Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-06-16
Zawiercie: Wykonanie odcinków kanalizacji sanitarnej od kolektora głównego do granic posesji z rur PCV:
a) w ul. Sienkiewicza, działka 8 km. 39;
b) w ul. Rolniczej 85, działka 185/2 km. 11;
c) w ul. Paderewskiego 69b działka 45 km. 41;
d) w ul. Stefanii 9 działka 172/2 km. 20;
e) w ul. Kresowej działka 19,21/1 km. 47;
f) w ul. Nowowiejskiej 63 działka 121/2;
g) w ul. Rokickiej działka 4062/2;
w ramach zadania pn: Uzupełnienie odcinków kanalizacji sanitarnej i deszczowej w mieście Zawiercie
Numer ogłoszenia: 202278 - 2014; data zamieszczenia: 16.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Zawiercie , ul. Leśna 2, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6722684, faks 032 6721513.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawiercie.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie odcinków kanalizacji sanitarnej od kolektora głównego do granic posesji z rur PCV: a) w ul. Sienkiewicza, działka 8 km. 39; b) w ul. Rolniczej 85, działka 185/2 km. 11; c) w ul. Paderewskiego 69b działka 45 km. 41; d) w ul. Stefanii 9 działka 172/2 km. 20; e) w ul. Kresowej działka 19,21/1 km. 47; f) w ul. Nowowiejskiej 63 działka 121/2; g) w ul. Rokickiej działka 4062/2; w ramach zadania pn: Uzupełnienie odcinków kanalizacji sanitarnej i deszczowej w mieście Zawiercie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie odcinków kanalizacji sanitarnej od kolektora głównego do granic posesji z rur PCV: a) w ul. Sienkiewicza, działka 8 km. 39; b) w ul. Rolniczej 85, działka 185/2 km. 11; c) w ul. Paderewskiego 69b działka 45 km. 41; d) w ul. Stefanii 9 działka 172/2 km. 20; e) w ul. Kresowej działka 19,21/1 km. 47; f) w ul. Nowowiejskiej 63 działka 121/2; g) w ul. Rokickiej działka 4062/2; w ramach zadania pn: Uzupełnienie odcinków kanalizacji sanitarnej i deszczowej w mieście Zawiercie Zakres robót obejmuje: a)ul. Sienkiewicza, działka 8 km. 39 - 6mb - rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno- bitumicznych 4,20 m2; - rozebranie chodników z kostki brukowej betonowej 2,04 m2; - montaż kanałów z rur PVC o średnicy 160 mm - 6 mb; - montaż studni z kręgów betonowych o śr. 1200mm2 1 szt; - ułożenie rur ochronnych z PCV o średnicy 160mm - 3 mb; - próba szczelności kanałów -6 mb; - nawierzchnie z kostki brukowej szarej grub. 8 cm 2,04 m2; - nawierzchnie z mieszanek mineralno- bitumicznych 4,20m2. b) ul. Rolnicza 85, działka 185/2 km. 11 - 23mb; - rozebranie chodników z płyt betonowych o wym. 35x35x5cm 1,80m2; - montaż kanałów z rur PVC o średnicy 160 mm - 23 mb; - montaż studni z kręgów betonowych o śr. 1500mm2 1 szt.; - ułożenie rur ochronnych z PCV o średnicy 160mm 3 mb; - odtworzenie nawierzchni z płyt betonowych o wym. 35x35x5cm 1,80m2; - próba szczelności kanałów - 23mb; c) ul. Paderewskiego 69b działka 45 km. 41 - 18mb; - wykonanie przewiertu - 18mb; - montaż rury stalowej o średnicy 250mm - 18 mb; - montaż kanałów z rur PVC o średnicy 160 mm - 18 mb; - próba szczelności kanałów - 18 mb; d) ul. Stefanii 9 działka 172 km. 20 - 4mb; Wykonanie przykanalika sanitarnego od kanału rozdzielczego przebiegającego w ulicy Stefanii do granicy działki 172/2 km. 20 o długości 4mb, - rozbiórka nawierzchni chodnika z płytek betonowych na długości 1,8mb, - rozbiórka nawierzchni jezdni na długości - 3mb, - rozbiórka podbudowy tłuczniowej o grubości - 30cm, - wykop o gł. 2,8m, - zabudowa na istniejącym kolektorze sanitarnym trójnika kominowego przy użyciu manszet reparacyjnych - rękawów lub osadzenia siodła w nawierconym otworze od góry , -uszczelnienie włączenia, - zasypanie wykopu z zagęszczeniem piaskiem, - odtworzenie podbudowy tłuczniowej - 6m2, - odtworzenie nawierzchni jezdni z asfaltobetonu -6m2, - odtworzenie chodnika z płytek betonowych - 4m2, - inwentaryzacja powykonawcza przyłącza. e) ul. Kresowej działka 19,21/1 km. 47 - 7mb; Wykonanie przykanalika sanitarnego od kanału rozdzielczego przebiegającego w ulicy Kresowej do granicy działki 19,21/1 km. 47. - rozbiórka nawierzchni asfaltobetonowej grub. 10 cm na długości 7mb i szerokości wykopu, - rozbiórka podbudowy tłuczniowej o grubości - 30cm, - wykop pod kanał śr. głębokość - 2,00m, - wykop pod studnię o śr. 1200mm2 głębokość - 2,40m, - montaż studni z kręgów betonowych o śr. 1200mm2 1 szt, - montaż kanałów z rur PVC o średnicy 160 mm -7 mb wraz z podsypką i zasypką piaskiem - próba szczelności kanałów - 7 mb, - wywóz ziemi i gruzu na odl 5 km, - zasypanie wykopu z zagęszczeniem piaskiem, - odtworzenie nawierzchni asfaltobetonowej grubości 10cm po wykopach - 14m2, - inwentaryzacja powykonawcza przyłącza. f) ul. Nowowiejska 63 działka 121/2 - 10mb; Wykonanie przykanalika sanitarnego od kanału rozdzielczego przebiegającego w ulicy Nowowiejskiej do granicy działki 121/2. - wykonanie przewiertu ściany studni betonowej do granicy działki 121/2 10mb, - zabudowanie rury stalowej przeciskowej O 219mm 10mb, - montaż kanałów z rur PVC o średnicy 160 mm - 10 mb, - próba szczelności kanałów - 10 mb, - inwentaryzacja powykonawcza przyłącza. g) ul. Rokickiej działka 4062/2 - 90mb; - roboty ziemne - wykonanie wykopu - 90 mb - montaż kanałów z rur PVC o średnicy 160 mm - 5 mb; - montaż kanałów z rur PVC o średnicy 200 mm - 85 mb; - montaż studni z kręgów betonowych o śr. 1200mm2 2 szt.; - próba szczelności kanałów ok. 90 mb; - odtworzenie nawierzchni do stanu pierwotnego 135m2 Wykonawca zapewni pełną obsługę geodezyjną zadania. Wykonawca odtworzy teren do stanu poprzedniego po wykonanych robotach. Wykonawca wykona i zatwierdzi projekt tymczasowej organizacji ruchu na czas realizacji robót oraz prowadzić będzie plac budowy zgodnie z tym projektem. Wykonawca wykona inspekcję TV kanałów. Wykonawca obowiązany jest do udzielenia 36-miesięcznej gwarancji oraz 36-miesięcznej rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają dokumentacje projektowe oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią załączniki do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dalej siwz). Tam, gdzie w dokumentacji projektowej, został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie materiałów lub wskazanie norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesień, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej i STWiOR pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej i STWiOR oraz będą zgodne pod względem: a. gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba elementów składowych), b. charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), c. charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), d. parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, dane hydrauliczne, charakterystyki liniowe, konstrukcja), e. parametrów bezpieczeństwa użytkowania, f. standardów emisyjnych..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 4.000,00 zł. 2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą, zgodnie z postanowieniami punktu IX SIWZ i może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto: URZĄD MIEJSKI w ZAWIERCIU Bank PEKAO S.A. KONTO: 74 1240 2975 1111 0010 4312 6805. z dopiskiem: WADIUM: ZP.271.46.2014. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 4. Wadium wnoszone w innych niż pieniądz formach tj: 1) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych, 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.), - należy złożyć w oryginale najpóźniej wraz z ofertą (oryginał gwarancji/poręczenia powinien być umieszczony w ofercie w taki sposób, aby nie naruszyć integralności oferty, a jednocześnie umożliwiający jego zwrot zgodnie z ustawą Pzp - np. umieszczony w koszulce lub osobnej kopercie. 5. Wadium wniesione w formach, o których mowa w pkt VIII ust. 4 SIWZ musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. W szczególności zgodnie z art. 46 ust. 4a Pzp Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w pkt VI SIWZ lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 1 do SIWZ).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż wykonał należycie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie lub remoncie kanalizacji sanitarnej lub kanalizacji deszczowej lub kanalizacji ogólnospławnej o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł; Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 1 do SIWZ) oraz Wykazu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonania (zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ) oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykaz i dowody określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone należy ograniczyć wyłącznie do robót budowlanych potwierdzających spełnienie warunku w zakresie wiedzy i doświadczenia opisanego powyżej. Dowodami, o których mowa powyżej mogą być: - poświadczenie, - inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej. W przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa przynajmniej jeden z Wykonawców. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 1 do SIWZ).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 1 do SIWZ).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 1 do SIWZ).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Wykaz i dowody określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone należy ograniczyć wyłącznie do robót budowlanych potwierdzających spełnienie warunku w zakresie wiedzy i doświadczenia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Druk Formularz oferty, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Z wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę zostanie zawarta umowa, której wzór stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień umowy w przypadku: 1) uzasadnionej zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy- w sytuacji: a) zaistnienia konieczności wykonania robót dodatkowych, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych - o czas prowadzenia tych robót, b) wstrzymania robót objętych umową w oparciu o ostateczną decyzję właściwych organów administracji publicznej, 2) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w tym zmiana stawki podatku VAT, 3) przekształcenia podmiotowego Wykonawcy, 4) miejscowej zmiany technologii prowadzenia robót, w przypadku wystąpienia robót dodatkowych o których mowa w pkt a w zakresie nieprzewidzianej kolizji z niezinwentaryzowanym lub źle zinwentaryzowanym uzbrojeniem podziemnym, 5) Nieprzewidzianej kolizji z niezinwentaryzowanym lub źle zinwentaryzowanym uzbrojeniem podziemnym, trudnymi warunkami gruntowo-wodnymi, (jeżeli w skutek zmiany konieczne będzie opracowanie dokumentacji zamiennej).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zawiercie.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Zawierciu, ul. Leśna 2 Wydział Zamówień Publicznych..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.07.2014 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Zawierciu, ul. Leśna 2 Punkt Informacyjny (parter UM)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wymagany termin realizacji zamówienia: nie dłuższym niż cztery miesiące liczone od daty zawarcia umowy. Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w BZP w dniu 16/06/2014r...
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- Budowa drogi gminnej - droga nr 2b - odc. 1 i odc. 2 w ramach prac poscaleniowych w obrębie Turza gmina Łazy.
- Dostawa odzieży medycznej
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w ramach zadania pn.: "Budowa Powiatowego Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Zawierciu-sporządzenie dokumentacji"
- Remont sanitariatów - toaleta dla chłopców na parterze w Zespole Szkół im. Stanisława Staszica w Zawierciu
- Wymiana okien w sali gimnastycznej w II Liceum Ogólnokształcącym im. H. Malczewskiej w Zawierciu
- Zakup i dostawa materiałów do budowy sieci wodociągowej dla zadania "Budowa Komendy Powiatowej PSP oraz Jednostki Ratowniczo- Gaśniczej PSP w Zawierciu"
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa kanalizacji na terenie m. Nowy Modlin - w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Przebudowa ul. Harfowej w Lędzinach
- Modernizacja kompleksów sportowych "Moje Boisko-Orlik 2012" przy ul. Dąbrowskiego, ul. Sikorskiego i ul. Osińskiej w Żorach dofinansowanego ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej
- Budowa odcinka ulicy Ptasiej w Ostrowi Mazowieckiej wraz z budową infrastruktury technicznej oraz budową lewostronnego chodnika
- Przebudowa ul. Rzecznej w Luboniu polegająca na remoncie i budowie chodników (w tym chodnika na terenie Miasta Poznania)
- Modernizacja strategicznej infrastruktury wodociągowo-kanalizacyjnej w gminie Korfantów
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.