To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-10-03
Ostrów Wielkopolski: Przetarg nieograniczony na przebudowę zespołów sanitarnych w budynku Zespołu Szkół Specjalnych im. Janusza Korczaka w Ostrowie Wielkopolskim (dokończenie robót).
Numer ogłoszenia: 203903 - 2013; data zamieszczenia: 03.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 336932 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Specjalnych im. Janusza Korczaka, ul. Kościuszki 5, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 62 735 57 54, faks 62 735 57 54.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na przebudowę zespołów sanitarnych w budynku Zespołu Szkół Specjalnych im. Janusza Korczaka w Ostrowie Wielkopolskim (dokończenie robót)..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową zespołów sanitarnych w budynku Zespołu Szkół Specjalnych im. Janusza Korczaka w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Kościuszki 5. Zamawiający opisał szczegółowo przedmiot zamówienia oraz określił wymagania w tym zakresie w przedmiarze robót oraz projekcie budowlanym (załącznik nr 2 do siwz). 2.Kolejność wykonywania robót budowlanych należy uzgodnić z przedstawicielem zamawiającego i na podstawie tych uzgodnień opracować harmonogram wykonywania prac, dostosowany do terminu wykonania całego zadania zgodnie z umową zawartą pomiędzy Wykonawcą, a Zamawiającym. Opracowany harmonogram należy przedstawić Zamawiającemu celem akceptacji. 3.W związku z przeprowadzaniem robót w obiekcie użytkowanym, należy zachować szczególną ostrożność i zminimalizować uciążliwości związane z przeprowadzanymi pracami. 4.Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, Wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa, obowiązany będzie przedłożyć dokumenty potwierdzające zgodność użytych wyrobów budowlanych z obowiązującymi normami. Warunkiem dokonania odbioru robót będzie dostarczenie przez wykonawcę w dniu odbioru następujących dokumentów: 1)aprobat technicznych (deklaracje zgodności), 2)certyfikatów na znak bezpieczeństwa B lub CE dla wyrobów, 3)oświadczenia kierownika budowy o zgodności wykonania robót z przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami lub równoważnymi państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego, 4)kart gwarancyjnych z warunkami gwarancji, 5)oświadczenia wykonawcy o doprowadzeniu do należytego stanu i porządku budynku szkoły. 5.Zamawiający wymaga, aby wykonawca udzielił gwarancji i rękojmi na wykonane prace na okres 5 lat od dnia ostatecznego odbioru wykonanych robót. 6.Wszelkie roboty związane z prawidłowym wykonaniem przedmiotu zamówienia muszą być tak zorganizowane przez wykonawcę, aby nie utrudniały działalności Zespołu Szkół Specjalnych im. Janusza Korczaka w Ostrowie Wielkopolskim. 7.Zapłata za wykonane prace nastąpi po odbiorze końcowym, jednorazowo, w terminie 30 dni od dnia dostarczenia zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.60.00 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KMIEĆ MAŁGORZATA PRZEDSIĘBIORSTWO OGÓLNOBUDOWLANE EXDACH
jakie przetargi wygrała firma
KMIEĆ MAŁGORZATA PRZEDSIĘBIORSTWO OGÓLNOBUDOWLANE EXDACH
- Przedsiębiorstwo Ogólnobudowlane EXDACH, Al. Powstańców Wielkopolskich 36, 63-400 Ostrów Wielkopolski, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 97084,88 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 91849,33
Oferta z najniższą ceną: 91849,33 / Oferta z najwyższą ceną: 91849,33
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Dostawa symulatorów sterowania ruchem kolejowym oraz symulatora pojazdu kolejowego w ramach projektu ,,Kompleksowy program rozwoju kształcenia zawodowego w Powiecie Ostrowskim''
- Wykonanie robót budowlanych pod nazwą: "Remont elewacji - I/Jarocin"
- "ZAOPATRZENIE JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH POWIATU OSTROWSKIEGO W TYM STAROSTWA POWIATOWEGO ORAZ GALERII SZTUKI WSPÓŁCZESNEJ W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM W ENERGIĘ ELEKTRYCZNĄ NA ROK 2026"
- Dostawa leku: IMMUNOGLOBULINY LUDZKIEJ w ramach programu lekowego B.67.
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy drogi między ul. Komuny Paryskiej a ul. Kazimierza Frąszczaka w Ostrowie Wlkp.
- "Chruszczyny - budowa szatni dla sportowców", Gmina Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rozwój infrastruktury szpitala ,,Pro-Medica'' w Ełku Sp. z o.o. poprzez budowę budynku wraz z wyposażeniem i infrastrukturą techniczną, z przeznaczeniem na opiekę długoterminową"
- "Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Gorzowie Wielkopolskim - V etap." Część I pn.: "Termomodernizacja 2 budynków Zespołu Szkół Specjalnych nr 14".
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w ramach zadania pn. "Poprawa efektywności energetycznej 3 budynków przy ul. Starołęckiej 40 w Poznaniu"
- Budowa wielorodzinnego budynku mieszkalnego z parterową częścią wielofunkcyjną wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną
- Modernizacja instalacji elektrycznej ze zmianą sposobu ogrzewania w wyznaczonych 200 mieszkaniach gminnych zarządzanych przez Wrocławskie Mieszkania sp. z o.o.
- Remont pomieszczeń sądowych i remont ogrodzenia
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.