eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wilczyce › Rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku OSP na potrzeby utworzenia Centrum Kultury w miejscowości Wilczyce

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-09

Wilczyce: Rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku OSP na potrzeby utworzenia Centrum Kultury w miejscowości Wilczyce
Numer ogłoszenia: 201803 - 2009; data zamieszczenia: 09.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wilczyce , 174 174, 27-612 Wilczyce, woj. świętokrzyskie, tel. 015 8377275, faks 015 8377236.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wilczyce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku OSP na potrzeby utworzenia Centrum Kultury w miejscowości Wilczyce.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na rozbudowie i zmianie sposobu użytkowania budynku OSP na potrzeby Centrum Kultury z wewnętrzną instalacja elektryczna, wodno - kanalizacyjną, ciepłej wody, centralnego ogrzewania, wentylacji mechanicznej oraz budowy sceny i pochylni dla niepełnosprawnych zgodnie z dokumentacją projektową opracowaną dla przedmiotowego zadania oraz specyfikacją istotnych warunków zamówienia. a) Zamierzenie inwestycyjne obejmuje: aa) zmianę sposobu użytkowania istniejącego budynku OSP na Centrum Kultury poprzez wykonanie robót rozbiórkowych, demontażowych i wykończeniowych budowlanych, bb) rozbudowę istniejącego budynku o część budynku bez podpiwniczenia, jednopiętrowy o wymiarach 3,52[m] x 18,83[m], cc) budowę sceny o wymiary 5,00[m] x 13,57[m], dd) montaż w części rozbudowanej platformy chodowej (schodołazów) w celu umożliwienia korzystania osób niepełnosprawnych ze wszystkich kondygnacji budynku, ee) budowę pochylni dla niepełnosprawnych, ff) wykonanie nowej konstrukcji dachu wraz z pokryciem na część dobudowanej, gg) wymianę elementów konstrukcji połaci dachowej po uprzednim demontażu istniejącego pokrycia dachu pokrytego eternitem falistym, który należy poddać utylizacji i wykonać nowe pokrycie dachu, hh) wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, ii) ocieplenie budynku, jj) wykonanie nowych wewnętrznych instalacji tj.: elektrycznej, wodociągowej, kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania, kk) wykonanie wentylacji mechanicznej obsługującej pomieszczenia o różnym przeznaczeniu i mechanicznym pobudzeniu, ll) zagospodarowania terenu wokół budynku, wykonanie chodników oraz miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych jak również opaski wokół budynku. b) Podstawowe charakterystyczne dane techniczne obiektu po rozbudowie: aa) powierzchnia zabudowy - 554,35 m2 bb) powierzchnia użytkowa - 667,47 m2 cc) kubatura budynku - 4.680,00 m3 dd) wysokość budynku - 12,82 m, ee) szerokość budynku - 29,44 m, ff) długość budynku -18,83 m, gg) budynek bez podpiwniczenia, jednopiętrowy z dachem dwuspadowym o różnym kątach pochylenia połaci dachowych tj. 190, 220, 370 i 410, 2) Szczegółowy zakres planowanych do wykonania robót został określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia /SIWZ/ oraz załączonych do niej n/w załączników: a) Załącznik Nr 5 - wzór umowy, b) Załącznik Nr 5a - wzór zestawienia rzeczowo - finansowego do umowy, c) załącznik Nr 6 - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz instalacyjnych branża sanitarna i elektryczna, d) załącznik Nr 7 - dokumentacja projektowa, e) załącznik Nr 8 - przedmiary robót i tabela elementów scalonych,.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.23.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.43.21.11 - Kładzenie wykładzin elastycznych 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.26.23.00 - Betonowanie 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.41.00.00 - Tynkowanie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienie wadium w kwocie 26 000,00zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają wymagania opisane w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj., 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenia oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1- 2 ustawy PZP. 2.Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków : 1) przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą spełnia albo nie spełnia 2) nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania; ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca musi złożyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3. Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 w/w ustawy PZP oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24ust. 1-2 w/w ustawy PZP. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 oświadczenie do SIWZ. 4. Zamawiający żąda, w celu potwierdzenia ,że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, następujących dokumentów: a) podpisane przez osobę upoważnioną oświadczenie o zapoznaniu się z terenem budowy i pozwoleniem na wykonanie przedmiotowych robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej - załącznik nr 3 oświadczenie do SIWZ, b) w celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są wskazać tylko te osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, jakimi dysponuje bądź będzie dysponował Wykonawca wraz z dokumentami stwierdzającymi, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: aaa) konstrukcyjno - budowlanej lub konstrukcyjno - inżynierskiej albo równoważne - dla Kierownika Budowy, bbb) instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych, kanalizacyjnych, wodociągowych - dla Kierownika Robót, ccc) instalacyjnej w zakresie wentylacji mechanicznej - dla Kierownika Robót, ddd) sieci i instalacji elektrycznych - dla Kierownika Robót, oraz posiadają aktualne zaświadczenie o przynależności do odpowiedniej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego. Jedna z osób obejmie samodzielną funkcję techniczną w budownictwie i będzie kierowała budową na stanowisku Kierownika Budowy o którym mowa w art. 17 pkt 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane ( Dz. U. z 2006r. Nr 156 poz. 1118 z późn. zm.) i art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów oraz urbanistów (Dz. U z 2001r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm. ) zgodnie z - załącznik nr 4 wykaz osób do SIWZ,` Zamawiający wymaga aby z załączonych przez Wykonawcę uprawnień budowlanych osób, o których mowa powyżej można było jednoznacznie ustalić do jakich robót uprawniają. W przypadku gdy zostaną załączone przez Wykonawcę uprawnienia budowlane osób, z który wprost nie da się jednoznacznie ustalić /określić/ do prowadzenia jakich robót uprawniają oraz w jakim zakresie, Zamawiający żąda aby Wykonawca dołączył do przedmiotowych uprawnień budowlanych interpretację wydaną przez właściwą Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa. Nadmienia się, że w przypadku braku takiej interpretacji Wykonawca zostanie wezwany pismem przez Zamawiającego o uzupełnienie na podstawie art. 26 ust 3 ustawy prawo zamówień publicznych w terminie 3 dni roboczych od dnia otrzymania wezwania. 5.Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie (konsorcjum), zgodnie z art. 23 w związku z art. 141 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda: 1) pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie 2) wszyscy konsorcjanci winni obligatoryjnie dołączyć do oferty dokumenty wymagane od Wykonawców wymienionych w ust. 1, 2, 3 od każdego z osobna, pozostałe mogą być składane wspólnie i takiej będą podlegać ocenie. 3) wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem konsorcjum; 4 w przypadku wyboru przez Zamawiającego oferty złożonej przez konsorcjum, Wykonawcy tworzący konsorcjum zobowiązani będą najpóźniej przed zawarciem umowy na wykonanie zamówienia, do przedłożenia umowy konsorcjum. 5) umowa, o której mowa wyżej, winna zawierać w szczególności: oznaczenie stron, cel działania, czas trwania umowy, zasady współdziałania, w tym zakresie prac przewidzianych przez każdą ze stron oraz zasady dokonywania rozliczeń . 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów na potwierdzenie uprawnienia do wykonywania określonej działalności Wykonawca postępuje zgodnie z § 2 ust 1-3 - rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać Zamawiający podwykonawcy, oraz form, w jakich to dokumenty mogą być składane. (Dz. U. Nr87 poz. 605 z późn. zm.) 7. Oferta ( załącznik. nr 1 formularz ofertowy do SIWZ) 8. Zamawiający wymaga stosownie do treści § 4 ust 1 - rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. - w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U Nr 87 poz. 605 z późn. zm. ) aby dokumenty zostały złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wilczyce.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Wilczyce Wilczyce 174 27-612 Wilczyce Pokój nr 10.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.12.2009 godzina 07:45, miejsce: Gmina Wilczyce Wilczyce 174 27-612 Wilczyce Pokój nr 1 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, działanie 313, 322, 323 Odnowa i rozwój wsi..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.