Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-07-09
Przemęt: Nadzór inwestorski
Numer ogłoszenia: 203086 - 2010; data zamieszczenia: 09.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Przemęt , ul. Jagiellońska 8, 64-234 Przemęt, woj. wielkopolskie, tel. 65 5496071, faks 65 549 69 77.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.przemet.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadzór inwestorski.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru nad robotami budowlanymi na zadaniach: 1) budowa sieci wodociągowej w miejscowości Kaszczor i Wieleń w zakresie: - sieć rozdzielcza z rur PVC PN10 fi 225 mm o długości 2290 mb, - sieć rozdzielcza z rur PVC PN10 fi 160 mm o długości 4462 mb, - sieć rozdzielcza z rur PVC PN10 fi 110 mm o długości 17174 mb, - roboty nawierzchniowe na drogach, - termin realizacji I etap do 31.03.2011 (w drogach wojewódzkich), II etap do 31.07.2012 (w pozostałych drogach). 2) budowa stacji wodociągowej /Wieleń/ w zakresie: - uzbrojenie studni w pompy głębinowe o wydajności 43 m3/h i podnoszeniu 28,0 msw, - wykonanie rurociągów tłocznych wody surowej fi 110-160 PE ze studni do zbiornika wody czystej, - wykonanie rurociągu tłocznego wody do sieci fi 225 PE, - wykonanie zbiornika dwukomorowego wody czystej o pojemności 2x250 m3 z komorą zasuw, - wykonanie budynku technologicznego wraz z wyposażeniem w pompownię II (stopnia) o wydajności 160 m3/h i podnoszeniu 60 msw sterowaną falownikiem i chlorownią, - wykonanie rurociągów technologicznych fi 110-280, - wykonanie kanalizacji sanitarnej fi 200, - zagospodarowanie terenu w drogi i chodniki wraz z ogrodzeniem, - wykonania zasilania energetycznego wraz z instalacją sterowniczą i zasilaniem awaryjnym, - dokonanie rozruchu technologicznego, - termin realizacji do 31.03.2011. 3) budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Radomierz w zakresie: - sieć grawitacyjna z rur PVC Dn fi 200 mm o długości 5958 mb, - sieć grawitacyjna z rur PVC Dn fi 160 mm o długości 847 mb, - siec tłoczna z rur PE Dn fi 250 mm o długości 1279 mb, - sieć tłoczna z rur PE Dn fi 110 mm o długości 595 mb, - sieć tłoczna z rur PE fi Dn 90 mm o długości 1136 mb, - przyłącza kanalizacyjne w ilości 133 szt, - przepompownie ścieków w ilości 6 szt. - roboty nawierzchniowe na drogach, - termin realizacji do 31.10.2011. Wykonawca zabezpiecza nadzór inwestorski dotyczący wszystkich branż tj. robót budowlanych, sanitarnych, elektrycznych i drogowych. Inspektor nadzoru będzie pełnił nadzór inwestorski w zakresie wynikającym z przepisów Prawa budowlanego (Dz. U. z 2006 roku Nr 156, poz. 1118 ze zm.) oraz przepisów wykonawczych. Inspektor nadzoru będzie współuczestniczył w rozliczeniu budowy w zakresie finansowym i rzeczowym. Inspektor nadzoru będzie zobowiązany do dostosowania godzin pracy do wykonawcy robót, przy czym zamawiający wymaga pełnej dyspozycyjności i inspekcji na terenie prowadzenia robót budowlanych minimum 3 razy w tygodniu. Do obowiązków inspektora nadzoru należy między innymi: - analiza dokumentacji technicznej, uzgodnień oraz decyzji w celu zidentyfikowania problemów i podjęcia działań zaradczych, - wyegzekwowanie od projektanta uzupełnienia lub poprawienia dokumentacji w trakcie realizacji robót w przypadku ujawnienia wad tej dokumentacji, - zatwierdzenie, sprawdzenie i uaktualnienie harmonogramu robót wykonawcy, - sprawdzanie czy osoby zatrudnione przez wykonawcę posiadają kwalifikacje oraz uprawnienia do prowadzenia prac budowlanych, - sprawdzanie czy wszystkie używane urządzenia i materiały posiadają wymagane świadectwa i certyfikaty, - sprawdzanie ważności ubezpieczeń osób zatrudnionych oraz używanego sprzętu, - organizowanie i prowadzenie narad technicznych, problemowych i innych spotkań zwoływanych przez zamawiającego na wniosek inspektora nadzoru lub wykonawcy i ich protokołowanie, - weryfikacja, analiza i zatwierdzanie do zapłaty faktur wystawionych przez wykonawcę w związku z realizacją zadania, - weryfikacja celowości wykonania robót dodatkowych i zamiennych. - sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych elementów budowlanych a w szczególności zapobiegania stosowaniu materiałów budowlanych wadliwych oraz nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, - odbiór i sprawdzanie robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających; dodatkowo powinien uczestniczyć w odbiorach częściowych i końcowych jak również przygotować i brać udział w odbiorach gotowych obiektów, - zawieszenie prowadzenia robót budowlanych w przypadku gdy ich kontynuacja może wywołać zagrożenie życia lub zdrowia ludzi bądź spowodować znaczne straty materialne, - uzgodnienie z wykonawca dokumentacji powykonawczej; sprawdzenie jej i zatwierdzenie, - bieżące informowanie zamawiającego o wszelkich przeszkodach utrudniających wykonanie robót przez wykonawców. Inspektor nadzoru , po uzgodnieniu z zamawiającym wykona wszystkie inne czynności nie wymienione w umowie a niezbędne dla prawidłowej realizacji zadań. Inspektor nadzoru zapewni czasowe zastępstwo na cały czas swojej nieobecności tak by uniknąć zwłoki w realizacji zadań - informację o zastępstwie należy przedłożyć zamawiającemu pisemnie do zaakceptowania. Realizacja zadań odbywać się będzie w oparciu o pozwolenia budowlane posiadane przez zamawiającego. Dokumentacje budowlane na poszczególne zadania do wglądu w Urzędzie Gminy Przemet ul. Jagiellońska 8 64-234 Przemet pokój nr 16 w godzinach otwarcia Urzędu..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.63.00.00 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga spełnienia szczegółowych warunków dotyczących przedmiotowego punktu
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie tego warunku zamawiający uzna wykazanie, iż Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert lub w okresie krótszym niż 3 lat, jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy niż 3 lat pełnił obowiązki inspektora nadzoru nad: - co najmniej 1 robotą budowlaną związaną z budową stacji wodociągowej, - co najmniej 1 robotą związaną z budową sieci kanalizacji sanitarnej minimum 4 km, - co najmniej 1 robotą związaną z budową sieci wodociągowej minimum 4,5 km. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń wg formuły /spełnia - nie spełnia/. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga spełnienia szczegółowych warunków dotyczących przedmiotowego punktu
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga dysponowanie osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do nadzorowania robót budowlanych dla poszczególnych branż w realizacji zadań będących przedmiotem zamówienia. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń wg formuły /spełnia - nie spełnia/. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie tego warunku zamawiający uzna wykazanie, iż Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności na sumę gwarancyjną w wysokości, co najmniej 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy zł) Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń wg formuły /spełnia - nie spełnia/. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadku: - wystąpienia okoliczności siły wyższej - jako siłę wyższą należy rozumieć zdarzenia niezależne od żadnej ze Stron, zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia, które nastąpiło po dniu wejścia w życie umowy, w szczególności: wojny, akty terroryzmu, klęski żywiołowe, strajki oraz akty władzy i administracji publicznej, - wydaniu postanowienia o wstrzymaniu robót budowlanych w przypadku o których mowa w art. 50 ust. 1 pkt. 4 Prawa budowlanego, -zmiany wynagrodzenia w przypadku ustawowej zamiany podatku VAT, - w przypadku przesunięcia terminu realizacji robót przez Wykonawców
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wokiss.pl/przemet/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Przemęt, ul. Jagiellońska 8, 64-234 Przemęt, pokój nr. 16.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.07.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Przemęt, ul. Jagiellońska 8, 64-234 Przemęt, pokój nr. 24 lub przesłać pocztą, z dopiskiem /oferta na nadzór inwestorski/.
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 19.08.2010.
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja współfinansowana z środków Unii Europejskiej w ramach działania /Podstawowe Usługi dla Gospodarki i Ludności Wiejskiej/ Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie okresowych kontroli stanu technicznego szkół i placówek oświatowych zlokalizowanych na terenie Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy w roku 2025
- Przegląd techniczny, konserwacja oraz kalibracja urządzeń systemu Gazex w podziemnym garażu oraz Przegląd techniczny, konserwacja drzwi przeciwpożarowych z podziałem na części
- Wykonanie w roku 2025 pięcioletnich przeglądów instalacji elektrycznych i ochrony odgromowej w budynkach zarządzanych przez ZBiLK w Szczecinie
- Komp. odpłatne peł. obow. insp. nadzoru inw. nad rob. bud. pod. real. zad. pn. "Przebu. drogi gminnej Muszyna-Leluchów w km 0+000,00 do 0+684,56" w ramach inw. pn: "Połącz. Górnego Szarisza z Muszyną"
- Wykonanie usług kominiarskich stałych i dodatkowych oraz rocznych przeglądów przewodów kominowych w budynkach i lokalach komunalnych położonych w Zielonej Górze - administrowanych przez Zamawiającego
- Świadczenie usługi Inżyniera kontraktu dla opracowania dokumentacji oraz translokacji zabytkowej chałupy drewnianej z ulicy Przyszłości na teren Parku Edukacyjnego "Branice"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.