To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-06-14
Gdynia: kompleksowe utrzymanie czystości w Hali Sportowo-Widowiskowej w Gdyni
Numer ogłoszenia: 201488 - 2012; data zamieszczenia: 14.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 152676 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Hala Sportowo-Widowiskowa Zakład Budżetowy, ul. Kazimierza Górskiego 8, 81-302 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 783 55 00, faks 058 783 55 99.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: kompleksowe utrzymanie czystości w Hali Sportowo-Widowiskowej w Gdyni.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na: 1) utrzymaniu czystości w hali we wszystkie dni tygodnia. Zakres prac oraz harmonogram sprzątania są wymienione w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 2) utrzymanie terenów zielonych (nasypy na budynku) o powierzchni - 3440 m2 . W skład usługi na utrzymania terenów zewnętrznych wchodzić będzie: a) bieżące sprzątanie śmieci, b) jednokrotne nawożenie w okresie trwania umowy, c) odchwaszczanie wg potrzeb, d) raz na dwa tygodnie w okresie od 19.07.2012 do 31.10.2012r. ; od 15.04.2013r do 31.10.2013r; od 15.04.2014r. do 30.06.2014r. koszenie trawy za pomocą sprzętu wykonawcy na nasypach wokół budynku, wraz z ze zgrabieniem i wywiezieniem urobku, Wykonawca po każdorazowym wykonaniu ww. usługi powinien zwrócić się o jej potwierdzenie do Zamawiającego. 3) wykonywanie w ramach umowy dodatkowych prac porządkowych oraz tzw. serwis porządkowy wyłącznie na pisemne zlecenie jednostkowe Zamawiającego z co najmniej 1 dniowym wyprzedzeniem. Zakres prac może obejmować sprzątanie zgodnie z zał. nr 1 w trybie nadzwyczajnym, np. w godzinach nocnych [między 19.00 -7.00], konieczność zwiększenia w czasie trwania imprez liczby osób sprzątających przy maksymalnej ilości 10 osób na zmianie albo utrzymanie terenów zielonych (nasypy na budynku) w sytuacji, gdy termin wskazany w pkt. 2) lit d) nie będzie wystarczający. Zamawiający przewiduje łącznie nie więcej niż 700 roboczogodzin, które będą zlecane w ramach wykonywania dodatkowych prac porządkowych oraz tzw. serwisu porządkowego. Z powodu zlecenia w ramach umowy mniejszej liczby godzin niż szacowana Wykonawcy nie będą przysługiwać żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. Podana wartość jest wyłącznie szacunkową. 2. Zamawiający przewiduje organizację 12 imprez w ciągu miesiąca, jednocześnie zastrzegając sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia ilości imprez. Pod pojęciem impreza zamawiający ma na myśli imprezy masowe. Poza imprezami na terenie hali odbywają się codzienne treningi. 3. Zamawiający w miarę możliwości będzie informował o planowanych imprezach z wyprzedzeniem kilkudniowym, jednocześnie ze względu na specyfikę prowadzenia imprez czy treningów zamawiający zastrzega sobie prawo do informowania z wyprzedzeniem jednodniowym. 4. Realizację przedmiotu zamówienia należy wykonywać w godzinach 7.00 - 19.00. Zamawiający informuje iż sprzątanie codzienne obejmuje sprzątanie 12 godzin dziennie 7 dni w tygodniu, tj. od poniedziałku do niedzieli. 5. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia osobom realizującym przedmiot zamówienia: a)odzieży roboczej- estetycznej o zaznaczonej w widocznym miejscu emblematem lub nazwą Wykonawcy, b)odzieży ochronnej i środków ochrony osobistej, zgodnie z przepisami i zasadami BHP, c)środków chemiczne [w tym worki na śmieci] oraz potrzebne akcesoria niezbędne do utrzymania czystości, d) zapewnić bezpieczne warunki wykonywania prac na wysokościach [mycie okien]. 6. Wymaga się, aby zespół porządkowy [na każdej zmianie] składał się z co najmniej 4 osób sprzątających oraz kierownika zespołu porządkowego (zgodnie z wykazem załączonym do oferty), przy zastosowaniu profesjonalnych środków czystości oraz profesjonalnego sprzętu, 7. Wykonawca jest zobowiązany do wyznaczenia kierownika zespołu porządkowego - nadzorującego nad wykonywaniem usługi a Zamawiający w ciągu dnia będzie miał zapewniony kontakt z osoba pełniącą nadzór nad zespołem porządkowym. 8. Wykonawca będzie zobowiązany do tzw. obchodów z Zamawiającym przed każdą imprezą. Godzinę obchodów będzie każdorazowo wyznaczał Zamawiający z kierownikiem zespołu porządkowego. 9. Zamawiający na bieżąco będzie kontrolował terminy, jakość i ilość świadczonych usług..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IMPEL FACILITY SERVICES SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
IMPEL FACILITY SERVICES SP. Z O.O.
- Impel Cleaning Sp.z o.o., ul. Ślężna 118, 53-111 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 574850,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 506700,15
Oferta z najniższą ceną: 506700,15 / Oferta z najwyższą ceną: 506700,15
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Dostawa farb specjalistycznych do remontu dokowego statku Horyzont II - powtórne
- SUKCESYWNE DOSTAWY ODCZYNNIKÓW I AKCESORIÓW Z DZIERŻAWĄ SYSTEMU DO OZNACZANIA MOCZU, PŁYNÓW Z JAM CIAŁA I OSADU DO LOKALIZACJI W WEJHEROWIE
- Wykonanie dokumentacji projektowej robót budowlanych na trybunie GOSIR oraz trybunie Olimpijska na Stadionie Miejskim przy ul. Olimpijskiej w Gdyni
- Szkolenie w zakresie metodyki prowadzenia badań naukowych i nawiązywania współpracy z ośrodkami w kraju i za granicą w zakresie nauk o zarządzaniu i jakości - powtórne
- "Sztuczne zasilanie brzegu morskiego w rejonie Półwyspu Helskiego kmH 0,0-23,5"
- Dostawa mebli, krzeseł i foteli
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa kompleksowego sprzątania przestrzeni budynków i terenów należących do Muzeum Niepodległości w Warszawie, tj. siedziba główna wraz z Oddziałami
- Wykonanie usługi sprzątania w obiekcie Urzędu Dzielnicy Wola m.st. Warszawy, przy ul. Młynarskiej 16 w Warszawie wraz z terenem przylegającym - numer postępowania: 21/ZP/25
- Kompleksowa usługa sprzątania i utrzymania czystości oraz ochrony obiektów biura Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Krakowie przy al. Juliusza Słowackiego 17a
- Wykonywanie usług w zakresie stałego utrzymywania czystości nieruchomości zarządzanych przez ZBM-TBS Spółka z o. o. oraz nieruchomości będących własnością Spółki.
- Rozbudowa drogi gminnej nr 108023E na odcinku od skrzyżowania z drogą gminną w Tereninie do skrzyżowania z drogą gminną nr 108278E w Hermanowie
- "Pielęgnacja zieleni miejskiej na terenie Gminy Miejskiej Rumia w 2025 roku - STREFA III"
więcej: Usługi w zakresie trawników »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.