To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-10-02
Działdowo: Organizacja i przeprowadzenie 10 kursów zawodowych, w ramach realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Działdowie projektu Razem ku samodzielności
Numer ogłoszenia: 201763 - 2013; data zamieszczenia: 02.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 186911 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Lidzbarska 31, 13-200 Działdowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 23 698 01 30, faks 23 698 01 30.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie 10 kursów zawodowych, w ramach realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Działdowie projektu Razem ku samodzielności.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie 10 kursów zawodowych dla 17 uczestników projektu w terminie od 2 października 2013r. do 31 października 2013r., w następujących zakresach: 1. Pokojowa w obiektach hotelarskich (80 godzin zajęć) - 2 osoby, 2. Grafik komputerowy - (70 godzin zajęć) - 1 osoba, 3. Opiekunka osób starszych i dzieci (120 godzin zajęć) - 3 osoby, 4. Spawacz MAG (145 godzin zajęć) - 2 osoby, 5. Nowoczesny sprzedawca z zastosowaniem technik komputerowych (70 godzin zajęć) - 1 osoba, 6. Florysta-bukieciarz- dekorator (80 godzin zajęć) - 1 osoba, 7. Podstawy obsługi komputera z wykorzystaniem internetu (30 godzin zajęć) - 2 osoby, 8. Nowoczesny pracownik biurowy z zastosowaniem technik komputerowych (90 godzin zajęć) - 3 osoby, 9. Pracownik w ogrodnictwie (120 godzin zajęć) - 1 osoba,10. Kurs kroju i szycia ( 130 godzin zajęć) - 1 osoba Szkolenia odbywać się będą w formie kursów realizowanych w ciągu 1 miesiąca (maksymalnie do dnia 31 października 2013 roku). Program szkolenia zawierać będzie zajęcia o tematyce teoretycznej jak również zajęcia praktyczne. Zajęcia powinny być prowadzone od poniedziałku do piątku, w uzasadnionych przypadkach (zajęcia praktyczne) również w soboty. Zamawiający wymaga również posiadania przez Wykonawcę na potrzeby realizacji zadania odpowiedniej sali wykładowej przystosowanej do prowadzenia zajęć teoretycznych z dostępem do sieci Internet, zaplecza socjalnego i sanitarnego, spełniającej wymagania bhp i ppoż. Sala wyposażona powinna być w projektor multimedialny, ekran, tablicę kredową lub flipchart, miejsca do siedzenia oraz stoliki, ławki w ilości dostosowanej do liczby uczestników szkolenia. Miejsce realizacji szkoleń: zamawiający dopuszcza prowadzenie szkoleń poza miastem Działdowo pod warunkiem zapewnienia transportu, który zostanie ujęty w cenie kursu. 1.1. Programy poszczególnych szkoleń powinny być opracowane zgodnie z wymogami zawartymi w §5 Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 roku w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz.U. z 2006 r. Nr 31, poz.216), a więc powinny zawierać:1. nazwę formy kształcenia, 2. czas trwania i sposób jej organizacji, 3. wymagania wstępne dla uczestników,4. cele kształcenia,5. plan nauczania określający nazwę zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, 6. treści kształcenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych, 7. wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, 8. sposób sprawdzania efektów kształcenia. 1.2. W czasie zajęć dydaktycznych powinny być zapewnione właściwe, zgodne z obowiązującymi przepisami warunki bezpieczeństwa i higieny pracy, odpowiednie warunki lokalowe i socjalne. 1.3. Wykonawca zobowiązany będzie do: umieszczenia na materiałach szkoleniowych udostępnianych osobom szkolonym logotypów EFS, Unii Europejskiej, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz informacji o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego stosownego oznaczania pomieszczeń, w których prowadzone będą szkolenia współfinansowane ze środków Unii Europejskiej 1.4. Wszystkie prowadzone szkolenia zawodowe zakończą się egzaminem wewnętrznym (a w przypadku szkoleń kwalifikacyjnych kończących się innym egzaminem, np. państwowym) i wydaniem w każdym przypadku: a) Zaświadczenia o ukończeniu szkolenia zawierającego: numer z rejestru, imię i nazwisko oraz PESEL uczestnika szkolenia, nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia, okres trwania szkolenia, miejsce i datę wydania zaświadczenia lub dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, tematy i wymiar zajęć godzin edukacyjnych, podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie, dodatkowo zaświadczenie uczestnictwa w szkoleniu opatrzone logo EFS (zgodnie ze wzorem udostępnionym przez Zamawiającego) jako załącznik do umowy szkoleniowej, 1.5. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić uczestnikom:a) niezbędne materiały szkoleniowe oraz warsztatowe: skrypt tematyczny, skrypt autorski prowadzącego zajęcia zawierający najważniejsze informacje omawiane w trakcie szkolenia w postaci wydruku trwałego (kartki trwale złączone metodą bindowania) lub prezentację szkolenia, podręcznik zgodny z tematyką szkolenia oraz teczkę na materiały szkoleniowe, notes, długopis, harmonogram szkolenia. Koszty materiałów szkoleniowych stanowią integralną część kosztów szkolenia, b) codzienny catering podczas zajęć szkoleniowych (teoretycznych i praktycznych): obiad jednodaniowy (drugie danie) oraz kawa, herbata, napoje i ciastka. Koszt cateringu stanowi integralną część kosztów szkolenia, c) Odbiór materiałów dydaktycznych potwierdzony zostanie przez każdego uczestnika szkolenia podpisaniem stosownego oświadczenia,d) ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków. Planowane koszty ubezpieczenia stanowią integralną część kosztów szkolenia, e) transport na szkolenie z miejscowości Działdowo do miejsca szkolenia, stanowi integralną część kosztów szkolenia. Wymagania ogólne w zakresie: Merytorycznym: Przeprowadzenie zamówienia zgodnie z ustalonym programem szkolenia i harmonogramem zajęć. Prowadzenie dokumentacji przebiegu szkolenia, tj. dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego listę obecności, wymiar godzin zajęć edukacyjnych, tematy zajęć edukacyjnych; protokołu z egzaminu oraz rejestru wydanych zaświadczeń. Zapewnienie uczestnikom przez Wykonawcę od pierwszego dnia zajęć niezbędnych materiałów szkoleniowych, które zostaną ujęte w cenie i przejdą w ich posiadanie. Organizacyjnym: Miejsce realizacji: miejscowość Działdowo. Liczba godzin zajęć dziennie na osobę nie może być mniejsza niż 6 godzin lekcyjnych i nie większa niż 8 godzin lekcyjnych. W ofercie szkoleń dla uczestników należy uwzględnić codzienny catering na który składa się: obiad (drugie danie), kawa, herbata, napoje, ciastka.Zajęcia szkoleniowe trwają w układzie dni: poniedziałek - piątek, za wyjątkiem dni wolnych od pracy. W przypadku zajęć praktycznych Zamawiający dopuszcza ich organizację w soboty. Zapewnienie podczas zajęć teoretycznych odpowiednich sal szkoleniowych do przeprowadzenia zajęć, wyposażonych w odpowiednią liczbę miejsc i stolików wraz z zapleczem sanitarnym. Zapewnienie odpowiedniego wyposażenia sal np. flipchart lub tablica kredowa, niezbędny sprzęt audiowizualny i multimedialny. Zapewnienie podczas zajęć praktycznych odpowiednich warunków pracy, niezbędnych materiałów, urządzeń i narzędzi spełniających wymogi BHP w ilości i stanie technicznym zapewniającym odpowiedni poziom szkolenia oraz swobodny dostęp do stanowiska, przy którym będzie się odbywała praktyka. Zapewnienie uczestnikom podczas zajęć praktycznych niezbędnych ubrań roboczych, obuwia roboczego i środków ochrony indywidualnej (zgodnie z przepisami BHP). Zapoznanie uczestników poszczególnych szkoleń z przepisami BHP. Wykonawca realizujący zamówienie zapewni dla wszystkich skierowanych uczestników ubezpieczenie zbiorowe od następstw NW w formie imiennej. Wykonawca uwzględni zróżnicowany poziom zdrowia, wykształcenia, umiejętności i wiedzy uczestników szkoleń..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Razem ku samodzielności współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 - Rozwój i upowszechnienia aktywnej integracji, 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centr pomocy rodzinie.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pokojowa w obiektach hotelarskich
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firma Szkoleniowo-Usługowa Łucjan Leliński, ul. Leśna 11B/10, 13-200 Działdowo, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3529,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2932,65
Oferta z najniższą ceną: 2932,65 / Oferta z najwyższą ceną: 2932,65
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Grafik komputerowy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firma Szkoleniowo-Usługowa Łucjan Leliński, ul. Leśna 11B/10, 13-200 Działdowo, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1764,70 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3493,35
Oferta z najniższą ceną: 3493,35 / Oferta z najwyższą ceną: 3493,35
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Opiekunka osób starszych i dzieci
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firma Szkoleniowo-Usługowa Łucjan Leliński, ul. Leśna 11B/10, 13-200 Działdowo, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5294,10 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4137,00
Oferta z najniższą ceną: 4137,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8826,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Nowoczesny sprzedawca z zastosowaniem technik komputerowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Warmińsko-Mazurski Zakład Doskonalenia Zawodowego w Olsztynie Centrum Edukacji, ul.Pocztowa 13, 13-200 Działdowo, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1764,70 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1499,40
Oferta z najniższą ceną: 1499,40 / Oferta z najwyższą ceną: 2549,40
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Florysta-Bukieciarz-Dekorator
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firma Szkoleniowo-Usługowa Łucjan Leliński, ul. Leśna 11B/10, 13-200 Działdowo, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1764,70 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2345,70
Oferta z najniższą ceną: 2345,70 / Oferta z najwyższą ceną: 2345,70
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Podstawy obsługi komputera z wykorzystaniem internetu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firma Szkoleniowo-Usługowa Łucjan Leliński, ul. Leśna 11B/10, 13-200 Działdowo, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3529,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1358,66
Oferta z najniższą ceną: 1358,66 / Oferta z najwyższą ceną: 1998,00
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: Nowoczesny pracownik biurowy z zastosowaniem technik komputerowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Warmińsko-Mazurski Zakład Doskonalenia Zawodowego w Olsztynie Centrum Edukacji, ul.Pocztowa 13, 13-200 Działdowo, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5294,10 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4500,00
Oferta z najniższą ceną: 4500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7974,00
Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: Pracownik w ogrodnictwie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firma Szkoleniowo-Usługowa Łucjan Leliński, ul. Leśna 11B/10, 13-200 Działdowo13, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1764,70 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3340,05
Oferta z najniższą ceną: 3340,05 / Oferta z najwyższą ceną: 3340,05
Waluta: PLN.
Część NR: 10
Nazwa: Kurs kroju i szycia
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firma Szkoleniowo-Usługowa Łucjan Leliński ul. Leśna 11B/10 13-200 Działdowo, ul. Leśna 11B/10, 13-200 Działdowo, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1764,70 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3015,60
Oferta z najniższą ceną: 3015,60 / Oferta z najwyższą ceną: 3015,60
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z DZIAŁDOWA
- " Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Ekologicznego Związku Gmin " Działdowszczyzna"
- Dostawa rękawic do Apteki Szpitalnej
- Dostawa leków do Apteki Szpitalnej
więcej: przetargi w Działdowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie kursów/szkoleń dla uczniów i nauczycieli Zespołu Szkół Zawodowych w Przeworsku - edycja II
- Usługi przeprowadzenia szkoleń, zapewnienia udziału w konferencjach i innych form kształcenia, mających na celu profesjonalizację kadr Łukasiewicz - IChP.
- "Zorganizowanie i przeprowadzenie doskonalenia kompetencji zawodowych nauczycieli w formie szkolenia"
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na organizację i przeprowadzenie kursu pn. Kierowca operator wózków jezdniowych podnośnikowych z mechanicznym napędem podnoszenia z egzaminem UDT
- Kompleksowe zorganizowanie wyjazdu studyjnego w ramach operacji własnej pn. "Innowacyjna przedsiębiorczość szansą na rozwój dla pomorskich rolników".
- Organizacja i realizacja trzech edycji trzydniowych szkoleń stacjonarnych pt. "Przeciwdziałanie przemocy domowej".
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.