Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-06-14
Tychy: Opracowanie koncepcji uporządkowania gospodarki ściekowej
Numer ogłoszenia: 201350 - 2012; data zamieszczenia: 14.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Tychy , Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. (032) 7763333, faks (032) 7763344.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.umtychy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie koncepcji uporządkowania gospodarki ściekowej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie koncepcji uporządkowania gospodarki ściekowej z podziałem na 3 zadania. Zakres przedmiotowy koncepcji obejmuje: Zadanie 1: Usługa polegająca na opracowaniu koncepcji budowy kanalizacji deszczowej dla obszaru w rejonie ulic Mostowa, Stawowa, Malinowa, Grzybowa w Tychach wraz z określeniem szacunkowych kosztów jej wykonania (minimum 2 warianty rozwiązań koncepcyjnych). Mapa orientacyjna rozpatrywanego obszaru stanowi załącznik nr 6A do SIWZ. Wszystkie materiały niezbędne do wykonania przedmiotu umowy Wykonawca uzyskuje własnym staraniem i na koszt własny. Zadanie 2: Usługa polegająca na opracowaniu koncepcji uporządkowania gospodarki ściekowej na terenie ograniczonym ulicą Stoczniowców 70 a Potokiem Żwakowskim - odnogami A i B w Tychach. Mapa orientacyjna rozpatrywanego obszaru stanowi załącznik nr 6B do SIWZ. Zakres rzeczowy opracowania obejmuje: a. analizę istniejących sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej w celu określenia faktycznego przebiegu sieci oraz funkcji; b. określenie i wyodrębnienie poszczególnych zlewni wód deszczowych wraz z obliczeniem przepustowości poszczególnych odcinków sieci kanalizacji deszczowej (z uwzględnieniem możliwości odwodnienia całości rozpatrywanego obszaru danej zlewni oraz oddziaływania dodatkowych zrzutów wód deszczowych na odbiornik;); c. propozycję adaptacji istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej na kanalizację deszczową lub odwrotnie oraz budowy nowych odcinków sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej (w zależności od wyników analizy); d. określenie szacunkowych kosztów budowy lub adaptacji sieci kanalizacyjnych. Wszystkie materiały niezbędne do wykonania przedmiotu umowy Wykonawca uzyskuje własnym staraniem i na koszt własny. Zadanie 3: Usługa polegająca na opracowaniu koncepcji uporządkowania gospodarki ściekowej na terenie ograniczonym potokiem Żwakowskim, Potokiem Żwakowskim - odnogą B, lasem, odcinkiem Alei Bielskiej, ogródkami działkowymi Oskard Camping a ulicą Myśliwską i ulicą Stoczniowców 70 w Tychach. Mapa orientacyjna rozpatrywanego obszaru stanowi załącznik nr 6C do SIWZ. Zakres rzeczowy opracowania obejmuje: a. analizę stanu faktycznego istniejących sieci kanalizacji deszczowej w celu określenia faktycznego przebiegu sieci oraz funkcji; b. określenie i wyodrębnienie poszczególnych zlewni wód deszczowych wraz z obliczeniem przepływów rzeczywistych oraz przyszłościowych dla sieci kanalizacji deszczowej zlokalizowanej na rozpatrywanych obszarze (z uwzględnieniem możliwości odwodnienia całości rozpatrywanego obszaru danej zlewni oraz oddziaływania dodatkowych zrzutów wód deszczowych na odbiornik); c. propozycję budowy nowych odcinków sieci kanalizacji deszczowej w celu odwodnienia całości rozpatrywanego terenu z uwzględnieniem inwestycji realizowanych przez MZUiM w Tychach; d. określenie szacunkowych kosztów budowy sieci kanalizacji deszczowych. Wszystkie materiały niezbędne do wykonania przedmiotu umowy Wykonawca uzyskuje własnym staraniem i na koszt własny..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dla zadania 1 - -wymagane jest wykonanie z należytą starannością minimum jednej usługi obejmującej opracowania koncepcji lub dokumentacji projektowej odwodnienia lub wykonania sieci kanalizacji deszczowej o wartości min. 15 000,00 zł brutto - załącznik nr 5 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługa została wykonana należycie. dla zadania 2 - -wymagane jest wykonanie z należytą starannością minimum jednej usługi obejmującej opracowania koncepcji lub dokumentacji projektowej odwodnienia lub wykonania sieci kanalizacji deszczowej o wartości min. 25 000,00 zł brutto - załącznik nr 5 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługa została wykonana należycie. dla zadania 3 - -wymagane jest wykonanie z należytą starannością minimum jednej usługi obejmującej opracowania koncepcji lub dokumentacji projektowej odwodnienia lub wykonania sieci kanalizacji deszczowej o wartości min. 25 000,00 zł brutto - załącznik nr 5 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługa została wykonana należycie. W przypadku udziału w więcej niż jednym zadaniu usługi nie mogą się powtarzać.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) Wymagane jest dysponowanie 1 osobą/osobami (niezależnie od ilości zadań na które składana jest oferta) do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - załącznik nr 4 do SIWZ. b) oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; -wymagane jest wypełnienie oświadczenia - załącznik nr 4a do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Inne oświadczenia lub dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania, które należy dołączyć do oferty: a) załącznik nr 1 do SIWZ - wypełniony formularz oferty, b) pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu wykonawcy jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to z załączonych do oferty dokumentów,
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.umtychy.pl/zamowienia-publiczne/jednostki-organizacyjne-urzedu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Tychy
Wydział Zamówień Publicznych pok. nr 808
Al. Niepodległości 49,
43-100 Tychy
cena SIWZ 15 zł.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2012 godzina 10:15, miejsce: Urząd Miasta Tychy Wydział Zamówień Publicznych pok. nr 808 Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: Zadanie 1 - od dnia podpisania umowy do 14.09.2012 r. Zadanie 2 - od dnia podpisania umowy do 15.11.2012 r. Zadanie 3 - od dnia podpisania umowy do 15.11.2012 r..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa polegająca na opracowaniu koncepcji budowy kanalizacji deszczowej dla obszaru w rejonie ulic Mostowa, Stawowa, Malinowa, Grzybowa w Tychach wraz z określeniem szacunkowych kosztów jej wykonania (minimum 2 warianty rozwiązań koncepcyjnych). Mapa orientacyjna rozpatrywanego obszaru stanowi załącznik nr 6A do SIWZ. Wszystkie materiały niezbędne do wykonania przedmiotu umowy Wykonawca uzyskuje własnym staraniem i na koszt własny..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa polegająca na opracowaniu koncepcji uporządkowania gospodarki ściekowej na terenie ograniczonym ulicą Stoczniowców 70 a Potokiem Żwakowskim - odnogami A i B w Tychach. Mapa orientacyjna rozpatrywanego obszaru stanowi załącznik nr 6B do SIWZ. Zakres rzeczowy opracowania obejmuje: a. analizę istniejących sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej w celu określenia faktycznego przebiegu sieci oraz funkcji; b. określenie i wyodrębnienie poszczególnych zlewni wód deszczowych wraz z obliczeniem przepustowości poszczególnych odcinków sieci kanalizacji deszczowej (z uwzględnieniem możliwości odwodnienia całości rozpatrywanego obszaru danej zlewni oraz oddziaływania dodatkowych zrzutów wód deszczowych na odbiornik;); c. propozycję adaptacji istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej na kanalizację deszczową lub odwrotnie oraz budowy nowych odcinków sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej (w zależności od wyników analizy); d. określenie szacunkowych kosztów budowy lub adaptacji sieci kanalizacyjnych. Wszystkie materiały niezbędne do wykonania przedmiotu umowy Wykonawca uzyskuje własnym staraniem i na koszt własny..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa polegająca na opracowaniu koncepcji uporządkowania gospodarki ściekowej na terenie ograniczonym potokiem Żwakowskim, Potokiem Żwakowskim - odnogą B, lasem, odcinkiem Alei Bielskiej, ogródkami działkowymi Oskard Camping a ulicą Myśliwską i ulicą Stoczniowców 70 w Tychach. Mapa orientacyjna rozpatrywanego obszaru stanowi załącznik nr 6C do SIWZ. Zakres rzeczowy opracowania obejmuje: a. analizę stanu faktycznego istniejących sieci kanalizacji deszczowej w celu określenia faktycznego przebiegu sieci oraz funkcji; b. określenie i wyodrębnienie poszczególnych zlewni wód deszczowych wraz z obliczeniem przepływów rzeczywistych oraz przyszłościowych dla sieci kanalizacji deszczowej zlokalizowanej na rozpatrywanych obszarze (z uwzględnieniem możliwości odwodnienia całości rozpatrywanego obszaru danej zlewni oraz oddziaływania dodatkowych zrzutów wód deszczowych na odbiornik); c. propozycję budowy nowych odcinków sieci kanalizacji deszczowej w celu odwodnienia całości rozpatrywanego terenu z uwzględnieniem inwestycji realizowanych przez MZUiM w Tychach; d. określenie szacunkowych kosztów budowy sieci kanalizacji deszczowych. Wszystkie materiały niezbędne do wykonania przedmiotu umowy Wykonawca uzyskuje własnym staraniem i na koszt własny..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- Remonty nawierzchni bitumicznych dróg i ulic na terenie miasta Tychy w 2024 roku - 2 postępowanie
- Transport sanitarny typu "S" z lekarzem oraz pielęgniarką lub ratownikiem medycznym.
- ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY IMPREZ MASOWYCH
- Remont chodnika wzdłuż ul. Hetmańskiej 1-8 w Tychach
- DOSTAWA GAZÓW MEDYCZNYCH WRAZ Z MONTAŻEM ZBIORNIKA KRIOGENICZNEGO
- Wykonanie dokumentacji projektowej i robót budowlanych na terenie Szkoły Podstawowej nr 13 przy al. Niepodległości 108 w Tychach
więcej: przetargi w Tychach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury gospodarki odpadami 3
- Rozbudowa oczyszczalni ścieków komunalnych w Trąbkach Wielkich
- Sporządzenie dokumentacji projektowej dla zamierzeń budowlanych z podziałem na trzy części oraz sprawowanie nadzoru autorskiego
- Opracowanie kompletnej dokumentacji proj.-koszt. dla zadań pn.:"1) Rozbudowa ulicy Ciechomickiej" 2) "Rozbudowa/budowa ulicy Pedagogicznej, Nauczycielskiej, Edukacyjnej, Wakacyjnej, Semestralnej"
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: przebudowa sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i kanalizacji deszczowej w Krotoszynie: ul. Ofiar Katynia, ul. Lelewela, ul. Kilińskiego, (...)
- Zaprojektowanie i wykonanie wymiany urządzeń dylatacyjnych na moście nad rzeką Burzanką w ciągu drogi S22 w msc. Czechowo km 390+501
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.