eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskZorganizowanie wycieczek dla pracowników Poczty Polskiej S.A.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-28

Gdańsk: Zorganizowanie wycieczek dla pracowników Poczty Polskiej S.A.
Numer ogłoszenia: 201257 - 2010; data zamieszczenia: 28.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Poczta Polska S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Rakowieckiej 26, 00-940 Warszawa, w imieniu której działa Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Gdańsku , ul. Targ Rakowy 7/8, 80-940 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 0-58 32-66-105, faks 0-58 32-66-112.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poczt-polska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie wycieczek dla pracowników Poczty Polskiej S.A..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie wycieczek dla pracowników Poczty Polskiej S.A. Przedmiot zamówienia podzielony został na trzy części. 1. ZADANIE 1 Zorganizowanie wycieczki autokarowej na trasie: Gdańsk-Salzburg-Monachium-Schwangau-Drezno-Gdańsk. 2. ZADANIE 2 Zorganizowanie wycieczki do Kopenhagi. 3.ZADANIE 3 Zorganizowanie wycieczki autokarowej na Słowację, Chorwację i Węgry..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy, a w szczególności posiadają uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia tj. posiadania zaświadczenia o wpisie do ewidencji organizatorów turystyki i pośredników turystycznych, prowadzonej przez właściwego Marszałka Województwa, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o usługach turystycznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 223 poz. 2268 ze zm.)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy, a w szczególności posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie wykonywanych usług odpowiadających przedmiotowi zamówienia tj. wykonali w okresie trzech ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie usługi odpowiadające przedmiotowi zamówienia (tj. zorganizowanie wycieczki zagranicznej) każda o wartości brutto nie mniejszej niż: - 70.000,00 zł. - wymóg stawiany Wykonawcom ubiegającym się o udzielenie zamówienia w Zadaniu 1, - 50.000,00 zł. - wymóg stawiany Wykonawcom ubiegającym się o udzielenie zamówienia w Zadaniu 2, - 90.000,00 zł. - wymóg stawiany Wykonawcom ubiegającym się o udzielenie zamówienia w Zadaniu 3 Wykonawca winien załączyć również dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W przypadku usługi lub usług wykonywanych i nie zakończonych do upływu terminu składania ofert: Wykonawca zobowiązany jest wykazać wartość usługi wykonanej do upływu terminu składania ofert oraz wartość usługi wykonanej do upływu terminu składania ofert musi potwierdzać spełnienie ww. warunku. W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia w więcej niż w jednym zadaniu, Wykonawca winien jest spełnić warunek w stosunku do każdego zadania łącznie, czyli wykazać doświadczenie w zakresie wykonania usługi lub usług o łącznej wartości.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy, a w szczególności dysponują odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania przedmiotu zamówienia tj. co najmniej jednym autokarem klasy LUX, wyposażonymi w klimatyzację, fotele lotnicze, WC, barek, czynne video/DVD, mikrofon

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy, a w szczególności dysponują osobami, zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: 1. w Zadaniu 1 a) co najmniej jedną osobą, posiadającą uprawnienia pilota wycieczek oraz świadectwo znajomości języka niemieckiego w zakresie wymaganym dla pilotów wycieczek zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 17.01.2006 r. w sprawie przewodników i pilotów wycieczek (Dz. U nr 15 poz. 104), która pilotowała co najmniej dwie wycieczki do Niemiec, b) co najmniej dwoma kierowcami posiadającymi uprawnienia do kierowania autobusem zgodnie z ustawą o ruchu drogowym z dnia 20 czerwca 1997 r. z (j.t. z 2005 r. Dz. U. Nr 108 poz. 908 ze zm.). 2. w Zadaniu 2 a) co najmniej jedną osobą, posiadającą uprawnienia pilota wycieczek oraz świadectwo znajomości języka skandynawskiego w zakresie wymaganym dla pilotów wycieczek zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 17.01.2006 r. w sprawie przewodników i pilotów wycieczek (Dz. U nr 15 poz. 104), która pilotowała co najmniej dwie wycieczki do Szwecji lub Danii, b) co najmniej dwoma kierowcami posiadającymi uprawnienia do kierowania autobusem zgodnie z ustawą o ruchu drogowym z dnia 20 czerwca 1997 r. z (j.t. z 2005 r. Dz. U. Nr 108 poz. 908 ze zm.). 3. w Zadaniu 3 a) co najmniej jedną osobą, posiadającą uprawnienia pilota wycieczek oraz świadectwo znajomości języka chorwackiego w zakresie wymaganym dla pilotów wycieczek zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 17.01.2006 r. w sprawie przewodników i pilotów wycieczek (Dz. U nr 15 poz. 104), która pilotowała co najmniej dwie wycieczki do Chorwacji, b) co najmniej dwoma kierowcami posiadającymi uprawnienia do kierowania autobusem zgodnie z ustawą o ruchu drogowym z dnia 20 czerwca 1997 r. z (j.t. z 2005 r. Dz. U. Nr 108 poz. 908 ze zm.). W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia w więcej niż w jednym zadaniu, Wykonawca winien jest spełnić warunek w stosunku do każdego zadania łącznie, czyli wykazać iż dysponuje odpowiednimi osobami o łącznej ilości.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia następujących zmian w umowie 1) zmiana terminu, pod warunkiem, że: a) zmiana będzie wynikała z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, b) zmiana będzie wynikała z udokumentowanych nie zawinionych przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2) zmiana w zakresie przedmiotu umowy zmiany przepisów prawa, 3) zmiany wysokości wynagrodzenia: a) pod warunkiem wejścia w życie przepisów wprowadzających zmiany w wysokości stawek podatku VAT, b) jest podyktowana wprowadzeniem innej zmiany, a wykonanie umowy nie będzie możliwe na pierwotnych warunkach, 4) zmiana zakresu prac powierzonych podwykonawcy, pod warunkiem gdy istnieje groźba niezrealizowania przedmiotu umowy, 5) zmiana wynikająca z okoliczności, których nie można było obiektywnie przewidzieć w chwili zawarcia umowy, 6) zmiana jest korzystna dla Zamawiającego. 2. Wprowadzenie zmian postanowień zawartej umowy będzie możliwe po uprzednim pisemnym powiadomieniu strony poprzez: 1) opisanie zmiany, 2) uzasadnienie zmiany w tym podanie przyczyny dlaczego nie można wykonać umowy na pierwotnych warunkach, w jaki sposób zmiana jest korzystna dla Zamawiającego lub konieczna dla wykonania umowy, 3) wskazanie kosztu zmiany i sposobu jego wyliczenia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poczta-polska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Poczta Polska S.A. Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Gdańsku, ul. Targ Rakowy 7/8, pokój 217 (Dział Zamówień Publicznych).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2010 godzina 09:45, miejsce: Poczta Polska S.A.Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Gdańsku, ul. Targ Rakowy 7/8, pokój 208 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zorganizowanie wycieczki autokarowej na trasie: Gdańsk-Salzburg-Monachium-Schwangau-Drezno-Gdańsk..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie wycieczki autokarowej na trasie: Gdańsk-Salzburg-Monachium-Schwangau-Drezno-Gdańsk. 1) Wykonawca zorganizuje sześciodniową wycieczkę maksymalnie dla 96 osób tj. po 48 osób w następujących terminach: - od dnia 10.09.2010 r. do dnia 15.09.2010 r. - od dnia 17.09.2010 r. do dnia 22.09.2010 r. 2) Szczegółowy program wycieczki został określony w Załączniku Nr 1a do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 10.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zorganizowanie wycieczki do Kopenhagi..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie wycieczki do Kopenhagi. 1) Wykonawca zorganizuje czterodniową wycieczkę maksymalnie dla 48 osób w terminie od dnia 23.09.2010 r. do dnia 26.09.2010 r. 2) Szczegółowy program wycieczki został określony w Załączniku Nr 1b do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 23.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zorganizowanie wycieczki autokarowej na Słowację, Chorwację i Węgry..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie wycieczki autokarowej na Słowację, Chorwację i Węgry. 1) Wykonawca zorganizuje jedenastodniową wycieczkę maksymalnie dla 45 osób w terminie od dnia 18.09.2010 r. do dnia 28.09.2010 r. 2) Szczegółowy program wycieczki został określony w Załączniku Nr 1c do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 18.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.