eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Wykonanie wyprzedzających ratowniczych badań archeologicznych przy realizacji zadania inwestycyjnego pn.Smardzew - zbiornik wodny, gm. Sieradz, Wróblew, pow. sieradzki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-22

Łódź: Wykonanie wyprzedzających ratowniczych badań archeologicznych przy realizacji zadania inwestycyjnego pn.: Smardzew - zbiornik wodny, gm. Sieradz, Wróblew, pow. sieradzki
Numer ogłoszenia: 203330 - 2009; data zamieszczenia: 22.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych , ul. Solna 14, 91-423 Łódź, woj. łódzkie, tel. (042) 632 28 43, faks (042) 6324190.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.melioracja.lodzkie.pl; www.bip.melioracja.lodzkie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie wyprzedzających ratowniczych badań archeologicznych przy realizacji zadania inwestycyjnego pn.: Smardzew - zbiornik wodny, gm. Sieradz, Wróblew, pow. sieradzki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wyprzedzających ratowniczych badań archeologicznych przy realizacji zadania inwestycyjnego pn.: Smardzew - zbiornik wodny, gm. Sieradz, Wróblew, powiat sieradzki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.19.14 - Usługi archeologiczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający ustala wadium w wysokości 20 000,00 zł. Szczegółowe zasady dotyczące wnoszenia oraz zwrotu wadium zostały zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy udokumentują przez złożenie stosownych dokumentów i oświadczeń, że spełniają następujące warunki (art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych): 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli udokumentuje posiadanie uprawnień do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie umożliwiającym realizację przedmiotu zamówienia, przedstawiając aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz złoży stosowne oświadczenie (Załącznik nr 1 do siwz) lub wykona zamówienie przy pomocy posiadających te uprawnienia podwykonawców; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, gdy złoży stosowne oświadczenie (Załącznik nr 1 do siwz) oraz: - wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał: - minimum jedno badanie wykopaliskowe na powierzchni co najmniej 100 arów i - minimum jedno badanie grodziska na powierzchni minimum 10 arów (z uwagi na specyfikę zarówno badawczą, jak i interpretacyjną wymagane jest doświadczenie w tego typu badaniach) wraz z opracowaniem wyników badań - dołączając zaświadczenie Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, że wymienione prace archeologiczne zostały wykonane i wywiązano się z obowiązków nałożonych pozwoleniem na prowadzenie badań wykopaliskowych, - wskaże, że dysponuje lub będzie dysponować osobą posiadającą uprawnienia kierownika badań, określone w Rozporządzeniu Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. z 2004 r. Nr 150, poz. 1579), tj. tytuł magistra archeologii i zakończoną co najmniej 12 miesięczną praktykę zawodową w zakresie tych badań; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli złoży stosowne oświadczenie; (Załącznik nr 1 do siwz); 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli złoży stosowne oświadczenie; (Załącznik nr 2 do siwz). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów wymienionych w rozdziale VII siwz, według formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, złożone wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do siwz, 3) oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania, złożone wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do siwz, 4) wykaz wykonanych okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, badań archeologicznych wraz z zaświadczeniem Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, że wymienione prace archeologiczne zostały wykonane i wywiązano się z obowiązków nałożonych pozwoleniem na prowadzenie badań wykopaliskowych przygotowany wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do siwz, 5) oświadczenie Wykonawcy zawierające informacje dot. osoby, która pełnić będzie obowiązki kierownika wyprzedzających badań archeologicznych wraz z podpisem kierownika tych badań poświadczającym posiadanie wymaganych kwalifikacji, (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do siwz) wraz z dyplomem ukończenia magisterskich studiów archeologicznych, 6) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału kadrowego, tj. osoby, która pełnić będzie obowiązki kierownika wyprzedzających badań archeologicznych wraz z dyplomem ukończenia magisterskich studiów archeologicznych - w przypadku, gdy Wykonawca wskaże w oświadczeniu (Załącznik nr 7 do siwz) potencjał kadrowy (osobę), którą będzie dysponował, 7) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego - w przypadku, gdy Wykonawca będzie dysponował potencjałem technicznym innych podmiotów. Wszystkie dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu składane przez Wykonawców wymagają formy pisemnej, muszą być złożone w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez prawnych przedstawicieli Wykonawcy na każdej zapisanej stronie. II. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w konsorcjum). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: 1) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania, 2) formularze stanowiące Załączniki nr 1, 3, 4, 5, 7 do siwz podpisuje pełnomocnik, 3) formularz stanowiący Załącznik nr 2 do siwz każdy Wykonawca (uczestnik konsorcjum) podpisuje oddzielnie, 4) do oferty należy dołączyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej dotyczące każdego z uczestników konsorcjum, 5) wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę - z wyłączeniem Załącznika nr 2 - w miejscu nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane dot. konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum. Uwaga: wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z pełnomocnikiem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.melioracja.lodzkie.pl; www.bip.melioracja.lodzkie.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Łodzi; 91-423 Łódź, ul. Solna 14, pokój nr 213, tel. (042) 630 31 04, 630 31 05, 642 28 43, wewn. 27.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Łodzi; 91-423 Łódź, ul. Solna 14, pokój nr 405 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.