eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoszalinDostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla Oddziału ZUS w Koszalinie i podległych Inspektoratów, szczegółowo wyspecyfikowanych w formularzu cenowym , stanowiącym załącznik do specyfikacji.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-11-09

Koszalin: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla Oddziału ZUS w Koszalinie i podległych Inspektoratów, szczegółowo wyspecyfikowanych w formularzu cenowym , stanowiącym załącznik do specyfikacji.
Numer ogłoszenia: 201571 - 2009; data zamieszczenia: 09.11.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 148543 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Koszalinie, ul. Juliana Fałata 30, 75-950 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3485500, 3485965, faks 094 3425262.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla Oddziału ZUS w Koszalinie i podległych Inspektoratów, szczegółowo wyspecyfikowanych w formularzu cenowym , stanowiącym załącznik do specyfikacji..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla Oddziału ZUS w Koszalinie i podległych Inspektoratów, szczegółowo wyspecyfikowanych w formularzu cenowym , stanowiącym załącznik do specyfikacji. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych producenta urządzenia lub materiałów eksploatacyjnych innych firm o jakości odpowiadającej wyrobom producenta urządzenia oraz fabrycznie nowych akcesoriów , wyrobów do komputerów i urządzeń drukujących i fotokopiujących, zgodnie z przewidywanym zapotrzebowaniem ilościowym podanym szczegółowo w kol.4 formularza cenowego stanowiącego załącznika nr 1 do specyfikacji. - Oferowany produkt winien być fabrycznie nowy i nieregenerowany, tj. produkt nowowytworzony w całości bez użycia jakichkolwiek części, materiałów bądź elementów pochodzących z produktów używanych. Za produkt fabrycznie nowy i nieregenerowany nie uznaje się wyrobu eksploatowanego wcześniej czy przerabianego, w którym jedynie wyczyszczony został pojemnik i ponownie napełniony czy uzupełniony. - Miejscem dostawy jest siedziba ZUS Oddział w Koszalinie przy ulicy Fałata 30. - Dostawa przedmiotu zamówienia będzie odbywała się transportem i na koszt Wykonawcy. - Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia co najmniej 12 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia licząc od daty podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru ilościowego. - Termin płatności: 30 dni od dostarczenia faktury do siedziby Zamawiającego. Wartość zamówienia nie przekracza kwoty 133 000 euro..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 30.19.21.12 - Głowice barwiące do maszyn drukujących 30.19.23.10 - Taśmy barwiące do maszyn do pisania 30.19.23.20 - Taśmy do drukarek 30.21.73.20 - 30.21.73.20 30.23.44.00 - Uniwersalne dyski wideo (DVD) 30.23.47.00 - Taśmy magnetyczne 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe 30.23.72.50 - Akcesoria do czyszczenia komputerów 30.23.73.00 - Wyroby komputerowe 30.23.73.50 - Kasety do zapisywania danych 31.22.41.00 - Wtyki i gniazda 32.33.15.00 - Nagrywarki .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 117095.39 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.11.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • HICOPY POLSKA sp. z o.o., ul. Lindego 7, 30-148 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 89 860.00
  • Oferta z najniższą ceną: 89 860.00 oferta z najwyższą ceną: 156 900.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.