To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie
Og³oszenie z dnia 2010-07-09
Warszawa: ¦wiadczenie asysty technicznej Systemu Atmosfera Service
Desk
Numer og³oszenia: 202302 - 2010; data zamieszczenia: 09.07.2010
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: tak, numer og³oszenia w BZP: 184710 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówieñ Publicznych zosta³o zamieszczone og³oszenie o zmianie og³oszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Telewizja Polska S.A. O¶rodek Informatyki i Telekomunikacji, ul. Jana Paw³a Woronicza 17, 00-999 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5478889, faks 022 5474313.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: ¦wiadczenie asysty technicznej Systemu Atmosfera Service Desk.
II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi.
II.3) Okre¶lenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie niniejsze dotyczy ¶wiadczenia us³ug asysty technicznej systemu Atmosfera Service Desk w okresie od dnia udzielenia zamówienia do 30.06.2011 r..
II.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 72.25.00.00 - Us³ugi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej rêki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Czê¶æ NR: 1
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.07.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- INONE S.A., ul. £±kowa 29,, 90-554 £ód¼, kraj/woj. ³ódzkie.
IV.5) Szacunkowa warto¶æ zamówienia (bez VAT): 180000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡
Cena wybranej oferty: 219600,00
Oferta z najni¿sz± cen±: 219600,00 / Oferta z najwy¿sz± cen±: 219600,00
Waluta: PLN.
ZA£¡CZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez og³oszenia, zamówienia z wolnej rêki albo zapytania o cenê
1. Podstawa prawna
Postêpowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej rêki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a, art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówieñ publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Nale¿y podaæ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyja¶niæ, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
TVP S.A. w II po³owie 2006 roku wdro¿y³a do eksploatacji centralny system obs³ugi uSytkowników, którego jednym z g³ównych elementów jest system informatyczny pn. Atmosfera Service Desk. Zamówienie niniejsze dotyczy asysty technicznej systemu Atmosfera, w szczególno¶ci: - Udzielania bezpo¶redniego wsparcia TVP S.A. w przypadku wyst±pienia awarii, b³êdów i usterek w Systemie, polegaj±cego na ich usuwaniu, w szczególno¶ci poprzez zmiany w kodzie ¼ród³owym Systemu, - Udostêpniania TVP S.A. wszystkich dostêpnych zmian, aktualizacji i poprawek do Systemu, - Przyjmowanie zg³oszeñ problemów i zmian do oprogramowania Systemu w celu dostosowania do potrzeb TVP S.A.. System Atmosfera jest autorskim rozwi±zaniem wyprodukowanym, rozwijanym i dostarczanym przez firmê ATM S.A. W ramach struktury grupy kapita³owej ATM S.A. dzia³alno¶æ zwi±zana ze wsparciem systemów biznesowych jest ¶wiadczona przez Spó³kê inONE S.A., która wchodzi w sk³ad tej grupy. Wykonanie niniejszego zamówienia wymaga ingerencji Wykonawcy w kody ¼ród³owe zarówno warstwy aplikacyjnej, jak i samego j±dra systemu, realizacja zamówienia jest mo¿liwa jedynie przez w³a¶ciciela pe³nych praw autorskich do systemu Atmosfera Service Desk wdro¿onego w TVP S.A. oraz do narzêdzi w³asnych ATM S.A., s³u¿±cych do wytworzenia oprogramowañ, niezbêdnych do funkcjonowania tego systemu. Bior±c pod uwagê powy¿sze uwarunkowania i przyczyny, firma inONE S.A. z siedzib± w ³odzi, ul. £±kowa 29, wchodz±ca w sk³ad grupy ATM S.A, jest jedynym wykonawc± mog±cym wykonaæ zamówienie. Przes³anki, wymienione w art. 67 ust. 1 punkt 1 lit. a) i b), które stanowi±, i¿ Zamawiaj±cy mo¿e udzieliæ zamówienia z wolnej rêki z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze oraz z przyczyn zwi±zanych z ochron± praw wy³±cznych - s± spe³nione
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Remont mostu nad rzek± Okrzejk± w km 74+422 drogi wojewódzkiej nr 801 w miejscowo¶ci Maciejowice wraz z dojazdami w niezbêdnym zakresie" - nr postêpowania 031/25
- Wykonanie materia³ów promocyjnych opatrzonych logo lub znakiem graficznym : Czê¶æ 1, Czê¶æ 2, Czê¶æ 3.
- Wykonanie robót budowlanych zwi±zanych z: 1) przebudow± ul. ¦rodkowej na odcinku ul. Kowieñska - ul. Stalowa (budowa SZRM), 2) przebudow± sieci gazowych (budowa PSG).
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do nieruchomo¶ci przy al. Prymasa Tysi±clecia 58 w Warszawie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: czê¶æ nr 1: Krucza 19 m. 68 czê¶æ nr 2: Górno¶l±ska 7 m. 21 (w podziale na 2 czê¶ci)
- Zakup i dostawa papieru kserograficznego dla szkó³ i placówek o¶wiatowych w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy oraz dla Dzielnicowego Biura Finansów O¶wiaty-Wola m.st. Warszawy
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oprogramowania wraz z wdro¿eniem oraz wsparciem technicznym producenta
- Rozszerzenie licencji oprogramowania Axence nVision o modu³ DataGuard oraz zakup wsparcia technicznego dla modu³ów Network, Inventory, Users, HelpDesk, DataGuard
- Us³uga serwisowa dotycz±ca oprogramowania AMMS Plus oraz Infomedica
- DOSTÊP DO NOWYCH WERSJI ORAZ ¦WIADCZENIE OPIEKI SERWISOWEJ DLA SYSTEMU INFORMATYCZNEGO ESKULAP
- Us³uga wsparcia i asysty technicznej Systemów Obiegu Dokumentów SmartDoc
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.