Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-06-14
Świdnica: Budowa dużego szkolnego placu zabaw w Szkole Podstawowej nr 4 w Świdnicy w ramach programu rządowego Radosna Szkoła
Numer ogłoszenia: 202390 - 2012; data zamieszczenia: 14.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 4 im. H. Sienkiewicza , ul. Karola Marcinkowskiego 4-6, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, tel. 074 8522366, faks 074 8522366.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp4swidnica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa dużego szkolnego placu zabaw w Szkole Podstawowej nr 4 w Świdnicy w ramach programu rządowego Radosna Szkoła.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: - 45214200-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem, - 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw, - 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg, - 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw, - 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych, - 45236250-7 - Wykonanie trawnika, pielęgnacja zieleni, - przygotowanie terenu pod plac zabaw - usunięcie warstwy humusu grubości. 20 cm, usunięcie istniejącej małej architektury np. ścieżki, klomby itp., niwelacja terenu, usuniecie zbędnych nasadzeń, - wykonanie strefy do zabaw i ćwiczeń ruchowych oraz komunikacyjnej o nawierzchni bezpiecznej syntetycznej, tj. wykonanie koryta wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża, ułożenie warstwy odsączającej, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, wykonanie nawierzchni bezpiecznej, amortyzującej upadek z wysokości 1,50 m, z płyt wodoprzepuszczalnych dwuwarstwowych z granulatu gumowego oraz kleju poliuretanowego pokrytego warstwą kolorowego granulatu EPDM) o wymiarach 50x50 cm i grubości 4,5 cm lub nawierzchnia bez spoinowa dwuwarstwowa w postaci wylewanej monolitycznej 50 mm SBR +10 mm EPDM w kolorze pomarańczowym do zabaw i ćwiczeń ruchowych - paleta barw RAL 2011 analogia PANTONE 152C, Tieforange lub podobnej na powierzchni około 150 m2 z zachowaniem PN-EN 1177 i 20 mm SBR + 10 mm EPDM w kolorze niebieskim do komunikacji - paleta barw RAL 5003 analogia PANTONE 540C, Saphirblau lub podobnej na powierzchni około 20 m2 z zachowaniem PN-EN 1177 - kolory do ustalenia z Inwestorem, - montaż obrzeży betonowych trawnikowych z elastyczną nakładką w zależności od rodzaju wykonanej nawierzchni, - dostawa i montaż urządzeń i elementów o konstrukcji drewnianej z elementami metalowymi placu zabaw wg poniższego wykazu: -- huśtawka wahadłowa poczwórna - szt. 1 ( teren zabudowy ~2,00x7,00 m wysokość swobodnego upadku od 1,3 do 1,6 m, siedzisko aluminiowe/stalowe zabezpieczone gumą/ tworzywem sztucznym, łańcuchy stalowe ocynkowane lub nierdzewne ) -- huśtawka wagowa - szt.1 teren zabudowy ~0,4mx2,10 m, wysokość swobodnego upadku od 0,45m do 1,20 m, siedzisko aluminiowe stalowe zabezpieczone gumą tworzywem sztucznym , -- ściany - przeplotnie łańcuchowe linowe w czworoboku w kole z masztem - kpl. 1 teren zabudowy ~1,70x1,70 m wysokość swobodnego upadku od 0,40m do 3,00 m, liny z siatki polipropylenowej z rdzeniem z liny stalowej lub podobne, łańcuchy stalowe, ocynkowane lub nierdzewne, maszt z rury co najmniej o średnicy 160mm ocynkowanej malowanej proszkowo lub drewniany , -- ściany - przeplotnie łańcuchowe linowe i wspinaczkowe - kpl. 1 teren zabudowy ~0,90x4,20 m, zawiera co najmniej: dwie płaszczyzny ze ścianą wspinaczkową lub podobną z tworzywa HDPE barwionego w masie lub podobne, jedną płaszczyznę z siatki łańcuchowej lub polipropylenowej z rdzeniem z liny stalowej lub podobne, wysokość swobodnego upadku od 0,10m do 2,00 m , -- bujak sprężynowy np. konik - szt. 2 teren zabudowy 0,30x0,90 m , wysokość swobodnego upadku do 0,60 m, korpus drewniany lub z płyty HDPE barwiony w masie, sprężyna ze stali ocynkowanej malowanej proszkowo , -- zestaw zabawowy - kpl. 1 ( zawiera co najmniej : wieża z dachem wielospadowym ( wysokość swobodnego upadku do 1,50 m), trzy podesty (wysokość swobodnego upadku od 0,80 m do 1,50 m , dwa ślizgi/zjeżdżalnie proste lub spiralne z blachy nierdzewnej lub tworzywa HDPE wysokość swobodnego upadku do 1,50 m ), barierki, schody wysokość swobodnego upadku do 1,20 m , panel edukacyjny np. kółko-krzyżyk, drabinka wspinaczkowa np. grzybki wysokość swobodnego upadku 1,50 m , -- ławka z oparciem - szt. 4 stelaż metalowy, siedzisko i oparcie drewniane lub z tworzywa, podstawa kotwiona w gruncie, wysokość swobodnego upadku od 0,40m do 0,50 m , -- regulamin placu zabaw - szt. 1 tablica umieszczona pomiedzy dwoma słupami, wysokość całkowita od 1,80 do 2,00 m , -- kosz metalowy - szt. 3 wysokość całkowita od 0,50 do 0,60 m , - wykonanie trawnika z żywopłotem wraz pielęgnacją zieleni. - wywiezienie wytworzonych przez siebie odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, do podmiotów posiadających stosowne zezwolenia na gospodarowanie odpadami. Urządzenia montowane na placu zabaw powinny być: - fabrycznie nowe, - wyposażone w tabliczki informacyjne na urządzenia pokazujące możliwości i sposób korzystania z urządzeń wykonane z tworzywa lub metalu, odporne na warunki atmosferyczne, - instrukcję konserwacyjną, instrukcję użytkowania i opis montażu, - wykonane z bezpiecznych i trwale zabezpieczonych przed destrukcyjnym działaniem czynników atmosferycznych np. poprzez impregnację wgłębną drewnianych elementów konstrukcyjnych trwale zakotwionych w gruncie lub elementy stalowe ocynkowane zabezpieczone dodatkowo malowaniem ) - elementy drewniane urządzeń zabezpieczone metodą impregnacji ciśnieniowo-próżniowej oraz dodatkowo malowanie w różnych kolorach zgodnie z normami, - elementy łączące urządzeń - stalowe ocynkowane lub nierdzewne, zabezpieczone przed samoczynnym odkręcaniem się w trakcie eksploatacji, - elementy stalowe urządzeń - ocynkowane ogniowo i malowane proszkowo w różnych kolorach, dodatkowo zabezpieczone antykorozyjnie np. farba akrylową, - elementy wykończeniowe wykonane ze stali lub aluminium zabezpieczone płytą tworzywa EPDM barwionego w masie, - ślizg zjeżdżalni wykonany ze stali nierdzewnej bez łączeń na ślizgu, - elementy drewniane umocowane bez bezpośredniej styczności z gruntem, - dostosowane dla dzieci w wieku od 5 do 12 lat, - muszą spełniać normy polskie i europejskie i posiadać stosowne atesty - deklaracje zgodności z Normami PN-EN 1176 1-7 lub certyfikaty..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający dopuszcza udzielenie zamówień uzupełniających, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 1)a), pkt 5) i pkt 6) ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zmianami).
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 45.23.62.50 - Wyrównywanie terenu parków .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 0 zł
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
cena 100 %
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
- zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
- zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp4swidnica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa nr 4 im. H. Sienkiewicza 58-100 Świdnica ul. Korola Marcinkowskiego 4-6.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.06.2012 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Szkoły Podstawowej nr 4 za potwierdzeniem daty i godziny złożenia oferty.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŚWIDNICY
- Opinie psychologiczno - pedagogiczne oraz poradnictwo i terapia psychologiczna Z PODZIAŁEM NA ZADANIA.
- Zakup samochodu 9-cio osobowego dla Starostwa Powiatowego w Świdnicy
- "Całodobowa ochrona obiektu osób i mienia Sądu Rejonowego w Świdnicy położonego w Świdnicy przy ul. Okulickiego 2-4".
- Usługi psychologiczne, pedagogiczne oraz interwencji kryzysowej dla klientów Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Świdnicy Z PODZIAŁEM NA ZADANIA
- Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Gminy Świdnica
- Dostawa pomocy i materiałów dydaktycznych w ramach projektu pn. Dobry start przedszkolaków z Gminy Świdnica
więcej: przetargi w Świdnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie zieleni na terenie miasta - pielęgnacja nasadzeń roślinnych
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
- Wykonanie remontu cząstkowego dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej i tłuczniowej na terenie gminy Zielonki w latach 2025, 2026, 2027
- Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego, zlokalizowanego na działce ewid. nr 173/4 w Złotym Stoku, w tym zwiększenie pojemności zbiornika wodnego" - w formule ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ
- Utrzymanie czystości na terenach zielonych przylegających bezpośrednio do wielorodzinnych budynków mieszkalnych wraz z pielęgnacją zieleni niskiej i wysokiej
- Bieżące utrzymanie i konserwację terenów zieleni oraz utrzymanie terenów niezabudowanych położonych w Gminie Namysłów
więcej: Wyposażenie placów zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.