eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Przeprowadzenie szkolenia na tematDostęp do informacji publicznej (cz. I)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-01-31

Olsztyn: Przeprowadzenie szkolenia na temat: Dostęp do informacji publicznej (cz. I)
Numer ogłoszenia: 20325 - 2014; data zamieszczenia: 31.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Olsztyn , pl. Jana Pawła II 1, 10-101 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 5273111 wew. , 325, faks 89 5349375.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.olsztyn.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkolenia na temat: Dostęp do informacji publicznej (cz. I).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń na temat: Dostęp do informacji publicznej - cz. I /Kod CPV: 80500000-9/, 2. Usługa objęta przedmiotem zamówienia będzie polegała na przeprowadzeniu 3 szkoleń dla 30 - osobowych grup - pracowników administracyjno - biurowych Urzędu Miasta Olsztyna (łącznie 90 pracowników). 3. Wszystkie informacje i materiały niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca uzyskuje we własnym zakresie i na własny koszt. Oferta Wykonawcy musi uwzględniać wszystkie koszty związane z prawidłową realizacją przedmiotu zamówienia, w tym również koszty związane z ewentualnym zakwaterowaniem oraz dojazdem na zajęcia, które Wykonawca pokrywa we własnym zakresie . 4. Zgodnie z art. 32, ust. 4 ustawy, wartością zamówienia jest łączna wartość wszystkich części zamówienia, gdyż Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania, 5. Zamówienie finansowane będzie w całości ze środków publicznych. 6. Przedmiotem zamówienia jest usługa o charakterze nie priorytetowym /Kod CPV: 80500000-9/, w związku z powyższym do przedmiotowego postępowania stosuje się zasady określone w art. 5 ust. 1 ustawy, tj. Zamawiający jest uprawniony, aby nie stosować przepisów ustawy dotyczących: terminów składania ofert, obowiązku żądania wadium, obowiązku żądania dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, zakazu ustalania kryteriów oceny ofert na podstawie właściwości Wykonawcy. 7. Zamawiający wymaga aby osoba wskazana przez Wykonawcę do przeprowadzenia szkoleń objętych przedmiotem zamówienia posiadała co najmniej doświadczenie, polegające na przeprowadzeniu w okresie ostatnich dwóch lat przed upływem terminu składania ofert, przynajmniej 5 - ciu szkoleń z zakresu tematów obejmujących zagadnienia związane z dostępem do informacji publicznej, z których każde trwało co najmniej jeden dzień szkoleniowy (za dzień szkoleniowy Zamawiający uzna szkolenia trwające minimum 6 godzin zegarowych). 8. Zakres szkolenia powinien omawiać kwestie, które zostały szczegółowo opisane w SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowane przez Wykonawcę usługi szkoleniowe będą spełniać określone przez Zamawiającego wymagania w zakresie zapewnienia doświadczonej i wykwalifikowanej osoby trenera/wykładowcy, do oferty należy dołączyć następujące oświadczenie: 1) oświadczenie dot. osoby trenera/wykładowcy, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu zamówienia, które będzie podlegało ocenie przez Zamawiającego również w celu ustalenia punktacji w kryterium Doświadczenie eksperta/trenera sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 2. W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo (a).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Doświadczenie trenera/wykładowcy - 40

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących istotnych zmian w zawartej umowie w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, określając jednocześnie warunki ich wprowadzenia: 1) Dopuszcza się możliwość zmiany umowy w zakresie zmiany osoby trenera /wykładowcy prowadzącej szkolenie, o której mowa w rozdz. III ust.11 SIWZ za zgodą Zamawiającego, w przypadku gdy osoba ta nie będzie mogła przeprowadzić szkolenia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. choroba, śmierć) pod warunkiem, że nowa osoba będzie spełniała warunki stawiane przez Zamawiającego oraz będzie legitymowała się doświadczeniem nie mniejszym niż osoba trenera /wykładowcy wskazana w ofercie. 2) O przypadku wymienionym w pkt. 1, Wykonawca poinformuje Zamawiającego niezwłocznie przed planowanym terminem szkolenia. 3) Dopuszcza się zmianę postanowień umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy poprzez ograniczenie zakresu rzeczowego zamówienia przy jednoczesnym proporcjonalnym zmniejszeniu wynagrodzenia umownego Wykonawcy; 4) Dopuszcza się zmianę terminu realizacji umowy w przypadku działania siły wyższej, uniemożliwiającej realizację umowy w terminie określonym pierwotnie, przy czym zmiana terminu realizacji umowy nastąpi o czas działania siły wyższej oraz o czas potrzebny do usunięcia skutków tego działania

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.olsztyn.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ zamieszczona jest na stronie internetowej: www.bip.olsztyn.eu lub na wniosek Wykonawcy może zostać wysłany bezpłatnie 1 egz. SIWZ w wersji papierowej.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.02.2014 godzina 10:30, miejsce: Wydział Zamówień Publicznych Urząd Miasta Olsztyna, Pl. Jana Pawła II 1, 10 - 101 Olsztyn pok. 402.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawiający wyznacza wymagany termin wykonania zamówienia: 14 dni od dnia podpisania umowy w sprawie zamówienie publicznego. Zamawiający ustali dokładny termin rozpoczęcia szkoleń na 7 dni przed planowaną datą ich przeprowadzenia 2. Wykonawcom, a także innym podmiotom, jeżeli mają lub mieli interes prawny w uzyskaniu danego zamówienia oraz ponieśli lub mogą ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w dziale VI ustawy: odwołanie i skarga do Sądu. Odwołanie przysługuje wyłącznie wobec czynności: 1) opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu; 2) wykluczenia odwołującego Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia; 3) odrzucenie oferty odwołującego Wykonawcy. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu w terminie określonym w art. 182 ustawy wraz z dowodem uiszczenia wpisu. Odwołujący przesyła kopię odwołania Zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. Na orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do Sądu 3. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Wskazanie niniejszego powinno nastąpić w oświadczeniu Wykonawcy znajdującym się w Formularzu Ofertowym. W oświadczeniu o powierzeniu części zamówienia podwykonawcom należy podać zakres prac przewidzianych do wykonania (bez podawania danych podwykonawców). Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na usługi objęte przedmiotem zamówienia 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych. 5. Zamawiający informuje, iż wszystkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą dokonywane będą w PLN 6. Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi dnia 12.02.2014r. o godz. 11:00 w siedzibie Zamawiającego w pok. 402 (sala konferencyjna), 7. Znak sprawy: ZP. 271.1.8.2014G.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.