Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-05-24
Golub-Dobrzyń: Przeprowadzenie usług szkoleniowych oraz zajęć z zakresu doradztwa zawodowego
i psychologicznego dla uczestników projektu systemowego Miejskiego Ośrodka Polityki Społecznej w Golubiu-Dobrzyniu pn.: Aktywność-krok do przodu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 202268 - 2013; data zamieszczenia: 24.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Polityki Społecznej w Golubiu-Dobrzyniu , ul. Kilińskiego 10, 87-400 Golub-Dobrzyń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 683 54 10 do 14 wew. 41, faks 56 683 54 10 do 14 wew. 41.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.golub-dobrzyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie usług szkoleniowych oraz zajęć z zakresu doradztwa zawodowego i psychologicznego dla uczestników projektu systemowego Miejskiego Ośrodka Polityki Społecznej w Golubiu-Dobrzyniu pn.: Aktywność-krok do przodu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie usług szkoleniowych oraz zajęć z zakresu doradztwa zawodowego i psychologicznego dla uczestników projektu systemowego Miejskiego Ośrodka Polityki Społecznej w Golubiu-Dobrzyniu pn.: Aktywność-krok do przodu, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Opis zamówienia składa się z trzech części (A,B,C) i dotyczy następujących usług: A: Kurs PRAWO JAZDY KAT B; B: 1.Kurs: SPRZEDAWCA Z OBSŁUGĄ KAS FISKALNYCH, 2.Kurs: FLORYSTYKI, 3.Kurs: OPIEKUNKA DZIECIĘCA, 4.Kurs: OBSŁUGA KAS FISKALNYCH, 5.Kurs: FRYZJERSKO KOSMETYCZNY ZE STYLIZACJĄ PAZNOKCI, 6.Kurs: SPAWANIE BLACH I RUR SPOINAMI PACHWINOWYMI METODĄ MAG i TIG, 7.Kurs: OBSŁUGA HOTELOWA (POKOJÓWKA), 8.Kurs: PRZYGOTOWUJĄCY DO EGZAMINU PAŃSTWOWEGO NA I STOPIEŃ LICENCJI PRACOWNIKA OCHRONY FIZYCZNEJ OSÓB I MIENIA, 9.Kurs: SZWACZKA, 10.Kurs: RACHUNKOWOŚĆ PODSTAWĄ PRZYSZŁYCH KSIĘGOWYCH, 11.Kurs: KUCHARZ-KELNER, 12.Kurs: KUCHARZ, 13.Kurs: OPIEKUN OSÓB STARSZYCH, 14.Kurs: KOMPUTEROWY, 15.KURS Z ZAKRESU KREOWANIA WIZERUNKU, 16.DORADZTWO ZAWODOWE; C: 1.TERAPIA PSYCHOLOGICZNA, 2.TRENING KOMPETENCJI SPOŁECZNYCH, 3.TERAPIA PSYCHOLOGICZNA RODZINNA szczegółowo opisanych w SIWZ i załącznikach do SIWZ.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8, 80.53.32.00-1, 80.57.00.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 13.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania tj. jest jednostką szkoleniową w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz.U. z 2008 r. Nr 69, poz. 415 z późn.zm.) tj posiada wpis do rejestru instytucji szkoleniowych. Ocena spełnienia ww warunków dokonana będzie przez Zamawiającego poprzez weryfikację czy instytucja szkoleniowa figuruje jako aktywna w 2012 r. w Rejestrze Instytucji Szkoleniowych prowadzonych przez urząd pracy właściwy siedzibie instytucji szkoleniowej. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w rozdziale VII SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadania wiedzy i doświadczenia tj. wykaże że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie należycie wykonał: a)dla części A: co najmniej po 2 usługi polegające na przeprowadzeniu kursu z tematyki wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia Dział III SIWZ; b)dla części B: co najmniej po 1 usłudze polegającej na przeprowadzeniu kursu z tematyki wykazanej w opisie przedmiotu zamówienia Dział III SIWZ. Wykonawca wybiera sobie co najmniej 5 różnych kursów wskazanych przez zamawiającego w części B i przedstawia, po 1 usłudze z każdego z tych 5 kursów wraz z potwierdzeniem że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie; c)dla części C: co najmniej 2 usługi polegające na przeprowadzeniu kursów z każdej tematyki wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia Dział III SIWZ. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w rozdziale VII SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w rozdziale VII SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj: posiadają min 1 wykładowcę/trenera posiadającego wykształcenie kierunkowe związane z tematyką szkolenia, posiadającego przygotowanie pedagogiczne i doświadczenie zawodowe w postaci przeprowadzenia w okresie ostatnich 3 lat min. 3 szkoleń grupowych lub indywidualnych z zakresu tematyki kursów/warsztatów jaka będzie wykładana na kursie, lub min 3 letnie doświadczenie pracy w zawodzie. Dodatkowe wymagania co do niektórych prowadzących zawarte zostały w Dziale III SIWZ przy opisie poszczególnych kursów/warsztatów lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do wykonania zamówienia. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w rozdziale VII SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia przy założeniu, że zapłata za wykonanie zamówienia dokonywana będzie na zasadach opisanych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w rozdziale VII SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1)wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, zwierający cenę ofertową oraz wykaz dotyczący podwykonawstwa, 2)oświadczenie Wykonawcy o przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, którego treść zawarto w załączniku nr 2C do SIWZ, 3)zaparafowany wzór umowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ, 4)wzór zaświadczenia potwierdzającego ukończenie szkoleń/kursów i nabycia kwalifikacji, 5)wzory ankiet które zostaną przeprowadzone (ewaluacyjne na początku i na końcu szkolenia, oceniające szkolenie)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie: 1)terminu realizacji zamówienia jedynie jeśli wynikać to będzie z okoliczności o charakterze obiektywnym, których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty, w szczególności gdy przedłużeniu ulegnie procedura przetargowa; 2)sposobu płatności z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia jeśli wynikać to będzie z okoliczności o charakterze obiektywnym, których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty, w szczególności od zmiany terminów realizacji zamówienia; 3)W przypadku zmiany liczby uczestników lub nieoczekiwanej rezygnacji uczestników z kursu Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany umowy aneksem, w zakresie korekty ceny i zakres umowy w ścisłym porozumieniu z Wykonawcą; 4)harmonogram związany z terminami szkoleń jest wstępny i z przyczyn niezależnych od Zamawiającego może ulec zmianie; 5)zmiany osób wykonujących zamówienie (przy zachowaniu, iż osoby proponowane na zastępstwo posiadać będą kwalifikacje nie gorsze niż osoby pierwotnie przewidziane do realizacji zamówienia), spowodowane w szczególności śmiercią, chorobą, ustaniem zatrudnienia lub innymi względami losowymi; 6)Wszelkie zmiany umowy wymagają obopólnej zgody stron;
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.golub-dobrzyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Polityki Społecznej, ul. Kilińskiego 10, 87-400 Golub-Dobrzyń.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Polityki Społecznej, ul. Kilińskiego 10, 87-400 Golub-Dobrzyń, Pokój nr 4.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Termin wykonania zamówienia:1.Planowany termin realizacji działań dot. opisu części: C pkt 1 i 2 przedmiotu zamówienia: od 5 dnia, liczonego od dnia podpisania umowy; 2.Planowany terminu realizacji działań dot. opisu części B pkt 14, 15, 16 przedmiotu zamówienia: od 08.07.2013 r. do 16.08.2013 r.; 3.Planowany terminu realizacji działań dot. opisu części B pkt 1-13 oraz części C pkt 3 przedmiotu zamówienia: od 19.08.2013 r. do 08.11.2013 r.; 4.Planowany terminu realizacji działań dot. opisu części A przedmiotu zamówienia: od 19.08.2013 r. do 13.12.2013 r. W związku z tym, że uczestnicy będą brali udział w kilku wymienionych działaniach, by wykluczyć możliwość nakładania się poszczególnych terminów kursów, szczegółowy terminarz poszczególnych zajęć będzie ustalony w późniejszym terminie, w uzgodnieniu z Wykonawcą wyłonionym w postępowaniu. Ustalony harmonogram szkoleń/kursów z przyczyn niezależnych od Zamawiającego może ulegać zmianie. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej oraz nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów. Projekt systemowy Miejskiego Ośrodka Polityki Społecznej w Golubiu-Dobrzyniu pn.: Aktywność-krok do przodu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Cześć A.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs PRAWO JAZDY KAT B.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część B.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część ta obejmuje następujące kursy: 1) Kurs: SPRZEDAWCA Z OBSŁUGĄ KAS FISKALNYCH, 2)Kurs FLORYSTYKI - planowana liczba uczestników: 4 osoby,3)Kurs: OPIEKUNKA DZIECIĘCA, 4)Kurs: OBSŁUGA KAS FISKALNYCH, 5)Kurs: FRYZJERSKO KOSMETYCZNY ZE STYLIZACJĄ PAZNOKCI, 6) Kurs: SPAWANIE BLACH I RUR SPOINAMI PACHWINOWYMI METODĄ MAG i TIG, 7)Kurs: OBSŁUGA HOTELOWA (POKOJÓWKA) - planowana liczba uczestników, 8) Kurs: PRZYGOTOWUJĄCY DO EGZAMINU PAŃSTWOWEGO NA I STOPIEŃ LICENCJI PRACOWNIKA OCHRONY FIZYCZNEJ OSÓB I MIENIA, 9) Kurs: SZWACZKA, 10) Kurs: RACHUNKOWOŚĆ PODSTAWĄ PRZYSZŁYCH KSIĘGOWYCH, 11) Kurs: KUCHARZ-KELNER, 12)Kurs: KUCHARZ - planowana liczba uczestników, 13)Kurs: OPIEKUN OSÓB STARSZYCH, 14) Kurs: KOMPUTEROWY, 15) KURS Z ZAKRESU KREOWANIA WIZERUNKU, 16) DORADZTWO ZAWODOWE.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8, 80.53.32.00-1, 80.57.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część C.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część ta obejmuje następujące kursy: 1.TERAPIA PSYCHOLOGICZNA, 2.TRENING KOMPETENCJI SPOŁECZNYCH, 3.TERAPIA PSYCHOLOGICZNA RODZINNA.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GOLUBIA-DOBRZYNIA
- Budowa ścieżki rowerowej w pasie drogowym drogi wojewódzkiej nr 554 w miejscowości Węgiersk i Paliwodzizna - etap II (odcinek I)
- Dostawa materiałów do remontów dróg powiatowych powiatu golubsko-dobrzyńskiego
- Dostawa emulsji asfaltowej, mieszanki mineralno-asfaltowej do stosowania na gorąco oraz mieszanki mineralno-asfaltowej do stosowania na zimno
więcej: przetargi w Golubiu-Dobrzyniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi przeprowadzenia zewnętrznej walidacji i certyfikacji szkoleń projektowych FERS.01.05-IP.08-0510/23-00.
- Przeprowadzenie szkolenia z obsługi ploterów tnących dla nauczycieli w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
- Przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B dla uczniów Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Limanowej
- Przeprowadzenie kursu z podstaw fotografii w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości" w Zespole Szkół Poligraficzno - Mechanicznych im. Armii Krajowej w Katowicach
- Szkolenia okresowe w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń w formie online z 3 obszarów tematycznych.
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.