Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-10-03
Kraśnik: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń dla PCPR w Kraśniku cz. III
Numer ogłoszenia: 203615 - 2013; data zamieszczenia: 03.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Grunwaldzka 6, 23-210 Kraśnik, woj. lubelskie, tel. 81 826 18 72, faks 81 826 18 64.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr.krasnik.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna samorządu powiatowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń dla PCPR w Kraśniku cz. III.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie następujących szkoleń/warsztatów: Zad.1. Projektowanie i aranżacja wnętrz. Zad.2.Warsztaty kompetencji i umiejętności społecznych dla grupy kobiet doświadczających przemocy. Zad.3. Warsztaty kompetencji i umiejętności społecznych dla grupy wychowanków placówki opiekuńczo - wychowawczej typu rodzinnego. Zad.4. Pieczenie i dekoracja wyrobów cukierniczych oraz potraw. Zad.5. Indywidualne porady prawne. Zad.6. Spotkanie z psychologiem. Zad.7 Operator wózków jezdniowych podnośnikowych z mechanicznym napędem podnoszenia..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przeprowadzona będzie w oparciu o złożone przez Wykonawców oświadczenia i dokumenty zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przeprowadzona będzie w oparciu o złożone przez Wykonawców oświadczenia i dokumenty zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przeprowadzona będzie w oparciu o złożone przez Wykonawców oświadczenia i dokumenty zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełnia ten warunek jeżeli wykaże, że będzie dysponował osobami, z których każda spełnia następujące kryteria: dla Zad. 1: a) osoba szkoląca - wykształcenie wyższe magisterskie, co najmniej ukończony kurs z zakresu architektury wnętrz, znajomość programów do aranżacji wnętrz, doświadczenie w zawodzie min. 3 lata, b) asystent osoby szkolącej - ukończone studia wyższe, doświadczenie w prowadzeniu lub asystowaniu szkoleń grupowych, znajomość programów do aranżacji wnętrz. dla Zad. 2: a) Osoba prowadząca blok społeczno - ekonomiczny - minimum mgr ekonomii lub kierunków pokrewnych (finanse, bankowość), doświadczenie zawodowe i dydaktyczne związane z przekazywaniem wiedzy dotyczącej zarządzania pieniądzem, polegające na przeprowadzeniu w okresie ostatnich trzech lat minimum trzech szkoleń/ warsztatów/. b) Osoba prowadząca blok społeczno-prawny - minimum mgr prawa lub administracji, doświadczenie zawodowe i dydaktyczne związane z przekazywaniem wiedzy dotyczącej planowanych zagadnień, polegające na przeprowadzeniu w okresie ostatnich trzech lat minimum trzech szkoleń/warsztatów/ćwiczeń dla Zad. 3: a) Osoba prowadząca blok społeczno - ekonomiczny - minimum mgr ekonomii lub kierunków pokrewnych (finanse, bankowość), doświadczenie zawodowe i dydaktyczne związane z przekazywaniem wiedzy dotyczącej zarządzania pieniądzem, polegające na przeprowadzeniu w okresie ostatnich trzech lat minimum trzech szkoleń /warsztatów/ ćwiczeń. b) Osoba prowadząca blok społeczno - prawny - minimum mgr prawa lub administracji, doświadczenie zawodowe i dydaktyczne związane z przekazywaniem wiedzy dotyczącej planowanych zagadnień, polegające na przeprowadzeniu w okresie ostatnich trzech lat minimum trzech szkoleń /warsztatów/ ćwiczeń. dla Zad. 4: a) do przeprowadzenia szkolenia z zakresu HACCP - wykładowca /instruktor -osoba posiadająca zaświadczenie o ukończeniu szkolenia podstawowego z systemu HACCP b) do przeprowadzenia części praktycznej kursu - osoba posiadająca dyplom mistrzowski dla Zad. 5: - osoba, która ukończyła studia prawnicze i uzyskała tytuł magistra prawa oraz posiada aplikację (adwokat, radca prawny) z minimum trzyletnim doświadczeniem pracy w zawodzie. Dla pozostałych zadań Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przeprowadzona będzie w oparciu o złożone przez Wykonawców oświadczenia i dokumenty zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przeprowadzona będzie w oparciu o złożone przez Wykonawców oświadczenia i dokumenty zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje przedmiotu umowy. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie umowy. 3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminów szkoleń składających się na przedmiot umowy, jeżeli ze względu na wypadek losowy nie będzie możliwe przeprowadzenie szkolenia (w szczególności: choroba trenera, siła wyższa). 4. Konieczności zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezawinionych przez strony nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty, na podstawie której był dokonany wybór Wykonawcy. 5. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku zaistnienia siły wyższej (powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej) mającej wpływ na realizację umowy. 6. Zamawiający przewiduję możliwość zmiany osób prowadzących szkolenie w przypadku, gdy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy nie będzie możliwe poprowadzenie szkolenia przez osoby wskazane w Załączniku nr 6 do SIWZ -Wykazie osób. W takim wypadku Wykonawca będzie zobowiązany do wykazania Zamawiającemu, iż nowe osoby posiadają takie same lub wyższe kwalifikacje i doświadczenie jak osoby wskazane w Załączniku nr 6 do SIWZ - Wykazie osób. 7. Umowa może ulec zmianie w przypadku zmniejszenia liczby uczestników i opiekunów z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i będącego wynikiem: - rezygnacji uczestnika pomimo wcześniejszych deklaracji o uczestnictwie, - niestawienia się uczestnika pomimo wezwania Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Kraśniku, - Przerwania uczestnictwa w szkoleniu (choroba, rezygnacja z uczestnictwa), którego nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy, - stwierdzenia niezdolności do korzystania ze szkolenia przez lekarza medycyny. W powyższych przypadkach w umowie zmianie ulega przeliczenie kosztu szkolenia. W takim przypadku koszt szkolenia stanowi iloczyn kosztu szkolenia jednej osoby oraz rzeczywistej liczby osób, które ukończyły szkolenie. W przypadku przerwania szkolenia koszty udziału takiej osoby w szkoleniu ustala się w wysokości proporcjonalnej do liczby niewykorzystanych dni szkolenia. 8. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie w przypadkach przewidzianych ustawą oraz postanowieniami niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr.krasnik.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Kraśniku, ul. Grunwaldzka 6, 23-210 Kraśnik.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.10.2013 godzina 09:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Kraśniku, ul. Grunwaldzka 6, 23-210 Kraśnik, pok. 104.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt systemowy DOBRY START Program Integracji Społecznej w ramach Priorytetu VII Promocja Integracji Społecznej Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Powiatowe Centra Pomocy Rodzinie, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Projektowanie i aranżacja wnętrz.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Projektowanie i aranżacja wnętrz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 04.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Warsztaty kompetencji i umiejętności społecznych dla grupy kobiet doświadczających przemocy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Warsztaty kompetencji i umiejętności społecznych dla grupy kobiet doświadczających przemocy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 12.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Warsztaty kompetencji i umiejętności społecznych dla grupy wychowanków placówki opiekuńczo - wychowawczej typu rodzinnego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Warsztaty kompetencji i umiejętności społecznych dla grupy wychowanków placówki opiekuńczo - wychowawczej typu rodzinnego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 09.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pieczenie i dekoracja wyrobów cukierniczych oraz potraw.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pieczenie i dekoracja wyrobów cukierniczych oraz potraw.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 18.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Indywidualne porady prawne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Indywidualne porady prawne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 18.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Spotkanie z psychologiem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Spotkanie z psychologiem.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 04.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Operator wózków jezdniowych podnośnikowych z mechanicznym napędem podnoszenia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Operator wózków jezdniowych podnośnikowych z mechanicznym napędem podnoszenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 12.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAŚNIKA
- ZAKUP ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH DLA SP ZOZ w KRAŚNIKU
- "Modernizacja pomieszczeń Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w SPZOZ w Kraśniku"
- Przedmiotem zamówienia jest: Remontu pomieszczeń Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w SPZOZ w Kraśniku".
- Dostawa programu antywirusowego dla Urzędu Miasta Kraśnik w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd"
więcej: przetargi w Kraśniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywne świadczenie usług w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia doradztwa zawodowego, szkoleń i kursów dla 260 uczniów i 2 nauczycieli przedmiotów zawodowych"
- Zwiększenie poziomu bezpieczeństwa cyfrowego Urzędu Miejskiego w Olecku oraz jednostek podległych realizowane w ramach programu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd".
- Opracowanie projektu planu ogólnego Gminy Łopiennik Górny
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic oraz nauczycieli i nauczycielek w ramach realizacji projektu "Innowacyjni informatycy" - z podziałem na VII części
- Pakiety rehabilitacyjne, edukacyjne spotkania, warsztaty i wyjazdy integracyjne wraz z działaniami prozdrowotnymi dla seniorów z Gminy Raków
- Organizacja indywidualnych i grupowych warsztatów/ szkoleń i studiów podyplomowych online lub stacjonarnie dla nauczyciel wychowania przedszkolnego.
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.