eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bia³ystok › KOMPLEKSOWA TECHNICZNA OBS£UGA KONCERTU ORGANIZOWANEGO W RAMACH CYKLU JAZZ NA BOK-U W BIA£YMSTOKU DNIA 30 CZERWCA 2012 R.

To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie



Og³oszenie z dnia 2012-10-01

Bia³ystok: KOMPLEKSOWA TECHNICZNA OBS£UGA KONCERTU ORGANIZOWANEGO W RAMACH CYKLU JAZZ NA BOK-U W BIA£YMSTOKU DNIA 30 CZERWCA 2012 R.
Numer og³oszenia: 373028 - 2012; data zamieszczenia: 01.10.2012
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: tak, numer og³oszenia w BZP: 200934 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówieñ Publicznych zosta³o zamieszczone og³oszenie o zmianie og³oszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Bia³ostocki O¶rodek Kultury, ul. Legionowa 5, 15-281 Bia³ystok, woj. podlaskie, tel. 85 7424823, faks 85 7447023.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: KOMPLEKSOWA TECHNICZNA OBS£UGA KONCERTU ORGANIZOWANEGO W RAMACH CYKLU JAZZ NA BOK-U W BIA£YMSTOKU DNIA 30 CZERWCA 2012 R..

II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi.

II.3) Okre¶lenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obs³uga techniczna koncertu organizowanego w ramach cyklu Jazz na boku w Bia³ymstoku dnia 30 czerwca 2012 r. obejmuj±ca nag³o¶nienie, o¶wietlenie, monta¿ i demonta¿ sceny, zgodnie z poni¿szymi wymaganiami. A. NAG£O¦NIENIE SYSTEM NAG£O¦NIENIA WIDOWNI (FOH) Wymagane jest zapewnienie równomiernego nag³o¶nienia za pomoc± wysokiej jako¶ci systemu wyrównanego liniowo. KOLUMNY G£O¦NIKOWE 1. Wymagany jest czterodro¿ny aktywny system nag³o¶nieniowy z mo¿liwo¶ci± korekcji fazowo - czêstotliwo¶ciowej uk³adu. 2. Dopuszczone s± wy³±cznie du¿e, najwy¿szej jako¶ci systemy nag³o¶nieniowe firm D&B audiotechnik, L Acoustics, Adamson lub równowa¿ne. Nie bêd± akceptowane kolumny g³o¶nikowe dedykowane dla ma³ych produkcji koncertowych, klubów, z serii oznaczonych najczê¶ciej jako: PORTABLE, MULTI PURPOSE, BUDGET, lub CLUB, COMPACT, SMALL FORMAT. 3. Systemy powinny byæ bezwzglêdnie podwieszone. Zawieszenia powinny posiadaæ niezbêdny atest. Nale¿y u¿yæ oddzielnych wie¿ do podwieszenia systemu. 4. System nag³o¶nieniowy powinien równomiernie pokrywaæ d¼wiêkiem ca³y obszar audytorium, spe³niaj±c nastêpuj±ce warunki: - powinien byæ z³o¿ony z dwóch gron sk³adaj±cych siê z co najmniej 8 kolumn g³o¶nikowych Line Array, podwieszonych obok sceny, ukierunkowanych tak, aby zminimalizowaæ ewentualne odbicia d¼wiêku od ¶cian budynków, oraz z odpowiedniej ilo¶ci kolumn g³o¶nikowych niskotonowych SUB BASS; £±cznie system musi siê sk³adaæ z co najmniej 16 jednakowych kolumn pe³nopasmowych, oraz kolumn sub-bass w ilo¶ci co najmniej 12 sztuk zbudowanych w oparciu o g³o¶nik min. 18 (lub co najmniej 6 sztuk 2 x 18). KONSOLETA MIKSERSKA FOH 1. Wy³±cznie konsoleta analogowa Midas H2000,lub XL4. 48ch. 2. Nale¿y zapewniæ wysokiej jako¶ci zestaw urz±dzeñ do obróbki dynamicznej i efektowej do konsolety, na który sk³adaj± siê elementy : - korektor graficzne stereo 31 punktowy Klark Teknik dn 360, 370 zainsertowany na wyjsciu szyn L R konsolety - trzy procesory efektów - lexicon PCM96 PCM91, Bricasti M7, Yamaha SPX990-2000 - jedna linia opó¼niaj±ca Roland SDE3000, lub TC Electronic 2290 D-TWO - dwana¶cie kana³ów kompresorów BSS dpr 402 404, lub DBX 160, lub Drawmer dl 241 - cztery kana³y bramek szumów BSS dpr 504, lub Klark Teknik DN 530 PROCESOR G£O¦NIKOWY Dedykowany wy³±cznie do danej aparatury cyfrowy procesor g³o¶nikowy, b±d¼ procesor uznanych firm ( DOLBY LAKE, XTA, BSS, KLARK TEKNIK, ). Procesor powinien znajdowaæ siê przy stanowisku realizatora FOH z mo¿liwo¶ci± bezpo¶redniego dostêpu. WZMACNIACZE MOCY Wy³±cznie odpowiednio wysokiej klasy wzmacniacze mocy renomowanych firm, dedykowane dla danej aparatury wykorzystywanej podczas koncertu, np. lab-gruppen, , l acoustics, d&b audiotechnik, camco. SYSTEM ROZDZIA£U I DYSTRYBUCJI D¬WIÊKU Niezbêdny jest profesjonalny system rozdzia³u i dystrybucji d¼wiêku, gwarantuj±cy wielokana³owe (min. 48 kana³ów), galwanicznie (transformatorowo) separowane dostarczenie wszystkich ¼róde³ d¼wiêku dla konsolety frontowej oraz ods³uchowej. Preferowane s± aktywne splittery. Urz±dzenia musz± zapewniaæ odbiór czystego, wolnego od przyd¼wiêków, wszelkich zak³óceñ i przesterowañ wielokana³owego sygna³u. SYSTEM ODS£UCHOWY (MON) KONSOLETA MONITOROWA 1.Wy³±cznie konsoleta analogowa konsoleta Midas H3000 48ch, 2.Nale¿y zapewniæ wysokiej jako¶ci zestaw urz±dzeñ do obróbki dynamicznej i efektowej do konsolety, na który sk³adaj± siê elementy : - szesna¶cie kana³ów korektorów graficznych Klark Teknik dn 360, 370 zainsertowanych na szynach wyj¶ciowych konsolety - sze¶æ kana³ów kompresorów DBX 160 - cztery kana³y bramek szumów BSS dpr 404, lub Klark Teknik DN 530, lyb Drawmer DS 404 - dwa procesory efektów - Yamaha SPX 900 990, Lexicon PCM91 - jeden ods³uch bezprzewodowy shure psm900 1000, lub Sennheiser IEM 300 g2 na 3 - jeden system bezprzewodowy shure uhf-r z nadajnikiem rêcznym ksm9. KOLUMNY ODS£UCHOWE Dopuszczone s± wy³±cznie wysokiej klasy modele kolumn ods³uchowych przeznaczonych do profesjonalnych zastosowañ, zasilane w uk³adzie bi-amp. Nale¿y zapewniæ 12 jednakowych kolumn ods³uchowych, klasy nie ni¿szej ni¿ np. L Acoustics 115xt HiQ, lub d&b audiotechnik m2, m4, max; dodatkowo nale¿y zapewniæ taki sam monitor na stanowisku konsolety monitorowej . SIDE FILLS: Wysokiej jako¶ci trójdro¿ny system g³o¶nikowy pe³no pasmowy z aktywnym podzia³em czêstotliwo¶ci, np L Acoustics ARCS plus sub 218 , d&b audiotechnik q1 plus qsub, hk audio icon - dwa komplety ( L + R) lub podobne, nie ni¿szej klasy. BACKLINE Nale¿y zapewniæ instrumenty dla muzyków wg poni¿szej specyfikacji : Perkusja - wysokiej jako¶ci zestaw firmy Ludwig, lub Gretsch, lub Yamaha , sk³adaj±cy siê z nst. elementów : 20 Kick, 14 snare, 12 tom, 14 floor, 16 floor. Na wszystkich elementach naci±gi Remo Emperor. Dodatkowo kompletny hardware - kompletny hiat, 4 statywy pod talerze wysokie ³amane, 2 statywy pod werbel, wysokiej jako¶ci sto³ek perkusyjny , 1 bass drum peda³, profesjonalny dywan pod zestaw perkusyjny. Talerze - seria Istanbul - 20 ride, 18 Crash ride, 16 Crash, 14 hihat. Dodatkowo do zestawu perkusyjnego elektroniczny pad perkusyjny Roland SPD-S. Bass - Wzmacniacz basowy Eden WT1205 lub Ampeg SVT, kolumna basowa 4 x 10. Dodatkowo kontrabas 3na4 z wysokiej jako¶ci przystawk±, np. Barcus Berry itp. Gitara - Wzmacniacz fender Twin Reverb, lub Vox AC30,lub Laney Lionheart. Klawisze : Nord electro 3HP lub Nord Stage 88 w zestawie z peda³em sustain i expression Novation 49 SL Mk2 lub 61SL Mk2 Midi controller Novation Launchpad Korg MS 20 Interfejs RME FireFace 400 800 Kable midi I usb do pod³±czeñ ww urz±dzeñ. Podwójny statyw do klawiszy i jeden wysokiej jako¶ci sto³ek perkusyjny. DJ : Stó³ dla dj o wysoko¶ci 90cm, 80 cm g³êboko¶ci i 160 cm szeroko¶ci Gramofon Technics sl-1200 Mk2 - 2szt Mixer dj Rane TTM 57SL Kontroller USB Denon DN-HC1000S . UWAGA ! 1. Aparatura nag³o¶nieniowa ³±cznie z rozstawieniem mikrofonów (sprawdzone przeloty) zgodnie z dostarczonym w terminie pó¼niejszym stage planem powinna byæ uruchomiona i sprawdzona na oko³o 2 godzin przed próbami. 2. Nale¿y zapewniæ dwu kana³owy system interkomowy, ze stanowiskami przy konsoletach frontowej i monitorowej, przy konsolecie o¶wietleniowej i dla obs³ugi reflektora prowadz±cego. System musi byæ bezwzglêdnie przewodowy. 3. System nag³o¶nieniowy musi byæ bezwzglêdnie wolny od brumów i przyd¼wiêków. 4. Instalacja elektryczna musi byæ bezwzglêdnie sprawna, sprawdzona na okoliczno¶æ zaistnienia niebezpieczeñstwa pora¿enia pr±dem elektrycznym, zaopatrzona w wa¿ne atesty. 5. Wszystkie gniazdka sieciowe udostêpnione na scenie powinny byæ zaopatrzone w bolec uziemiaj±cy. 6. Konfiguracjê aparatury dla potrzeb koncertu nale¿y opracowaæ w odpowiednim, dedykowanym dla danego systemu d¼wiêkowego programie symulacyjnym. B. O¦WIETLENIE - 1200W Followspot, reflektor prowadz±cy z operatorem maj±cym kontakt intercom, ustawiony centralnie do sceny - 15x Spot CMY (Varilite, Martin, Robe) - 13x Wash (Varilite, Martin, Robe) - 9x Profile - 14x Martin Mac Aura - 3x Atomic Strobe - 1x Hazer Miejsce dla konsolety o¶wietleniowej powinno byæ przygotowane na przeciwko ¶rodka sceny, na podwy¿szeniu (widok sceny nie powinien byæ zas³aniany przez widzów). C. SCENA (DOSTARCZENIE, MONTA¯ I DEMONTA¯) 1 Scena o konstrukcji kopu³owej oparta na grubej (0,39m) konstrukcji quadro; - wymiary dachu 15 x 14m wymiar podestu min. 12 x 10m, z dodatkowymi podestami 1) 2x 2mx2m i 40 cm wysoko¶ci - DJ perkusja, 2) 1x 3mx2m i 20 cm wysoko¶ci - pod sekcjê dêt±, 3) 1x 2mx2m o wysoko¶ci 10 cm pod klawisz. - podest sceny nie mo¿e byæ ustawiony ni¿ej ni¿ na wysoko¶ci 1,5m; -prze¶wit pomiêdzy przodem pod³ogi sceny, a dolnym wymiarem kratownicy poziomej belki zadaszenia (nie ³ukowatej), powinien wynosiæ 6m (absolutnie nie mniej ni¿ 6m), - scena powinna byæ w pe³ni przygotowana pod wzglêdem bezpieczeñstwa zespo³u, powinna mieæ jednolita g³adka powierzchniê bez przerw w ³±czeniach, dziur, itd. 2 Scena musi byæ wys³oniêta z 3 stron. Czarny lub ciemny niczym nie zape³niony horyzont z ty³u. Plecy sceny nie zawieszone banerami. Boczne okotarowanie oraz tylny horyzont musz± byæ szczelne (podwójna gêsta siatka lub lekki, gêsty materia³), szczególnie podczas niesprzyjaj±cej i problematycznej pogody - woda nie mo¿e siê dostawaæ na scenê bokami oraz ty³em sceny. Temperatura na scenie nie mo¿e byæ ni¿sza ni¿ 18 stopni C. 3 Scena musi posiadaæ schody po obu jej stronach. - wej¶cie na scenê musi byæ zabezpieczone porêczami z obu stron schodów, 4 Z lewej lub z prawej strony sceny musi byæ usytuowane profesjonalne zadaszone i os³oniête z trzech stron miejsce realizacyjne monitorowe o wysoko¶ci sceny i wymiarach minimalnych 4 x 3m. Nie mog± to byæ ogródkowe, przeciws³oneczne namiociki. 5 Na froncie musi znajdowaæ siê profesjonalne zadaszone i os³oniête z trzech stron miejsce mikserów frontowych o¶wietlenia i nag³o¶nienia o min wymiarach 4 x 3m o wysoko¶ci pod³ogi nie wy¿ej ni¿ 0,5m, usytuowane w osi sceny w odleg³o¶ci oko³o 25-30m - do uzgodnienia z realizatorami nag³o¶nienia i o¶wietlenia przed imprez±. 6 Scena musi mieæ aktualne atesty bezpieczeñstwa i nie byæ starsza ni¿ 4 lata. 7 Wygrodzenie terenu imprezy masowej za pomoc± barierek ochronnych, ³±cznie ok. 450mb barierek, z czego 50m barierek typu ciê¿kiego (przód estrady i pocz±tek korytarza dla akustyków). Wygrodzenie zgodne z do³±czonym w terminie pó¼niejszym planem imprezy masowej: estrada z zapleczem, teren imprezy masowej z wej¶ciami dla publiczno¶ci, korytarz techniczny o szeroko¶ci 1m z estrady do namiotu akustyków; Ww sprzêt powinien posiadaæ stosowne atesty i nie byæ starszy ni¿ 4 lata; 2. Podane nazwy lub typy materia³ów i produktów maj± na celu wskazanie parametrów jako¶ciowych. W przypadku materia³ów i produktów okre¶lonych nazw± producenta, Zamawiaj±cy dopuszcza zastosowanie materia³ów równowa¿nych zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy. Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne opisywanym przez Zamawiaj±cego zobowi±zany jest do wype³nienia wymogu wynikaj±cego z art. 30 ust. 5 ustawy.

II.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 92.37.00.00 - Us³ugi techników d¼wiêku .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BAYER MEDIA EMIL BAYER, UL. BULWAROWA 5, 16-400 SUWA£KI, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa warto¶æ zamówienia (bez VAT): 52845,53 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡

  • Cena wybranej oferty: 49200,00

  • Oferta z najni¿sz± cen±: 49200,00 / Oferta z najwy¿sz± cen±: 55000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.