eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpolePełnienie nadzoru inwestorskiego nad przebudową drogi krajowej nr 46 Kłodzko-Nysa-Opole-Częstochowa-Szczekociny odc. Dobrodzień - Gr. województwa km 138 + 802 - km 141 + 589

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-23

Opole: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad przebudową drogi krajowej nr 46 Kłodzko-Nysa-Opole-Częstochowa-Szczekociny odc. Dobrodzień - Gr. województwa km 138 + 802 - km 141 + 589
Numer ogłoszenia: 202584 - 2007; data zamieszczenia: 23.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu, ul. Niedziałkowskiego 6, 45-085 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4016344; 4545505, 4016330, fax 077 4544468.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opole.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad przebudową drogi krajowej nr 46 Kłodzko-Nysa-Opole-Częstochowa-Szczekociny odc. Dobrodzień - Gr. województwa km 138 + 802 - km 141 + 589.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje : Pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad wszelkimi robotami i pracami określonymi w dokumentacji projektowej na roboty i związanymi z przebudową drogi krajowej nr 46 na odcinku Dobrodzień - Gr. województwa , km 138 + 802 - km 141 + 589 w tym między innymi roboty w branżach ; - drogowej , - kanalizacyjnej , - elektrycznej , - telekomunikacyjnej - inżynierii ruchu W ramach niniejszego zamówienia nadzór inwestorski obejmuje nadzór w następujących branżach - drogowej + inzynieria ruchu - kanalizacji deszczowej - elektrycznej , - telekomunikacyjnej, Nadzór obejmuje również prace geodezyjne oraz prace związane z kosztorysowaniem

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.26.20.00 - Usługi nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości 9.000 zł ..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy , którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu : 1.Nie podlegają wykuczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust.2 ustawy Pzp ; 2 Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Ustawy Pzp w tym : 2.1a posiadają łączny przychód za ostatnie 3 lata obrotowe ( 2004 , 2005 , 2006 ) na podstawie Rachunku zysków i strat, a jeżeli okres działalności jest krótszy to za wszystkie pełne lata obrotowe w wysokości nie mniejszej niż 1.000.000 zł ; 2.1.b. posiadają ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnie z przedmiotem niniejszego zamówienia , na wartość nie mniejszą niż 300.000 zł 2.2.Mają do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na stanowisko wymienione poniżej a)Kierownik Zespołu Nadzoru - Inżynier(odpowiedzialny za przebieg nadzoru 1 os. wymagania: - uprawnienia do nadzorowania robót drogowych , - doświadczenie w branży min.8 lat w wykonawstwie lub nadzorze na samodzielnych stanowiskach b)Inspektor Nadzoru Inwestorskiego robót drogowych - 1 osoba wymagania : - uprawnienia do nadzorowania robót drogowych , - doświadczenie w branży : min. 5 lat ( od uzyskania uprawnień )w wykonawstwie lub nadzorze na samodzielnych stanowiskach c)Inspektor Nadzoru Inwestorskiego robót kanalizacyjnych - 1 osoba wymagania : - uprawnienia do nadzorowania robót kanalizacyjnych, - doświadczenie w branży : min. 5 lat ( od uzyskania uprawnień ) w wykonawstwie lub nadzorze na samodzielnych stanowiskach d)Inspektor Nadzoru Inwestorskiego robót energetycznych - 1 osoba wymagania : - uprawnienia do nadzorowania robót energetycznych , - doświadczenie w branży : min. 5 lat ( od uzyskania uprawnień )w wykonawstwie lub nadzorze na samodzielnych stanowiskach e)Inspektor Nadzoru Inwestorskiego robót telekomunikacyjnych - 1 osoba wymagania : - uprawnienia do nadzorowania robót telekomunikacyjnych , - doświadczenie w branży : min. 5 lat( od uzyskania uprawnień ) w wykonawstwie lub nadzorze na samodzielnych stanowiskach f) Specjalista ds. kosztorysowania - 1 osoba wymagania : - wykształcenie techniczne - doświadczenie : min. 5 lat w rozliczaniu robót budowlanych g) Specjalista ds. geodezyjnych - 1 osoba wymagania : - uprawnienia - doświadczenie : min. 5 lat w wykonawstwie ( Obsługa geodezyjna może być zlecona do realizacji podwykonawcy , przy czym będzie on zobowiązany wykazać , iż posiada osobę o kwalifikacjach i doświadczeniach - jak wyżej ) . Zamawiający nie dopuszcza możliwości podzlecenia podwykonawcom pełnienia funkcji na stanowiskach tj. pkt a - pkt e Zamawiajacy dopuszcza by jedna osoba ( w przypadku posiadania uprawnień ) nadzorowała roboty w więcej niz jedna branża . Nie dotyczy to Kierownika Zespołu Nadzoru i Inspektora Nadzoru inwestorskiego robót drogowych .2.3 Zrealizowali ( zakończyli ) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej jedno zadanie ( nadzór ) nad robotami o podobnym charakterze i złożoności polegajacymi na budowie nowej drogi lub przebudowie istniejącej drogi , a wartość nadzorowanego zadania wynosiła minimum 10.000.000 zł Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: analiza dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawców - na zasadzie spełnia / nie spełnia .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1 oświadczenie o spełnienieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp ; 1.2 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ; 1.3 aktualne informacje z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Pzp ; 1.4 aktualne informacje z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp ; 1.5 aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych ( lub KRUS ) ; 2.1 część sprawozdania finansowego - tj. bilans i rachunek zysków i strat za ostatnie 3 pełne lata obrotowe ( 2004 , 2005 , 2006 ) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to za wszystkie pełne lata obrotowe . W przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty za okres jak w zdaniu poprzednim oraz oswiadczenie finansowe na załączniku nr 2 . ; 2.2 polisa ,a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż określoną w SIWZ; 2.3 informaja o osobach na stanowiska podane w SIWZ i ich doświadczeniu wraz z uprawnieniami oraz potwierdzeniem przynależności do Krajowej Izby Inzynierów ; 2.4 informacja o doświadczeniu Wykonawcy potwierdzająca spełnienie warunku w zakresie doświadczenia wraz z dokumentami potwierdzającymi że wymienione w informacji zadania zostały wykonane należycie ;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie zamawiajacego - bezpłatnie po uprzednim zapotrzebowaniu ..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2007 godzina 10:50, miejsce: siedziba Zamawiającego przy ul. Niedziałkowskiego 6 w Opolu , pok. nr 215 - sekretariat ( II piętro )..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie zarejestrowano pod Nr GDDKiA-O/Op-R-2 / 93 - 417 /16 /07

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.