eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówZakup wyposażenia technologicznego Apteki w ramach programu Przebudowa Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie - 4 grupy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-08-10

Kraków: Zakup wyposażenia technologicznego Apteki w ramach programu Przebudowa Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie - 4 grupy
Numer ogłoszenia: 203214 - 2015; data zamieszczenia: 10.08.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 158982 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Krakowie, ul. Wielicka 265, 30-663 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6582011, faks 012 6581081.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wyposażenia technologicznego Apteki w ramach programu Przebudowa Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie - 4 grupy.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia technologicznego Apteki w ramach programu Przebudowa Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie - 4 grupy 3.2. Oznaczenie kodowe Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 38.00.00.00-5 sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) 33.19.00.00-8 Różne urządzenia i produkty medyczne 30.19.14.00-8 niszczarki 3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: FORMULARZE CENOWE - załączniki nr 3/1, 3/2, 3/3, 3/4 do SIWZ oraz specyfikację techniczną -załączniki 4/1 do 4/16 3.4. Wymagany minimalny termin płatności wynosi 60 dni. 3.5. Oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy , zgodny z opisem, musi być kompletny i po zamontowaniu, zainstalowaniu, ustawieniu gotowy do pracy bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji. 3.6. Wymagana przez Zamawiającego gwarancja na przedmiot zamówienia: - 24 miesiące od daty podpisania protokołu odbioru. 3.7. W przypadku konieczności wykonania prac adaptacyjnych w wyniku zaoferowania urządzeń i sprzętu o innych gabarytach lub zasilaniach niż przewidziane projektem technicznym Wykonawca wykona je na własny koszt. 3.8. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 4. ZAMAWIAJĄCY DOPUSZCZA MOŻLIWOŚĆ SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH. 5. ZAMAWIAJĄCY NIE PRZEWIDUJE UDZIELENIE ZAMÓWIEŃ UZUPEŁNIAJĄCYCH O KTÓRYCH MOWA W ART. 67 UST. 1 PKT. 6 I 7. 6. ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA SKŁADANIA OFERT WARIANTOWYCH. 7. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA. 7.1. Przewidywany termin realizacji: - DLA GRUPY 1,3.4 max 4 tygodnie (28 dni) - DLA GRUPY 2 max 6 tygodni (42 dni)od daty podpisania umowy. 7.2. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do przedmiotu umowy kartę gwarancyjną oraz opis w języku polskim. 7.3. Dostawy wraz z wniesieniem i rozładowaniem towaru odbywać się będą do magazynu Zamawiającego lub na miejsce montażu. 7.4. W przypadku wykonania zamówienia w części dotyczącej transportu przy użyciu podwykonawcy, Wykonawca odpowiada za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawcy tak, jak za własne działania, uchybienia i zaniedbania.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 33.19.00.00-8, 30.19.14.00-8.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: GRUPA 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AESCULAP CHIFA Sp. z o.o., ul. Tysiąclecia 14, 64-300 Nowy Tomyśl, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28703,70 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 21492,00

  • Oferta z najniższą ceną: 21492,00 / Oferta z najwyższą ceną: 32084,55

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.