. Barcus Berry itp. Gitara - Wzmacniacz fender Twin Reverb, lub Vox AC30,lub Laney Lionheart. Klawisze : Nord electro 3HP lub Nord Stage 88 w zestawie z peda³em sustain i expression Novation 49 SL Mk2 lub 61SL Mk2 Midi controller Novation Launchpad Korg MS 20 Interfejs RME FireFace 400 800 Kable midi I usb do pod³±czeñ ww urz±dzeñ. Podwójny statyw do klawiszy i jeden wysokiej jako¶ci sto³ek perkusyjny. DJ : Stó³ dla dj o wysoko¶ci 90cm, 80 cm g³êboko¶ci i 160 cm szeroko¶ci Gramofon Technics sl-1200 Mk2 - 2szt Mixer dj Rane TTM 57SL Kontroller USB Denon DN-HC1000S . UWAGA ! 1. Aparatura nag³o¶nieniowa ³±cznie z rozstawieniem mikrofonów (sprawdzone przeloty) zgodnie z dostarczonym w terminie pó¼niejszym stage planem powinna byæ uruchomiona i sprawdzona na oko³o 2 godzin przed próbami. 2. Nale¿y zapewniæ dwu kana³owy system interkomowy, ze stanowiskami przy konsoletach frontowej i monitorowej, przy konsolecie o¶wietleniowej i dla obs³ugi reflektora prowadz±cego. System musi byæ bezwzglêdnie przewodowy. 3. System nag³o¶nieniowy musi byæ bezwzglêdnie wolny od brumów i przyd¼wiêków. 4. Instalacja elektryczna musi byæ bezwzglêdnie sprawna, sprawdzona na okoliczno¶æ zaistnienia niebezpieczeñstwa pora¿enia pr±dem elektrycznym, zaopatrzona w wa¿ne atesty. 5. Wszystkie gniazdka sieciowe udostêpnione na scenie powinny byæ zaopatrzone w bolec uziemiaj±cy. 6. Konfiguracjê aparatury dla potrzeb koncertu nale¿y opracowaæ w odpowiednim, dedykowanym dla danego systemu d¼wiêkowego programie symulacyjnym. B. O¦WIETLENIE - 1200W Followspot, reflektor prowadz±cy z operatorem maj±cym kontakt intercom, ustawiony centralnie do sceny - 15x Spot CMY (Varilite, Martin, Robe) - 13x Wash (Varilite, Martin, Robe) - 9x Profile - 14x Martin Mac Aura - 3x Atomic Strobe - 1x Hazer Miejsce dla konsolety o¶wietleniowej powinno byæ przygotowane na przeciwko ¶rodka sceny, na podwy¿szeniu (widok sceny nie powinien byæ zas³aniany przez widzów). C. SCENA (DOSTARCZENIE, MONTA¯ I DEMONTA¯) 1 Scena o konstrukcji kopu³owej oparta na grubej (0,39m) konstrukcji quadro; - wymiary dachu 15 x 14m wymiar podestu min. 12 x 10m, z dodatkowymi podestami 1) 2x 2mx2m i 40 cm wysoko¶ci - DJ perkusja, 2) 1x 3mx2m i 20 cm wysoko¶ci - pod sekcjê dêt±, 3) 1x 2mx2m o wysoko¶ci 10 cm pod klawisz. - podest sceny nie mo¿e byæ ustawiony ni¿ej ni¿ na wysoko¶ci 1,5m; -prze¶wit pomiêdzy przodem pod³ogi sceny, a dolnym wymiarem kratownicy poziomej belki zadaszenia (nie ³ukowatej), powinien wynosiæ 6m (absolutnie nie mniej ni¿ 6m), - scena powinna byæ w pe³ni przygotowana pod wzglêdem bezpieczeñstwa zespo³u, powinna mieæ jednolita g³adka powierzchniê bez przerw w ³±czeniach, dziur, itd. 2 Scena musi byæ wys³oniêta z 3 stron. Czarny lub ciemny niczym nie zape³niony horyzont z ty³u. Plecy sceny nie zawieszone banerami. Boczne okotarowanie oraz tylny horyzont musz± byæ szczelne (podwójna gêsta siatka lub lekki, gêsty materia³), szczególnie podczas niesprzyjaj±cej i problematycznej pogody - woda nie mo¿e siê dostawaæ na scenê bokami oraz ty³em sceny. Temperatura na scenie nie mo¿e byæ ni¿sza ni¿ 18 stopni C. 3 Scena musi posiadaæ schody po obu jej stronach. - wej¶cie na scenê musi byæ zabezpieczone porêczami z obu stron schodów, 4 Z lewej lub z prawej strony sceny musi byæ usytuowane profesjonalne zadaszone i os³oniête z trzech stron miejsce realizacyjne monitorowe o wysoko¶ci sceny i wymiarach minimalnych 4 x 3m. Nie mog± to byæ ogródkowe, przeciws³oneczne namiociki. 5 Na froncie musi znajdowaæ siê profesjonalne zadaszone i os³oniête z trzech stron miejsce mikserów frontowych o¶wietlenia i nag³o¶nienia o min wymiarach 4 x 3m o wysoko¶ci pod³ogi nie wy¿ej ni¿ 0,5m, usytuowane w osi sceny w odleg³o¶ci oko³o 25-30m - do uzgodnienia z realizatorami nag³o¶nienia i o¶wietlenia przed imprez±. 6 Scena musi mieæ aktualne atesty bezpieczeñstwa i nie byæ starsza ni¿ 4 lata. 7 Wygrodzenie terenu imprezy masowej za pomoc± barierek ochronnych, ³±cznie ok. 450mb barierek, z czego 50m barierek typu ciê¿kiego (przód estrady i pocz±tek korytarza dla akustyków). Wygrodzenie zgodne z do³±czonym w terminie pó¼niejszym planem imprezy masowej: estrada z zapleczem, teren imprezy masowej z wej¶ciami dla publiczno¶ci, korytarz techniczny o szeroko¶ci 1m z estrady do namiotu akustyków; Ww sprzêt powinien posiadaæ stosowne atesty i nie byæ starszy ni¿ 4 lata; 2. Podane nazwy lub typy materia³ów i produktów maj± na celu wskazanie parametrów jako¶ciowych. W przypadku materia³ów i produktów okre¶lonych nazw± producenta, Zamawiaj±cy dopuszcza zastosowanie materia³ów równowa¿nych zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy. Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne opisywanym przez Zamawiaj±cego zobowi±zany jest do wype³nienia wymogu wynikaj±cego z art. 30 ust. 5 ustawy.

II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.

II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 92.37.00.00 - Us³ugi techników d¼wiêku .

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 01.07.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Ka¿da oferta musi byæ zabezpieczona wadium o warto¶ci 1 500,00 z³ 2. Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach: a) pieni±dzu, b) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym, ¿e porêczenia kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z pó¼n. zm.). 3. Wadium wnoszone w formie pieniê¿nej nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy w Banku Pekao S.A. w Bia³ymstoku, nr PKO S.A., nr 37 1240 5211 1111 0010 3558 4150, a dowód wp³aty wadium nale¿y do³±czyæ do oferty. 4. Wadium wnoszone w pozosta³ych formach nale¿y z³o¿yæ w Bia³ostockim O¶rodku Kultury w Bia³ymstoku ul. Legionowa 5, pok. 17 (orygina³), a potwierdzenie wraz z kopi± z³o¿onego dokumentu nale¿y za³±czyæ do oferty, lub orygina³ wraz z kopi± za³±czyæ do oferty. Wadium musi byæ wniesione najpó¼niej w terminie sk³adania ofert. 5. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postêpowania. 6. Zamawiaj±cy zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezw³ocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub uniewa¿nieniu postêpowania z wyj±tkiem Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrze¿eniem pkt 11. 7. Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiaj±cy zwraca wadium niezw³ocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8. Zamawiaj±cy zwraca niezw³ocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofa³ ofertê przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 9. Zamawiaj±cy ¿±da ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcê, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 6, je¿eli w wyniku rozstrzygniêcia odwo³ania jego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego. 10. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, je¿eli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie z³o¿y³ dokumentów lub o¶wiadczeñ potwierdzaj±cych spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub pe³nomocnictw, chyba ¿e udowodni, ¿e wynika to z przyczyn nie le¿±cych po jego stronie. 11. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, je¿eli Wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana: a) odmówi³ podpisania umowy na warunkach okre¶lonych w ofercie, b) nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • w celu potwierdzenia spe³nienia warunku wykonawca winien wykazaæ siê zrealizowaniem zamówieñ w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert w niniejszym postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 2 zamówienia na obs³ugê techniczn± imprez o charakterze jak w niniejszym zamówieniu o warto¶ci min. 30 000,00 z³ ka¿da, obejmuj±ce swoim zakresem co najmniej us³ugê o¶wietlenia, nag³o¶nienia oraz monta¿ i demonta¿ sceny z podaniem warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, z za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e prace zosta³y wykonane nale¿ycie;

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, dostaw lub us³ug w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

    • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia: a) ka¿dy wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ oddzielnie dokument okre¶lony w III.4.2 tiret 2 b) warunki dotycz±ce posiadania wiedzy i do¶wiadczenia, bêd± badane ³±cznie - dokumenty okre¶lone w III.4. 1 tiret 1 powinien z³o¿yæ co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, c) o¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu okre¶lone w Rozdz. III.4.1 oraz o¶wiadczenie o nie podleganiu wykluczeniu okre¶lone w Rozdz III.4.2 tiret 1 sk³ada pe³nomocnik wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w ich imieniu b±d¼ ka¿dy z wykonawców oddzielnie. 2. Zgodnie z art. 26 ust 2 b) ustawy Pzp, wykonawca mo¿e polegaæ na wiedzy i do¶wiadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolno¶ciach finansowych innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowi±zany jest udowodniæ zamawiaj±cemu, i¿ bêdzie dysponowa³ zasobami niezbêdnymi do realizacji zamówienia, w szczególno¶ci przedstawiaj±c w tym celu pisemne zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Zobowi±zanie do udostêpnienia zasobów w trybie art. 26 ust. 2b ustawy Pzp winno byæ sporz±dzone zgodnie z zasadami reprezentacji podmiotu, który takie zobowi±zanie podejmuje. 3. Dokumenty podmiotów zagranicznych: 1) Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa: III.4.3.1 - przedk³ada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê l potwierdzaj±cy, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 2) Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w pkt.1) , zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym o¶wiadczenie z³o¿one przed notariuszem, w³a¶ciwym organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego kraju, w którym wykonawca ma siedzibê. 3) W przypadku w±tpliwo¶ci co do tre¶ci dokumentu z³o¿onego przez wykonawcê maj±cego siedzibê poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê do w³a¶ciwych organów kraju, w którym wykonawca ma siedzibê, z wnioskiem o udzielenie niezbêdnych informacji dotycz±cych przed³o¿onego dokumentu.

III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bok.bialystok.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Bia³ostocki O¶rodek Kultury w Bia³ymstoku ul. Legionowa 5 pokój nr 17.

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 21.06.2012 godzina 13:00, miejsce: Bia³ostocki O¶rodek Kultury w Bia³ymstoku ul. Legionowa 5 pokój nr 17.

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: informacje dodatkowe dotycz±ce termniu realizacji: 1. Wymagany termin realizacji zamówienia: 30 czerwca 2012 roku. 2. Zamawiaj±cy informuje, i¿ monta¿ sceny mo¿e rozpocz±æ siê 29.06 od godziny 18.00. W dniu 30.06. br. w godzinach 11.00 do 15.00 prace monta¿owe musz± zostaæ zawieszone ze wzglêdu odbywaj±ca siê konferencjê w Pa³acu Branickich. 3. Wykonawca zobowi±zany jest zakoñczyæ wszystkie prace przed godz. 18.00 - 30.06.2012, ze wzglêdu na rozpoczêcie próby. 4. Wykonawca jest zobowi±zany uprz±tn±æ plac, na którym odbywa³ siê koncert do godz. 9.00 dnia 1.07.2012r.

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.