Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-07-15
Nowa Dęba: Demontaż, dostawa i montaż stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych i częściach wspólnych komunalnych zasobów mieszkaniowych administrowanych przez PGKiM Sp. z o.o. w Nowej Dębie
Numer ogłoszenia: 201256 - 2011; data zamieszczenia: 15.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej sp. z o. o. , ul. Leśna 1, 39-460 Nowa Dęba, woj. podkarpackie, tel. 015 8462641, faks 015 8462546.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.pgkim.nowadeba.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: usługi komunalne.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Demontaż, dostawa i montaż stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych i częściach wspólnych komunalnych zasobów mieszkaniowych administrowanych przez PGKiM Sp. z o.o. w Nowej Dębie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia: jest demontaż , dostawa i montaż 108 szt. okien z PCV Wymagane parametry okien: a) profil klasy B kolor profili biały, odporny na promieniowanie ultrafioletowe b) wzmocnienie w ramie oraz słupku stałym zamknięte, szer. profili min 70 mm c) profil, pięciokomorowy, powierzchnia gładka lustrzana, listwa przyszybowa zaokrąglona z uszczelką przyszybową nie wychodzącą na szybę (system Zendow) d) jednokomorowy zestaw szybowy o współczynniku przewodzenia K=1,1 W/m2K, współczynnik izolacji akustycznej Rw-32Db, odporność na obciążenie wiatrem w klasie C5 e) podwójne uszczelnienie przy zachowaniu wymaganej infiltracji powietrza, f) system zabezpieczający okucia przed penetracją wody, wodoszczelność w klasie 9A g) system wentylacji w ramie okiennej h) Raport z badań poświadczający odporność na odbarwienie i starzenie się profili okiennych , nie dopuszcza się profili z recyklatów. i) Atest Higieniczny dla producenta stolarki okiennej j) gwarancja minimum 5 lat Wykaz rodzajów okien w załączeniu do załącznika nr 1 (poz. 1 - 29) UWAGA: wszystkie wymiary podano w [cm]. Stanowią one tylko orientacyjne odzwierciedlenie stanu istniejących otworów. Obowiązkiem wykonawcy jest pomiar w/w otworów okiennych i parapetów przed wykonaniem stolarki. zamawiający przekaże wykaz adresów lokali mieszkalnych, w których będzie wymieniana stolarka wraz z kolejnością wymiany Zakres robót: 1. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: - ustalenie z lokatorami terminu wymiany, - dokonanie pomiarów rzeczywistych wymiarów otworów okiennych i parapetów zewnętrznych, - demontaż starej stolarki okiennej i jej utylizacja na koszt Wykonawcy, - montaż nowej stolarki, - wymianę parapetów zewnętrznych (parapety ze stali ocynkowanej), - naprawę szpaletów zewnętrznych i wewnętrznych. 2. Istotne postanowienia do umowy z Wykonawcą: - z montażu każdego okna Wykonawca będzie sporządzał protokół odbioru w obecności najemcy lokalu i przedstawicieli Zamawiającego, - wypłata wynagrodzenia za zrealizowane etapy zamówienia nastąpi w terminie do 30 dni od daty odbioru prac, - Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z rzeczywistym stanem zakresu prac celem sprawdzenia warunków związanych z ich wykonaniem oraz celem uzyskania wszelkich dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający dopuszcza udzielanie zamówień dodatkowych o których mowa w art. 67 ust 1 pkt.6 i 7 ustawy - prawo zamówień publicznych w wysokości 30% pełnej wartości zadania. W przypadku udzielenia zamówień uzupełniających zamówione dodatkowe okna będą dostarczane po takich samych cenach jednostkowych jak w zamówieniu podstawowym.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.32 - Instalowanie okien .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.10.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie oświadczenia przez wykonawcę - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy muszą udowodni iż w okresie trzech lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie wykonał zamówienie polegające na wykonaniu co najmniej trzech podobnych zamówień każde o wartości co najmniej 100.000,00 zł netto. Załącznik nr 4
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony poprzez złożenie oświadczenia przez Wykonawcę - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony poprzez złożenie oświadczenia przez Wykonawcę - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony poprzez złożenie oświadczenia przez Wykonawcę wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgkim.nowadeba.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.pgkim.nowadeba.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.08.2011 godzina 11:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. 39 - 460 Nowa Dęba ul. Lesna 1 pok. nr 10.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z NOWEJ DĘBY
- Budowa kontenerowej stacji zlewnej ścieków
- Wykonanie projektów technicznych z podziałem na 4 części
- Wykaszanie traw w pasie dróg powiatowych na terenie Powiatu Tarnobrzeskiego
więcej: przetargi w Nowej Dębie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja zadania polegającego na utworzeniu nowych miejsc opieki na dziećmi do lat 3 w ramach programu: "Program rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Aktywny Maluch 2022-2029 ŻM 5
- Remont mieszkania wspomaganego przy ul. Wrocławskiej 12/20 w Lubaniu w partnerstwie projektu pn. "Usługi Społeczne w Gminie Miejskiej Lubań".
- Modernizacja Biblioteki-Ośrodka Kultury w Konarzynach
- Wymiana stolarki okiennej drewnianej na nową PCV w zasobach gminnych administrowanych przez ZGM
- Wymiana stolarki okiennej drewnianej na nową drewnianą w zasobach gminnych administrowanych w rejonie ADM-1
- Wymiana stolarki okiennej drewnianej w pomieszczeniach piwnic w Centrum Administracyjnym Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w Kłodzku.
więcej: Instalowanie okien »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.