Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-09-23
Suchożebry: Przeprowadzenie zajęć dodatkowych dla dzieci ze szkół z terenu Gminy Suchożebry w ramach projektu pn. Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów poprzez dodatkowe zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe - Moja przyszłość
Numer ogłoszenia: 201727 - 2014; data zamieszczenia: 23.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Suchożebry , ul. Aleksandry Ogińskiej 11, 08-125 Suchożebry, woj. mazowieckie, tel. 0-25 63 145 15, faks 0-25 63 145 15.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie zajęć dodatkowych dla dzieci ze szkół z terenu Gminy Suchożebry w ramach projektu pn. Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów poprzez dodatkowe zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe - Moja przyszłość.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1.Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi edukacyjnej na potrzeby realizacji przez Gminę Suchożebry projektu systemowego pn. Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów poprzez dodatkowe zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe -Moja przyszłość współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Zamówienie dotyczy prowadzenia zajęć dla dzieci dziewcząt i chłopców pobierających naukę w szkołach podstawowych oraz gimnazjach w szczególności z trudnościami edukacyjno-wychowawczymi mających trudności w zdobywaniu umiejętności matematycznych, zajęć z języka angielskiego oraz zajęć z doradztwa zawodowego. Zajęcia prowadzone będą bezpośrednio po lekcjach lub przed lekcjami, odbywać się będą cyklicznie, zgodnie z harmonogramem zajęć uzgodnionym z dyrektorem szkoły. Zajęcia prowadzone będą dla uczniów w następujących szkołach: 1. Szkole Podstawowej w Krześlinie, Krześlin 67, 2. Szkole Podstawowej w Suchożebrach, Suchożebry, ul. Siedlecka 6)8 Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia : Część I. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na prowadzeniu zajęć pozalekcyjnych z matematyki dla grupy liczącej nie mniej niż 15 i nie więcej niż 25 uczniów w Szkole Podstawowej w Zespole Szkół Publicznych w Suchożebrach, realizowanych w łącznej liczbie 80 godzin (w okresie X-XII 2014r. - 32 godz. i w okresie I-VI 2015 - 48 godz.) Część II. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na prowadzeniu zajęć pozalekcyjnych z języka angielskiego dla grupy liczącej nie mniej niż 15 i nie więcej niż 25 uczniów w Szkole Podstawowej w Zespole Szkół Publicznych w Suchożebrach, w łącznej liczbie 80 godzin (w okresie X-XII 2014r. - 32 godz. i w okresie I-VI 2015 - 48 godz.) Część III. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na prowadzeniu zajęć pozalekcyjnych z doradztwa zawodowego dla grupy liczącej nie mniej niż 15 i nie więcej niż 25 uczniów w Szkole Podstawowej w Zespole Szkół Publicznych w Suchożebrach, w łącznej liczbie 40 godzin (w okresie X-XII 2014r. - 16 godz. i w okresie I-VI 2015 - 32 godz.) Część IV. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na prowadzeniu zajęć pozalekcyjnych z matematyki dla grupy liczącej nie mniej niż 15 i nie więcej niż 25 uczniów w Gimnazjum w Zespole Szkół Publicznych w Suchożebrach, w łącznej liczbie 80 godzin (w okresie X-XII 2014r. - 32 godz. i w okresie I-VI 2015 - 48 godz.) Część V. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na prowadzeniu zajęć pozalekcyjnych z języka angielskiego dla grupy liczącej nie mniej niż 15 i nie więcej niż 25 uczniów w Gimnazjum w Zespole Szkół Publicznych w Suchożebrach, w łącznej liczbie 80 godzin (w okresie X-XII 2014r. - 32 godz. i w okresie I-VI 2015 - 48 godz.) Część VI. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na prowadzeniu zajęć pozalekcyjnych z doradztwa zawodowego dla grupy liczącej nie mniej niż 15 i nie więcej niż 25 uczniów w Gimnazjum w Zespole Szkół Publicznych w Suchożebrach, w łącznej liczbie 40 godzin (w okresie X-XII 2014r. - 16 godz. i w okresie I-VI 2015 - 32 godz.) Część VII. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na prowadzeniu zajęć pozalekcyjnych z matematyki dla grupy liczącej nie mniej niż 15 i nie więcej niż 25 uczniów w Szkole Podstawowej w Krześlinie, w łącznej liczbie 70 godzin (w okresie X-XII 2014r. - 28 godz. i w okresie I-VI 2015 - 42 godz.) Część VIII. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na prowadzeniu zajęć pozalekcyjnych z języka angielskiego dla grupy liczącej nie mniej niż 15 i nie więcej niż 25 uczniów w Szkole Podstawowej w Krześlinie, w łącznej liczbie 70 godzin (w okresie X-XII 2014r. - 28 godz. i w okresie I-VI 2015 - 42 godz.) Część IX. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na prowadzeniu zajęć pozalekcyjnych z doradztwa zawodowego dla grupy liczącej nie mniej niż 15 i nie więcej niż 25 uczniów w Szkole Podstawowej w Krześlinie, w łącznej liczbie 60 godzin (w okresie X-XII 2014r. - 24 godz. i w okresie I-VI 2015 - 36 godz.) Zakres zadań i odpowiedzialności Wykonawcy: 1) świadczenie usługi objętej niniejszym zamówieniem, 2) tworzenie programu zajęć wg wybranych zadań, 3) niezwłoczne rozpoczęcie zajęć zgodnie z ramowym harmonogramem zajęć w ramach projektu, 4) współpraca z Asystentem Koordynatora Projektu Moja przyszłość, i wykonywanie jego zaleceń, 5) prowadzenie i przechowywanie dokumentacji realizowanych zajęć (listy obecności, dziennik zajęć, zdjęcia, prace uczestników), zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie wytycznymi krajowymi i unijnymi oraz przepisami prawnymi, 6) zapewnienie uczniom opieki podczas prowadzonych zajęć, 7) tworzenie odpowiednich warunków i sytuacji wychowawczych w celu rozwijania, wzbogacania doświadczeń, stymulowania rozwoju dziecka, 8) współprace z rodzicami, 9) prawidłowa organizacja procesu dydaktycznego - wykorzystanie najnowszej wiedzy merytorycznej i metodycznej, 10) ponoszenie pełnej odpowiedzialności za uczniów w czasie trwania zajęć, 11) stosowanie się do zakresu zadań wyszczególnionych w umowie i regulaminach obowiązujących w Zespole Szkół Publicznych w Suchożebrach, 11) sporządzanie sprawozdania z realizacji zajęć, a po ich zakończeniu sporządzeniu raportu i złożeniu go Asystentowi Koordynatora projektu, 12) przy wykonywaniu przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązuje się do oznaczenia miejsca i dokumentacji Projektu logotypami Unii Europejskiej - Europejski Fundusz Społeczny, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Mazowsze Serce Polski oraz nazwą Projektu, 13) wykorzystywanie materiałów informacyjnych i wzorów dokumentów opracowanych w ramach Projektu. 3.2. Osoba prowadząca zajęcia musi posiadać następujące kwalifikacje: 1) Posiadanie stopnia awansu zawodowego, minimum nauczyciela kontraktowego, 2) Posiadanie co najmniej 5-letniego doświadczenia zawodowego. 3) Wykonawcy poszczególnych zadań muszą spełniać wymagania dotyczące wykształcenia: Część Nr I, VII, Kwalifikacje określone dla nauczyciela matematyki w szkole podstawowej w Rozporządzeniu Ministerstwa Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. 2013 r. poz. 1207 ze zm.). Część Nr IV Kwalifikacje określone dla nauczyciela matematyki w gimnazjum w Rozporządzeniu Ministerstwa Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. 2013 r. poz. 1207 ze zm.). Część Nr II, VIII Kwalifikacje określone dla nauczyciela języka angielskiego w szkole podstawowej w Rozporządzeniu Ministerstwa Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. 2013 r. poz. 1207 ze zm.). Część Nr V Kwalifikacje określone dla nauczyciela języka angielskiego w gimnazjum w Rozporządzeniu Ministerstwa Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. 2013 r. poz. 1207 ze zm.). Część Nr III, VI, IX Kwalifikacje określone dla nauczyciela doradcy zawodowego w Rozporządzeniu Ministerstwa Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. 2013 r. poz. 1207 ze zm.). lub ma kwalifikacje wymagane do zajmowania stanowiska nauczyciela pedagoga lub psychologa w Rozporządzeniu Ministerstwa Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. 2013 r. poz. 1207 ze zm.). 3.3. Nauczyciel prowadzący zajęcia jest zobowiązany do: a) Opracowania i realizowania programów nauczania dla zajęć oraz szczegółowych harmonogramów zajęć. Programy nauczania oraz harmonogram muszą uzyskać akceptację Zamawiającego. b) Prowadzenia dzienników zajęć i list obecności na zajęciach zgodnie z zasadami określonymi przez Zamawiającego, c) Prowadzenia miesięcznych kart czasu pracy, d) Dostarczenia dzienników zajęć i list obecności do kierownika projektu po zakończeniu zajęć. e) Sporządzenia w okresach rozliczeniowych (zgodnie z harmonogramem sporządzanych wniosków o płatność) sprawozdania w formie elektronicznej i papierowej. f) Poddawania się kontroli prawidłowości realizacji projektu dokonywanej przez Zamawiającego. g) Zachowania zasady poufności przetwarzania danych osobowych osób uczestniczących w zajęciach. 3.4.Wszystkie zadania będą realizowane sukcesywnie w terminie 7 dni od podpisania umowy do dnia 26 czerwca 2014 r. Dokładne godziny zajęć zostaną uzgodnione z Wykonawcą bezpośrednio przed realizacją przedmiotu zamówienia. 3.5. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy z należytą starannością zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, na ustalonych umową warunkach oraz stosownie do wymagań wynikających ze współfinansowania projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013r. 3.6. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość CZĘŚCI. 3.7. W przypadku wystąpienia sprzeczności w dokumentach tworzących SIWZ, wiążącą decyzję w tych sprawach podejmuje Zamawiający..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 26.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena, czy wykonawca spełnia ww. warunki zostanie dokonana na podstawie złożonych przez wykonawcę oświadczeń wymienionych w punkcie VII specyfikacji.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena, czy wykonawca spełnia ww. warunki zostanie dokonana na podstawie złożonych przez wykonawcę oświadczeń wymienionych w punkcie VII specyfikacji.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena, czy wykonawca spełnia ww. warunki zostanie dokonana na podstawie złożonych przez wykonawcę oświadczeń wymienionych w punkcie VII specyfikacji.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena, czy wykonawca spełnia ww. warunki zostanie dokonana na podstawie złożonych przez wykonawcę oświadczeń wymienionych w punkcie VII specyfikacji.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena, czy wykonawca spełnia ww. warunki zostanie dokonana na podstawie złożonych przez wykonawcę oświadczeń wymienionych w punkcie VII specyfikacji.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oferta Wykonawcy będzie zawierać: a) wypełniony formularz ofertowy (zał. 1), b) dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. VII niniejszej Specyfikacji. c) d) pełnomocnictwo do reprezentowania konsorcjum w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, (jeśli dotyczy); e) Pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania, których pełnomocnik jest upoważniony. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału, poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii, sporządzonego przez notariusza odpisu lub wyciągu z dokumentu, lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez mocodawcę f) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - dotyczy tylko Wykonawców wspólnie ubiegających się o uzyskanie zamówienia. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału, poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii, sporządzonego przez notariusza odpisu lub wyciągu z dokumentu, lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez mocodawcę
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający z zastrzeżeniem p. 2. dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: a) wynikającym ze zmian obowiązujących przepisów prawnych, b) wynikających ze zmian wytycznych instytucji, która przyznała środki sfinansowane zamówieniem, c) będącym następstwem działania siły wyższej. Warunkiem dokonania zmian w umowie jest zawiadomienie o zaistnieniu okoliczności wymienionych w ust.1 w formie pisemnej, a zgodę na dokonanie zmian musi wyrazić każda ze stron umowy. 2. Zmiany dotyczące wydłużenia terminu realizacji zamówienia (wykonania umowy), będą możliwe jedynie w przypadku gdy Zamawiający uzyska zgodę Instytucji Wdrażającej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013 na wydłużenie terminu realizacji projektu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.suchozebry.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Suchożebry, ul. A. Ogińskiej 11, 08-125 Suchożebry.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2014 godzina 10:00, miejsce: Gmina Suchożebry, ul. A. Ogińskiej 11, 08-125 Suchożebry - Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013r Priorytet. IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na prowadzeniu zajęć pozalekcyjnych z matematyki dla grupy liczącej nie mniej niż 15 i nie więcej niż 25 uczniów w Szkole Podstawowej w Zespole Szkół Publicznych w Suchożebrach, realizowanych w łącznej liczbie 80 godzin (w okresie X-XII 2014r. - 32 godz. i w okresie I-VI 2015 - 48 godz.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na prowadzeniu zajęć pozalekcyjnych z języka angielskiego dla grupy liczącej nie mniej niż 15 i nie więcej niż 25 uczniów w Szkole Podstawowej w Zespole Szkół Publicznych w Suchożebrach, w łącznej liczbie 80 godzin (w okresie X-XII 2014r. - 32 godz. i w okresie I-VI 2015 - 48 godz.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na prowadzeniu zajęć pozalekcyjnych z doradztwa zawodowego dla grupy liczącej nie mniej niż 15 i nie więcej niż 25 uczniów w Szkole Podstawowej w Zespole Szkół Publicznych w Suchożebrach, w łącznej liczbie 40 godzin (w okresie X-XII 2014r. - 16 godz. i w okresie I-VI 2015 - 32 godz.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część IV..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na prowadzeniu zajęć pozalekcyjnych z matematyki dla grupy liczącej nie mniej niż 15 i nie więcej niż 25 uczniów w Gimnazjum w Zespole Szkół Publicznych w Suchożebrach, w łącznej liczbie 80 godzin (w okresie X-XII 2014r. - 32 godz. i w okresie I-VI 2015 - 48 godz.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część V..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na prowadzeniu zajęć pozalekcyjnych z języka angielskiego dla grupy liczącej nie mniej niż 15 i nie więcej niż 25 uczniów w Gimnazjum w Zespole Szkół Publicznych w Suchożebrach, w łącznej liczbie 80 godzin (w okresie X-XII 2014r. - 32 godz. i w okresie I-VI 2015 - 48 godz.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część VI..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na prowadzeniu zajęć pozalekcyjnych z doradztwa zawodowego dla grupy liczącej nie mniej niż 15 i nie więcej niż 25 uczniów w Gimnazjum w Zespole Szkół Publicznych w Suchożebrach, w łącznej liczbie 40 godzin (w okresie X-XII 2014r. - 16 godz. i w okresie I-VI 2015 - 32 godz.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Część VII..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na prowadzeniu zajęć pozalekcyjnych z matematyki dla grupy liczącej nie mniej niż 15 i nie więcej niż 25 uczniów w Szkole Podstawowej w Krześlinie, w łącznej liczbie 70 godzin (w okresie X-XII 2014r. - 28 godz. i w okresie I-VI 2015 - 42 godz.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Część VIII..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na prowadzeniu zajęć pozalekcyjnych z języka angielskiego dla grupy liczącej nie mniej niż 15 i nie więcej niż 25 uczniów w Szkole Podstawowej w Krześlinie, w łącznej liczbie 70 godzin (w okresie X-XII 2014r. - 28 godz. i w okresie I-VI 2015 - 42 godz.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Część IX..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na prowadzeniu zajęć pozalekcyjnych z doradztwa zawodowego dla grupy liczącej nie mniej niż 15 i nie więcej niż 25 uczniów w Szkole Podstawowej w Krześlinie, w łącznej liczbie 60 godzin (w okresie X-XII 2014r. - 24 godz. i w okresie I-VI 2015 - 36 godz.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" w roku 2025".
- Przeprowadzenie kursu - wózki widłowe (jezdniowe)
- Organizacja i przeprowadzenie studium "Innowacyjne usługi społeczne na rzecz rodziny i dziecka"
- "Sukcesywne świadczenie usług w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia doradztwa zawodowego, szkoleń i kursów dla 260 uczniów i 2 nauczycieli przedmiotów zawodowych"
- Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" na rok 2025
- Prowadz.zaj.wczes. wspomag roz.dziecka-poprzez zaj. ze spec. oraz udziel.dodat.usł.terapeut., fizjo.,psych., pedag.,log. i in. spec. w celu real. zad. wiod. oś. koord.-rehab.-opiek. w PPP w Bieruniu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.