eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona GóraWymiana wykładzin w Inspektoracie ZUS w Żarach przy ulicy Lotników 1 a.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-09

Zielona Góra: Wymiana wykładzin w Inspektoracie ZUS w Żarach przy ulicy Lotników 1 a.
Numer ogłoszenia: 201991 - 2009; data zamieszczenia: 09.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Zielonej Górze , ul. Kupiecka 65, 65-426 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3294200, faks 068 3244213.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana wykładzin w Inspektoracie ZUS w Żarach przy ulicy Lotników 1 a..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana wykładzin w Inspektoracie ZUS w Żarach przy ulicy Lotników 1 a. 1. W ramach prac remontowych przewiduje się do wykonania następujący zakres robót: 1) zerwanie starych wykładzin z tworzyw sztucznych, 2) rozebranie posadzki z płytek ceramicznych, 3) wykonanie warstwy wyrównującej grubości średnio 3 cm, 4) ułożenie wykładzin obiektowych wraz z wykonaniem warstwy wyrównującej, 5) wywiezienie materiałów z rozbiórki wraz z utylizacją, 6) wynoszenie i wnoszenie wyposażenia w remontowanych pomieszczeniach biurowych. 2. Warunki realizacji: 1) ilości robót podane w przedmiarze robót mogą ulec zmianie, natomiast ceny jednostkowe robót zaproponowane w ofercie nie mogą ulec zmianie, 2) koszty opracowania wyceny przedmiaru robót ponoszone są w całości przez wykonawcę, 3) podstawowe materiały budowlane niezbędne do realizacji zamówienia muszą posiadać aktualne świadectwa dopuszczenia do stosowania w budownictwie, 4) wykonawca udzieli pisemnej rękojmi na okres 36 m-cy, 5) wykonawca udzieli pisemnej gwarancji na wykonane roboty na okres 36 m-cy oraz jej warunki zawierające: a) warunki utraty gwarancji przez zamawiającego, b) zdarzenia powodujące utratę gwarancji przez zamawiającego, c) termin przystąpienia do prac celem usunięcia usterek. 6) prace należy przeprowadzić w uzgodnieniu z Kierownikiem Inspektoratu ZUS w Żarach, upoważnionym pracownikiem Wydziału Inwestycji i Remontów oraz w sposób niezakłócający pracy Inspektoratu, 7) wszelkie prace związane z hałasem należy prowadzić po godz. 15:00, 8) pomieszczenia po zakończeniu robót należy doprowadzić do stanu pierwotnego, 9) od momentu przez wykonawcę pomieszczeń od zamawiającego, wykonawca, odpowiada zarówno za stan BHP, ochronę p.poż. jak i za szkody powstałe w okresie trwania prac. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.23.21 - Wyrównywanie podłóg 45.43.21.11 - Kładzenie wykładzin elastycznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Pzp, 2) wykonali min. 1 pracę odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości min. 25.000,00 zł brutto. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, 2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, 3) wyceniony przedmiar robót, 4) określenie warunków gwarancji jakości, zawierające: - warunki utraty gwarancji przez zamawiającego, - zdarzenia powodujące utratę gwarancji przez zamawiającego, - termin przystąpienia do prac celem usunięcia usterek, 5) warunki rękojmi za wady fizyczne, 6) oświadczenie, że materiały budowlane niezbędne do realizacji zamówienia będą posiadały aktualne świadectwa dopuszczenia do stosowania w budownictwie, 7) oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej przed przystąpieniem do złożenia oferty przetargowej, 8) wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadający swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia i wartości min. 25.000,00 zł brutto oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZUS / Oddział w Zielonej Górze Samodzielny Referat Zamówień Publicznych ul. Kupiecka 65, pokój 301 65-426 Zielona Góra.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2009 godzina 09:00, miejsce: ZUS / Oddział w Zielonej Górze Samodzielny Referat Zamówień Publicznych ul. Kupiecka 65, pokój 301 65-426 Zielona Góra.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.