To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-06-16
Prostki: Budowa i przebudowa ulic Kolejowej i Zielonej w Prostkach
Numer ogłoszenia: 203132 - 2014; data zamieszczenia: 16.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 157736 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Prostkach, ul. 1 Maja 44B, 19-335 Prostki, woj. warmińsko-mazurskie, tel. ()87) 611 20 12, faks (087) 611 20 79.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa i przebudowa ulic Kolejowej i Zielonej w Prostkach.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Postanowienia ogólne Przedmiotem zamówienia jest: Budowa i przebudowa ulic Kolejowej i Zielonej w Prostkach Na przedmiot zamówienia składa się przebudowa ulic: A.Ulica Kolejowa Zakres prac związanych z przebudową ulicy Kolejowej przewiduje: - przebudowę nawierzchni jezdni - podniesienie nośności, poszerzenie jezdni, ograniczenie jezdni krawężnikami, obniżenie krawężników na przejściach dla pieszych - przebudowę i budowę nawierzchni chodników, - przebudowę skrzyżowania ulicy Kolejowej z ulicą Ełcką /droga krajowa nr 65/ - korekta geometrii skrzyżowania, - przebudowę zjazdów, - wykonanie oznakowania pionowego i poziomego, - budowę przejścia z azylem dla pieszych przy skrzyżowaniu z ul. Ełcką /dr. krajowa nr 65/. - budowę barier /poręczy ochronnych/ i barier sprężystych, - budowę zatoki autobusowej, - przebudowę przepustu drogowego, - budowę kanalizacji deszczowej, - wymiana opraw oświetleniowych na energooszczędne 1.Ulica Ulica klasy L. Początek projektowanego odcinka ulicy przyjęto w km 0+000,00 (na krawędzi drogi krajowej nr 65) , natomiast koniec opracowania przyjęto w km1+608,40. Przekrój normalny: - podstawowa szerokość jezdni - 7,0 m - nawierzchnia bitumiczna, - szerokość pasa ruchu - 3,5 m, - szerokość chodników - 2,0 m - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej, - szerokość zjazdów indywidualnych - 4,0 m - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej, - podstawowy spadek poprzeczny jezdni i chodnika - 2%, - obramowanie jezdni krawężnikiem betonowym o wym. 20x30 cm, - chodnik obramowany obrzeżem betonowym o wym. 6x20 cm, - azyl dla pieszych i zjazdy z kostki brukowej betonowej obramowane krawężnikiem o wym. 15x22 cm. Odwodnienie powierzchniowe poprzez projektowane wpusty uliczne do projektowanej kanalizacji deszczowej. 2.Konstrukcja nawierzchni jezdnia ulicy Kolejowej (na odc. od km 0+000,00 do 1+050,00 oraz od km 1+400,00 do 1+608,40 ), przyjęto konstrukcje dla KR3: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 5 cm, - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 6 cm, - podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego gr. 7 cm, - podbudowa pomocnicza z kruszywa stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm. jezdnia ulicy Kolejowej (na odc. od km 1+050,00 do 1+400,00), przyjęto konstrukcje dla KR3: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 5 cm, - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 6 cm, - podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego 35/50 gr. 7 cm, - podbudowa pomocnicza z kruszywa stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm, - podłoże z kruszywa stabilizowanego cementem gr. 15 cm. obramowanie jezdni: krawężnik betonowy o wym. 20 x 30 i 20 x 22 cm na ławie betonowej z oporem. konstrukcja nawierzchni chodników: - kostka brukowa betonowa gr. 6 cm - szara, - podsypka cementowo-piaskowa 1: 4 gr. 5 cm, - podbudowa z kruszywa stabilizowanego mechanicznie gr. 10 cm - obramowanie: obrzeże betonowe o wym. 6x20 cm zjazdy i azyl dla pieszych - kostka brukowa betonowa gr. 8 cm - grafitowa, - podsypka cementowo - piaskowa 1:4 gr. 5 cm, - podbudowa z kruszywa stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm, - obramowanie: krawężnik betonowy o wym. 15 x 22 cm. jezdnia dróg bocznych km 0+000 - kostka brukowa betonowa gr. 8 cm - grafitowa, - podsypka cementowo - piaskowa 1:4 gr. 5 cm,- - podbudowa z kruszywa stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm, - obramowanie: krawężnik betonowy o wym. 15 x 22 cm. km 0+587,35, km 1+093,00 - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 5 cm, - podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego gr. 7 cm, - podbudowa pomocnicza z kruszywa stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm, zatoka autobusowa: - kostka brukowa betonowa gr. 8 cm, - podsypka cementowo - piaskowa 1:4 gr. 5 cm, - podbudowa betonowa z betonu B-7,5, grub. 25 cm, - dolna warstwa podbudowy z kruszywa naturalnego grubości 15 cm, - obramowanie ; krawężnik betonowy o wym. 20 x 30 cm na ławie betonowej z oporem. 3.Roboty przygotowawcze i roboty ziemne Rozebranie istniejących nawierzchni z betonowej kostki brukowej, płyt betonowych, brukowcowej i bitumicznej wraz z elementami dróg /krawężniki betonowe i kamienne wraz z ławami, obrzeża betonowe, słupki do znaków ze zdjęciem tablic znaków. Roboty ziemne obejmują: - wykonanie koryta pod nową konstrukcję nawierzchni jezdni, - wykonanie koryta pod konstrukcje nawierzchni chodników i zjazdów, - wykonanie nasypów /formowanie i zagęszczenie/. 4.Odwodnienie Przewiduje się przebudowę istniejącego przepustu pod korona drogi w km 1+553,10. Zaprojektowano przepust z rury spiralnie karbowanej z ochronną powłoka polimerowa o średnicy 100 cm i długości 18,60 m. Ściany wlotu i wylotu przepustu oraz skarpy i dno rowu będą obrukowane kamieniem polnym. Odwodnienie nawierzchni odbywa sie poprzez powierzchniowy spływ wód opadowych do projektowanej kanalizacji deszczowej. Kanalizacja deszczowa Sieć kanalizacji deszczowej zaprojektowano z rur PCV o średnicy 315 i 400 mm z przykanalikami z rur PCV o średnicy 160 mm. Do zbierania wód deszczowych zostały zaprojektowane wpusty uliczne żeliwne krawężnikowo-jezdniowe z osadnikami o średnicy 500 mm połączone z projektowanymi studniami rewizyjnymi za pomocą przykanalików. Zrzut wód opadowych z powierzchni pasa drogowego ulicy do istniejącego rowu melioracyjnego poprzez typowy wylot betonowy o średnicy 400 mm, po podczyszczeniu w osadniku i separatorze substancji ropopochodnych z wkładem lamelowym. Wpusty deszczowe Zaprojektowano wpusty uliczne w technologii tradycyjnej z kręgów betonowych o średnicy 500 mm z osadnikiem. Płyta żelbetowa oparta na betonowym pierścieniu odciążającym, zakończona wpustem ściekowym krawężnikowo - jezdniowym. Studzienki rewizyjne Na załamaniach i w miejscach połączeń rurociągów kanalizacji deszczowej zaprojektowano studzienki rewizyjne betonowe z kręgów betonowych o średnicy 1200 mm. Studnie betonowe lokalizowane w ciągach komunikacyjnych należy wyposażyć w pierścienie odciążające. 5.Organizacja ruchu i elementy poprawiające bezpieczeństwo ruchu drogowego Projekt stałej organizacji ruchu przewiduje oznakowanie pionowe i poziome. W celu poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego skorygowano geometrię skrzyżowania projektowanej ulicy z ulicą Ełcką /droga krajowa nr 65/ poprzez zmniejszenie jego powierzchni. W rejonie omawianego skrzyżowania zaprojektowano azyl dla pieszych i wykonanie przejścia aktywnego. W rejonie placu zabaw przewiduje się montaż barier /poręczy ochronnych/. Ze względu na lokalizację przepustu drogowego zastosowano bariery sprężyste. Przewiduje się wymianę opraw oświetleniowych na źródła światła bardziej wydajne i energooszczędne. 6.Urządzenia obce Nałożenie rur osłonowych w przypadku kolizji z projektowaną jezdnią. B.Ulica Zielona Zakres prac związanych z przebudową ulicy Zielonej przewiduje: - budowę nawierzchni jezdni, - budowę nawierzchni chodników, - budowę zjazdów, - wykonanie nowego oznakowania pionowego i poziomego, - wykonanie progu zwalniającego - budowę kanalizacji deszczowej, - wymiana opraw oświetleniowych na energooszczędne. 1.Ulica Ulica klasy L. Początek projektowanego odcinka ulicy przyjęto w km rob. 0+000,00 (na krawędzi drogi krajowej nr 65 - ul. 1 Maja) , natomiast koniec opracowania przyjęto w km 0+642. Przekrój normalny: - podstawowa szerokość jezdni - 6,0 m; nawierzchnia bitumiczna, - szerokość pasa ruchu - 3,0 m, - szerokość chodników - 2,0 m - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej, - szerokość zjazdów indywidualnych - 4,0 m - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej, - podstawowy spadek poprzeczny jezdni i chodnika - 2%, - obramowanie jezdni krawężnikiem betonowym o wym. 15x22 cm, - chodnik obramowany obrzeżem betonowym o wym. 6x20 cm, - zjazdy z kostki brukowej betonowej obramowane obrzeżem o wym. 30x8 cm. Odwodnienie powierzchniowe poprzez projektowane wpusty uliczne do projektowanej kanalizacji deszczowej. 2.Konstrukcja nawierzchni jezdnia ulicy Zielonej, przyjęto konstrukcje dla KR 1 : - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 4 cm, - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 4 cm, - podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 15 cm, - podbudowa pomocnicza z kruszywa naturalnego stabilizowanego cementem gr. 10 cm. obramowanie jezdni: krawężnik betonowy o wym. 15 x 22 cm na ławie betonowej z oporem. konstrukcja nawierzchni chodników: - kostka brukowa betonowa gr. 6 cm, - podsypka cementowo-piaskowa gr. 5 cm, - podbudowa z kruszywa stabilizowanego mechanicznie grub. 10 cm - obramowanie: obrzeże betonowe o wym. 6x20 cm zjazdy i skrzyżowania - kostka brukowa betonowa gr. 8 cm, - podsypka piaskowa gr. 5 cm, - podbudowa z kruszywa naturalnego stabilizowana cementem gr. 10 cm, - obramowanie: obrzeże betonowe o wym. 8 x 30 cm. 3.Roboty przygotowawcze i roboty ziemne Rozebranie nawierzchni z brukowca, demontaż istniejących słupków do znaków z tablicami znaków. Roboty ziemne obejmują: - wykonanie koryta pod nową konstrukcję nawierzchni jezdni, - wykonanie koryta pod konstrukcje nawierzchni chodników i zjazdów, - wykonanie nasypów /formowanie i zagęszczenie/. 4.Odwodnienie Odwodnienie nawierzchni odbywa sie poprzez powierzchniowy spływ wód opadowych do projektowanej kanalizacji deszczowej. Kanalizacja deszczowa Sieć kanalizacji deszczowej zaprojektowano z rur PCV o średnicy 160, 250 i 315 mm z przykanalikami z rur PCV o średnicy 160 mm. Do zbierania wód deszczowych zostały zaprojektowane wpusty uliczne żeliwne z osadnikami o średnicy 500 mm połączone z projektowanymi studniami rewizyjnymi za pomocą przykanalików. Zrzut wód opadowych z powierzchni pasa drogowego ulicy do istniejącego rowu melioracyjnego poprzez typowy wylot betonowy o średnicy 400 mm, po podczyszczeniu w osadniku i separatorze substancji ropopochodnych z wkładem lamelowym. Wpusty deszczowe Zaprojektowano wpusty uliczne w technologii tradycyjnej z kręgów betonowych o średnicy 500 mm z osadnikiem. Płyta żelbetowa oparta na betonowym pierścieniu odciążającym, zakończona wpustem ściekowym krawężnikowo - jezdniowym. Studzienki rewizyjne Na załamaniach i w miejscach połączeń rurociągów kanalizacji deszczowej zaprojektowano studzienki rewizyjne betonowe z kręgów betonowych o średnicy 1000 mm. Studnie betonowe lokalizowane w ciągach komunikacyjnych należy wyposażyć w pierścienie odciążające. 5.Organizacja ruchu i elementy poprawiające bezpieczeństwo ruchu drogowego Projekt stałej organizacji ruchu przewiduje oznakowanie pionowe i poziome. Ze względu na lokalizację przepustu w km ok. 0+615 przewiduje się bariery ochronne. W celu spowolnienia ruchu przewiduje się wykonanie progu zwalniającego. Przewiduje się wymianę opraw oświetleniowych na źródła światła bardziej wydajnego i energooszczędnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej oraz Szczegółowej Specyfikacji Technicznej stanowiących Załączniki Nr 11 i Załącznik Nr 12 do niniejszej SIWZ. Zaleca się aby wykonawca dokonał wizji lokalnej w celu zapoznania się z miejscem realizacji robót oraz ich zakresem, a także zdobył na własna odpowiedzialność i ryzyko wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.06.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- STRABAG Sp. z o.o., ul. Parzniewskiego 10, 05-800 Pruszków, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4613971,54 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3469760,13
Oferta z najniższą ceną: 3469760,13 / Oferta z najwyższą ceną: 4036488,50
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przykrycie rowu wraz z utwardzeniem terenu przy Domu Kultury filia Wilkowyja w Rzeszowie przy ul. Jana Olbrachta 120
- Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Jeżowe
- Odtworzenie seminaturalnego ekosystemu retencjonującego wodę w Szczecinku przy ul. Narutowicza i przy ul. Staszica
- Budowa ulic na terenie miasta Iława
- "Przebudowa drogi powiatowej nr P 1592 R Przeworsk - Ujezna - Pełkinie w km 6+350 - 7+592,5"
- "BUDOWA DROGI W UL. SIEWIERSKIEJ" - ETAP I
więcej: Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.