Ogłoszenie z dnia 2010-07-29
Siemianowice Śląskie: Wykonanie oświetlenia budynku Urzędu Miasta przy ul. Jana Pawła II 10 - zamówienie uzupełniające (1)
Numer ogłoszenia: 203773 - 2010; data zamieszczenia: 29.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta, ul. Jana Pawła II 10, 41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 7605200, faks 032 7605280.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie oświetlenia budynku Urzędu Miasta przy ul. Jana Pawła II 10 - zamówienie uzupełniające (1).
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Realizacja zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych: - wykonanie instalacji elektrycznej, - instalacja oświetlenia zewnętrznego elewacji budynku. 2. Zamawiający wymaga, aby wszelkie roboty będące przedmiotem zamówienia były wykonywane po godzinach pracy Urzędu lub w dni wolne od pracy. 3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił na wykonane roboty 36 miesięcy gwarancji, a na zamontowane urządzenia gwarancji zgodnej z gwarancją udzielaną przez producenta urządzenia. Bieg gwarancji rozpocznie się w dniu następnym licząc od daty końcowego odbioru robót. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w projekcie budowlano- wykonawczym załączonym do Informacji Niezbędnych do Przeprowadzenia Postępowania (dalej: Informacje) jako Załącznik nr 1, przedmiarze robót załączonym do Informacji jako Załącznik nr 2 oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych załączonej do Informacji jako Załącznik nr 3. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania materiałów lub urządzeń równoważnych, tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określono w Informacjach - wyłącznie w odniesieniu do materiałów lub urządzeń, których pochodzenie zostało określone przez Zamawiającego przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia. 6. Rozwiązanie równoważne oznacza rozwiązanie umożliwiające uzyskanie efektu założonego przez Zamawiającego i sprecyzowanego w Informacjach, za pomocą innych rozwiązań technicznych. Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia zostały określone w projekcie budowlano- wykonawczym (Załącznik nr 1 do Informacji), przedmiarze robót (Załącznik nr 2 do Informacji), specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (Załącznik nr 3 do Informacji) Jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia oferuje, poprzez wskazanie w Kosztorysie, przedmiot zamówienia równoważny przedmiotowi określonemu przez Zamawiającego w Informacjach, jest on zobowiązany - w celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom Zamawiającego określonym w Informacjach - przedłożyć na negocjacjach dokumenty zawierające opis każdego z rozwiązań równoważnych. Opis każdego z rozwiązań równoważnych musi wskazywać: a) parametry techniczne, potwierdzające, że rozwiązanie to odpowiada wymaganiom Zamawiającego określonym w Informacjach, b) pozycję w Kosztorysie (wraz z numerem strony), do której odnosi się opis rozwiązania równoważnego. Dokumenty zawierające opis rozwiązań równoważnych są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.07.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe ELSTAN, ul. Mysłowicka 9, 41-100 Siemianowice Śląskie, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16710,21 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 20093,50
Oferta z najniższą ceną: 20093,50 / Oferta z najwyższą ceną: 20093,50
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie prawne wyboru trybu: art.67 ust.1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, Uzasadnienie faktyczne: -zamówienie podstawowe zostało udzielone w dniu 07.08.2009r. (umowa nr OR.AG-342/8/2009), -zamówienie uzupełniające zostało udzielone dotychczasowemu Wykonawcy zamówienia podstawowego, -wartość szacunkowa zamówienia uzupełniającego nie przekracza 50% wartości zamówienia podstawowego, -zamówienie uzupełniające polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia; -zamówienie uzupełniające było przewidziane w SIWZ oraz ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego (udzielonego w trybie przetargu nieograniczonego), -zamówienie uzupełniające jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.
INNE PRZETARGI Z SIEMIANOWIC ŚLĄSKICH
- Świadczenie całodobowej, stałej, bezpośredniej, fizycznej ochrony osób i mienia,monitoring sygnałów alarmowych, interwencja samochodowej grupy interwencyjnej
- Modernizacja zabytkowej "Rybaczówki" w Parku Górnik - zaprojektuj i wybuduj.
- Sukcesywna dostawa i rozładunek płynów dializacyjnych i materiałów eksploatacyjnych do terapii nerkozastępczej do posiadanych przez Zamawiającego aparatów Prismaflex oraz Prismax.
- Budowa parkingów, ulic i chodników w Siemianowicach Śląskich - zaprojektuj i wybuduj
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbudowa i modernizacja zniszczonego w wyniku powodzi stadionu sportowego KS "Kryształ" i budynku zaplecza sportowego w Stroniu Śląskim.
- Stworzenie kompleksu Centrum Artystyczne Donimierz - przebudowa i remont budynków użyteczności publicznej w Donimierzu
- Rozbudowa Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Nowym Klinczu
- Budowa Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego dla Szpitala Powiatowego w Skarżysku - Kamiennej - etap I
- Budowa kompleksu boisk sportowych przy II LO
- "Rozbudowa strażnicy Ochotniczej Straży Pożarnej w Bobrowcach"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.