Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-09-19
Raszyn: Remonty kanalizacji deszczowych na terenie Gminy Raszyn z podziałem na zadania
Numer ogłoszenia: 201521 - 2012; data zamieszczenia: 19.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Raszyn , ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn, woj. mazowieckie, tel. 022 7017770, faks 022 7017778.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.raszyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty kanalizacji deszczowych na terenie Gminy Raszyn z podziałem na zadania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 zakres remontów kanalizacji deszczowej objętej tym zadaniem obejmuje wykonywanie: - wymiany uszkodzonych rur kanalizacyjnych dn 200 - 60m, - wymiany uszkodzonych rur kanalizacyjnych dn 250 - 150m, - wymiany uszkodzonych rur kanalizacyjnych dn 315 - 100m, - wymiany uszkodzonych rur kanalizacyjnych dn 400 - 20m, - kominów włazowych dla studni dn 1000 - 4szt., - kominów włazowych dla studni dn 1200 - 4szt., - regulacji pionowej studzienek dla włazów kanałowych - 20szt., - regulacji pionowej studzienek dla kratek ściekowych - 30szt., - wymiany studni ulicznych dn 1200 - 4 szt., - wymiany studni ulicznych dn 1000 - 4 szt., - kinet w studniach kanalizacyjnych dn 1200 - 5 szt., - kinet w studniach kanalizacyjnych dn 1000 - 5 szt., - uzupełnienia nawierzchni bitumicznych - 386 m2 Zadanie nr 2 zakres remontów kanalizacji deszczowej objętej tym zadaniem obejmuje wykonywanie: - regeneracji kanałów dn 400 metodą bezwykopową - 305m. Szczegółowy zakres robót będących przedmiotem zamówienia określa Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, natomiast zestawienie planowanych robót, określona została w przedmiarze stanowiącym załącznik do SIWZ. Gwarancja Wykonawca udzieli na wykonane roboty i wbudowane materiały gwarancji i rękojmi na okres 24 miesięcy. Bieg okresu gwarancji i rękojmi rozpoczyna się z dniem podpisania przez strony końcowego odbioru wszystkich prac i przyjęcia przedmiotu umowy przez Zamawiającego, jako wykonanego należycie..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający zastrzega możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w okresie 3 lat od dnia zawarcia umowy w wysokości do 50% wartości zamówienia podstawowego, przewidzianych w art. 67 ust. 1 pkt. 6 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759).
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8, 45.23.24.40-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zadanie nr 1 - 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych), Zadanie nr 2 - 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych),
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczególnych wymagań
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczególnych wymagań
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczególnych wymagań
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien wykazać, że dysponuje odpowiednią kadrą techniczną zdolną wykonać zamówienie, w tym m.in.: Ad. zadanie nr 1 i zadanie nr 2: - min. 1 osobą,(dla każdego z zadań) posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie budowy sieci wodociągowych i kanalizacyjnych (pełniących rolę Kierownika budowy/ kierownika robót). zg. z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 28-04-2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie /Dz. U. nr 83 z dnia 16-05-2006 r./ W przypadku legitymowania się uprawnieniami wydanymi na podstawie przepisów poprzednio obowiązujących zakres uprawnień powinien odpowiadać w/w specjalnościom UWAGA: wskazana osoba musi biegle mówić w języku polskim. W przypadku, kiedy osoba wyznaczona do kontroli jakości zamówienia oraz kontaktów z Zamawiającym, nie znają biegle języka polskiego, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić co najmniej 1 tłumacza języka polskiego, zapewniającego stałe, biegłe i fachowe tłumaczenie w kontaktach pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym na okres i dla potrzeb realizacji umowy.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczególnych wymagań
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
b) pełnomocnictwo (oryginał lub kopia notarialnie potwierdzona) do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i złożenia oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych lub w przypadku oferty składanej przez Wykonawców występujących wspólnie, pełnomocnictwo dla osoby podpisującej w ich imieniu ofertę (oryginał lub kopia notarialnie poświadczona)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach: a) konieczności wprowadzenia zmian technologicznych, b) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, c) z powodu wystąpienia dodatkowych, a niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy przez doświadczonego Wykonawcę robót, d) z powodu wystąpienia okoliczności nie zawinionych przez strony, których nie można było wcześniej przewidzieć, e) w przypadku zmiany kluczowego personelu Wykonawcy lub Zamawiającego. f) wystąpienia obiektywnych zmian ocenianych jako korzystne dla Zamawiającego. g) konieczności zaniechania wykonywania części robót, h) w przypadku zmiany podwykonawców, i) w przypadku zmiany podatku od towarów i usług podczas trwania umowy. Zmiany postanowień zawartej umowy będą dokonywane za zgodą stron wyłącznie na podstawie pisemnego aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.raszyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 05-090 Raszyn, ul. Szkolna 2A.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.10.2012 godzina 10:30, miejsce: 05-090 Raszyn, ul. Szkolna 2A Biuro Obsługi Mieszkańców, parter pokój 15.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zadanir nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakres remontów kanalizacji deszczowej objętej tym zadaniem obejmuje wykonywanie: - wymiany uszkodzonych rur kanalizacyjnych dn 200 - 60m, - wymiany uszkodzonych rur kanalizacyjnych dn 250 - 150m, - wymiany uszkodzonych rur kanalizacyjnych dn 315 - 100m, - wymiany uszkodzonych rur kanalizacyjnych dn 400 - 20m, - kominów włazowych dla studni dn 1000 - 4szt., - kominów włazowych dla studni dn 1200 - 4szt., - regulacji pionowej studzienek dla włazów kanałowych - 20szt., - regulacji pionowej studzienek dla kratek ściekowych - 30szt., - wymiany studni ulicznych dn 1200 - 4 szt., - wymiany studni ulicznych dn 1000 - 4 szt., - kinet w studniach kanalizacyjnych dn 1200 - 5 szt., - kinet w studniach kanalizacyjnych dn 1000 - 5 szt., - uzupełnienia nawierzchni bitumicznych - 386 m2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8, 45.23.24.40-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zadanir nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakres remontów kanalizacji deszczowej objętej tym zadaniem obejmuje wykonywanie: - regeneracji kanałów dn 400 metodą bezwykopową - 305m..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8, 45.23.24.40-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI RASZYN
- Kompleksowa obsługa cateringowa wydarzeń (spotkań, szkoleń, narad i konferencji) organizowanych przez Instytut Badawczy Leśnictwa (IBL) w siedzibie IBL w Sękocinie Starym
- Dostawa kart kryptograficznych II
- Wykonywanie usługi stałej konserwacji, napraw i przeglądów urządzeń i instalacji w Centrum Zapasowym Lasów Państwowych
- Roboty w zakresie utrzymania poboczy na terenie gminy Raszyn
- Modernizacja obiektu rekreacyjnego Gminy Raszyn stanowiącego miejsce spotkań młodzieży i dzieci
więcej: przetargi RASZYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Infrastruktura drogowa przy S61 na terenie Gminy Stawiski - etap I"
- "Rewitalizacja zabytkowej przestrzeni miejskiej Wlenia-II etap"
- Przebudowa stadionu sportowego przy ul. Budowlanych w Przeworsku
- Rozbudowa sieci wodociągowo - kanalizacyjnej w Małej Wsi
- Rewitalizacja stawu i terenów przyległych do stawu przy ul. Sportowej w Gostyniu
- Termomodernizacja budynków wielorodzinnych przy ul. T. Makowskiego 12, T. Makowskiego 16, W. Roździeńskiego 81 w Piekarach Śląskich - etap II. Wykonanie termomodernizacji - II części
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.