eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KartuzyOdnowa nawierzchni bitumicznej drogi wojewódzkiej nr 214 w m. Puzdrowo od km 58+050 do km 58+600 dł. 0,55km.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-19

Kartuzy: Odnowa nawierzchni bitumicznej drogi wojewódzkiej nr 214 w m. Puzdrowo od km 58+050 do km 58+600 dł. 0,55km.
Numer ogłoszenia: 201622 - 2009; data zamieszczenia: 19.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku Rejon Dróg Wojewódzkich w Kartuzach , ul. Wzgórze Wolności 15, 83-300 Kartuzy, woj. pomorskie, tel. 058 681-05-31.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw-gdansk.pl/zp

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odnowa nawierzchni bitumicznej drogi wojewódzkiej nr 214 w m. Puzdrowo od km 58+050 do km 58+600 dł. 0,55km..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie miejscowego frezowania nawierzchni w ilości 4179 m2 w celu jej wyrównania i wyprofilowania oraz w miejscach połączeń ze starą nawierzchnią. Ułożenie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego 0-12,8 wraz z oczyszczeniem i skropieniem w ilości 209,0 Mg. Regulacji pionowej studzienek dla kratek kanalizacji deszczowej w ilości 14 szt. Ułożenie nawierzchni ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 4 cm wraz z oczyszczeniem i skropieniem emulsja w ilości 0,5 kg/m2 na powierzchni 4179 m2. Wykonawca udzieli gwarancji jakości na wykonane roboty na 36 miesięcy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ustawy Pzp 1. Warunki udziału w postępowaniu określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1)-3) ustawy Pzp: Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. Wykaz funkcji wraz z minimalnymi wymaganiami stawianymi kandydatom zawiera poniższa tabela: Lp. Funkcja, uprawnienia Minimalne kwalifikacje zawodowe, doświadczenie* doświadczenie Kwalifikacje zawodowe 1 2 3 4 1 Kierownik budowy, uprawnienia Min. 3 lata praktyki zawodowej jako kierownik podobnych robót (branża drogowa) uprawnienia budowlane oraz przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa Potencjał techniczny Wykonawca musi dysponować jednostkami sprzętowymi i środkami transportu*, wymienionymi w poniższej tabeli lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do ich udostępnienia: L.p. Wyszczególnienie Min. liczba jednostek 1 2 3 A Sprzęt Wytwórnia mieszanki mineralno-bitumicznej (otaczarka) wyposażona w urządzenia automatycznego sterowania, zautomatyzowane i sterowane elektronicznie lub możliwość zakupu z takiej wytwórni (wytwórnia winna być zlokalizowana w odległości umożliwiającej dowóz mieszanki min-bit. na plac budowy robót zgodnie z warunkami ST) Skraplarka do bitumu samojezdna 1 Szczotka mechaniczna 1 1 Rozkładarka mas bitumicznych o szer. 4m 1 Walec statyczny samojezdny 10t 2 Walec statyczny samojezdny 15t 2 Przecinarka do asfaltu 2 Młot wyburzeniowy 2 B Środki transportu* Samochody samowyładowcze wyposażone w pokrowce brezentowe 3 Samochód dostawczy 1 Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że zrealizował (zakończył) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym będącym przedmiotem niniejszego zamówienia o powierzchni nie mniejszej niż 4000 m2. 2.Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne konsorcja) Żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 ustawy Pzp, natomiast warunki określone w pkt 1. Wykonawcy muszą spełniać łącznie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana w oparciu o zasadę spełnia - nie spełnia na podstawie art. 24 ustawy Pzp oraz dokumentów i oświadczeń wymaganych w pkt 7 niniejszej Instrukcji dla Wykonawców..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodne z treścią formularza zamieszczonego w Rozdziale II SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Na potwierdzenie spełniania warunków opisanych w pkt 6.2. SIWZ, Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: 1. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (Potencjał kadrowy), na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 1 do Rozdziału II. Wykaz musi zawierać dane na temat funkcji, uprawnień, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia wskazanych osób potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 6.2.1. niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. W przypadku, gdy Wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. 2. Wykaz sprzętu i środków transportu którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca (Potencjał techniczny) wymaganego dla realizacji przedmiotu zamówienia, na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do Rozdziału II. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 6.2.2. niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. W przypadku gdy Wykonawca wskaże w wykazie sprzęt i środki transportu, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tego sprzętu i środków transportu. 3. Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe), na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3 do Rozdziału II. Informacja musi potwierdzać spełnianie warunku, o którym mowa w pkt 6.2.3. niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. Do informacji powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji zamówienia zostały wykonane należycie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw-gdansk.pl/zp.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejon Dróg Wojewódzkich w Kartuzach ul. Wzgórze Wolności 15, 83-300 Kartuzy..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Rejon Dróg Wojewódzkich w Kartuzach, ul. Wzgórze Wolności 15, 83-300 Kartuzy..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.