eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stalowa WolaDostawa papieru do drukarek i laptopów na potrzeby projektów realizowanych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Urzędu Miasta Stalowa Wola

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-27

Stalowa Wola: Dostawa papieru do drukarek i laptopów na potrzeby projektów realizowanych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Urzędu Miasta Stalowa Wola
Numer ogłoszenia: 203883 - 2011; data zamieszczenia: 27.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stalowa Wola , ul. Wolności 7, 37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, tel. 015 6433456, faks 015 6433412.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.stalowawola.pl/?c=mdTresc-cmPokaz-1202

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa papieru do drukarek i laptopów na potrzeby projektów realizowanych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Urzędu Miasta Stalowa Wola.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: a)Część I - Dostawa papieru do drukarek na potrzeby projektu /Młody Einstein -wspieranie rozwoju uczniów szkół podległych gminie Stalowa Wola w zakresie nauk matematyczno-przyrodniczych/, realizowanego przez Gminę Stalowa Wola w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. b)Część II - Dostawa fabrycznie nowego laptopa - 1szt. na potrzeby projektu /Młody Einstein -wspieranie rozwoju uczniów szkół podległych gminie Stalowa Wola w zakresie nauk matematyczno-przyrodniczych/, realizowanego przez Gminę Stalowa Wola w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. c)Część III - dostawa fabrycznie nowego laptopa -1szt. z oprogramowaniem i routerem bezprzewodowym na potrzeby projektu /Profesjonalna kadra - przyjazny urząd szansą na podniesienie jakości pracy Urzędu Miasta Stalowa Wola/ realizowanego przez Gminę Stalowa Wola w ramach Priorytetu V, Działanie 5.2, Poddziałanie 5.2.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. d)Część IV - Dostawa podstawek chłodzących pod notebooka - 11szt. oraz klawiatury z kablem USB - 13szt. na potrzeby Urzędu Miasta Stalowa Wola. 2.Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty na towary równoważne. 3.Części I-III zamówienia współfinansowane są przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 4.Towary będące przedmiotem zamówienia muszą być wysokiej jakości o wysokich walorach użytkowych oraz spełniać wymogi zawarte w formularzu cenowym/przedmiar zamówienia na 2011r. 5.Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie ze wszystkimi wymaganiami Zamawiającego wskazanymi w niniejszej SIWZ. 6.Wykonawca zobowiązuje się zrealizować dostawę na własny koszt oraz dostarczyć przedmiot zamówienia na miejsce wskazane przez Zamawiającego. 7.W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego, iż dostarczony przedmiot umowy nie spełnia wymogów zawartych w SIWZ oraz formularzu cenowym/przedmiar zamówienia na 2011r., zostanie on zwrócony Wykonawcy. Koszt zwrotu ponosi Wykonawca. Forma zwrotu zostanie ustalona z Wykonawcą. 8.W przypadku zgłoszenia reklamacji, Zamawiający zobowiązany jest zwrócić na koszt Wykonawcy towary będące przedmiotem reklamacji w celu wymiany na wolne od wad. 9.Wykonawca, udziela 36 miesięcznej gwarancji na dostawę sprzętu wskazanego w części II i III- zamówienia, licząc od daty podpisania protokołu przekazania. Czas reakcji serwisu - max 24 godziny w godzinach pracy Urzędu Miasta Stalowej Woli. Przez czas reakcji serwisu rozumie się czas potrzebny na przyjazd technika, zdiagnozowanie lub naprawę sprzętu oraz jeśli to konieczne zabranie sprzętu do serwisu. Czas naprawy wynosi maksymalnie 14 dni. 10.Wykonawca oświadcza, że udziela 12 miesięcznej gwarancji na dostawę sprzętu, wskazanego w części IV zamówienia, licząc od daty podpisania protokołu przekazania. Czas reakcji serwisu - max 24 godziny w godzinach pracy Urzędu Miasta Stalowej Woli. Przez czas reakcji serwisu rozumie się czas potrzebny na przyjazd technika, zdiagnozowanie lub naprawę sprzętu oraz jeśli to konieczne zabranie sprzętu do serwisu. Czas naprawy wynosi maksymalnie 14 dni. 11.Laptopy wymienione w części II i III zamówienia powinny być oznaczone naklejką z danymi teleadresowymi Wykonawcy zamówienia oraz datą sprzedaży. 12.Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będą następowały po każdym zrealizowanym prawidłowo zleceniu, według cen jednostkowych przedstawionych w ofercie, na podstawie faktycznie zrealizowanych dostaw. 13.Należność przekazywana będzie przelewem na konto bankowe Wykonawcy wskazane w treści faktury VAT, w terminie 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę faktury VAT. 14.Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania przesunięć ilościowych pomiędzy pozycjami wyszczególnionymi w formularzu cenowym / przedmiarze zamówienia stanowiącym załącznik do SIWZ, dla części I zamówienia. Wartość dokonanych przesunięć nie może przekroczyć 5% ceny oferty wybranej w postępowaniu jako oferta najkorzystniejsza. 15.Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z realizacji do 30% przedmiotu zamówienia dla części I zamówienia. 16.Jeżeli w okresie trwania umowy dla części I zamówienia Zamawiający zrealizuje mniejszą ilość zamówienia, niż określono w przedmiarze zamówienia, Wykonawcy nie będą przysługiwały z tego tytułu żadne roszczenia względem Zamawiającego. 17.Wykonawca zobowiązany jest sporządzić rozliczenie pozycji stanowiących przedmiot zamówienia dla części I zamówienia, przekazanych w wyniku realizacji umowy i przekazać je Zamawiającemu w terminie do 31.12.2011r. 18.Wykonawca zobowiązany jest sporządzić protokół odbioru pozycji stanowiących przedmiot zamówienia dla części II-IV, przekazanych w wyniku realizacji umowy i dostarczyć go Zamawiającemu w dniu dostawy. 19.Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu do dokumentów Wykonawcy związanych z realizowanym zamówieniem, w tym dokumentów finansowych. 20.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 21.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 22.Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty za pomocą aukcji elektronicznej. 23.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 nr 113 poz. 759 z późn. zm.). w wysokości do 20% wartości zamówienia.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.30-1, 30.21.31.00-6, 30.23.00.00-0, 30.23.60.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym 2.Nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę. 2.Formularz cenowy / przedmiar zamówienia na 2011r. - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę - Załącznik nr 1 3.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 - 3 ustawy z dnia 29.01.2004 - Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 2 4.Parafowany wzór umowy do części I-II zamówienia - Załącznik nr 3 5.Parafowany wzór umowy do części III zamówienia - Załącznik nr 4 6.Parafowany wzór umowy do części IV zamówienia - Załącznik nr 5

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.stalowawola.pl/?c=mdPrzetargi-cmPokaz-1203
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Stalowej Woli, ul. Wolności 7, 37-450 Stalowa Wola, Pokój nr 9.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.08.2011 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta w Stalowej Woli, ul. Wolności 7, 37-450 Stalowa Wola, Pokój nr 9.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Części I,II oraz III są realizowane w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa papieru do drukarek na potrzeby projektu /Młody Einstein -wspieranie rozwoju uczniów szkół podległych gminie Stalowa Wola w zakresie nauk matematyczno-przyrodniczych/, realizowanego przez Gminę Stalowa Wola w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa papieru do drukarek na potrzeby projektu /Młody Einstein -wspieranie rozwoju uczniów szkół podległych gminie Stalowa Wola w zakresie nauk matematyczno-przyrodniczych/, realizowanego przez Gminę Stalowa Wola w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.30-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa fabrycznie nowego laptopa - 1szt. na potrzeby projektu /Młody Einstein -wspieranie rozwoju uczniów szkół podległych gminie Stalowa Wola w zakresie nauk matematyczno-przyrodniczych/, realizowanego przez Gminę Stalowa Wola w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa fabrycznie nowego laptopa - 1szt. na potrzeby projektu /Młody Einstein -wspieranie rozwoju uczniów szkół podległych gminie Stalowa Wola w zakresie nauk matematyczno-przyrodniczych/, realizowanego przez Gminę Stalowa Wola w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.30-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa fabrycznie nowego laptopa -1szt. z oprogramowaniem i routerem bezprzewodowym na potrzeby projektu /Profesjonalna kadra - przyjazny urząd szansą na podniesienie jakości pracy Urzędu Miasta Stalowa Wola/ realizowanego przez Gminę Stalowa Wola w ramach Priorytetu V, Działanie 5.2, Poddziałanie 5.2.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa fabrycznie nowego laptopa -1szt. z oprogramowaniem i routerem bezprzewodowym na potrzeby projektu /Profesjonalna kadra - przyjazny urząd szansą na podniesienie jakości pracy Urzędu Miasta Stalowa Wola/ realizowanego przez Gminę Stalowa Wola w ramach Priorytetu V, Działanie 5.2, Poddziałanie 5.2.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa podstawek chłodzących pod notebooka - 11szt. oraz klawiatury z kablem USB - 13szt. na potrzeby Urzędu Miasta Stalowa Wola..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa podstawek chłodzących pod notebooka - 11szt. oraz klawiatury z kablem USB - 13szt. na potrzeby Urzędu Miasta Stalowa Wola..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.00.00-0, 30.23.60.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.