eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PruszkówMonitoring miasta - VIII etap.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-06-13

Pruszków: Monitoring miasta - VIII etap.
Numer ogłoszenia: 201084 - 2014; data zamieszczenia: 13.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Pruszków , ul. Kraszewskiego 14/16, 05-800 Pruszków, woj. mazowieckie, tel. 022 7587244.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Monitoring miasta - VIII etap..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Na zamówienie składa się: Monitoring miasta - VIII etap: 1) Zadanie nr 1: a/ rozbudowa systemu kamer monitoringu wizyjnego miasta Pruszkowa w rejonie ul. Kopernika 13-15 - kamera obrotowa 1 szt. wraz z montażem, linią światłowodową, przyłączem energetycznym do zasilania kamery i urządzeniami towarzyszącymi, zgodnie z załączonym planem sytuacyjnym (załącznik nr A) b/ rozbudowa studia i stanowisk operatorskich systemu monitoringu wizyjnego m. Pruszkowa w pokoju nr 95 Urzędu Miejskiego - monitory oraz panele sterujące operatorów (klawiatury) - 3 stanowiska. Termin realizacji zamówienia: Zadanie nr 1 - 4 miesiące od dnia podpisania umowy 2) Zadanie nr 2: rozbudowa systemu kamer monitoringu wizyjnego miasta Pruszkowa w rejonie Czarnej Drogi PKP (mostek rz. Utrata) - kamera obrotowa 1 szt. wraz z montażem, linią światłowodową, przyłączem energetycznym do zasilania kamery i urządzeniami towarzyszącymi oraz ul. Kurca (zejście schodami do przejścia pod torowiskiem PKP) - kamera stacjonarna 1 szt. wraz z montażem, linią światłowodową, przyłączem energetycznym do zasilania kamery i urządzeniami towarzyszącymi, zgodnie z załączonym planem sytuacyjnym (załącznik nr B) Termin realizacji zamówienia: Zadanie nr 2 - 5 miesięcy od dnia podpisania umowy 3) Zadanie nr 3: rozbudowa systemu kamer monitoringu wizyjnego miasta Pruszkowa w rejonie parku na osiedlu B. Prusa (Żwirowisko) oraz Placu Kardynała Wyszyńskiego - kamera obrotowa 3 szt. wraz z montażem, linią światłowodową, przyłączem energetycznym do zasilania kamery i urządzeniami towarzyszącymi. w zgodnie z załączonym planem sytuacyjnym (załącznik nr C) Termin realizacji zamówienia: Zadanie nr 3 - 4 miesiące od dnia podpisania umowy ZAKRES PRAC: 1. montaż kamer monitoringu miejskiego (obudowa, klosz, wysięgnik) zgodnie z załączonymi planami sytuacyjnymi wraz ze słupami kamerowymi (słupy wyglądem odpowiadające słupom istniejącym w danym terenie). 2. podłączenie kamer do istniejącego stanowiska monitoringu wizyjnego w budynku Urzędu Miejskiego w Pruszkowie pok. 95. 3. montowane kamery winny pochodzić z bieżącej produkcji z oficjalnego kanału dystrybucji na Polskę oraz posiadać parametry nie gorsze niż określone w załączniku nr D 4. wykonanie na każde zadanie w trzech egzemplarzach: - projektu budowlanego sieci kabli światłowodowych i przyłączy energetycznych do zasilania kamer monitoringu oraz uzyskanie wszelkich uzgodnień oraz decyzji administracyjnych koniecznych do wykonania powyższych inwestycji m.in. pozwoleń na budowę (w tym uzgodnień z PKP dla zadania nr 2). - dokumentacji powykonawczej zwierającej teczki: projekt techniczny, elektryczny, karty katalogowe urządzeń, instrukcje obsługi urządzeń w języku polskim, zasady BHP korzystania z urządzeń, atesty, certyfikaty urządzeń i wbudowanych materiałów, deklaracje zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą przenoszącą europejskie normy zharmonizowane - projektu czasowej organizacji ruchu i uzgodnienie go z właściwym zarządcą drogi i zarządzającym ruchem 5. uzgodnienie projektu w Zakładzie Energetycznym w celu określenia możliwości podłączenia energii elektrycznej 6. uzyskanie zgody na umieszczenie urządzenia w pasie drogowym od właściwego zarządcy drogi. 7. prace w pasie drogowym należy wykonywać zgodnie z zasadami bezpieczeństwa ruchu drogowego i odpowiednimi przepisami w tym względzie zgodnie z zatwierdzonymi projektami czasowej organizacji ruchu 8. budowa przyłączy energetycznych zasilających kamery monitoringu 9. budowa sieci kabli światłowodowych wielodomowych przy zastosowaniu światłowodów o parametrach technicznych określonych w załączniku nr D rozszycia trasy, spawanie światłowodów, ziemne doprowadzenie kabli światłowodowych do słupów kamerowych dla zadania nr 3 : montaż kabli światłowodowych w istniejących rurach osłonowych 10. doposażenie urządzeń stacjonarnych w centrum monitoringu wizyjnego w budynek Urzędu Miejskiego w Pruszkowie pok. 95 w 3 stanowiska robocze w skład których wchodzą monitor, klawiatura sterująca oraz stacja robocza oraz 2 monitory centralne. - parametry techniczne monitorów określone w załączniku nr E - parametry techniczne klawiatury sterującej oraz stacji roboczej określone w załączniku nr E 11. uruchomienie urządzeń sieci i centrum monitorowania 12. wszystkie nowe elementy winny być w pełni kompatybilne ze wszystkimi urządzeniami monitoringu wizyjnego obecnie funkcjonującymi oraz posiadać wymagane prawem licencje. W celu prawidłowego doboru sprzętu konieczna jest wizja lokalna i konsultacje w studiu monitoringu w celu uzyskania niezbędnych danych technicznych obecnie funkcjonujących urządzeń. 13. wszystkie urządzenia i środki materiałowe dostarczone przez Wykonawcę w ramach realizacji przedmiotu zamówienia mają być fabrycznie nowe, nieuszkodzone, sprawne technicznie i pozbawione wszelkich wad prawnych. 14. zapewnienie konserwacji, napraw i obsługi serwisowej zainstalowanych urządzeń wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia w okresie gwarancji raz na kwartał zgodnie z zaleceniami producenta m.in. przegląd techniczny systemu w zakresie sprawdzania prawidłowości działania kamer (optyka, elektronika itp.) oraz stanowisk sterowniczych zainstalowanych w studium monitoringu niezbędnych do prawidłowej realizacji zamówienia. Konserwacja nie obejmuje czyszczenia kloszy kamer (oprócz przypadku stwierdzenia nieszczelności obudowy) 15. zapewnienie urządzeń zastępczych w przypadku wystąpienia awarii któregoś z urządzeń wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia do momentu jej usunięcia w okresie gwarancji. 16. przeszkolenie osób przewidzianych do pracy na instalowanym sprzęcie Parametry techniczne: 1. Załącznik nr A: plan sytuacyjny lokalizacji kamery przy ul. Kopernika 2. Załącznik nr B: plan sytuacyjny lokalizacji kamery przy tzw. Czarnej Drodze 3. Załącznik nr C: plan sytuacyjny lokalizacji kamery w parku na osiedlu B. Prusa ( Żwirowisko) oraz Placu Kardynała Wyszyńskiego 3 4. Załącznik nr D: parametry techniczne kamer monitoringu i światłowodu 5. Załącznik nr E: parametry techniczne monitorów, paneli sterujących, stacji roboczych Uwaga: Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z zadania nr 2 w przypadku zbyt wysokich cen ofert. Gwarancja na wykonane prace i zastosowane urządzenia oraz materiały winna wynosić minimum 24 miesiące od daty odbioru końcowego..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7. ustawy w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego wybranemu wykonawcy, które stanowić będą nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego i będą polegały na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.35.00 - Urządzenia do nadzoru wideo 29.81.61.00 - 29.81.61.00 45.31.62.10 - Instalowanie urządzeń kontroli ruchu drogowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 5.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań z zakresu tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożone oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu określonego w art. 22 ust. 1 Pzp.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia będzie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem głównych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonanych należycie w tym: - nie mniej niż 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia tj.: wykonanie monitoringu wizyjnego składającego się przynajmniej z 5 kamer i 1 stacji bazowej z czego min. 1 kamera oddalona od centrum monitoringu więcej niż 2 km. Przedstawiona praca musi mieć wartość min. 50 000,00zł.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia będzie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym minimum: - 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności telekomunikacyjnej, wpisanymi na listę członków właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań z zakresu tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożone oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu określonego w art. 22 ust. 1 Pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    - nie mniej niż 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia tj.: wykonanie monitoringu wizyjnego składającego się przynajmniej z 5 kamer i 1 stacji bazowej z czego min. 1 kamera oddalona od centrum monitoringu więcej niż 2 km. Przedstawiona praca musi mieć wartość min. 50 000,00zł.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykaz pozostałych dokumentów składających się na ofertę 1) Formularz ofertowy (według załączonego druku) 2) Upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy UWAGA: dołączone wtedy o ile nie wynika z załączonych dokumentów 3) Wykaz prac, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (jeżeli przewiduje udział podwykonawców w realizacji zamówienia), lub poda nazwy (firm) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1. 4) Opis oferowanych urządzeń (np. opisy techniczne, karty katalogowe itp.)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących okolicznościach tj.: - z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcą, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, - z powodu wystąpienia dodatkowych, a niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy przez doświadczonego Wykonawcę, prac, - z powodu niemożliwych do przewidzenia niekorzystnych warunków atmosferycznych które mają wpływ na realizację zamówienia publicznego, - z powodu przedłużenia się uzgodnień zewnętrznych przez podmioty do tego upoważnione. - z powodu wystąpienia okoliczności nie zawinionych przez strony, których nie można było wcześniej przewidzieć, - w przypadku zmiany kluczowego personelu Wykonawcy lub Zamawiającego. - wystąpienia obiektywnych zmian ocenianych jako korzystne dla Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pruszkow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: cena wersji papierowej - 35,00 PLN Urząd Miejski w Pruszkowie ul. Kraszewskiego 14/16 Biuro Zamówień Publicznych pok. 113.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2014 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Pruszkowie ul. Kraszewskiego 14/16 pok. 25.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.