eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełm › Odbiór stałych odpadów komunalnych oraz nieczystości płynnych z obiektów będących w zarządzie Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-23

Chełm: Odbiór stałych odpadów komunalnych oraz nieczystości płynnych z obiektów będących w zarządzie Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej
Numer ogłoszenia: 201070 - 2013; data zamieszczenia: 23.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadbużański Oddział Straży Granicznej , ul. Trubakowska 2, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 5685900, faks 082 5685716.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nadbuzanski.strazgraniczna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór stałych odpadów komunalnych oraz nieczystości płynnych z obiektów będących w zarządzie Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na odbiorze stałych odpadów komunalnych zbieranych w sposób selektywny i niepodlegających selektywnemu zbieraniu (zmieszanych) z PSG w m. Kodeń, Horodło, Kryłów, Wola Uhruska, Chłopiatyn, Janów Podlaski, Dołhobyczów, Hrubieszów,Skryhiczyn, Lubycza Królewska, Bohukały, Terespol, Zbereże, Lublin, oraz usługa polegająca na opróżnieniu zbiorników bezodpływowych na nieczystości płynne z PSG w m. Dołhobrody i Kryłów.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 16.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca winien złożyć stosowne oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.Dodatkowo Wykonawca winien złożyć: na Część I, II, III, IV, V, VI, VII, VIII, IX, X, XI, XII, XIII, XIV oświadczenie o wpisie do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych (w rozumieniu ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej Dz. U. z 2004 r. Nr 173, poz. 1808 z późn. zm. ) prowadzonym przez organ ( wójta, burmistrza lub prezydenta) właściwy według miejsca odbierania odpadów komunalnych; na Część XV, XVI - złożyć oświadczenie o posiadaniu zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych, o którym mowa w art. 7 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. 2012r. poz. 391 z późn. zm.) - lub oświadczenie firmy o braku obowiązku uzyskania zezwolenia. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana stosując formułę: spełnia/nie spełnia w oparciu o treść dokumentów i oświadczeń dostarczonych przez Wykonawcę wraz z ofertą. W przypadku nie spełnienia warunków udziału, Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 5 ustawy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca winien złożyć stosowne oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana stosując formułę: spełnia/nie spełnia w oparciu o treść dokumentów i oświadczeń dostarczonych przez Wykonawcę wraz z ofertą. W przypadku nie spełnienia warunków udziału, Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 5 ustawy.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca winien złożyć stosowne oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana stosując formułę: spełnia/nie spełnia w oparciu o treść dokumentów i oświadczeń dostarczonych przez Wykonawcę wraz z ofertą. W przypadku nie spełnienia warunków udziału, Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 5 ustawy.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca winien złożyć stosowne oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana stosując formułę: spełnia/nie spełnia w oparciu o treść dokumentów i oświadczeń dostarczonych przez Wykonawcę wraz z ofertą. W przypadku nie spełnienia warunków udziału, Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 5 ustawy.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca winien złożyć stosowne oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana stosując formułę: spełnia/nie spełnia w oparciu o treść dokumentów i oświadczeń dostarczonych przez Wykonawcę wraz z ofertą. W przypadku nie spełnienia warunków udziału, Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 5 ustawy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nadbuzanski.strazgraniczna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadbużański Oddział Straży Granicznej, Sekcja Zamówień Publicznych ul. Trubakowska 2, 22-100 Chełm.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2013 godzina 13:00, miejsce: Kancelaria Jawna Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej ul. Trubakowska 2, 22-100 Chełm.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Odbiór stałych odpadów komunalnych z PSG w Kodniu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa, polegająca na odbiorze stałych odpadów komunalnych z obiektu PSG w m. Kodeń, ul. 1-go Maja 18 w terminie od 01.07.2013 r. do 30.06.2014 r. w ilości szacunkowej: a)odpady komunalne zbierane w sposób selektywny: 7,5 m3, b)odpady komunalne nie podlegające selektywnemu zbieraniu (zmieszane): 7,5 m3 z 1 szt. pojemnika o pojemności 1100 l, będącego własnością Zamawiającego ustawionego na terenie PSG. 2.Zamawiający zobowiązuje się do przekazania min. ilości wytworzonych odpadów: a)odpady komunalne zbierane w sposób selektywny: 1,5 m3, b)odpady komunalne nie podlegające selektywnemu zbieraniu (zmieszane): 3,5 m3 3.Wykonawca zobowiązuje się do wydzierżawienia oznakowanych pojemników z przeznaczeniem do gromadzenia segregowanych odpadów komunalnych o łącznej pojemności ok. 0,63 m3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Odbiór stałych odpadów komunalnych z PSG w Horodle.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa, polegająca na odbiorze stałych odpadów komunalnych z obiektu PSG w m. Horodło przy ul. Piłsudskiego 112 w terminie od 01.07.2013 r. do 30.06.2014 r., w ilości szacunkowej: a)odpady komunalne zbierane w sposób selektywny: 15m3, b)odpady komunalne nie podlegające selektywnemu zbieraniu (zmieszane): 15 m3 z 1 szt. pojemnika o pojemności 1100 l, będącego własnością Zamawiającego ustawionego na terenie PSG. 2.Zamawiający zobowiązuje się do przekazania min. ilości wytworzonych odpadów: a) odpady komunalne zbierane w sposób selektywny: 3 m3, b) odpady komunalne nie podlegające selektywnemu zbieraniu (zmieszane): 7,5 m3 3.Wykonawca zobowiązuje się do wydzierżawienia oznakowanych pojemników z przeznaczeniem do gromadzenia segregowanych odpadów komunalnych o łącznej pojemności ok. 1,25 m3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Odbiór stałych odpadów komunalnych z PSG w Kryłowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa, polegająca na odbiorze stałych odpadów komunalnych z obiektu PSG w Kryłowie, ul. Hrubieszowska 7 w terminie od 01.07.2013 r. do 30.06.2014 r., w ilości szacunkowej: a)odpady komunalne zbierane w sposób selektywny: 12,5 m3 b)odpady komunalne nie podlegające selektywnemu zbieraniu (zmieszane): 12,5m3 z 1 szt. pojemnika o pojemności 2,2m3, będącego własnością Zamawiającego ustawionego na terenie PSG. 2.Zamawiający zobowiązuje się do przekazania min. ilości wytworzonych odpadów: a) odpady komunalne zbierane w sposób selektywny: 3 m3, b) odpady komunalne nie podlegające selektywnemu zbieraniu (zmieszane): 6 m3 3.Wykonawca zobowiązuje się do wydzierżawienia oznakowanych pojemników z przeznaczeniem do gromadzenia segregowanych odpadów komunalnych o łącznej pojemności ok. 1,04 m3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Odbiór stałych odpadów komunalnych z PSG w Woli Uhruskiej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa, polegająca na odbiorze stałych odpadów komunalnych z obiektu PSG w m. Wola Uhruska, ul. Turystyczna 10 w terminie od 01.07.2013 r. do 30.06.2014 r., w ilości szacunkowej: a)odpady komunalne zbierane w sposób selektywny: 7 m3 b)odpady komunalne nie podlegające selektywnemu zbieraniu (zmieszane): 7 m3 z 1 szt. pojemnika o pojemności 1100 l będącego własnością Zamawiającego ustawionego na terenie PSG. 2.Zamawiający zobowiązuje się do przekazania min. ilości wytworzonych odpadów: a) odpady komunalne zbierane w sposób selektywny: 1,5 m3, b) odpady komunalne nie podlegające selektywnemu zbieraniu (zmieszane): 3,5 m3 3.Wykonawca zobowiązuje się do wydzierżawienia oznakowanych pojemników z przeznaczeniem do gromadzenia segregowanych odpadów komunalnych o łącznej pojemności ok. 0,58 m3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Odbiór stałych odpadów komunalnych z PSG w Chłopiatynie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa, polegająca na odbiorze stałych odpadów komunalnych z obiektu PSG w Chłopiatynie 41 A w terminie od 01.07.2013 r. do 30.06.2014 r., w ilości szacunkowej: a)odpady komunalne zbierane w sposób selektywny: 5m3 b)odpady komunalne nie podlegające selektywnemu zbieraniu (zmieszane): 5m3 z 1 szt. pojemnika o pojemności 1100 l, będącego własnością Zamawiającego ustawionego na terenie PSG. 2.Zamawiający zobowiązuje się do przekazania min. ilości wytworzonych odpadów: a)odpady komunalne zbierane w sposób selektywny: 1 m3, b)odpady komunalne nie podlegające selektywnemu zbieraniu (zmieszane): 2,5 m3 3.Wykonawca zobowiązuje się do wydzierżawienia oznakowanych pojemników z przeznaczeniem do gromadzenia segregowanych odpadów komunalnych o łącznej pojemności ok. 0,42 m3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Odbiór stałych odpadów komunalnych z PSG w Janowie Podlaskim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa, polegająca na odbiorze stałych odpadów komunalnych z obiektu PSG w Janowie Podlaskim, ul. Brzeska 71 w terminie od 01.07.2013 r. do 30.06.2014 r., w ilości szacunkowej: a)odpady komunalne zbierane w sposób selektywny: 16 m3, b)odpady komunalne nie podlegające selektywnemu zbieraniu (zmieszane): 16m3 z 1 szt. pojemnika o pojemności 1100l, będącego własnością Zamawiającego ustawionego na terenie PSG. 2.Zamawiający zobowiązuje się do przekazania min. ilości wytworzonych odpadów: a)odpady komunalne zbierane w sposób selektywny: 4 m3, b)odpady komunalne nie podlegające selektywnemu zbieraniu (zmieszane): 8 m3 3.Wykonawca zobowiązuje się do wydzierżawienia oznakowanych pojemników z przeznaczeniem do gromadzenia segregowanych odpadów komunalnych o łącznej pojemności ok. 1,33 m3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Odbiór stałych odpadów komunalnych z PSG w Dołhobyczowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa, polegająca na odbiorze stałych odpadów komunalnych z PSG w Dołhobyczowie przy ul. Partyzantów 15 w terminie od 01.07.2013 r. do 30.06.2014 r., w ilości szacunkowej: a)odpady komunalne zbierane w sposób selektywny: 13,5 m3, b)odpady komunalne nie podlegające selektywnemu zbieraniu (zmieszane): 13,5 m3 z 1 szt. pojemnika o pojemności 2,2m3, będącego własnością Zamawiającego ustawionego na terenie PSG. 2.Zamawiający zobowiązuje się do przekazania min. ilości wytworzonych odpadów: a) odpady komunalne zbierane w sposób selektywny: 3 m3, b) odpady komunalne nie podlegające selektywnemu zbieraniu (zmieszane): 6,5 m3 3.Wykonawca zobowiązuje się do wydzierżawienia oznakowanych pojemników z przeznaczeniem do gromadzenia segregowanych odpadów komunalnych o łącznej pojemności ok. 1,13 m3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Odbiór stałych odpadów komunalnych PSG w Hrubieszowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa, polegająca na odbiorze stałych odpadów komunalnych z obiektu PSG w m. Hrubieszów przy ul. Wyzwolenia 56 w terminie od 01.07.2013 r. do 30.06.2014 r., w ilości szacunkowej: a)odpady komunalne zbierane w sposób selektywny: 13 m3 b)odpady komunalne nie podlegające selektywnemu zbieraniu (zmieszane): 13 m3 z 1 szt. kontenera KP-7, będącego własnością Zamawiającego ustawionego na terenie PSG. 2. Zamawiający zobowiązuje się do przekazania min. ilości wytworzonych odpadów: a)odpady komunalne zbierane w sposób selektywny: 3 m3, b)odpady komunalne nie podlegające selektywnemu zbieraniu (zmieszane): 6,5 m3 3.Wykonawca zobowiązuje się do wydzierżawienia oznakowanych pojemników z przeznaczeniem do gromadzenia segregowanych odpadów komunalnych o łącznej pojemności ok. 1,08 m3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Odbiór stałych odpadów komunalnych z PSG w Skryhiczynie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa, polegająca na odbiorze stałych odpadów komunalnych z obiektu PSG w m. Skryhiczyn 69 w terminie od 01.07.2013 r. do 30.06.2014 r., w ilości szacunkowej: a)odpady komunalne zbierane w sposób selektywny: 4,5 m3 b)odpady komunalne nie podlegające selektywnemu zbieraniu (zmieszane): 4,5 m3 z 1 szt. pojemnika o pojemności 1100 l będącego własnością Zamawiającego znajdującego się na terenie nieruchomości PSG. 2.Zamawiający zobowiązuje się do przekazania min. ilości wytworzonych odpadów: a)odpady komunalne zbierane w sposób selektywny: 1 m3, b)odpady komunalne nie podlegające selektywnemu zbieraniu (zmieszane): 2 m3 3.Wykonawca zobowiązuje się do wydzierżawienia oznakowanych pojemników z przeznaczeniem do gromadzenia segregowanych odpadów komunalnych o łącznej pojemności ok. 0,38 m3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Odbiór stałych odpadów komunalnych z PSG w Lubyczy Królewskiej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa, polegająca na odbiorze stałych odpadów komunalnych z obiektu PSG w m. Lubycza Królewska ul. Kolejowa 2 w terminie od 01.07.2013 r. do 30.06.2014 r., w ilości szacunkowej: a)odpady komunalne zbierane w sposób selektywny: 12m3, b)odpady komunalne nie podlegające selektywnemu zbieraniu (zmieszane): 12m3 z 1 szt. pojemnika o pojemności 1100 l, będącego własnością Zamawiającego ustawionego na terenie obiektu PSG. 2.Zamawiający zobowiązuje się do przekazania min. ilości wytworzonych odpadów: a)odpady komunalne zbierane w sposób selektywny: 3 m3, b)odpady komunalne nie podlegające selektywnemu zbieraniu (zmieszane): 6 m3 3.Wykonawca zobowiązuje się do wydzierżawienia oznakowanych pojemników z przeznaczeniem do gromadzenia segregowanych odpadów komunalnych o łącznej pojemności ok. 1,00 m3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Odbiór stałych odpadów komunalnych z PSG w Bohukałach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa, polegająca na odbiorze stałych odpadów komunalnych z obiektu PSG w m. Bohukały 33 w terminie od 01.07.2013 r. do 30.06.2014 r., w ilości szacunkowej: a)odpady komunalne zbierane w sposób selektywny: 16m3 b)odpady komunalne nie podlegające selektywnemu zbieraniu (zmieszane): 16m3 z 1 szt. pojemnika o pojemności 1100l, będącego własnością Zamawiającego ustawionego na terenie obiektu PSG w Bohukałach. 2. Zamawiający zobowiązuje się do przekazania min. ilości wytworzonych odpadów: a)odpady komunalne zbierane w sposób selektywny: 4 m3, b)odpady komunalne nie podlegające selektywnemu zbieraniu (zmieszane): 8 m3 3.Wykonawca zobowiązuje się do wydzierżawienia oznakowanych pojemników z przeznaczeniem do gromadzenia segregowanych odpadów komunalnych o łącznej pojemności ok. 1,33 m3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Odbiór stałych odpadów komunalnych z PSG w Terespolu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa, polegająca na odbiorze stałych odpadów komunalnych z obiektu PSG w m. Terespol, ul. Wojska Polskiego 164 w terminie od 01.07.2013 r. do 30.06.2014 r., w ilości szacunkowej: a)odpady komunalne zbierane w sposób selektywny: 45m3, b)odpady komunalne nie podlegające selektywnemu zbieraniu (zmieszane): 45m3 z 2 szt. kontenerów KP-7, będących własnością Zamawiającego ustawionych na terenie PSG. 2.Zamawiający zobowiązuje się do przekazania min. ilości wytworzonych odpadów: a)odpady komunalne zbierane w sposób selektywny: 10 m3, b)odpady komunalne nie podlegające selektywnemu zbieraniu (zmieszane): 22,5m3 3.Wykonawca zobowiązuje się do wydzierżawienia oznakowanych pojemników z przeznaczeniem do gromadzenia segregowanych odpadów komunalnych o łącznej pojemności ok. 3,75 m3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Odbiór stałych odpadów komunalnych z PSG w Zbereżu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa, polegająca na odbiorze stałych odpadów komunalnych z obiektu PSG w m. Zbereże nr 30 w terminie od 01.07.2013 r. do 30.06.2014 r., w ilości szacunkowej: a)odpady komunalne zbierane w sposób selektywny: 7 m3 b)odpady komunalne nie podlegające selektywnemu zbieraniu (zmieszane): 7 m3 z 1 szt. pojemnika o pojemności 1100 l, będącego własnością Zamawiającego ustawionego na terenie PSG. 2.Zamawiający zobowiązuje się do przekazania min. ilości wytworzonych odpadów: a)odpady komunalne zbierane w sposób selektywny: 1,5 m3, b)odpady komunalne nie podlegające selektywnemu zbieraniu (zmieszane): 3,5 m3 3.Wykonawca zobowiązuje się do wydzierżawienia oznakowanych pojemników z przeznaczeniem do gromadzenia segregowanych odpadów komunalnych o łącznej pojemności ok. 0,58 m3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Odbiór stałych odpadów komunalnych z PSG w Lublinie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa, polegająca na odbiorze stałych odpadów komunalnych z obiektu PSG w m. Lublin, ul. Podwale 3a w terminie od 01.07.2013 r. do 30.06.2014 r., w ilości szacunkowej: a)odpady komunalne zbierane w sposób selektywny: 5m3 , b)odpady komunalne nie podlegające selektywnemu zbieraniu (zmieszane): 5m3 z pojemników niebędących własnością Zamawiającego które będą ustawione na terenie PSG. 2.Zamawiający zobowiązuje się do przekazania min. ilości wytworzonych odpadów: a)odpady komunalne zbierane w sposób selektywny: 1 m3, b)odpady komunalne nie podlegające selektywnemu zbieraniu (zmieszane): 2,5 m3 3.Wykonawca zobowiązuje się do wydzierżawienia oznakowanych pojemników z przeznaczeniem do gromadzenia: a)segregowanych odpadów komunalnych o łącznej pojemności ok. 0,42m3 b)zmieszanych odpadów komunalnych o łącznej pojemności ok. 0,42m3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Odbiór nieczystości płynnych z PSG w Dołhobrodach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa, polegająca na opróżnieniu zbiorników bezodpływowych na nieczystości płynne (szambo) w ilości szacunkowej 256m3 z PSG w Dołhobrodach 58A w terminie od 01.07.2013 r. do 30.06.2014 r. 2.Zamawiający zobowiązuje się do przekazania min. ilości co najmniej 100 m3 wytworzonych nieczystości płynnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Odbiór nieczystości płynnych z PSG w Kryłowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa, polegająca na opróżnieniu zbiorników bezodpływowych na nieczystości płynne (szambo) w ilości szacunkowej 1 390 m3 znajdującego się na terenie PSG w Kryłowie przy ul. Hrubieszowskiej 7 w terminie od 01.07.2013 r. do 30.06.2014 r. 2.Zamawiający zobowiązuje się do przekazania min. ilości co najmniej 600 m3 wytworzonych nieczystości płynnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.