eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi NadarzynPRZYGOTOWYWANIE I WYDAWANIE OBIADÓW DLA UCZNIÓW OBJĘTYCH POMOCĄ PRZEZ GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W NADARZYNIE

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-08-27

Nadarzyn: PRZYGOTOWYWANIE I WYDAWANIE OBIADÓW DLA UCZNIÓW OBJĘTYCH POMOCĄ PRZEZ GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W NADARZYNIE
Numer ogłoszenia: 201816 - 2008; data zamieszczenia: 27.08.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 178534 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nadarzyn, ul. Mszczonowska, 05-830 Nadarzyn, woj. mazowieckie, tel. 022 7298185, fax 022 7298175.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZYGOTOWYWANIE I WYDAWANIE OBIADÓW DLA UCZNIÓW OBJĘTYCH POMOCĄ PRZEZ GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W NADARZYNIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) przygotowanie pełnych obiadów składających się z zupy, drugiego dania, surówki i kompotu - soku, dla uczniów w nw. szkołach, a) minimum trzy razy w tygodniu drugie danie-potrawa mięsna, b) to samo danie nie może powtórzyć się w jadłospisie więcej niż trzy razy w ciągu miesiąca, c) to samo danie nie może powtórzyć się dwa lub więcej razy w tym samym tygodniu, 2) dostawa przygotowanych obiadów w pojemnikach termoizolacyjnych lub termosach i wydawanie w jednorazowych naczyniach, w stołówce szkolnej lub miejscu wskazanym przez dyrekcję szkoły uczniom uprawnionym do bezpłatnego wyżywienia, wytypowanych przez dyrektora szkoły, (pojemniki termoizolacyjne, termosy oraz jednorazowe naczynia muszą spełniać wymogi sanitarne określone przepisami ustawy o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia oraz przepisami wykonawczymi do ustawy), 3) przewóz przygotowanych obiadów środkami transportu i w sposób zgodny z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 19 grudnia 2002r. w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności, substancji pomagających w przetwarzaniu, dozwolonych substancji dodatkowych i innych składników żywności (Dz.U. z dn.10.02.2003r.), 4) obiady wydawane będą w dniach nauki szkolnej tj. od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem: ferii, wakacji, zielonej szkoły, przerw świątecznych oraz absencji chorobowej ucznia, 5) obiady wydawane będą w godzinach uzgodnionych z dyrektorami poszczególnych szkół, 6) przestrzeganie wymogów odpowiedniej wartości kalorycznej przygotowanych obiadów, 2. Przewidywana liczba uczniów objętych dożywianiem 140 : - Gimnazjum w Nadarzynie 45 osób - Szkoła Podstawowa w Nadarzynie 45 osób - Szkoła Podstawowa w Woli Krakowiańskiej 20 osób - Szkoła Podstawowa w Młochowie 20 osób - Szkoła Podstawowa w Kostowcu 10 osób 3. O nieobecności dziecka z listy Dyrektor powiadamia Wykonawcę z jednodniowym wyprzedzeniem. 4. Utrzymywanie pomieszczenia (stołówki) w odpowiednim stanie sanitarno-higienicznym oraz zawarcie umowy na wywóz nieczystości stałych (jednorazowe naczynia i sztućce, odpadki po wydanych obiadach itp.) i ponoszenie opłat z tego tytułu. 5. Przestrzeganie porządku, zasad bhp i p.poż. obowiązujących w placówkach oświatowych i prowadzenie działalności w sposób nie kolidujący z normalnym funkcjonowaniem szkół.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 55.52.40.00 - Usługi dostarczania posiłków do szkół Kod CPV wg słownika 2008: 55.52.40.00 - Usługi dostarczania posiłków do szkół .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 182398 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.08.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bar POD LIPĄ, Barbara Szmel, ul. Błońska 40, 05-830 Nadarzyn, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 197920
  • Oferta z najniższą ceną: 197920 / oferta z najwyższą ceną: 197920
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.