Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-22
Gdańsk: Dostosowanie głównej klatki schodowej budynku biurowego do wymagań przepisów ppoż. w Urzędzie Statystycznym w Gdańsku przy ul. Danusi 4
Numer ogłoszenia: 201346 - 2007; data zamieszczenia: 22.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Statystyczny w Gdańsku, ul. Danusi 4, 80-434 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 7683130, fax 058 7683270.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.stat.gov.pl/gdansk
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostosowanie głównej klatki schodowej budynku biurowego do wymagań przepisów ppoż. w Urzędzie Statystycznym w Gdańsku przy ul. Danusi 4.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na: 1) wydzieleniu klatki schodowej ewakuacyjnej budynku biurowego drzwiami o klasie odporności ogniowej EI30; 2) wymianie szafek hydrantowych z zaworami Ø 52 mm na Ø 25 mm wraz z wężami; 3) dostosowaniu spoczników klatki schodowej poprzez usunięcie wystających parapetów podokiennych. Szczegółowy zakres robót został określony w załącznikach do SIWZ, które obejmują: - Dokumentację projektową, - Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, - Przedmiar robót.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 54.21.11.14 - 54.21.11.14 Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia: - udokumentują wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat, licząc od upływu terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie wykonanie, co najmniej 2 zamówień o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł brutto; - udokumentują, że minimum jedna osoba, (która będzie wykonywać zamówienie) posiada uprawnia do kierowania robotami budowlanymi w branży konstrukcyjno-budowlanej oraz posiada aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: Oceny spełnienia w/w warunków Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oraz poprawność złożonych dokumentów, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez wykonawcę wyszczególnionych w pkt. VI. SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Od Wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymaga się złożenia oświadczenia potwierdzającego spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy i przedstawienie wymienionych niżej dokumentów: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. c) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów wymienionych w pkt. 1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. d) Formularz ofertowy z wycenionym przedmiarem robót - kosztorys ofertowy opracowany w oparciu o dokumentację projektową i specyfikację techniczne wykonania i odbioru robót. e) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, licząc do upływu terminu składania ofert, robotach o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem przedmiotu zamówienia, łącznie z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. f) Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, łącznie z kopiami dokumentów, potwierdzających spełnienie wymagań określonych w pkt. V. 2.3. SIWZ. g) Dokument potwierdzającego posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. h) Wykaz części zamówienia, które wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.stat.gov.pl/gdansk
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego: Urząd Statystyczny w Gdańsku 80-434 Gdańsk ul. Danusi 4, pok. 106, I piętro..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2007 godzina 11:00, miejsce: Urząd Statystyczny w Gdańsku, 80-434 Gdańsk, ul. Danusi 4, pok.106..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- HOLOWANIE I PARKOWANIE POJAZDÓW I ICH CZĘŚCI ZABEZPIECZONYCH W CELACH PROCESOWYCH NA ZLECENIE KPP NOWY DWÓR GDAŃSKI
- HOLOWANIE I PARKOWANIE POJAZDÓW I ICH CZĘŚCI ZABEZPIECZONYCH W CELACH PROCESOWYCH NA ZLECENIE KPP KARTUZY
- Budowa chodnika wraz z przebudową jezdni ul. Radarowej w Gdańsku w ramach zadania pn. "Modernizacja nawierzchni dróg na terenie Gdańska"
- Przebudowa woliery dla żbików w Gdańskim Ogrodzie Zoologicznym
- Sprzedaż na rzecz Zamawiającego, dostawa, montaż oraz uruchomienie dwóch sztuk fabrycznie nowych pomp ciepła wraz z osprzętem oraz demontaż i utylizacja starych pomp ciepła
- Dworkowa 7A w Gdańsku - Termomodernizacja i remont z renowacją urządzeń budowlanych w budynku mieszkalnym, wielorodzinnym, w ramach projektu p.n. "Kompleksowa termomodernizacja..."
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- MODERNIZACJA BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W ŚWINICACH WARCKICH FILIA PIASKI WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ
- Modernizacja wejścia głównego do szpitala wraz ze schodami, holem głównym oraz korytarzem
- Modernizacja infrastruktury gospodarki odpadami na terenie gminy Waśniów
- Remont i przebudowa pomieszczenia administracyjnego
- Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczenia technicznego na sanitariaty w części przestrzeni technicznej istniejącego budynku MCN im. prof. Jerzego Stelmacha w Szczecinie
- Modernizacja węzłów higieniczno-sanitarnych w budynkach Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. H. Wieniawskiego przy ul. Sosnowej w Łodzi
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.